- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2014. október 17. péntek, 12:54
Padre323i írta:leroyclub írta: Ha lyukas az intercooler annak milyen jelei vannak? Azon kivul hogy olajsaros? Fust? Hang? Teljesitmeny?
Sípoló hang és teljesítménycsökkenés.Attól függ mekkora a lyuk.
Az olajsár nem a lyuk függvénye.
Elküldve: 2014. október 17. péntek, 09:13
leroyclub írta: Ha lyukas az intercooler annak milyen jelei vannak? Azon kivul hogy olajsaros? Fust? Hang? Teljesitmeny?
Elküldve: 2014. október 17. péntek, 08:42
Elküldve: 2014. szeptember 12. péntek, 21:37
Elküldve: 2014. szeptember 11. csütörtök, 07:52
zuziq írta: Sziasztok!
Szuper lenne ha valaki tudná a választ, reggel össze kell rakjam a kocsit holnap mindenképp mennem kell. A hűtőm kilyukadt rendeltem újat. Nem BMWből hanem BEHR márkájút a német fórumokon azt hangoztatják hogy a BEHR a gyári beszállító ezért tőlük rendeltem.
Ott ahol a gyárin a kék "leengedő" csavar van az újnak nincs, ugyanúgy néz ki de ez zárt, nincs menet se csavar. Gyári számok megegyeznek. A kék csavarnak csak leengedő szerepe van vagy van más is?
Köszi, Zsolt.
Elküldve: 2014. szeptember 11. csütörtök, 00:04
Elküldve: 2014. szeptember 04. csütörtök, 09:30
Elküldve: 2014. február 08. szombat, 19:49
Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 17:23
Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 09:17
pot írta: Sziasztok segitségre lenne szükségem az intercooler hűtőt szeretném kitakaritani. Gőzborotvával lehet takaritani ? Belűl is lehet vagy csak kivül? Vagy belülre nem mehet viz? Válaszokat előre is köszi
Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 00:23
Elküldve: 2013. június 18. kedd, 21:52
Ropika írta: Sziasztok.
A problémám az intercooleral annyi hogy kivűlről nézve tiszta olajsár az egész, kb. 2 éve nyáron ki lett szedve és kívűl belül kitakarítva, plusz alján friss olaj is látszik ami csepeg is a földre,de egyértelműen nem látszik hogy a cooolerből jönne. A turbónál nem látszik semmi olajfolyás a coolere csatlakozó gumicsövek bilincsei jónak tűnnek. A kérdésem az lenne mielőtt lebontom újból hogy mi a jellemző hiba ezzel kapcsolatban? A friss olaj honnan jöhet a cooler alsó részére? És mitől lehet ennyire olajsáros a cooler hűtőbordája ilyen kis időn belül? Lehet hogy lukas lenne csak szemmel nem látható? Feleslegesen nem vennék egy intercoolert ha nem is az a baj? Hogy deríthetném ki honnan jön kifelé az olaj, mikor a kocsi alatt fekszek letisztítom és semmi nyom? Gondolom csak terhelés alatt kezd el cseperészni.