anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. november 18. kedd, 19:31


banditosz001 írta:
anubisz írta: Ha megnézed a képeimen látod, hogy 3 óra alatt dobott el 1,5 bárt, pedig már gyújtáskor 3 bárt tudott, indítás nélkül. Az reggelre majdnem nulla lesz. Nekem ez miatt indult nehezen, mivel nem volt elég üzemanyag a rendszerbe reggelre, mire kidolgozta magát addig, ki be kapcsoltak a hengerek, mert nem egyenletesen kapták a nyomást.
Nem szerelő találta meg a hibát, 5x mondtam hogy eldobja a nyomást a rendszer, mire rá állt, hogy tegyünk be egy másik AC. Egyből indult pöccre. Nem kell mindenhatónak hinni egy szerelő szavát. Van egy csomó, aki fúl hülye a kocsikhoz, csak cseréld az alkatrészt azt kész, majd megszűnik a hiba. Előtte persze nekem is kicseréltették a gyertyákat, 6db drága pézzért, oszt akkor tuti a régiek is jók voltak, majd biztos berakták másik kocsiba


Igen ezt mondta a szerelő is hogy végig kéne menni az egészen ami neki legalább 2napos munka lenne ha csak azzal foglalkozna. Ezért most nem tudom mitévő legyek.
Mondjuk az tény hogy hidegen sokkal hangosabb hátul az AC pumpa mint mikor már bemelegedett a kocsi, a szerelő szerint esélyes hogy majd cserés lesz de túl nagy jelentőséget nem tulajdonított neki.
Mondjuk nálam az a helyzet hogy pöccre indul és minden rendbe "csak" a két utolsó henger nem megy rendesen. És a furcsa az hogy ez a jelenség csak akkor szűnik meg ha bemelegedett(nem kell teljesen üzemiig) és le is állítom majd újraindítom.maga a bemelegedés nem orvosolja a gondot, újra be is kell indítani.



amúgy merre laksz?

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2014. november 18. kedd, 18:29


anubisz írta: Ha megnézed a képeimen látod, hogy 3 óra alatt dobott el 1,5 bárt, pedig már gyújtáskor 3 bárt tudott, indítás nélkül. Az reggelre majdnem nulla lesz. Nekem ez miatt indult nehezen, mivel nem volt elég üzemanyag a rendszerbe reggelre, mire kidolgozta magát addig, ki be kapcsoltak a hengerek, mert nem egyenletesen kapták a nyomást.
Nem szerelő találta meg a hibát, 5x mondtam hogy eldobja a nyomást a rendszer, mire rá állt, hogy tegyünk be egy másik AC. Egyből indult pöccre. Nem kell mindenhatónak hinni egy szerelő szavát. Van egy csomó, aki fúl hülye a kocsikhoz, csak cseréld az alkatrészt azt kész, majd megszűnik a hiba. Előtte persze nekem is kicseréltették a gyertyákat, 6db drága pézzért, oszt akkor tuti a régiek is jók voltak, majd biztos berakták másik kocsiba


Igen ezt mondta a szerelő is hogy végig kéne menni az egészen ami neki legalább 2napos munka lenne ha csak azzal foglalkozna. Ezért most nem tudom mitévő legyek.
Mondjuk az tény hogy hidegen sokkal hangosabb hátul az AC pumpa mint mikor már bemelegedett a kocsi, a szerelő szerint esélyes hogy majd cserés lesz de túl nagy jelentőséget nem tulajdonított neki.
Mondjuk nálam az a helyzet hogy pöccre indul és minden rendbe "csak" a két utolsó henger nem megy rendesen. És a furcsa az hogy ez a jelenség csak akkor szűnik meg ha bemelegedett(nem kell teljesen üzemiig) és le is állítom majd újraindítom.maga a bemelegedés nem orvosolja a gondot, újra be is kell indítani.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 18. kedd, 19:18

