pjocit
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz pjocit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 18:07


YELLOW írta:
pjocit írta: Sziasztok. Találkozott Már valaki CC ID 031 Motorhibával ? Elvileg ( nagyobb kibocsátások ) viszont telóval ( ODB CAR DOKTOR PRO ) p0193 hibáthozott. Ami üzemanyag nyomás szenzor hiba. Elvittem szakihoz feldugta a gépet hogy kiolvassa a hibát viszont nem komunikáltak az autóval töbszöri újraindittás után sem . Viszont visszaraktam a blutus obd 2 csatimat azzal pedig újra komunikált. Köszi.


hát rendes helyre kell elvinni, ahol lehetőleg BMW specifikus diaggal tudnak rámenni az autóra. mert az a biztos. de még az sem fogja jelenteni azt, hogy amit kidob hibát, azt konkrétan mondjuk az adott alkatrész okozza. ezért kell szakértőhöz vinni.


A BMW szaki csak szeptember elejére adott időpontot. Szerintem specifikus lehetett
mivel lehetett választani márkát ( bmw ) tipust évjáratot viszont protokol hibát hozott állandóan. Na de majd a BMW szaki....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 17:41


pjocit írta: Sziasztok. Találkozott Már valaki CC ID 031 Motorhibával ? Elvileg ( nagyobb kibocsátások ) viszont telóval ( ODB CAR DOKTOR PRO ) p0193 hibáthozott. Ami üzemanyag nyomás szenzor hiba. Elvittem szakihoz feldugta a gépet hogy kiolvassa a hibát viszont nem komunikáltak az autóval töbszöri újraindittás után sem . Viszont visszaraktam a blutus obd 2 csatimat azzal pedig újra komunikált. Köszi.


hát rendes helyre kell elvinni, ahol lehetőleg BMW specifikus diaggal tudnak rámenni az autóra. mert az a biztos. de még az sem fogja jelenteni azt, hogy amit kidob hibát, azt konkrétan mondjuk az adott alkatrész okozza. ezért kell szakértőhöz vinni.

pjocit
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz pjocit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 17:35


Sziasztok. Találkozott Már valaki CC ID 031 Motorhibával ? Elvileg ( nagyobb kibocsátások ) viszont telóval ( ODB CAR DOKTOR PRO ) p0193 hibáthozott. Ami üzemanyag nyomás szenzor hiba. Elvittem szakihoz feldugta a gépet hogy kiolvassa a hibát viszont nem komunikáltak az autóval töbszöri újraindittás után sem . Viszont visszaraktam a blutus obd 2 csatimat azzal pedig újra komunikált. Köszi.

státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2018. március 03. szombat, 06:37


Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
F10 520d 2011
4200A3 Ez a hibakód van a automataváltómba,nem veszek észre semmi szokatlant, de benne van és kíváncsi lennék mi ez.
Előre is köszönöm a segítségeteket.

Tomesz00
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Tomesz00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2018. február 07. szerda, 11:55


Sziasztok
Ma megint rá olvastam INPA-val az autóra mert még mindig valami nem jó. Tudna valaki segíteni a képeken látható hibákat mi produkálhatja? Az 1-es hengernél a csík meg se mozdul.
Köszönöm
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...rdulat.jpg

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...pj_rat.jpg

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N ---------------------------------------
Datum: 02/07/18 11:15:17 ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY Variante: MS420DS0-------------------------------------------------------------
ERGEBNIS: 4 Fehler im Fehlerspeicher !-------------------------------------------------------------
227 Lambdareglerabweichung Bank 1 zu gross
Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler: 40
Motordrehzahl 768.00 1/min Last 81.71 mg/Hub Temperatur Kuehlwasser 41.25 Grad C Lambdareglerabweichung Bank 1 26.95 % aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler
Fehlercode: E3 71 01 28 18 0F 77 C5 BB 43-------------------------------------------------------------
228 Lambdareglerabweichung Bank 2 zu gross
Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler: 40
Motordrehzahl 736.00 1/min Last 87.15 mg/Hub Temperatur Kuehlwasser 41.25 Grad C Lambdareglerabweichung Bank 2 26.95 % aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler
Fehlercode: E4 71 01 28 17 10 77 C5 BB 43-------------------------------------------------------------
202 Lambdaregelung Bank 1 Regelanschlag
Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler: 40
Motordrehzahl 736.00 1/min Temperatur Kuehlwasser 46.50 Grad C Last 81.71 mg/Hub Lambda-Sondenspannung Regelsonde Bank 1 0.11 V aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler

Fehlercode: CA 71 01 28 17 7E 0F 16 BB 43-------------------------------------------------------------
203 Lambdaregelung Bank 2 Regelanschlag
Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler: 40
Motordrehzahl 736.00 1/min Temperatur Kuehlwasser 46.50 Grad C Last 81.71 mg/Hub Lambda-Sondenspannung Regelsonde Bank 2 0.13 V


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz halihoooo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. február 03. szombat, 15:14


Sziasztok!

