Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2022. május 23. hétfő, 12:30


Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2004.03-as évjáratú BMW E46 320d Touring-ban (110kW/150Le) hány lambda szonda található. Az INPA-ból lett kiolvasva, de ott csak a "4298 Lambda probe" szerepel mint hiba.
Ezek szerint csak egy van benne?

Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket.

Atesz

bozokizs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz bozokizs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 16:50


Sziasztok.

E46 320d 150lovas 2004es-ben hogy a villámba lehet kicserélni a lambda szondát ami a katalizátor előtt van, és olyan helyen hogy.........!

Valaki cserélt már ilyet?

Köszönöm a válaszokat!

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 23. hétfő, 06:15


Andras6800 írta: Sziasztok!

Nasgyon úgy néz ki, hogy a 2003ban született E46osomban megérett a Lambda szonda egy cserére, méghozzá a vezérlő, ami a katalizátor előtt van. Néztem webshopokban a kínálatot mindenfelé, meg persze hivatalos szervizben is kértem árajánlatot. A hivatalos szervízben azt mondták ~70k a cucc. Na most webshopokban egészen 20k tól 70k ig vannak lehetőségek, de persze mindnek ugyan az a gyártója (Bosch) csak a cikkszám más. Így fogalmam sincs melyiket vegyem meg. Valahol anno halottam, hogy az utángyártottak nem igazán jók, értelemszerűen szart sem akarok venni, de 70ért sem akarnék olyan alkatrészt venni, amit megkapok fele annyiért is.
Úgyhogy kb teljes káosz, fogalmam sincs melyiket vegyem....

Az autó 1.6 benzinek motorkód vége N40B16AB


Nekem is ugyan ez a szitu. Kérdésem ugyan az lenne.
Am keress olyan vállalkozó ismerőst aki kapcsolatban áll a Unix-al vagy a Bárdival.
Nekem a munkahelyem akkora tételben rendel, hogy 16e Ft ból jön ki most a hátsó kettő darab rugó, és egy rugóm kerülne 16250 Ft ba. Tehát 50% kedv.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E93
Kivitel: Cabrio
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Andras6800

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 10:08


Sziasztok!

Nasgyon úgy néz ki, hogy a 2003ban született E46osomban megérett a Lambda szonda egy cserére, méghozzá a vezérlő, ami a katalizátor előtt van. Néztem webshopokban a kínálatot mindenfelé, meg persze hivatalos szervizben is kértem árajánlatot. A hivatalos szervízben azt mondták ~70k a cucc. Na most webshopokban egészen 20k tól 70k ig vannak lehetőségek, de persze mindnek ugyan az a gyártója (Bosch) csak a cikkszám más. Így fogalmam sincs melyiket vegyem meg. Valahol anno halottam, hogy az utángyártottak nem igazán jók, értelemszerűen szart sem akarok venni, de 70ért sem akarnék olyan alkatrészt venni, amit megkapok fele annyiért is.
Úgyhogy kb teljes káosz, fogalmam sincs melyiket vegyem....

Az autó 1.6 benzinek motorkód vége N40B16AB

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 21:45


Coyote írta:
BarG írta: Hát, megrendeltem a cseredarabot, ha bekerül, kiváncsi leszek, mi fog változni. Csak tudnám, mitől ilyen piszok drága, amikor az általános szondát már 10e-től meg lehet venni. De hát aki bmw-t vesz, az szopjon csak.


Megkérdezhetem mennyi az annyi? Olcsónak sehol sem olcsó, Toyotánál pl. 60.000 Ft volt.


BMW szalon ár 98000 Ft, független kereskedőtől 45e. (gyári)



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 20:32


BarG írta: Hát, megrendeltem a cseredarabot, ha bekerül, kiváncsi leszek, mi fog változni. Csak tudnám, mitől ilyen piszok drága, amikor az általános szondát már 10e-től meg lehet venni. De hát aki bmw-t vesz, az szopjon csak.