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. november 18. kedd, 17:40


Ha megnézed a képeimen látod, hogy 3 óra alatt dobott el 1,5 bárt, pedig már gyújtáskor 3 bárt tudott, indítás nélkül. Az reggelre majdnem nulla lesz. Nekem ez miatt indult nehezen, mivel nem volt elég üzemanyag a rendszerbe reggelre, mire kidolgozta magát addig, ki be kapcsoltak a hengerek, mert nem egyenletesen kapták a nyomást.
Nem szerelő találta meg a hibát, 5x mondtam hogy eldobja a nyomást a rendszer, mire rá állt, hogy tegyünk be egy másik AC. Egyből indult pöccre. Nem kell mindenhatónak hinni egy szerelő szavát. Van egy csomó, aki fúl hülye a kocsikhoz, csak cseréld az alkatrészt azt kész, majd megszűnik a hiba. Előtte persze nekem is kicseréltették a gyertyákat, 6db drága pézzért, oszt akkor tuti a régiek is jók voltak, majd biztos berakták másik kocsiba

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. november 18. kedd, 17:31


banditosz001 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem a kocsit(1hete), és sajna nem néztem meg az autót hideg motorral soha a vásárlás előtt.
Egy 2002-es 320i touringról beszélünk, ami azt a hibát produkálja hogy hidegen teljesen egyenetlenül megy, remeg a kaszni ingadozik a fordulatszám.Majd ha bemelegszik és leállítom azután újraindítom akkor tökéletes minden, mindaddig míg újra le nem hűl.
El is vittem rögtön a szervizesemhez aki gépre dugta, ami szerint az 5. és 6. hengernél van a hiba mégpedig valamiért azok nem mennek jól.
Neki is álltak a keresésnek:
1.Kicseréltük a gyertyákat(úgyis kellett volna nem ettől reméltük a megoldást)
2.A trafókat megcserélve leteszteltük őket de így is ugyanazokra a hengerekre adta ki a hibát
3.hidegen lambdaszonda teszt de az sem hozott eredményt
4.a kartervisszavezetőnél lévő szelep tisztítása

Eddig ennyi, a szerelő azt mondta ő feladja.
Kérlek segítsen aki ért hozzá vagy tapasztalt már ilyet.
Baromi rossz hogy még örülni se volt időm neki csak a szerelőhöz menni egyből ráadásul meg se tudják oldani..


Keverési arányt mértek? Hidegen, lehet túl dús, vagy túl szegény a keverék. Olyat nem ír be,hogy a gyertya rossz, csak azt hogy égés kimaradás, az lehet üzemanyag ellátási probléma is vagy valami jeladó téves mérése miatt rosszúl keveri a naftát.
Én sokáig szoptam ilyennel. hidegen pár mp ig nagyon szarúl járt a motor, ugrált, ki,ki hagyott 1,több henger, van hogy 2 is. Hidegbe nem is indult pöccre
AC csere után pőccre indult -15 ben is, de még mindig darabosan jár, pár mp ig.
Ami érdekes, most megfordult az egész. Most ha hideg van 5,6 fok indíttok és atom simán jár, mikor melegebb van és hidegen indíttok, most akkor ficánkol a motor pár mp ig, eddig pont fordítva volt.
Lambdát hiába mér, az csak akkor szabályoz, ha felfűtötte magát, vagy melegen, hidegen nem dolgozik,bár a modern szondáknak már pár mp is elég a megszólaláshoz.
Amit csinálnod kell, kompressziót mérjetek minden hengerben, üzemanyag nyomást, de a műszert hagyjátok rajta kb 3 órát, hogy látni lehessen, nem e dobja el a nyomást a rendszer. Ha eldobja akkor AC csere. Üzemanyag szűrőt is illene cserélni, lehet már szaros, és nem elég a nyomás, injektorokat is meg kellene tisztítani,kimérni, nem e szar a szórásképe. Ezer dolog lehet de ezeket illik megvizsgálni. Aztán lehet Karter szellőztető szelep is már szar, stb... ilyen hibát sajnos geci meló megtalálni. Lehet a tömegmérő is szar adatot küld. Nem mindig írja be. Szopás egy olyan szerelőnek aki csak diag eredmény után tud kocsit szerelni, ha nincs beírt adat, mindjárt jön a sírás.



banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2014. november 18. kedd, 17:04


