autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. november 14. péntek, 12:29


Memmaao írta:
jons írta:

Egyszóval kopott a rendszer ami átviszi a hajtást az útra. Lehet itt szilentezni, de sajnos ez az igazság amit írtam.



Tehát a megoldás inkább a rádió hangosítása?



Szia!

Van ilyen kollégám, aztán mikor műszakira viszi a "poloját" akkor meg majd 2Kilót rálocsol mert minden le van élve rajta.
Évekig úgy használta, retyemók volt az üz.any.űszivattyú volt, hogy 4X állt le neki mire kapott szegény motor benyát, majd 1X-csak végleg megállt.
Erre kérdem mi lett bele? Nem volt 20 ropi munkadíjjal együtt a csere alkatrész, eltelt pár hónap, és már megint kapkod a vas.

Üdv.: Pocses

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 19:28


Memmaao írta:
jons írta:

Egyszóval kopott a rendszer ami átviszi a hajtást az útra. Lehet itt szilentezni, de sajnos ez az igazság amit írtam.



Tehát a megoldás inkább a rádió hangosítása?



igyis fellehet fogni..

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 19:19


jons írta:

Egyszóval kopott a rendszer ami átviszi a hajtást az útra. Lehet itt szilentezni, de sajnos ez az igazság amit írtam.



Tehát a megoldás inkább a rádió hangosítása?



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 17:48


Memmaao írta:
Kicsit utána olvastam, állítólag a difi hátsó nagy szilent produkál ilyet. Vagy lehet akár a kardán felfüggesztő csapágy hangja is?


Ez a kottyanás a váltótól hátra jövő alkatrészek kopásából ered. Van ott egy két csatlakozópont ami kikopott. a difi és a féltengelytől hallod, mert a véső ponton jelenik meg a rendszer teljes holtjátéka.

Egyszóval kopott a rendszer ami átviszi a hajtást az útra. Lehet itt szilentezni, de sajnos ez az igazság amit írtam.



Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 17:03


YELLOW írta:
Memmaao írta: Sziasztok! A problémám a következő : e46 318d, 2005,lendkerék és kuplung csere 80e kmrel ezelőtt volt, kardánkereszt felújítás centir most. Kuplung felengedes után továbbra is halk kis fémes kattanás jön a hajtasbol. Valaki ötlet? Köszönöm!


kb merről lehet hallani a katatnást? valaki hallgathatná kintről is. lehet a féltengely kottyan. ritka, de előfordul, de azt felemelve is meg lehet nézni. de ugye még ott a diffi is. gondolom lendkerék cserekor, hogy lent volt a váltó cserélve lettek a tartóbakok is? diffinél si kilehet éppen fáradva.


Az autó mellett állva hátulról jön a difitől a hang, 1-es 2-es és rükverc kuplungolás után hallható, valamint akkor amikor a motorfék után gázt adok. Kicsit utána olvastam, állítólag a difi hátsó nagy szilent produkál ilyet. http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=30 A RealOEM ábrán a 9-es alkatrész. A szerelőm átmozgatta az egészet, nemérzett kotyogást, de egy próbát megér cserélni. Vagy lehet akár a kardán felfüggesztő csapágy hangja is?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 13. csütörtök, 17:33

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 14:53


Memmaao írta: Sziasztok! A problémám a következő : e46 318d, 2005,lendkerék és kuplung csere 80e kmrel ezelőtt volt, kardánkereszt felújítás centir most. Kuplung felengedes után továbbra is halk kis fémes kattanás jön a hajtasbol. Valaki ötlet? Köszönöm!


kb merről lehet hallani a katatnást? valaki hallgathatná kintről is. lehet a féltengely kottyan. ritka, de előfordul, de azt felemelve is meg lehet nézni. de ugye még ott a diffi is. gondolom lendkerék cserekor, hogy lent volt a váltó cserélve lettek a tartóbakok is? diffinél si kilehet éppen fáradva.

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 14:29


Sziasztok! A problémám a következő : e46 318d, 2005,lendkerék és kuplung csere 80e kmrel ezelőtt volt, kardánkereszt felújítás centir most. Kuplung felengedes után továbbra is halk kis fémes kattanás jön a hajtasbol. Valaki ötlet? Köszönöm!


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cabyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 21:14


cabyka írta: Sziasztok. Egy Bmw320d 110kw 2002 rol van szo. Motorcsere volt az autoba a motor allitolag 140ezer kmt futott.A porlasztok 200ezret.Bekuldtek a porlasztokat padra es rendbe vannak. Nem volt katalizator az auton, mindkettot megvettem! Az auto indul hidegbe melegbe, olaj nem fogy, fogyasztas ok (5,5)! Hibauzenet nincs! Folyamatosan huz! A csorgo hang 1500as fordulatol jelentkezik padlogaznal es 3800korul megszunik! Tesztelve! Hiba nincs! Minimalis elteres de minden a megengedett erteken belul! Rail cso csere nyomas erzekelovel es szabajzoval egyutt! Ujra szoftolva eredeti bmw szoftal! Bmw teszt szerint minden tokeletes! De feketen fustol es csorog a motor!

