Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. január 09. hétfő, 10:16


csanyigabor írta: Sziasztok,

n52-es 325i / 328i / 330i vásárlása előtt tudtok valami tanácsot adni?


Helló,

én az m54b30-ról tudnék saját tapasztalatot mondani...persze a kérdésed nem ez volt, de ha ez a motor is benne van a kalapban...

üdv.

státusz csanyigabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. január 09. hétfő, 06:45


Sziasztok,

n52-es 325i / 328i / 330i vásárlása előtt tudtok valami tanácsot adni?

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. december 23. péntek, 14:33


Dagador írta: Helló Mindenki!

Segítséget, információt szeretnék kapni a tapasztaltaktól.
Eddig más márkát hajtottam, de tervezem BMW vásárlását. Ami szóba jöhet az szívó benzin motor, a 320i vagy 325i, szedán, manuális váltóval, 2007-2008as évjárat.
A kérdéseim:
Mire figyeljek az autó áttekintésénél? Mik a típus hibái? Mennyire szervíz igényesek ezek a tipusok? Mitől ótzkodjak? Mik általában a tapasztalatok ezekkel a típusokkal?

A segítséget előre is köszönöm!
Egy leendő fanatikus.

D


én 25i-t vennék, de még az N52 motorkódosat 160kW, az N53 már problémásabb, olvassx utána, a 20i meg gyenge.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 22. csütörtök, 15:07


papika67 írta:
Dagador írta: Helló Mindenki!

Segítséget, információt szeretnék kapni a tapasztaltaktól.
Eddig más márkát hajtottam, de tervezem BMW vásárlását. Ami szóba jöhet az szívó benzin motor, a 320i vagy 325i, szedán, manuális váltóval, 2007-2008as évjárat.
A kérdéseim:
Mire figyeljek az autó áttekintésénél? Mik a típus hibái? Mennyire szervíz igényesek ezek a tipusok? Mitől ótzkodjak? Mik általában a tapasztalatok ezekkel a típusokkal?

A segítséget előre is köszönöm!
Egy leendő fanatikus.

D


Nekem a BMW szervizbe van egy nagyon jó barátom Essenbe ö azt mondta 1999 végétöl mindegyik szar,csak a szopás van velük !A régiek a jók!De kinek mi a jó.Én is inkább a régieknek vagyok a hive mióta vettem egy 2000 évjáratut csak szoptam vele meg sokat költötem rá!Diselbe a mercik jók a Bmw be a benzines szerintem.De kinek hogy.Én benzines párti vagyok nagyon.Gondold át mielött veszel valamit alaposan meg ha nem ismered nagyott tudol bukni!


sokat érsz vele, ha jó a dízel Merci motor, ha lerohad körbe a kasztni, vagy épp a nagy márka igénytelenül néz ki a sok rozsdától. mint már írtam itt visszább, akárki akármit mond, a VW adagolós 1.9-es TDI-jétől nincs jobb dízel motor. tudod meddig gyártották ezeket a blokkokat? nagyon sokáig. ennyi évig szerintem nem gyártottak egyet sem, ennyi db számban. az évek alatt voltak piciny változások, erősebbek lettek, be kellett férni EU normákba, de a világ egyik legjobb dízel motorja. voltak még régen Merciben 5 hengeres dízelek, talán azok voltak még jók.
az egész autóipart a zöldek írtják ki. azóta szarok a motorok, mindegy, hogy dízel, vagy benzines, mióta már szinte mindenhol az EU normákon pörögnek. egyre és egyre bonyolultabb motorok kellenek, ha a teljesítményt hozni akarják, de mellé legyenek környezetbarátak is. jó itt ellentmond mondjuk az új Ladák 1.6-os motorja, ami valahogy belefér az EU normákba, csak nehogy csalás derüljön ki ott is. downsizing meg apjuk faca.
a dolog nagyon egyszerű.
- ha menőzni akarsz és "új" autóval villogni, akkor drágábban fogod megvenni, sokba fog kerülni a javítása, és kb. negyed addig bírja, mint korábban. szóval egyre veszteségesebb autót venni.
- a régi megbízható autókat kevésbbé adják el, ha eladó sorba is kerül, már nagyon le van lakva a sok-sok valósan futott km és egyéb tényezők miatt. illetve egyre jobban az ellen dolgozik a rendszer, hogy egy tudatos vásárló vehessen valami tartósat. hisz a rendszernek nem érdeke az, hogy boldogan, megbízhatóan, sokáig használj valamit.

