YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 21:43


adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!


a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz adamec24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 21:37


Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. augusztus 16. szombat, 07:53


csaki91 írta: Ma a futóműnél keresgéltem a recsegés forrását amit már egy másik fórumban irtam most nem is ez a problémám
Viszont amikor befejeztem a keresgélést és leállitottam a motort kiszálltam lecsukni a géptetőt. Mikor odaértem hogy lecsukom már állo motornál hallottam egy pici szisszenést mintha egy bicikli szelepre rányomnánk utána meg halk csordogálást hallottam
Ez normális? Gondolok ilyenre hogy a szisszenés lehetett olyan hogy megszűnt a nyomás a turbonál?
A csordogálást meg nem tudom... olaj meg víz rendben
Semmi folyásnyom...:/

Szerintem , kezd ürülni a klima.. mikor volt ujra töltve?


solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. augusztus 16. szombat, 07:48


solyom76 írta:
hancurozo írta:
solyom76 írta: Nem tudom hová kellene írnom.. talán itt is elfér.
Villágít a töltésvisszajelzőm, de ami fura csak addig a bizonyos 1700 körüli fordulatszámíg amig nemindula turbó.. ez mi lehet?

THX!


Mérd a feszültséget az akkun folyamatosan az indítástól addig, amíg meg nem emeled a fordulatot a töltésjelző világításának megszűnéséig. Az indítás után is 14,4-et kell mérned. Ha csak emelt fordulat után éred el a 14,4 V-ot akkor rossz a generátorod. (azon belül is a feszültség szabályzót kellene megnézni)


Az lesz az elmentem vele és 10 perc után folyamatossan világitott.. már el sem indul...szerviz..

Hát persze hogy meglett oldva a dolog... a generátor szét volt kopva.. égve.. csere gyári garanciás felujitottra ... 45 ezerért...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 16. szombat, 07:50

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 19:12


hancurozo írta:
solyom76 írta: Nem tudom hová kellene írnom.. talán itt is elfér.
Villágít a töltésvisszajelzőm, de ami fura csak addig a bizonyos 1700 körüli fordulatszámíg amig nemindula turbó.. ez mi lehet?

THX!


Mérd a feszültséget az akkun folyamatosan az indítástól addig, amíg meg nem emeled a fordulatot a töltésjelző világításának megszűnéséig. Az indítás után is 14,4-et kell mérned. Ha csak emelt fordulat után éred el a 14,4 V-ot akkor rossz a generátorod. (azon belül is a feszültség szabályzót kellene megnézni)


Az lesz az elmentem vele és 10 perc után folyamatossan világitott.. már el sem indul...szerviz..

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 17:33


solyom76 írta: Nem tudom hová kellene írnom.. talán itt is elfér.
Villágít a töltésvisszajelzőm, de ami fura csak addig a bizonyos 1700 körüli fordulatszámíg amig nemindula turbó.. ez mi lehet?

THX!


Mérd a feszültséget az akkun folyamatosan az indítástól addig, amíg meg nem emeled a fordulatot a töltésjelző világításának megszűnéséig. Az indítás után is 14,4-et kell mérned. Ha csak emelt fordulat után éred el a 14,4 V-ot akkor rossz a generátorod. (azon belül is a feszültség szabályzót kellene megnézni)

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 14:24


Nem tudom hová kellene írnom.. talán itt is elfér.
Villágít a töltésvisszajelzőm, de ami fura csak addig a bizonyos 1700 körüli fordulatszámíg amig nemindula turbó.. ez mi lehet?

THX!


státusz benzaghi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 13:14


YELLOW írta:
benzaghi írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

A profilomban szereplő 2008-as 116i-ről lenne szó....


ilyenkor az a legjobb ...


Hétvégén szerintem jobban meghallgatom kívülről, meg csinálok öcsémmel videót is.