Megkérdezhetem mennyi az annyi? Olcsónak sehol sem olcsó, Toyotánál pl. 60.000 Ft volt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 19:23


BarG írta: Hát, megrendeltem a cseredarabot, ha bekerül, kiváncsi leszek, mi fog változni. Csak tudnám, mitől ilyen piszok drága, amikor az általános szondát már 10e-től meg lehet venni. De hát aki bmw-t vesz, az szopjon csak.


mindegyiknél drága a lambda szonda nemcsak a BMW-nél. de nem feltétlen anank lesz baja. sokszor lambda hibát ír, bármyilen más pl befecskendezés keverék nem megfelelősség esetén is. remélem nem feleslegesen vásároltál be.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 19:18


Hát, megrendeltem a cseredarabot, ha bekerül, kiváncsi leszek, mi fog változni. Csak tudnám, mitől ilyen piszok drága, amikor az általános szondát már 10e-től meg lehet venni. De hát aki bmw-t vesz, az szopjon csak.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 17:24


zoliika írta:
Coyote írta:
BarG írta: Üdv Mindenki,
Nemrégiben cseréltettem olajat és ha már a szerelőnél jártam, hibaolvasást is csináltattam. Egyrészt örömmel töltött el, hogy 264e km után a befecskendezők korrekciói 0,7-nél kevesebbek voltak, viszont volt egy hibajelem, mégpedig lambdaszonda hiba. Törlés után hamar visszaírta, úgyhogy valami van. A kérdésem az volna, hogy az én kedves öszvér motoromban mit csinál a lambda szonda? A forgalmim szerint EUR3 a besorolásom, viszont lambdaszondát csak EUR4-re ír az álmoskönyv, az EGR-em kiépítése is 4-nek megfelelő, de a befecskendezőim meg a turbóm is 3-as. A gépen nem venni észre, hogy másképp viselkedne, mint azelőtt. Az tény, hogy kicsit jobban füstölgök, mint a gép újkorában, de az már így volt egy éve is, amikor a lambdaszondát még nem hozta ki hibásnak. Szóval milyen sebességgel kezdjek rendelni egyet? Mi van, ha hibás szondával megyek tovább? Check engine lámpa nem világít.


Én annyit mondanék, hogy ha meghallom hogy "lambdaszonda", ki tudnék futni a világból, annyit szoptam vele.

Az enyém 2004-es 320D, és EURO 4-es - ez segít valamit? Nem lehet, hogy a tiédet rosszul sorolták be? Eszembe jut az a sok ember, aki még mindig nem jött rá, hogy neki ZÖLD matrica járna a rendszámára...

Nekem benzinesen folyamatosan bajom volt a lambdaszondával, ha dízelen ugyanúgy vagy erősen hasonlóan működik, akkor elvileg előbb-utóbb befigyel a check engine, közben meg vagy megnő a fogyasztás (több anyagot nyomat), vagy elmegy az erő (elveszi a levegőt, gázolajat) - de semmiképp sem lesz jó a vége. Anno az én benyás OFF gépemnek az volt a baja, hogy sok olaj került a hengerbe (gyári hibás dugattyú és gyűrű dizájn LOL ) ezt a lambdaszonde megpróbálta ellensúlyozni üzemanyag-levegő keverékkel (megugrott a fogyasztás, fura volt az alapjárat), aztán a végén bevágta a durcit, és betolt az arcomba egy check enginet, és kiiktatta a változó szelepvezérlést (VVTi Toyotáéknál ugye), aminek köszönhetően az autóm nem igazán akart menni...
Az én példám esetén komoly problémát jelzett be a szonda (ez volt a dolga), de 10 szerelőből 9 azt mondja elsőre, hogy "biztosan a szonda rossz". Persze. Az eszébe sem jut senkinek, hogy esetleg a dolgát teszi, és nem viccel. A szaki szerint a lambdaszondák általában télen rosszalkodnak, amikor sok pára csapódik le rajta, és nagy a különbség a hideg és meleg motor kipufogógázában.

