elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. december 02. szerda, 11:11


lalada írta:
Idézet: Minden nem stimmelhet, de azt vettem észre, hogy a nem tetsző dolgokkal is meg tud barátkozni az ember, ha egyébként meg van elégedve az összképpel.

Na igen, nem vagyunk egyformák. nem is baj
mikor az E46-ot megvettem, utána naptól egyből azon filóztam, mitől tudom még "menőbbé" tenni. akkor még elkövettem azt a hibát, hogy nem mértem fel rendesen, mik az igényeim..bár mentségemre szóljon fiatalabb voltam. így került bele utólag a sokak által lenézett gyári MK3 business navi, ülésfűtés, lámpacsomag.. az E91-nél már másképp volt, tanultam a hibáimból. eleve sok extrával kerestem, nem számított a km, szép állapotban volt, 200e km feletti futással, és nem bántam meg.


Hát igen, jogos!
Én pl. még mindig nem a nagy extrákat hiányolom... hanem a nagyobb motort Pedig marhára nem használnám ki (ez most egy nagyon józan, reális kompromisszum nekem), csak jó lenne érezni, hogy megindul alattam

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2015. december 02. szerda, 10:05


Idézet: Minden nem stimmelhet, de azt vettem észre, hogy a nem tetsző dolgokkal is meg tud barátkozni az ember, ha egyébként meg van elégedve az összképpel.

Na igen, nem vagyunk egyformák. nem is baj
mikor az E46-ot megvettem, utána naptól egyből azon filóztam, mitől tudom még "menőbbé" tenni. akkor még elkövettem azt a hibát, hogy nem mértem fel rendesen, mik az igényeim..bár mentségemre szóljon fiatalabb voltam. így került bele utólag a sokak által lenézett gyári MK3 business navi, ülésfűtés, lámpacsomag.. az E91-nél már másképp volt, tanultam a hibáimból. eleve sok extrával kerestem, nem számított a km, szép állapotban volt, 200e km feletti futással, és nem bántam meg.


elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 15:01


lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán.


jó tanács: ne csak az árat nézd.
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



Ha újonnan veszi az ember, akkor az alul extrázottság kicsit más tészta. De használtan már nem stimmelhet minden az ember szája íze szerint. Nekem is manuál van, a műszerfalra ránézve sose szerettem a látványát, de használat közben elviselhető. Viszont a kocsi általános jó állapota miatt, az ilyen dolgokat lenyeli a használt autó vásárló. Persze nem pont a légkondit, hanem ki ezt, ki azt! Minden nem stimmelhet, de azt vettem észre, hogy a nem tetsző dolgokkal is meg tud barátkozni az ember, ha egyébként meg van elégedve az összképpel.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 12:15


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán.


jó tanács: ne csak az árat nézd.
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!!
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.


Csak annyit a klima hiänyrol,hogy pl itt eszak nemetorszägban kb 2 hetig van 30 fok,egyebkent 25 körül nyäron. Szoval a klima egy felesleges extra itt. Es gondolj bele,ettöl eszakabbra. Ettöl függetlenül nekem van benne.


a klíma nem csak melegben kell bár mondom ezt én, aki korábban nyáron is alig hazsnálta, kb az utóbbi 2 évben kezdtem el használgatni hosszabb utakon. én értelek, de akkor is szebben néz ki. én azt mondom, akinek van pénz BMW-re, azt már egy digitklíma felára ne fogja meg. természetesen érthető. a német amúgy is olyan, hogy ha nem muszáj nem költ feleslegesen. megveszi a jó cuccot, de amire szükség van. ezért nem kerülnek az autók, 25-30ezer km előtt olajcserére, viszont nem számít ha hivatalos szervízbe viszi. az már más, hogy a török munkás ott is elkummantja az egészet.
kicsit ülésfűtés ellen is voltam, d emár azt is jó dolognak tartom, de azért nem tetetek be. veszek 1500-2000 között ilyen tezskósat oszt jóvan asszony fázik csak általában. amúgyis ritkán van kint nagy hidegben az autó, bár a garázs nem teljesen fűtott, de pár fokkal melegebb van bent mindig.