Ha kopogósabb lenne akkor a féltengelycsuklókra gondolnék, az szokott kanyarodáskor, kigyorsításkor ilyen hangot adni.


jah elsőkerekes autónál igen de ott sem 87ezernél...


jogos. hozzá kell még szoknom a hátsó hajtásban gondolkozáshoz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 12:34


benzaghi írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

A profilomban szereplő 2008-as 116i-ről lenne szó....


ilyenkor az a legjobb ...


Hétvégén szerintem jobban meghallgatom kívülről, meg csinálok öcsémmel videót is.


Ha kopogósabb lenne akkor a féltengelycsuklókra gondolnék, az szokott kanyarodáskor, kigyorsításkor ilyen hangot adni.


jah elsőkerekes autónál igen de ott sem 87ezernél...

státusz benzaghi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 12:08


elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

A profilomban szereplő 2008-as 116i-ről lenne szó....


ilyenkor az a legjobb ...


Hétvégén szerintem jobban meghallgatom kívülről, meg csinálok öcsémmel videót is.


Ha kopogósabb lenne akkor a féltengelycsuklókra gondolnék, az szokott kanyarodáskor, kigyorsításkor ilyen hangot adni.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 11:39


YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

A profilomban szereplő 2008-as 116i-ről lenne szó, most (elvileg) 86e km-rel. 83-nál volt motor/fék olaj, olaj/lég/pollen szűrő, gyertya, trafó, váltó szimering (vagy micsoda, kicsit folyt belőle az olaj) csere - ezeket már én csináltattam vele, márkaszervizben.

Mostanában arra lettem figyelmes, hogy amikor elindulok, vagy egy szűk kereszteződésben nagyon kis sebességből gyorsítok, tehát 1-esből, 2-esből, finoman, talán túl finoman is indulok, akkor halk csörömpölés (tényleg, mint amikor régi edények verődnek össze) szerű hangot hallok. Még azt sem tudom, hogy elölről, vagy hátulról, de elölről gondolnám.

Tudom, vigyem szervizbe, az a tuti, csak kíváncsi vagyok, hogy ti mire gondoltok, amíg el nem jutok vele egy szakihoz.

Elég sok minden lehet, gondolom laikusként is, valami a futóműben, vagy még inkább valami a motor / váltó környékén, mert nem a gurulástól, hanem inkább az erő ráadásakor hallani. Esetleg a kipufogórendszerben valami, pl. a középső rezonátorcső (nem tudom ebben van-e ilyen, csak más típusoknál többen panaszkodtak rá).


ilyenkor az a legjobb ha lenne videó felvétel. márha annyira hallható, vagy az utasod nyitott ajtónál az autó alá kameráz, persze csak óvatosan! csak a hang miatt. az sokat elárulna, hogy miylen is a hang és honnan jöhet.


Hétvégén szerintem jobban meghallgatom kívülről, meg csinálok öcsémmel videót is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 11:23


elgeri írta: Sziasztok

A profilomban szereplő 2008-as 116i-ről lenne szó, most (elvileg) 86e km-rel. 83-nál volt motor/fék olaj, olaj/lég/pollen szűrő, gyertya, trafó, váltó szimering (vagy micsoda, kicsit folyt belőle az olaj) csere - ezeket már én csináltattam vele, márkaszervizben.

Mostanában arra lettem figyelmes, hogy amikor elindulok, vagy egy szűk kereszteződésben nagyon kis sebességből gyorsítok, tehát 1-esből, 2-esből, finoman, talán túl finoman is indulok, akkor halk csörömpölés (tényleg, mint amikor régi edények verődnek össze) szerű hangot hallok. Még azt sem tudom, hogy elölről, vagy hátulról, de elölről gondolnám.

Tudom, vigyem szervizbe, az a tuti, csak kíváncsi vagyok, hogy ti mire gondoltok, amíg el nem jutok vele egy szakihoz.