Remélem nálad tényleg, csak a szonda rossz



De,most ez komoly?Lambdaszonda van a 150 le 20d-ben is?



Igen van: 13627793825

A RealOEM Oxygen Filternek hívja, de tökugyanaz


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 22:14


Coyote írta:
BarG írta: Üdv Mindenki,
Nemrégiben cseréltettem olajat és ha már a szerelőnél jártam, hibaolvasást is csináltattam. Egyrészt örömmel töltött el, hogy 264e km után a befecskendezők korrekciói 0,7-nél kevesebbek voltak, viszont volt egy hibajelem, mégpedig lambdaszonda hiba. Törlés után hamar visszaírta, úgyhogy valami van. A kérdésem az volna, hogy az én kedves öszvér motoromban mit csinál a lambda szonda? A forgalmim szerint EUR3 a besorolásom, viszont lambdaszondát csak EUR4-re ír az álmoskönyv, az EGR-em kiépítése is 4-nek megfelelő, de a befecskendezőim meg a turbóm is 3-as. A gépen nem venni észre, hogy másképp viselkedne, mint azelőtt. Az tény, hogy kicsit jobban füstölgök, mint a gép újkorában, de az már így volt egy éve is, amikor a lambdaszondát még nem hozta ki hibásnak. Szóval milyen sebességgel kezdjek rendelni egyet? Mi van, ha hibás szondával megyek tovább? Check engine lámpa nem világít.


Én annyit mondanék, hogy ha meghallom hogy "lambdaszonda", ki tudnék futni a világból, annyit szoptam vele.

Az enyém 2004-es 320D, és EURO 4-es - ez segít valamit? Nem lehet, hogy a tiédet rosszul sorolták be? Eszembe jut az a sok ember, aki még mindig nem jött rá, hogy neki ZÖLD matrica járna a rendszámára...

Nekem benzinesen folyamatosan bajom volt a lambdaszondával, ha dízelen ugyanúgy vagy erősen hasonlóan működik, akkor elvileg előbb-utóbb befigyel a check engine, közben meg vagy megnő a fogyasztás (több anyagot nyomat), vagy elmegy az erő (elveszi a levegőt, gázolajat) - de semmiképp sem lesz jó a vége. Anno az én benyás OFF gépemnek az volt a baja, hogy sok olaj került a hengerbe (gyári hibás dugattyú és gyűrű dizájn LOL ) ezt a lambdaszonde megpróbálta ellensúlyozni üzemanyag-levegő keverékkel (megugrott a fogyasztás, fura volt az alapjárat), aztán a végén bevágta a durcit, és betolt az arcomba egy check enginet, és kiiktatta a változó szelepvezérlést (VVTi Toyotáéknál ugye), aminek köszönhetően az autóm nem igazán akart menni...
Az én példám esetén komoly problémát jelzett be a szonda (ez volt a dolga), de 10 szerelőből 9 azt mondja elsőre, hogy "biztosan a szonda rossz". Persze. Az eszébe sem jut senkinek, hogy esetleg a dolgát teszi, és nem viccel. A szaki szerint a lambdaszondák általában télen rosszalkodnak, amikor sok pára csapódik le rajta, és nagy a különbség a hideg és meleg motor kipufogógázában.