Hello.
Sikerult megoldani a gondot. a porlasztokba valamilyen duzni nyitasa uzemi homersekleten a megadott ertekeken kivul volt es a befecskendezes emiatt nem volt tokeletes. Egy fiatal srac beallitotta. azotta tokeletesen mukodik. nincs semmi hang minimalis fekete fust padlogaznal.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz fokadriver

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. október 11. szombat, 20:30


Anubisz, köszönöm a válaszod !
üdv, FD.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 11. szombat, 20:32

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. október 11. szombat, 15:59


fokadriver írta: Szevasztok Urak,
Segítséget szeretnék tőletek kérni...
Öcsém külföldön vezet egy 2004-es gyártású 3as BMW-t E46 316i 1.8i-t automata váltóval.
(316i - N46B18A) Nem túl gyakori verzió itthon az automata miatt.
Megugrott az olajfogyasztása (hirtelen) bő 1 liter/1000 km-re. Kompresszió méretve 13.5 bar szimmetrikus. 110ekm az autóban, végig pecsételve,olyan ország ahol ezzel nem játszanak, tehát valós lehet. Szervizben cserélteti az olajat, mert nem ért hozzá. Vélhetőleg gyári spec-nek megfelelő olajat tesznek bele.

Amennyire ki tudtam itt hámozni, ebben a típusban vagy kartergáz szűrő, vagy kartergáz szelep van, ami el tud tömődni, és akkor nem szellőzik a forgattyús ház, ez okozza a megugró olajfogyasztást, és az utastérbe beszűrődő "furcsa" kvázi üzemanyagra talán hasonlító szagért is ez a felelős...Eddig jól tudom ?

Milyen árban (forint) lehet ennek a javítása, vagy hány munkaóra lehet, a ti tippetek alapján ?

A leírtak alapján van más hibára is tippetek ?

Köszönettel,
FD.


Hát az E46 nál ha zabálja ezt szokták mondani,hogy ezt kell nézni,cserélni, ( elméletileg ) amit írtál. Hogy gyakorlatilag ez okozza e,az csak a csere után derül ki. Nem egy világi az ára,de kint nem tudom.
http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

Csövek cseréje is ajánlatos, mivel a melegtől repednek,törnek, bár ennél a típusnál nem tudom, nálam igen.
Magyar hozzávetőleges ár, innen mert itt látod hogy néz ki, lehet kint olcsóbb.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10

A hideg égövi verzió nem kell bele! Max ha nem Kanadába kell, vagy fent északon a picsába. ( Cold-climate version )

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz fokadriver

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. október 11. szombat, 00:30


Szevasztok Urak,
Segítséget szeretnék tőletek kérni...
Öcsém külföldön vezet egy 2004-es gyártású 3as BMW-t E46 316i 1.8i-t automata váltóval.
(316i - N46B18A) Nem túl gyakori verzió itthon az automata miatt.
Megugrott az olajfogyasztása (hirtelen) bő 1 liter/1000 km-re. Kompresszió méretve 13.5 bar szimmetrikus. 110ekm az autóban, végig pecsételve,olyan ország ahol ezzel nem játszanak, tehát valós lehet. Szervizben cserélteti az olajat, mert nem ért hozzá. Vélhetőleg gyári spec-nek megfelelő olajat tesznek bele.

Amennyire ki tudtam itt hámozni, ebben a típusban vagy kartergáz szűrő, vagy kartergáz szelep van, ami el tud tömődni, és akkor nem szellőzik a forgattyús ház, ez okozza a megugró olajfogyasztást, és az utastérbe beszűrődő "furcsa" kvázi üzemanyagra talán hasonlító szagért is ez a felelős...Eddig jól tudom ?

Milyen árban (forint) lehet ennek a javítása, vagy hány munkaóra lehet, a ti tippetek alapján ?

A leírtak alapján van más hibára is tippetek ?

Köszönettel,
FD.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Csongi0917

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 11:48


Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám hogy mióta megvettem az autót elfogy a vizem, kb naponta kell utántölteni. Elvittem szerelőhöz ő nem tudott mit mondani mert felnyomta 1 bar nyomásra és azt tartotta benne másfél napig viszont azt kizárta hogy hengerfejes lenne. Én viszont kiszúrtam hogy az a cső ami a hűtőventilátor alatt megy el volt repedve, kicseréltem azt gondoltam hogy azután ez a hiba megoldódott de most újra előjött. Mivel úgy gondoltam hogy biztos levegős a rendszer és azért jön ki újra ez a hiba így tegnap légtelenítettem a rendszert (fűtés bekapcs maxra, légtelenítő csavar le stb...) és arra lettem figyelmes hogy bekapcsolt fűtésnél szabályos "kattogás" szól a pollenszűrő tartója alól, és olyankor mindig kis buborékok jönnek ki a légtelenítő csavar felől. Lehetséges hogy összefüggésben van ez a dolog azzal hogy folyamatosan után kell töltenem a hűtővizemet?

A segítő válaszokat előre köszönöm.

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 16:41


Mióta reggel hidegek vannak, rendszerint mintha "kerepelne" a motor, jó pár percig, miután bemelegszik semmi kerepelés, mi lehet a gond?
e46 320d touring 2003

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz player01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 15:02


Sziasztok!

Nekem egy e39 530d-m van 99-es évjárat.
Az a gondom vele hogy menet közben leáll az autó amikor visszaengedem a gázt.
Kiolvastattam a hibakódot amik a következők:

-üzemanyag nyomáscső nyomásérzékelő hibás működése
-csőnyomás vezérlő szelep

Ha jól gondolom akkor most a rail cső végén lévő vezérlő szelepet kell cserélni? Meg az érzékelőjét?

előre is köszönöm a segítségeteket.

Üdv.: G.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. október 05. vasárnap, 13:02


toki24 írta: Sziasztok!

Már a 2. ABS balos jeladómat koptatta el valami a futomübe.. kezd kiakasztani mivel 2 hete vettem bele ujat és erre megint felgyulladt tegnap este kivettem és ugyanugy elkoptatta valami egy betétet...

ötletek?! kerékdölés miatt lehet ez?


A kerékagy csapágyadat kellene megnézni.