Sziasztok!
Nemrég vettem a kocsit(1hete), és sajna nem néztem meg az autót hideg motorral soha a vásárlás előtt.
Egy 2002-es 320i touringról beszélünk, ami azt a hibát produkálja hogy hidegen teljesen egyenetlenül megy, remeg a kaszni ingadozik a fordulatszám.Majd ha bemelegszik és leállítom azután újraindítom akkor tökéletes minden, mindaddig míg újra le nem hűl.
El is vittem rögtön a szervizesemhez aki gépre dugta, ami szerint az 5. és 6. hengernél van a hiba mégpedig valamiért azok nem mennek jól.
Neki is álltak a keresésnek:
1.Kicseréltük a gyertyákat(úgyis kellett volna nem ettől reméltük a megoldást)
2.A trafókat megcserélve leteszteltük őket de így is ugyanazokra a hengerekre adta ki a hibát
3.hidegen lambdaszonda teszt de az sem hozott eredményt
4.a kartervisszavezetőnél lévő szelep tisztítása

Eddig ennyi, a szerelő azt mondta ő feladja.
Kérlek segítsen aki ért hozzá vagy tapasztalt már ilyet.
Baromi rossz hogy még örülni se volt időm neki csak a szerelőhöz menni egyből ráadásul meg se tudják oldani..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csipsz7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 20:25


toki24 írta:
csipsz7 írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hallatszik egy halk kopogó hang az autóból. Aknán állva, olyan mintha a kipufogóból jönne. Hengerfej felújítva, új porlasztók stb. E46 318d.
Valakinek valami ötlet ? Szelep gond lehetséges ?


Szia. SZerintem ezt igy nagyon nehéz megmondani, legalábbis hogy honnan ered a hang.


Arra gondolok a hengerfej javításnál lett valami "elcseszve". Rossz szelep hézag vagy hasonló. Vagy várjak míg hangosodik ? Hengerfejet megbontani megint 30.. és csak a tömítésekről beszélünk..

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 20:05


csipsz7 írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hallatszik egy halk kopogó hang az autóból. Aknán állva, olyan mintha a kipufogóból jönne. Hengerfej felújítva, új porlasztók stb. E46 318d.
Valakinek valami ötlet ? Szelep gond lehetséges ?


Szia. SZerintem ezt igy nagyon nehéz megmondani, legalábbis hogy honnan ered a hang.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csipsz7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 20:03


Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hallatszik egy halk kopogó hang az autóból. Aknán állva, olyan mintha a kipufogóból jönne. Hengerfej felújítva, új porlasztók stb. E46 318d.
Valakinek valami ötlet ? Szelep gond lehetséges ?

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:50


lantika írta:
toki24 írta:
lantika írta:
toki24 írta:
lantika írta:
toki24 írta: Igen ol ez jo lenne csak hasznalt 6e meg posta.. hatha lenne itthon valahol


Akkor talän zsir uj 42 euroert jobb . posta elvileg 7,90€,de ha en rendelem akkor ingyen küldik hozzäm,es en ajänlottan feladom 4 euroert. Es meg lehet az ärbol is tudok alkudni +12 honap Gewährleistung (hasonlo mint a garancia).

Most talältam egy mäsikat az 10 € plusz a posta (4€) hetfön kapok välaszt,hogy milyen a csatija. Hetfön delutän megirom neked.



Lantika elnézést de nem jött át nekem,hogy te segítenél ebben! ne haragujd
azt hittem hogy csak belinkeltd ,hogy van ebay-en eladó aztán annyi.
Mindenképpen várom válaszodat akkor


Nekem ingyen postäzzäk,amit en olcsobban toväbbküldök neked+ a kapcsolo ära igy 14 euro. viszont a dupla posta miatt kb 8-10 nap mire megkapod a cuccot. Mindenkeppen gondold ät. Illetve csak akkor fogom megrendelni,ha ätutalod az ärät elöre,es megjön a penz.


Rendben köszi, holnap felhívom még a közelben lévő bmw bontót, illetve a helyi egyik boltban lehet rendelni bmw gyrái cuccokat kiváncsi vagyok ujban mennyi Ha egyiksem akkor jelentkezem! és természetesen előre utalom a 14 euro-t a postával sincs gond szoktam várni elég sok mindent 20-30 napig ebay-ről


3 polusu 9+4€ ha erdekel meg akkor irj PN-t



ment privi!


