raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. május 29. vasárnap, 11:30


YELLOW írta:
raul227 írta: Sziasztok, nekem mostanában hideg alapjáraton jobban rázkódik a kocsi, ez mitől lehet? Remélem nem ettől,a lendkerék dologtól. valaki meg tudná mondani, vagy linkelni, egy oldalt amiből kibogarászom hogy az enyémbe van e ilyen átok kettőstömegű? lehet ez valamiféle bak, motortartó/váltótartótól is, hogy így rezeg?


néha olvasgathatnál is
kb az egész topic a dízel kettőstömegűről szól. talán dízelekben kezdték el a legjobban használni, a vibrációk csökkentése miatt.
szóval parázhatsz.
azt viszoint nem tudhatjuk pontosan milyen mértékű a problémád, de okozhatja motortartó bak is, vagy rossz porlasztó, gyengébb üzemanyag, hogy a motor nem jár szépen.
kettőstömegű inkább leállításkor "csörömpöl" be.




Olvastam én, csak nem jutottam sokra pl azt mondta az egyik szerelő hogy az enyémbe nincs kettős, mert az csak kb 2002-től kezdték bele tenni. Ezért kérdem. Például a pedál nem remeg ha benyomom a kuplungot, és melegen sokat enyhül ez a remegés...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 29. vasárnap, 11:32

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. május 29. vasárnap, 10:59


Mikolics írta: Sziasztok! A kérdésem az volna hogy alapjáraton benyomtam a kuplungot a pedálút felénél elkezd zörögni sem fent sem benyomott állapotban nem csinálja. Leállításnál nem csattan. Mi lehet a gond?


kinyomócsapágy

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Mikolics

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. május 29. vasárnap, 10:12


Sziasztok! A kérdésem az volna hogy alapjáraton benyomtam a kuplungot a pedálút felénél elkezd zörögni sem fent sem benyomott állapotban nem csinálja. Leállításnál nem csattan. Mi lehet a gond?

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. május 29. vasárnap, 07:54


raul227 írta: Sziasztok, nekem mostanában hideg alapjáraton jobban rázkódik a kocsi, ez mitől lehet? Remélem nem ettől,a lendkerék dologtól. valaki meg tudná mondani, vagy linkelni, egy oldalt amiből kibogarászom hogy az enyémbe van e ilyen átok kettőstömegű? lehet ez valamiféle bak, motortartó/váltótartótól is, hogy így rezeg?


Több oka is lehet, gurulj be egy szervizbe és tájékoztatnak róla.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. május 29. vasárnap, 07:17


raul227 írta: Sziasztok, nekem mostanában hideg alapjáraton jobban rázkódik a kocsi, ez mitől lehet? Remélem nem ettől,a lendkerék dologtól. valaki meg tudná mondani, vagy linkelni, egy oldalt amiből kibogarászom hogy az enyémbe van e ilyen átok kettőstömegű? lehet ez valamiféle bak, motortartó/váltótartótól is, hogy így rezeg?


néha olvasgathatnál is
kb az egész topic a dízel kettőstömegűről szól. talán dízelekben kezdték el a legjobban használni, a vibrációk csökkentése miatt.
szóval parázhatsz.
azt viszoint nem tudhatjuk pontosan milyen mértékű a problémád, de okozhatja motortartó bak is, vagy rossz porlasztó, gyengébb üzemanyag, hogy a motor nem jár szépen.
kettőstömegű inkább leállításkor "csörömpöl" be.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 19:48


Sziasztok, nekem mostanában hideg alapjáraton jobban rázkódik a kocsi, ez mitől lehet? Remélem nem ettől,a lendkerék dologtól. valaki meg tudná mondani, vagy linkelni, egy oldalt amiből kibogarászom hogy az enyémbe van e ilyen átok kettőstömegű? lehet ez valamiféle bak, motortartó/váltótartótól is, hogy így rezeg?

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 15:53


kgy írta:
YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

E46 318i 143 lovas kiadásban van kettős tömegű lendkerék?


van


Ha kuplung cserekor nincs kicserélve tud valami galibát okozni?
Köszi!



Le kell ellenőrizni az állapotát. Ha jó akkor marad.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz kgy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 15:07


YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

E46 318i 143 lovas kiadásban van kettős tömegű lendkerék?


van


Ha kuplung cserekor nincs kicserélve tud valami galibát okozni?
Köszi!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. május 25. szerda, 22:18


kgy írta: Sziasztok!

E46 318i 143 lovas kiadásban van kettős tömegű lendkerék?


van

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz kgy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. május 25. szerda, 21:31


Sziasztok!

E46 318i 143 lovas kiadásban van kettős tömegű lendkerék?


elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. március 18. péntek, 11:14


viktor írta: Kéttömegű lendkerék
http://autosbiblia.blog.hu/201..._lendkerek



Nesze neked start-stop
Mindig is sejtettem (nem csak emiatt a cikk miatt), hogy egyetlen előnye van a start-stop-nak, az, hogy a laborban mért fogyasztás jobb legyen. De sok alkatrészre nagyon rosszul hat(hat).

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 23:07


Kéttömegű lendkerék
http://autosbiblia.blog.hu/201..._lendkerek



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 17. csütörtök, 23:10

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. március 15. kedd, 09:39


Kabi írta:
lantika írta:
Kabi írta:
b_imi írta:
Kabi írta:

Ok, kösz. A gondom csak az, hogy most húsvétig nem megyek haza, így lehet itt németben kellene kicseréltetnem. nem akarok így elindulni a kocsival 800km-re. Megvehetőek ezek az alkatrészek ebay-ről, vagy menjek be szervizbe és cseréltessem ki úgy, hogy ők szerzik be a szükséges dolgokat. Igaz gondolom ebben az esetben nem lenne olcsó a csere.


