Elküldve: 2014. szeptember 26. péntek, 20:00
Üdv!
Van egy 105 km-es tesz út, mely alatt fent volt egy diagnosztikai eszköz. Az alábbiakat állapította meg:
- Keverék elérte az adaptációs határt mindkét oldalon. De most van hibakód is: P1160, ami meglepő, mert ezt jelenti: Fuel Trim Additve Bank 2 Low. Tehát szegény a keverék! És P1158 ami ismételten Fuel Trim Additve Bank 1 Low tehát szegény keverék.
Ez azért is meglepő, mert mindenki arra tippelt, hogy túldúsítás van az egy-két benzinszagú gyertya és a padlógázra jelentkező fekete füst miatt. A gép szerint pedig mégiscsak szegény keverék van.
Tartoznak még ide egyéb adatok is:
Max Min
FC stored amount 2.00 2.00
Calculated load (%) 54.9 0.00 Ez a kalkulált terhelés. Érdekes, mert hegymenetben padlógázon az miért nem 100%?
Coolant temp. (degrees) 99.00 90.00
S.T Fuel trim B1 (%) 25.00 -25.00
L.T Fuel trim B1 (%) 24.22 5.47
S.T Fuel trim B2 (%) 25.00 -25.00
L.T Fuel trim B2 (%) 22.66 5.47 Itt a B1 és B2 között a max értéknél minimális az eltérés, a min értéknél egyező
Engine Speed (rpm) 4069,75 0.00
Ignition timing (BTDC) 49,50 -2,50
Intake air temp (Degrees) 56.00 17.00
Mass air flow (g/s) 655.40 0.00
Throttle position (%) 63.10 0.00 padlógáznál nem 100%-nak kellene lenni 63.10 helyett?
O2S B1,S1 (v) 0,89 0.00
O2S B1,S1 STF (%) 24.22 -100.00
O2S B1,S2 (v) 0,93 0.00
O2S B2,S1 (v) 0.88 0.00
O2S B2,S1 STF (%) 25.00 -100.00
O2S B2,S2 (v) 0.94 0.00
Travelled km 105
Az oxigén szenzoroknál a -100.00 %-os adat normális?
Esetleg segítene valaki kibogozni ebből valamit, aki ért is az adatokhoz, és hogy ha fentiek valamelyike eltér, akkor az mitől lehet?
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!!