több autót meg kell nézni, legyen összehasonlítási alap. kereskedők kerülendők, mivel sokat jelent, ha látod ki az eladó, sok minden leszűrhető belőle. kisebb a rizikó.
sok magánszemély is hordja be a kint levetett sz@rdarabokat, szóval erre is figyelni kell. persze a mese meg lesz mindegyikhez, és jól betanult, hogy a laikussal elhitessék, azt mondják, amit hallani akar.
nem szabad sajnálni a pénzt, egy jó helyen való átnézésre. itt nem konkrétan BMW szervizt értek, mert.... hát na, ott is vannak érdekességek. itt az oldalon van elég szerviz értékelés lehet szemezgetni.
sajnos sokba fog kerülni, mire egy jót találsz. ha se időd, se pénzed, se türelmed nincs erre, akkor a BMW nem neked való, inkább ne vedd meg, csak mert közelben van, meg ki van glancolva, mert a szívás garantált. kivéve, ha ismerőstől van és tudod miként használna, ismered az illetőt.
minden motor, autó rizikós, ha nem ismered az előéletét. semmi más nem garancia. lehet sokkolóan hat, de sajnos ez van. lehet szerencsés kezű, lehet mázlid egy jót kifogni. viszont az eladó autók nagy része nem azért eladó, mert az jó. hiába sokan vannak, akik 3-4 évente cserélik a verdát, hiába van, aki tényleg újabb típust akar venni, vagy csak valóban meg van szorulva, ezt a valóságban olyan ritka megtalálni, mint tűt a szénakazalban. az egész képest kevés ezek száma. arról nem beszélve, hogy nem tudhatod, hogy aki rá van szorulva, az vajon megfelelően tartotta-e karban a gépet.
szóval nehez dió.


papika67
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz papika67

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. december 22. csütörtök, 14:41


Dagador írta: Helló Mindenki!

Segítséget, információt szeretnék kapni a tapasztaltaktól.
Eddig más márkát hajtottam, de tervezem BMW vásárlását. Ami szóba jöhet az szívó benzin motor, a 320i vagy 325i, szedán, manuális váltóval, 2007-2008as évjárat.
A kérdéseim:
Mire figyeljek az autó áttekintésénél? Mik a típus hibái? Mennyire szervíz igényesek ezek a tipusok? Mitől ótzkodjak? Mik általában a tapasztalatok ezekkel a típusokkal?

A segítséget előre is köszönöm!
Egy leendő fanatikus.

D


Nekem a BMW szervizbe van egy nagyon jó barátom Essenbe ö azt mondta 1999 végétöl mindegyik szar,csak a szopás van velük !A régiek a jók!De kinek mi a jó.Én is inkább a régieknek vagyok a hive mióta vettem egy 2000 évjáratut csak szoptam vele meg sokat költötem rá!Diselbe a mercik jók a Bmw be a benzines szerintem.De kinek hogy.Én benzines párti vagyok nagyon.Gondold át mielött veszel valamit alaposan meg ha nem ismered nagyott tudol bukni!

státusz Dagador

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. december 22. csütörtök, 14:21


Helló Mindenki!

Segítséget, információt szeretnék kapni a tapasztaltaktól.
Eddig más márkát hajtottam, de tervezem BMW vásárlását. Ami szóba jöhet az szívó benzin motor, a 320i vagy 325i, szedán, manuális váltóval, 2007-2008as évjárat.
A kérdéseim:
Mire figyeljek az autó áttekintésénél? Mik a típus hibái? Mennyire szervíz igényesek ezek a tipusok? Mitől ótzkodjak? Mik általában a tapasztalatok ezekkel a típusokkal?

A segítséget előre is köszönöm!
Egy leendő fanatikus.

D

státusz Nekem8

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. december 22. csütörtök, 00:09


hil írta:
lantika írta:
hil írta:
lantika írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre.

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

Szia,
Tuti bennem van a hiba, de nekem az e9x belső része nagyon nem tetszik, valahogy olyan tucattermék benyomását kelti (ismétlem: bennem)a műszerfala és azt kéne látnom naponta... Nem is értem, miért kellett azon annyit változtatni az e46-hoz képest. Az a vezető felé fordított középső rész nagyon ütős (számomra)



Pont ez miatt adtam el az e90-em. Egyszerüen nem jött be a müszerfala.

Jó hír számomra: nem csak én vagyok konzervatív (esetleg ízlés ficamos)!!!!
Köszi!