BMW E46 325i Touring.

Hibakódok:

E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve

Ez azt jelenti,hogy az 1-es és 2-es hengerhez tartozó injektor kuka vagy lehet más is?
Illetve a másik kérdésem,hogy melyik az 1-es henger? Amelyik a hűtőnél van vagy amelyik az utastérnél?
Savazást köszönöm nem kérek,ezek a hozzáértők számára biztosan egyértelmű dolgok,de én sajnos nem vagyok szakértő.
Köszönöm előre is az érdemleges válaszokat.
További szép napot nektek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2017. december 22. péntek, 17:50


Sziasztok,
kis segítségre volna szükségem, autózás közbene gyszercsak elgyengült az autó, minden előjel nélkül, egy 320d 150le ről beszélünk.
Kiolvastam Delfivel a hibakódot:
1, 4191
2, 41a2
sajnos más hibakódkiolvasót így ünnepek elött nem tudtam szerezni, tudom, hogy a turbo elektronikájával vagy valami szeleppel lesz a gond. De valami közelebbit tud valaki mondani? Hol keressem a hibát? Honnan férek hozzá?
Egyzser szervizböl kijövet ez vol a hibajalenség, akkor csak egy csatlakozót felejtettek el visszadugn a szakik, ezt egy barátom orvosolta...de a vezetéket se csatit se látom elsőkörben.
Válaszokat köszönöm előre is!!!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz Bayerische46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 23:04


bricktopm írta:
Bayerische46 írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
p0170,p0173 hibakódom van illetve p1250 pending fault.
Találtam 2db kiszakadt gumicsőt ,ezeket lecseréltem de a hibakódot újra dobta.
Üzemanyag nyomás stabil 3bar,szerintem ez rendben van.
Hidegen könnyen lefullad alapjáraton,illetve erőtlen és dadog gázadásra és kissé sokallom a 12-13literes fogyasztást is.
Próbáltam a reggeli indításnál lehúzni a map szenzort de semmi se változott.
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma,vagy hogy hol kutakodjak?
Nincs kedvem vaktába alkatrészeket cserélgetni....




Ezt sokminden okozhatja. Látatlanba elég nehéz. A levegőrendszer, légtömegmérő környéke elég valószínű ilyenkor, vákuumcső rész...de akár az olajnyomásod is okozhat ilyet, ha pl nem tudja jól lemérni.Ha van INPA-d nézz élő adatot, láttam olyat, hogy hidegen a légtömegmérő 200fokos levegőt, az olajhpmérő meg 180fokos olajat mért indítás után. Rángatott az autó


Rendben,köszönöm a segítséget!


adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 16:34


YELLOW írta:
adi84 írta: Hali.
Kérdésem az lenne, h a 4B11-es kód az az injektorok hibájára utalhat kizárólag, vagy lehet valami más is mögötte?
(320d 150Hp)

Köszi előre is


mi ez valami Mitsubitshi motorkód?
ki vágja ezeket fejből?
ennyit írt ki a diag? mert ha igen, akkor javaslom mással olvastasd ki. BMW spec. fiag kiírja szövegesen is, meg kell nézni van.e mellé másik hibakód, mit mutat élőadatokban a porlasztók.


Nem motorkód. Mitsubishi főtengelyét is így jelzik (4B10/4B11).
Néztem élő adatot, egyik befecskendező talán gyengébb, de bőven elfogadható az érték. Más hibakód nincs, épp ezért tettem fel a kérdést Köszi a választ

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 16:04


adi84 írta: Hali.
Kérdésem az lenne, h a 4B11-es kód az az injektorok hibájára utalhat kizárólag, vagy lehet valami más is mögötte?
(320d 150Hp)

Köszi előre is


mi ez valami Mitsubitshi motorkód?
ki vágja ezeket fejből?
ennyit írt ki a diag? mert ha igen, akkor javaslom mással olvastasd ki. BMW spec. fiag kiírja szövegesen is, meg kell nézni van.e mellé másik hibakód, mit mutat élőadatokban a porlasztók.

adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 15:15


Hali.
Kérdésem az lenne, h a 4B11-es kód az az injektorok hibájára utalhat kizárólag, vagy lehet valami más is mögötte?
(320d 150Hp)

Köszi előre is

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. december 15. péntek, 23:07


Bayerische46 írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
p0170,p0173 hibakódom van illetve p1250 pending fault.
Találtam 2db kiszakadt gumicsőt ,ezeket lecseréltem de a hibakódot újra dobta.
Üzemanyag nyomás stabil 3bar,szerintem ez rendben van.
Hidegen könnyen lefullad alapjáraton,illetve erőtlen és dadog gázadásra és kissé sokallom a 12-13literes fogyasztást is.
Próbáltam a reggeli indításnál lehúzni a map szenzort de semmi se változott.
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma,vagy hogy hol kutakodjak?
Nincs kedvem vaktába alkatrészeket cserélgetni....




Ezt sokminden okozhatja. Látatlanba elég nehéz. A levegőrendszer, légtömegmérő környéke elég valószínű ilyenkor, vákuumcső rész...de akár az olajnyomásod is okozhat ilyet, ha pl nem tudja jól lemérni.Ha van INPA-d nézz élő adatot, láttam olyat, hogy hidegen a légtömegmérő 200fokos levegőt, az olajhpmérő meg 180fokos olajat mért indítás után. Rángatott az autó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2017. december 15. péntek, 08:00


Bayerische46 írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
p0170,p0173 hibakódom van illetve p1250 pending fault.
Találtam 2db kiszakadt gumicsőt ,ezeket lecseréltem de a hibakódot újra dobta.
Üzemanyag nyomás stabil 3bar,szerintem ez rendben van.
Hidegen könnyen lefullad alapjáraton,illetve erőtlen és dadog gázadásra és kissé sokallom a 12-13literes fogyasztást is.
Próbáltam a reggeli indításnál lehúzni a map szenzort de semmi se változott.
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma,vagy hogy hol kutakodjak?
Nincs kedvem vaktába alkatrészeket cserélgetni....


de miért hibakódokat írsz? úgy láttam van Scanner olvasód. az szövegesen is kiírja.
INPA-val lehetne élőadatokat nézni.
https://www.obd-codes.com/p0170
fater OFF autójánál, amúgy ezeket a hibákat dobja, de nem ilyen a tünet, csak egy fordulaton rángat egy picit, és olyan 1-1,5 liter az üzemanyag többlet. sehol nem jöttek még rá a hibára, és az autó alig futott km-t.

szerk.: érdemes még EGR szelep környékén és a kartergázszellőztető szelep, csövek környékén szétnézni. + DISA szelep.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 15. péntek, 08:05

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz Bayerische46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. december 15. péntek, 04:26


Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
p0170,p0173 hibakódom van illetve p1250 pending fault.
Találtam 2db kiszakadt gumicsőt ,ezeket lecseréltem de a hibakódot újra dobta.
Üzemanyag nyomás stabil 3bar,szerintem ez rendben van.
Hidegen könnyen lefullad alapjáraton,illetve erőtlen és dadog gázadásra és kissé sokallom a 12-13literes fogyasztást is.
Próbáltam a reggeli indításnál lehúzni a map szenzort de semmi se változott.
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma,vagy hogy hol kutakodjak?
Nincs kedvem vaktába alkatrészeket cserélgetni....





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 15. péntek, 04:28

germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. augusztus 26. szombat, 13:33


bricktopm írta:
germina írta:
bricktopm írta:
germina írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a " 4530/11 - Air charge control " hiba pontosan mire utalhat?
Motor: M47D20
Előre is köszönöm!


Szia. Szívósor környéke, nagyszelep, DISA, alapjáratimotor környéke.
Mi a tünet?


Hello.
Díesel motorról van szó. Igazából kis kormoláson kívül semmi baja, csak nem értem miért jön ez a hiba vissza törlés után.


Ja Dizel, bocs, akkor nem okoskodok bele, mert azokat anniyra nem vágom.
Azért jön vissza, mert fennálló hibának érzékeli. Élőadatokat javasolnám nézni, hátha valami drasztikusan eltér a normálistól....Pláne ha egyből visszadobja a hibakódot.


A turbonál van egy nyomás átalakító, azon van egy micro szűrő.
Azt kellett kitakarítani. Tele volt korommal.
Üdv!