« előző123következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. december 16. szerda, 11:11


KGR írta:
Methos írta:



Leszedtük a lököst, mert valami gyanús volt...

Egy picit meglepődtem....
(link megynitása új lapon, ugy nyilik a kép ,,, dropbox)


Ez mi rajta?


élő szövet a fémvázon

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. december 16. szerda, 11:06


Methos írta:



Leszedtük a lököst, mert valami gyanús volt...

Egy picit meglepődtem....
(link megynitása új lapon, ugy nyilik a kép ,,, dropbox)


Ez mi rajta?

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2015. december 16. szerda, 09:56






Leszedtük a lököst, mert valami gyanús volt...

Egy picit meglepődtem....
(link megynitása új lapon, ugy nyilik a kép ,,, dropbox)


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. december 16. szerda, 09:57

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 17. péntek, 12:54


Padre323i írta:
leroyclub írta: Ha lyukas az intercooler annak milyen jelei vannak? Azon kivul hogy olajsaros? Fust? Hang? Teljesitmeny?


Sípoló hang és teljesítménycsökkenés.Attól függ mekkora a lyuk.
Az olajsár nem a lyuk függvénye.







Akkor az olajsár mitől lehet? Mert igazán csak az van.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 09. vasárnap, 17:46

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2014. október 17. péntek, 09:13


leroyclub írta: Ha lyukas az intercooler annak milyen jelei vannak? Azon kivul hogy olajsaros? Fust? Hang? Teljesitmeny?


Sípoló hang és teljesítménycsökkenés.Attól függ mekkora a lyuk.
Az olajsár nem a lyuk függvénye.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 17. péntek, 09:13

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 17. péntek, 08:42


Ha lyukas az intercooler annak milyen jelei vannak? Azon kivul hogy olajsaros? Fust? Hang? Teljesitmeny?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2006

státusz tomi330cd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. szeptember 12. péntek, 21:37


[quote="zuziq"]Sziasztok!

Szuper lenne ha valaki tudná a választ, reggel össze kell rakjam a kocsit holnap mindenképp mennem kell. A hűtőm kilyukadt rendeltem újat. Nem BMWből hanem BEHR márkájút a német fórumokon azt hangoztatják hogy a BEHR a gyári beszállító ezért tőlük rendeltem.

Ott ahol a gyárin a kék "leengedő" csavar van az újnak nincs, ugyanúgy néz ki de ez zárt, nincs menet se csavar. Gyári számok megegyeznek. A kék csavarnak csak leengedő szerepe van vagy van más is?

Köszi, Zsolt.[
szia ha érdekel hűtő van nálam elfekvőben, hibátlan állapotú gyári!! olcson irj privibe ha érdekel


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. szeptember 11. csütörtök, 07:52


zuziq írta: Sziasztok!

Szuper lenne ha valaki tudná a választ, reggel össze kell rakjam a kocsit holnap mindenképp mennem kell. A hűtőm kilyukadt rendeltem újat. Nem BMWből hanem BEHR márkájút a német fórumokon azt hangoztatják hogy a BEHR a gyári beszállító ezért tőlük rendeltem.

Ott ahol a gyárin a kék "leengedő" csavar van az újnak nincs, ugyanúgy néz ki de ez zárt, nincs menet se csavar. Gyári számok megegyeznek. A kék csavarnak csak leengedő szerepe van vagy van más is?

Köszi, Zsolt.


én úgy tudom csak leengedő. legalábbis én anno ott engedtem le. vagyis ott is.

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2014. szeptember 11. csütörtök, 00:04


Sziasztok!

Szuper lenne ha valaki tudná a választ, reggel össze kell rakjam a kocsit holnap mindenképp mennem kell. A hűtőm kilyukadt rendeltem újat. Nem BMWből hanem BEHR márkájút a német fórumokon azt hangoztatják hogy a BEHR a gyári beszállító ezért tőlük rendeltem.

Ott ahol a gyárin a kék "leengedő" csavar van az újnak nincs, ugyanúgy néz ki de ez zárt, nincs menet se csavar. Gyári számok megegyeznek. A kék csavarnak csak leengedő szerepe van vagy van más is?

Köszi, Zsolt.

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2014. szeptember 04. csütörtök, 09:30


Üdv!

Jól tudom hogy a BEHR a gyári márka?
Van valakinek ezzel tapasztalata? Melyiket érdemes megvenni?

Köszi, Zsolt.

státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2014. február 08. szombat, 19:49






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 13. szombat, 12:52

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz bmwtunner

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 17:23


Sziasztok, segitségre lenne szükségem a Viscot akarom elektromos hötüre cserélni, de ugy hogy automatikus legyen a hütése szóval nem kapcsoloval ki be kapcsolni, hogyan tudnám meg oldani, vagy esetleg van e rá lehetöség csatlakozásra BMW e36 318i M40
Elöre is köszönöm a segitséget.!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 11. vasárnap, 17:24

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 09:17


pot írta: Sziasztok segitségre lenne szükségem az intercooler hűtőt szeretném kitakaritani. Gőzborotvával lehet takaritani ? Belűl is lehet vagy csak kivül? Vagy belülre nem mehet viz? Válaszokat előre is köszi


kivülre nem jó az erős vízsugár, főleg ha szögből kapja, mert elhajlanak a hűtő lamellái. belülre jobb, abban inkább olaj lehet. oldószeres, brigéciol és hasonló anyagokkal érdemes.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 00:23


Sziasztok segitségre lenne szükségem az intercooler hűtőt szeretném kitakaritani. Gőzborotvával lehet takaritani ? Belűl is lehet vagy csak kivül? Vagy belülre nem mehet viz? Válaszokat előre is köszi

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 21:52


Ropika írta: Sziasztok.

A problémám az intercooleral annyi hogy kivűlről nézve tiszta olajsár az egész, kb. 2 éve nyáron ki lett szedve és kívűl belül kitakarítva, plusz alján friss olaj is látszik ami csepeg is a földre,de egyértelműen nem látszik hogy a cooolerből jönne. A turbónál nem látszik semmi olajfolyás a coolere csatlakozó gumicsövek bilincsei jónak tűnnek. A kérdésem az lenne mielőtt lebontom újból hogy mi a jellemző hiba ezzel kapcsolatban? A friss olaj honnan jöhet a cooler alsó részére? És mitől lehet ennyire olajsáros a cooler hűtőbordája ilyen kis időn belül? Lehet hogy lukas lenne csak szemmel nem látható? Feleslegesen nem vennék egy intercoolert ha nem is az a baj? Hogy deríthetném ki honnan jön kifelé az olaj, mikor a kocsi alatt fekszek letisztítom és semmi nyom? Gondolom csak terhelés alatt kezd el cseperészni.


Szia!

Mosd le a menj vele és ha lyukas úgy is megint olajos lesz.

« előző123következő »