ülesfütes

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 12:05


lantika írta:
YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán.


jó tanács: ne csak az árat nézd.
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!!
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.


Csak annyit a klima hiänyrol,hogy pl itt eszak nemetorszägban kb 2 hetig van 30 fok,egyebkent 25 körül nyäron. Szoval a klima egy felesleges extra itt. Es gondolj bele,ettöl eszakabbra. Ettöl függetlenül nekem van benne.


a klíma nem csak melegben kell bár mondom ezt én, aki korábban nyáron is alig hazsnálta, kb az utóbbi 2 évben kezdtem el használgatni hosszabb utakon. én értelek, de akkor is szebben néz ki. én azt mondom, akinek van pénz BMW-re, azt már egy digitklíma felára ne fogja meg. természetesen érthető. a német amúgy is olyan, hogy ha nem muszáj nem költ feleslegesen. megveszi a jó cuccot, de amire szükség van. ezért nem kerülnek az autók, 25-30ezer km előtt olajcserére, viszont nem számít ha hivatalos szervízbe viszi. az már más, hogy a török munkás ott is elkummantja az egészet.
kicsit ülésfűtés ellen is voltam, d emár azt is jó dolognak tartom, de azért nem tetetek be. veszek 1500-2000 között ilyen tezskósat oszt jóvan asszony fázik csak általában. amúgyis ritkán van kint nagy hidegben az autó, bár a garázs nem teljesen fűtott, de pár fokkal melegebb van bent mindig.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 11:55


YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán.


jó tanács: ne csak az árat nézd.
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!!
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.


Csak annyit a klima hiänyrol,hogy pl itt eszak nemetorszägban kb 2 hetig van 30 fok,egyebkent 25 körül nyäron. Szoval a klima egy felesleges extra itt. Es gondolj bele,ettöl eszakabbra. Ettöl függetlenül nekem van benne.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 11:50


lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán.


jó tanács: ne csak az árat nézd.
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!!
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 11:00




Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán.


jó tanács: ne csak az árat nézd.
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



státusz kukoricatolvaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 10:25


Gekky írta:
kukoricatolvaj írta: Üdv. Mindenkinek!

Srácok, tud valaki valamilyen hasznos információt erről az autóról?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ep-9583786

Túl szép, hogy igaz legyen? Vagy akár reális is lehet?

Minden észrevételt szívesen fogadok.

Előre is köszi a fáradtságot.





Szia!
Én sokáig egy másik márkát használtam (olasz) és annak a márkának a web oldalát napi szinten olvasgattam, még most is sokat...
Ha jól emlékszem erről a kereskedésről "nem sok jót" írtak, nem tanácsolták a "márkatársaknak" az ott történő vásárlást...
Ismétlem, ha jól emlékszem...
Egyébként kivétel erősíti a szabályt
ha megteheted vigyél magaddal egy olyan embert aki ért hozzá, tudja miket kell megnézni, megmérni, akinek esetleg van hiba olvasója....
Ha engedik, hogy körbe nézzétek, megemeljétek és kiolvassátok a hiba kódokat, akkor van esély rá, hogy jó lehet a gép...
Vannak sasszemű "kollégák" akik képek alapján is tudnak neked segíteni, az illesztésekből, vonalak futásából, ülés- kormány és pedál kopásából, akik igazán jól ismerik ezt a szériát!
Sok sikert!


Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán.

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 07:40


kukoricatolvaj írta: Üdv. Mindenkinek!
Srácok, tud valaki valamilyen hasznos információt erről az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ep-9583786
Túl szép, hogy igaz legyen? Vagy akár reális is lehet?
Minden észrevételt szívesen fogadok.
Előre is köszi a fáradtságot.


Van mikor nem csak autót, hanem kereskedést is csekkolni kell.. Mik vannak már. Totalcar - Sosem látott átverés az autópiacon

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 07:06


minimal írta:
kukoricatolvaj írta: Üdv. Mindenkinek!

Srácok, tud valaki valamilyen hasznos információt erről az autóról?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ep-9583786

Túl szép, hogy igaz legyen? Vagy akár reális is lehet?