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:36


toki24 írta:
lantika írta:
toki24 írta:
lantika írta:
toki24 írta: Igen ol ez jo lenne csak hasznalt 6e meg posta.. hatha lenne itthon valahol


Akkor talän zsir uj 42 euroert jobb . posta elvileg 7,90€,de ha en rendelem akkor ingyen küldik hozzäm,es en ajänlottan feladom 4 euroert. Es meg lehet az ärbol is tudok alkudni +12 honap Gewährleistung (hasonlo mint a garancia).

Most talältam egy mäsikat az 10 € plusz a posta (4€) hetfön kapok välaszt,hogy milyen a csatija. Hetfön delutän megirom neked.



Lantika elnézést de nem jött át nekem,hogy te segítenél ebben! ne haragujd
azt hittem hogy csak belinkeltd ,hogy van ebay-en eladó aztán annyi.
Mindenképpen várom válaszodat akkor


Nekem ingyen postäzzäk,amit en olcsobban toväbbküldök neked+ a kapcsolo ära igy 14 euro. viszont a dupla posta miatt kb 8-10 nap mire megkapod a cuccot. Mindenkeppen gondold ät. Illetve csak akkor fogom megrendelni,ha ätutalod az ärät elöre,es megjön a penz.


Rendben köszi, holnap felhívom még a közelben lévő bmw bontót, illetve a helyi egyik boltban lehet rendelni bmw gyrái cuccokat kiváncsi vagyok ujban mennyi Ha egyiksem akkor jelentkezem! és természetesen előre utalom a 14 euro-t a postával sincs gond szoktam várni elég sok mindent 20-30 napig ebay-ről


3 polusu 9+4€ ha erdekel meg akkor irj PN-t

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1996

státusz Rolly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 17:02


SZIASZTOK!

HELP!!!! Adott egy e39 528IA! Ma az úti célom végén kivillant egy sárga fogaskerék felkiáltójellel. Tudom, hogy valami automataváltó hiba miatt. Leállítottam majd kialudt, mentem vele 1-2 km-ert, nem jött elő. A váltóval eddig semmi problémám nem volt szépen vált, eddig semmi különlegeset nem észleltem. 150 km-re vagyok otthonról. Kérdésem az lenne, hogy el merjek vele indulni haza? Vagy mitévő legyek, valaki találkozott már ilyennel?

david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 14:56


Pocses írta:
david01 írta:
hancurozo írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémára szeretnék segítséget kérni hogy tegnap kijöttem Ausztriába és mikor felmentem a pályára hosszabban mentem nagy tempóval furcsa morgó ,búgó hangra lettem figyelmes.Ma reggel kerültem egyet az autóval és kb 50km/h-tól hallatszik ez a hang hátulról elkezdtem rángatni a kormányt és mikor jobbra rántom tehát mikor a jobb hátsó kerék tehermentesül halkul de nem hallgat el teljesen.Vehetem biztosra hogy jobb hátsó kerékcsapágy vagy esetleg lehet difi is ??Milyen hangja van a difinek mikor nem 100%-os??


Ez nem difi. A kerékcsapágyad pakol és költözik az örök vadászmezőkre


Értem Tudom hogy ez hülye kérdés de amugy mi az amit a csapágy ezek után még kibír használhatom az autót vagy ne eröltessem?? mert az a helyzet hogy csak áprilisban leszek megint magyarba és az az igaz hogy itt Ausztriába nem nagyon szeretnék javíttatni kicsit zsebbenyúlós lenne (szerintem)


Szia!

Arra figyelj, hogy melegszik a felni vagy sem. Nekem igaz a fék munkahenger ragadt anno a bal hátsónál, és ezért "ellett" meg a csapágy mert a túlmelegedéstől távozhatott a zárt csapágyból a kenőanyag. SKF-et vettem bele asszem 8-9 ropi között volt kedvezménnyel unixos. Ha már cseréled akkor érdemes a kézifék porvédőlemezt is cserélni ha még nem volt, akkor gondolom elég ramaty állapotban lehet már. Ja, a melegedés miatt aztán megadta magát az ABS jeladóm is az is cserére szorult.

