Elküldve: 2014. november 18. kedd, 19:31
banditosz001 írta:anubisz írta: Ha megnézed a képeimen látod, hogy 3 óra alatt dobott el 1,5 bárt, pedig már gyújtáskor 3 bárt tudott, indítás nélkül. Az reggelre majdnem nulla lesz. Nekem ez miatt indult nehezen, mivel nem volt elég üzemanyag a rendszerbe reggelre, mire kidolgozta magát addig, ki be kapcsoltak a hengerek, mert nem egyenletesen kapták a nyomást.
Nem szerelő találta meg a hibát, 5x mondtam hogy eldobja a nyomást a rendszer, mire rá állt, hogy tegyünk be egy másik AC. Egyből indult pöccre. Nem kell mindenhatónak hinni egy szerelő szavát. Van egy csomó, aki fúl hülye a kocsikhoz, csak cseréld az alkatrészt azt kész, majd megszűnik a hiba. Előtte persze nekem is kicseréltették a gyertyákat, 6db drága pézzért, oszt akkor tuti a régiek is jók voltak, majd biztos berakták másik kocsiba
Igen ezt mondta a szerelő is hogy végig kéne menni az egészen ami neki legalább 2napos munka lenne ha csak azzal foglalkozna. Ezért most nem tudom mitévő legyek.
Mondjuk az tény hogy hidegen sokkal hangosabb hátul az AC pumpa mint mikor már bemelegedett a kocsi, a szerelő szerint esélyes hogy majd cserés lesz de túl nagy jelentőséget nem tulajdonított neki.
Mondjuk nálam az a helyzet hogy pöccre indul és minden rendbe "csak" a két utolsó henger nem megy rendesen. És a furcsa az hogy ez a jelenség csak akkor szűnik meg ha bemelegedett(nem kell teljesen üzemiig) és le is állítom majd újraindítom.maga a bemelegedés nem orvosolja a gondot, újra be is kell indítani.
amúgy merre laksz?