Minden észrevételt szívesen fogadok.

Előre is köszi a fáradtságot.





Miert jo egy ilyen alap @&#%-t venni?
Mi ertelme? Csak azert hogy propeller legyen?


Tudom hogy sértően hangzik, de mit várnak ennyi pénzért az emberek. Németországba ennyiből talán kapsz egy normális E46 -ot.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2015. november 30. hétfő, 22:45


kukoricatolvaj írta: Üdv. Mindenkinek!

Srácok, tud valaki valamilyen hasznos információt erről az autóról?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ep-9583786

Túl szép, hogy igaz legyen? Vagy akár reális is lehet?

Minden észrevételt szívesen fogadok.

Előre is köszi a fáradtságot.





Miert jo egy ilyen alap @&#%-t venni?
Mi ertelme? Csak azert hogy propeller legyen?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Gekky

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. november 30. hétfő, 17:14


kukoricatolvaj írta: Üdv. Mindenkinek!

Srácok, tud valaki valamilyen hasznos információt erről az autóról?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ep-9583786

Túl szép, hogy igaz legyen? Vagy akár reális is lehet?

Minden észrevételt szívesen fogadok.

Előre is köszi a fáradtságot.





Szia!
Én sokáig egy másik márkát használtam (olasz) és annak a márkának a web oldalát napi szinten olvasgattam, még most is sokat...
Ha jól emlékszem erről a kereskedésről "nem sok jót" írtak, nem tanácsolták a "márkatársaknak" az ott történő vásárlást...
Ismétlem, ha jól emlékszem...
Egyébként kivétel erősíti a szabályt
ha megteheted vigyél magaddal egy olyan embert aki ért hozzá, tudja miket kell megnézni, megmérni, akinek esetleg van hiba olvasója....
Ha engedik, hogy körbe nézzétek, megemeljétek és kiolvassátok a hiba kódokat, akkor van esély rá, hogy jó lehet a gép...
Vannak sasszemű "kollégák" akik képek alapján is tudnak neked segíteni, az illesztésekből, vonalak futásából, ülés- kormány és pedál kopásából, akik igazán jól ismerik ezt a szériát!
Sok sikert!

státusz kukoricatolvaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. november 30. hétfő, 10:22


Üdv. Mindenkinek!

Srácok, tud valaki valamilyen hasznos információt erről az autóról?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ep-9583786

Túl szép, hogy igaz legyen? Vagy akár reális is lehet?

Minden észrevételt szívesen fogadok.

Előre is köszi a fáradtságot.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 30. hétfő, 10:22

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. november 06. péntek, 09:10


KGR írta:
notoriusbg írta:
lalada írta:
Akos108 írta: Sziasztok! Szeretnék egy 325i-t automata váltóval. A kiszemelt darab egy 275000km futott 2005-ös kis szépség. Valakinek tapasztalata egy ilyen sokat futott géppel? Mire kellene odafigyelnem, mik lehetnek a buktatók ? Köszi mindenkinek!!!
PS: fogyasztással tapasztalatok? 9-10l-el ki lehet hozni ezt a motor váltó kombót? Nem vagyok túl nehéz labú


ha számít a fogyasztás, kézi váltósat vegyél. meg egyébként is. kár elrontani az élményt..



Szia! nem tudom, mennyire segítség, de nekem most 11,1L-es átlagot mutat a számítógép úgy, hogy van benne Pesten tötymörgés bőven. Szerintem a 10 nem lehetetlen, de ahhoz tényleg könnyű láb és sok országút kell.


Asszony 325xi-vel nyáron 8,7-es fogyasztást produkált.. Nem tudom hogy csinálta, de utánaszámolva is annyi volt. Az tény, hogy Maglód - M0 - M2 - Fót úton használja csak.


Az automata +10%-kal emeli a fogyasztást, legalábbis dízelnél, de gondolom ez az arány marad a benzinesnél is. Én belefosok, mert tökmindegy, hogy 5,8-6,2 helyett 6,5-6,8-at eszik.
A jó kis Steptronic egyébként nem vesz el az élményből, sőt... manuál módban igen ügyesen lehet vele kapcsolgatni.