Elküldve: 2011. március 01. kedd, 20:55
hil írta:anubisz írta: Ma szervizbe voltam.Szivárgott az olaj a motorolaj szűrő alól, O gyűrű 315 ft, a cseréje,(olajszűrőház ki,be szerelés) 27 000 Ft . Automata váltó hűtőhöz vezető cső szivárgott. Csere. Cső 21 000 Ft ( ki és beszerelés 24 000 Ft) ja és mivel után kellett tölteni a váltóba olajat,és ez nincs, 4 liter kellett rendelni mert csak olyan kiszerelésbe van,13 400Ft Ja Bocsika Most a maradék 3 litert magamra boríthatom
Végeredmény Összesítés.
Olajhűtőcső csere 23750
Olajszűrőház ki,be szer. 26250
Olajhűtőcső 20704
O-gyűrű 315
Tömítés 1388
Váltóolaj 13340
Tisztító spray 1000
Tömítő anyag 2863
Patent 396
-----------------------------------
90005 Ft
ja, és még 5000 a zsebbe. mégis ki számolták a tisztító sprayt pedig ha másból nem abból már csak lehet sumákolni,hogy melyik kocsira menyit fújok
És kétszer taxi onnan és oda. 4000
Ahhoz képest hogy csak kicsit szivárgott az olaj,nem rossz. Lehet nekem is át kellene térnem a sufni szervizre. Ebbe bele lehet rokkanni. 4 nappal ezelőtt meg egy Tokayi Aszú
a számla mellé.(valami apróságot kellett fel csavarozni ,csak emelni kellett az autót)
Aszem én vagyok a szerelők álma.
Pozitív, hogy ez után a kért motor,és külső mosást nem számolták fel.(bár lehet, csak el felejtették) azért nem szóltam
Olajszűrőnél csak a gumi "o" gyűrűt, vagy a szűrőház alatti szögletes tömítést is cserélték? Mert ez utóbbi már nagyobb munka, de ennyire azért nem (pffff 26250 pénz)
nem tudom,mert Hétfőn reggel vittem,ma reggel hoztam el a kocsit,de szerepel valami tömítés is az árlistán. Igen azt mondta ő is hogy nagy meló,mert le kel bontani ott mindent.Csak tök csúnya volt mert szivárgott és tiszta olaj lett a motor blokk,oldalt, Az olaj cső se volt lukas,csak a csatlakozó rész,ahol össze van impregnálva a fémmel,ott szivárgott az olaj,de mivel az automata váltó olaj fut rajta keresztül,azért gondoltam ne szivárogjon már. Gondoltam lesz vagy 20 ezer a szerelés, de 50 ezerre nem számítottam.