Nem hinném, hogy akkora probléma lenne azzal a lendkerékkel. Egy kis remegés az indulásnál még nem akkora baj. De nyilván a Te döntésed és a pénztárcád.
Én megnézetném egy szakértő szerelővel, mielőtt a cseréről döntök.


szerintem lesz ott már gond, mert pl ha kuplung pedálra kicsit rálépek, akkor rázza a lábam, ami meg a kinyomócsapágy hibája, ha jól tudom. de persze, megnézetem szerelővel, majd mondanak rá valamit.


Arra azert keszülj fel,hogy ha nem märkaszervizbe akarod magyarföldön vinni a kocsit,hanem Toth Jänos maszek mühelyebe,akkor a rendszämod lättän 2-3-szoros lesz a szorzo a munkadilyon. Ez tapasztalat.


München környékén lakok, találtam már itt pár jónak mondott műhelyt, várok ajánlatokra, hogy mennyiért csinálnák meg. Ahogy írtam is, nem akarok így hazamenni vele, ki fogom "németföldön" cseréltetni Egyébként fura, mert ma pl egyáltalán nem csinálta ezt a rángatós mókát. De nem lepődök meg, hogy ki kell cserélni, amikor megvettem a kocsit, már akkor is sejtettem, hogy ez elő fog jönni.


Grüß Gott,

szerintem otthon csinaltasd meg, ha meg birja. En is München környeken lakom, de itt semmit nem csinaltatok. Eddigi tapsztalat az borzalmas es nem csak az arakat tekintve. Slampos munka, magas dijak, hosszu varakozasi ido...
A kuplung rangatas meg normalis sajnos, enyem is rangat neha, nagyobb gazzal kell sajnos indulni. Ha viszont ratett labbal is remeg akkor ok. De annyit szvsz meg elmegy, hogy haza menj, kb 750km.

http://www.motor-talk.de/forum...26168.html

Tschüss




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 15. kedd, 09:57

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. február 03. szerda, 18:31


lantika írta:
Kabi írta:
b_imi írta:
Kabi írta:

Ok, kösz. A gondom csak az, hogy most húsvétig nem megyek haza, így lehet itt németben kellene kicseréltetnem. nem akarok így elindulni a kocsival 800km-re. Megvehetőek ezek az alkatrészek ebay-ről, vagy menjek be szervizbe és cseréltessem ki úgy, hogy ők szerzik be a szükséges dolgokat. Igaz gondolom ebben az esetben nem lenne olcsó a csere.


Nem hinném, hogy akkora probléma lenne azzal a lendkerékkel. Egy kis remegés az indulásnál még nem akkora baj. De nyilván a Te döntésed és a pénztárcád.
Én megnézetném egy szakértő szerelővel, mielőtt a cseréről döntök.


szerintem lesz ott már gond, mert pl ha kuplung pedálra kicsit rálépek, akkor rázza a lábam, ami meg a kinyomócsapágy hibája, ha jól tudom. de persze, megnézetem szerelővel, majd mondanak rá valamit.


Arra azert keszülj fel,hogy ha nem märkaszervizbe akarod magyarföldön vinni a kocsit,hanem Toth Jänos maszek mühelyebe,akkor a rendszämod lättän 2-3-szoros lesz a szorzo a munkadilyon. Ez tapasztalat.


München környékén lakok, találtam már itt pár jónak mondott műhelyt, várok ajánlatokra, hogy mennyiért csinálnák meg. Ahogy írtam is, nem akarok így hazamenni vele, ki fogom "németföldön" cseréltetni Egyébként fura, mert ma pl egyáltalán nem csinálta ezt a rángatós mókát. De nem lepődök meg, hogy ki kell cserélni, amikor megvettem a kocsit, már akkor is sejtettem, hogy ez elő fog jönni.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 03. szerda, 17:26


Kabi írta:
b_imi írta:
Kabi írta:

Ok, kösz. A gondom csak az, hogy most húsvétig nem megyek haza, így lehet itt németben kellene kicseréltetnem. nem akarok így elindulni a kocsival 800km-re. Megvehetőek ezek az alkatrészek ebay-ről, vagy menjek be szervizbe és cseréltessem ki úgy, hogy ők szerzik be a szükséges dolgokat. Igaz gondolom ebben az esetben nem lenne olcsó a csere.


Nem hinném, hogy akkora probléma lenne azzal a lendkerékkel. Egy kis remegés az indulásnál még nem akkora baj. De nyilván a Te döntésed és a pénztárcád.
Én megnézetném egy szakértő szerelővel, mielőtt a cseréről döntök.


szerintem lesz ott már gond, mert pl ha kuplung pedálra kicsit rálépek, akkor rázza a lábam, ami meg a kinyomócsapágy hibája, ha jól tudom. de persze, megnézetem szerelővel, majd mondanak rá valamit.


Arra azert keszülj fel,hogy ha nem märkaszervizbe akarod magyarföldön vinni a kocsit,hanem Toth Jänos maszek mühelyebe,akkor a rendszämod lättän 2-3-szoros lesz a szorzo a munkadilyon. Ez tapasztalat.