Üdv.: Pocses


Hello

Magam sem tudom hogy mi legyen mert itt ausztriába nem akarom szerelöhöz vinni én meg majd csak áprilisba megyek haza gondoltam rá hogy magam kicserélem de még ez lenne az elsö és igazából a csapágyon kivül másra nem tudok gondolni hogy tönkrement mert a fék nem ragad a difinek irták a fórumtársak hogy az nem lehet olyan furcsa hangja van búg valami hátul űtemesen ahogy a kerék forog mert ahogy lassítok ugy lassul a hang is meg mikor rángatom a kormány egy eröteljesebb jobb kanyarba változik a hangja és irták is a többiek hogy csapágy.Ha még is rászánnám magam hogy kicserélem kell ehhez csapágylehúzó vagy valami speckós szerszám??



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 10:19


david01 írta:
hancurozo írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémára szeretnék segítséget kérni hogy tegnap kijöttem Ausztriába és mikor felmentem a pályára hosszabban mentem nagy tempóval furcsa morgó ,búgó hangra lettem figyelmes.Ma reggel kerültem egyet az autóval és kb 50km/h-tól hallatszik ez a hang hátulról elkezdtem rángatni a kormányt és mikor jobbra rántom tehát mikor a jobb hátsó kerék tehermentesül halkul de nem hallgat el teljesen.Vehetem biztosra hogy jobb hátsó kerékcsapágy vagy esetleg lehet difi is ??Milyen hangja van a difinek mikor nem 100%-os??


Ez nem difi. A kerékcsapágyad pakol és költözik az örök vadászmezőkre


Értem Tudom hogy ez hülye kérdés de amugy mi az amit a csapágy ezek után még kibír használhatom az autót vagy ne eröltessem?? mert az a helyzet hogy csak áprilisban leszek megint magyarba és az az igaz hogy itt Ausztriába nem nagyon szeretnék javíttatni kicsit zsebbenyúlós lenne (szerintem)


Szia!

Arra figyelj, hogy melegszik a felni vagy sem. Nekem igaz a fék munkahenger ragadt anno a bal hátsónál, és ezért "ellett" meg a csapágy mert a túlmelegedéstől távozhatott a zárt csapágyból a kenőanyag. SKF-et vettem bele asszem 8-9 ropi között volt kedvezménnyel unixos. Ha már cseréled akkor érdemes a kézifék porvédőlemezt is cserélni ha még nem volt, akkor gondolom elég ramaty állapotban lehet már. Ja, a melegedés miatt aztán megadta magát az ABS jeladóm is az is cserére szorult.

Üdv.: Pocses

Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 09:36


david01 írta:
hancurozo írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémára szeretnék segítséget kérni hogy tegnap kijöttem Ausztriába és mikor felmentem a pályára hosszabban mentem nagy tempóval furcsa morgó ,búgó hangra lettem figyelmes.Ma reggel kerültem egyet az autóval és kb 50km/h-tól hallatszik ez a hang hátulról elkezdtem rángatni a kormányt és mikor jobbra rántom tehát mikor a jobb hátsó kerék tehermentesül halkul de nem hallgat el teljesen.Vehetem biztosra hogy jobb hátsó kerékcsapágy vagy esetleg lehet difi is ??Milyen hangja van a difinek mikor nem 100%-os??


Ez nem difi. A kerékcsapágyad pakol és költözik az örök vadászmezőkre


Értem Tudom hogy ez hülye kérdés de amugy mi az amit a csapágy ezek után még kibír használhatom az autót vagy ne eröltessem?? mert az a helyzet hogy csak áprilisban leszek megint magyarba és az az igaz hogy itt Ausztriába nem nagyon szeretnék javíttatni kicsit zsebbenyúlós lenne (szerintem)

Amíg hallod, nincs baj, amint elhalkul, állj meg! Onnantól lesz veszélyes.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. november 16. vasárnap, 15:19


david01 írta:

Ezek egyébként olyan csapágyak amiken lehet húzni ha lóg a kerék vagy fix??


Ez fix. Csak cserélni tudod.