Elég sok minden lehet, gondolom laikusként is, valami a futóműben, vagy még inkább valami a motor / váltó környékén, mert nem a gurulástól, hanem inkább az erő ráadásakor hallani. Esetleg a kipufogórendszerben valami, pl. a középső rezonátorcső (nem tudom ebben van-e ilyen, csak más típusoknál többen panaszkodtak rá).


ilyenkor az a legjobb ha lenne videó felvétel. márha annyira hallható, vagy az utasod nyitott ajtónál az autó alá kameráz, persze csak óvatosan! csak a hang miatt. az sokat elárulna, hogy miylen is a hang és honnan jöhet.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 10:36


Sziasztok

A profilomban szereplő 2008-as 116i-ről lenne szó, most (elvileg) 86e km-rel. 83-nál volt motor/fék olaj, olaj/lég/pollen szűrő, gyertya, trafó, váltó szimering (vagy micsoda, kicsit folyt belőle az olaj) csere - ezeket már én csináltattam vele, márkaszervizben.

Mostanában arra lettem figyelmes, hogy amikor elindulok, vagy egy szűk kereszteződésben nagyon kis sebességből gyorsítok, tehát 1-esből, 2-esből, finoman, talán túl finoman is indulok, akkor halk csörömpölés (tényleg, mint amikor régi edények verődnek össze) szerű hangot hallok. Még azt sem tudom, hogy elölről, vagy hátulról, de elölről gondolnám.

Tudom, vigyem szervizbe, az a tuti, csak kíváncsi vagyok, hogy ti mire gondoltok, amíg el nem jutok vele egy szakihoz.

Elég sok minden lehet, gondolom laikusként is, valami a futóműben, vagy még inkább valami a motor / váltó környékén, mert nem a gurulástól, hanem inkább az erő ráadásakor hallani. Esetleg a kipufogórendszerben valami, pl. a középső rezonátorcső (nem tudom ebben van-e ilyen, csak más típusoknál többen panaszkodtak rá).

státusz benzaghi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 09:04


Sziasztok,

Tegnap reggel, egy elõzõ esti hosszú út (600km) után lettem figyelmes a következõ aggasztó dologra.
Hidegindítás után az autóm 1500-2000 fordulatok között kopogó hangot ad ki.
Érdekességek: Csak terhelés alatt, tehát üresben nem.
Egyes fokozatban nem, csak felette.
Amint bemelegszik a motor, a kopogás megszűnik.

A szóban forgó autó egy 2011-es E91 320d, 147 ezer kilóméterrel.
A legutóbbi szervíz alkalmával (137e km) az alap dolgok cserélve lettek.

Most lesz esedékes újra az olajcsere, de kétlem, hogy az okozná a problémát.

Szelephézag, hidrotőke, mi lehet?

Ha van valakinek ötlete, kérem ossza meg velem.

Köszönettel:
Bence

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 13:16


maandi1990 írta: sziasztok! nemrég vettem egy 2005-ös 116i bmw-t és olyan gondom lenne, hogy amikor megyek vele a hátsó kerék felöl zörgö hangok jönnek, olyan mintha konzervdobozokat húznák magam után (pedig sajnos nem ). Az autoszerelő azt mondta, hogy a tankban lévő lemezek elengedtek és ezek rezegnek, nem tud vele mit csinálni, így természetesen a rezgő csörgő hangok nem szűntek meg. Esetleg volt valakinek ilyen problémája, mit lehet ellene tenni? Nagyon idegesít a dolog, hogy végre van egy csodaszép bmw-m és elviselhetetlen csörgő bádogdoboz hangja van
Légyszi segítsetek!, előre is köszi a választ.
üdv. andi


a tank az műanyag én nem tudok róla, hogy lenne benne fém lemez. meg kell nézni a féktárcsa mögötti lemezborítást, kipufogó tartóknál, meg az egész alját, talán a lengőkarokon hátul is van valami lemez.