Ami nálam leginkább játszik, újabb és modern. Igaz,hogy a legrégebbi e90/91-es is már 10 éves,de talán a műszerfal közepe tetszik,de igazából az egész. Valahol vissza köszön ez az 1-esben is.
Az e46-nak az eleje tetszik..
Ha tehetném a legújabb modellt venném. Ebben nem játszana az f30,viszont a 3Gt igen. A 4-es, 5-ös,6-os és az x sorozat közül valogatnék..
Valamelyiknap is láttam egy x3-ast fehér volt és az a hidegfehér led világítás,nagyon tetszett.. Annak ellenére,hogy a fekete autók tetszenek, el tudtam volna képzelni magamnak azt a fehéret.

A használtak közül ami még úgy ahogy újabbnak mondható az az e90 e60 a többi meg mellék ágazatok,mint coupe,cabrio.
E90 vagy91 320d-ből sok van a 163Le meg bőven elég. Viszont automatában gondolkodom,ez mennyire jó választás?
Ennél a modellnél mi az,ami talán a legnagyobb kiadás,eserleg az olyan alkatrész,ami mindenképpen javitandó különben nem megy a kocsi? Nagyon úgy érzem,hogy kell nekem ez a kocsi. Jobban,mint bármi más. Amikor oda jutok,hogy lebeszélem magam erről,pár napon belül vissza jutok ugyan úgy erre.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 16:41


lantika írta:
hil írta:
lantika írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre.

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

Szia,
Tuti bennem van a hiba, de nekem az e9x belső része nagyon nem tetszik, valahogy olyan tucattermék benyomását kelti (ismétlem: bennem)a műszerfala és azt kéne látnom naponta... Nem is értem, miért kellett azon annyit változtatni az e46-hoz képest. Az a vezető felé fordított középső rész nagyon ütős (számomra)



Pont ez miatt adtam el az e90-em. Egyszerüen nem jött be a müszerfala.

Jó hír számomra: nem csak én vagyok konzervatív (esetleg ízlés ficamos)!!!!
Köszi!



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 16:33


hil írta:
lantika írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre.

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

Szia,
Tuti bennem van a hiba, de nekem az e9x belső része nagyon nem tetszik, valahogy olyan tucattermék benyomását kelti (ismétlem: bennem)a műszerfala és azt kéne látnom naponta... Nem is értem, miért kellett azon annyit változtatni az e46-hoz képest. Az a vezető felé fordított középső rész nagyon ütős (számomra)



Pont ez miatt adtam el az e90-em. Egyszerüen nem jött be a müszerfala.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 16:23


lantika írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre.

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

Szia,
Tuti bennem van a hiba, de nekem az e9x belső része nagyon nem tetszik, valahogy olyan tucattermék benyomását kelti (ismétlem: bennem)a műszerfala és azt kéne látnom naponta... Nem is értem, miért kellett azon annyit változtatni az e46-hoz képest. Az a vezető felé fordított középső rész nagyon ütős (számomra)



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 14:05


Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre.

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 21. szerda, 14:09

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 13:50


Kabi írta:
YELLOW írta: ízléseken kár vitatkozni


félreértettél, nem vitának szántam. csupán a véleményem volt


te is félre értettél, mivel senki kommentjére nem írtam, csak általánosságban
már pár kommenttel ezelőtt is le akartam írni ezt.
ezért is írta más is, hogy azt vegye meg, ami neki tetszik.
mert az én véleményem pedig az, hogy újabb a dizájn, de nem szebb mint egy E46 szerintem. pl egy koreai autó beltere szebb, mint az E9x. de akár lehetne mondani más márkát.
a mostani új irányvonalak mellett persze, régiesnek hat egy E46, de elég átülni az anyósülésre. próbáld ki, ha tudod. más szögből látod az egészet. néha nekem is unalmas a sofőrből nézegetni. még az E36 is jobban tetszik anyósról, mint vezetve.
nekem az a baj, hogy ami E9x-ben tetszene FL-es, azokba már még rosszabb motorok vannak. ha a még megbízhatóbb motorokból akarok, akkor meg öregeket kapok, sok km-rel, kiforratlan dolgokkal. szóval nem egyszerű a választás. nekem csakis nagyon jó áron, nagyon megkímélt darab kellene csak E9x szériából, ami pedig lehetetlen.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 13:31


YELLOW írta: ízléseken kár vitatkozni


félreértettél, nem vitának szántam. csupán a véleményem volt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 13:23


ízléseken kár vitatkozni

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 13:15


YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.