Remélem nálad tényleg, csak a szonda rossz



De,most ez komoly?Lambdaszonda van a 150 le 20d-ben is?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 14. hétfő, 22:15

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 21:54


BarG írta: Üdv Mindenki,
Nemrégiben cseréltettem olajat és ha már a szerelőnél jártam, hibaolvasást is csináltattam. Egyrészt örömmel töltött el, hogy 264e km után a befecskendezők korrekciói 0,7-nél kevesebbek voltak, viszont volt egy hibajelem, mégpedig lambdaszonda hiba. Törlés után hamar visszaírta, úgyhogy valami van. A kérdésem az volna, hogy az én kedves öszvér motoromban mit csinál a lambda szonda? A forgalmim szerint EUR3 a besorolásom, viszont lambdaszondát csak EUR4-re ír az álmoskönyv, az EGR-em kiépítése is 4-nek megfelelő, de a befecskendezőim meg a turbóm is 3-as. A gépen nem venni észre, hogy másképp viselkedne, mint azelőtt. Az tény, hogy kicsit jobban füstölgök, mint a gép újkorában, de az már így volt egy éve is, amikor a lambdaszondát még nem hozta ki hibásnak. Szóval milyen sebességgel kezdjek rendelni egyet? Mi van, ha hibás szondával megyek tovább? Check engine lámpa nem világít.


Én annyit mondanék, hogy ha meghallom hogy "lambdaszonda", ki tudnék futni a világból, annyit szoptam vele.

Az enyém 2004-es 320D, és EURO 4-es - ez segít valamit? Nem lehet, hogy a tiédet rosszul sorolták be? Eszembe jut az a sok ember, aki még mindig nem jött rá, hogy neki ZÖLD matrica járna a rendszámára...

Nekem benzinesen folyamatosan bajom volt a lambdaszondával, ha dízelen ugyanúgy vagy erősen hasonlóan működik, akkor elvileg előbb-utóbb befigyel a check engine, közben meg vagy megnő a fogyasztás (több anyagot nyomat), vagy elmegy az erő (elveszi a levegőt, gázolajat) - de semmiképp sem lesz jó a vége. Anno az én benyás OFF gépemnek az volt a baja, hogy sok olaj került a hengerbe (gyári hibás dugattyú és gyűrű dizájn LOL ) ezt a lambdaszonde megpróbálta ellensúlyozni üzemanyag-levegő keverékkel (megugrott a fogyasztás, fura volt az alapjárat), aztán a végén bevágta a durcit, és betolt az arcomba egy check enginet, és kiiktatta a változó szelepvezérlést (VVTi Toyotáéknál ugye), aminek köszönhetően az autóm nem igazán akart menni...
Az én példám esetén komoly problémát jelzett be a szonda (ez volt a dolga), de 10 szerelőből 9 azt mondja elsőre, hogy "biztosan a szonda rossz". Persze. Az eszébe sem jut senkinek, hogy esetleg a dolgát teszi, és nem viccel. A szaki szerint a lambdaszondák általában télen rosszalkodnak, amikor sok pára csapódik le rajta, és nagy a különbség a hideg és meleg motor kipufogógázában.

Remélem nálad tényleg, csak a szonda rossz



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 14. hétfő, 21:56

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 20:42


Üdv Mindenki,
Nemrégiben cseréltettem olajat és ha már a szerelőnél jártam, hibaolvasást is csináltattam. Egyrészt örömmel töltött el, hogy 264e km után a befecskendezők korrekciói 0,7-nél kevesebbek voltak, viszont volt egy hibajelem, mégpedig lambdaszonda hiba. Törlés után hamar visszaírta, úgyhogy valami van. A kérdésem az volna, hogy az én kedves öszvér motoromban mit csinál a lambda szonda? A forgalmim szerint EUR3 a besorolásom, viszont lambdaszondát csak EUR4-re ír az álmoskönyv, az EGR-em kiépítése is 4-nek megfelelő, de a befecskendezőim meg a turbóm is 3-as. A gépen nem venni észre, hogy másképp viselkedne, mint azelőtt. Az tény, hogy kicsit jobban füstölgök, mint a gép újkorában, de az már így volt egy éve is, amikor a lambdaszondát még nem hozta ki hibásnak. Szóval milyen sebességgel kezdjek rendelni egyet? Mi van, ha hibás szondával megyek tovább? Check engine lámpa nem világít.