Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2015. március 05. csütörtök, 19:00


mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


ha előtte sokat emntél rövidet, akkor lehet sok benne a kondenzvíz. úgy kellene megnézni, hogy mikor mész vele, egy jó legalább 50km-es távot, persze nem városban, akkor utána másnap is ilyen-e. illetve melegen is ennyire füstöl-e.


Melegen szinte egyaltalan nem fustol . Ha esetleg a kondenzviz miatt van, azt lehet vhogy orvosolni ?


Nekem is hasonló, kíváncsi vagyok mi okozhatja.....
Szerelőm azt mondta nincs kiégetve, de egy Pest oda-vissza út után is így nyomta...

mormota26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz mormota26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. március 05. csütörtök, 16:21


YELLOW írta:
mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


ha előtte sokat emntél rövidet, akkor lehet sok benne a kondenzvíz. úgy kellene megnézni, hogy mikor mész vele, egy jó legalább 50km-es távot, persze nem városban, akkor utána másnap is ilyen-e. illetve melegen is ennyire füstöl-e.


Melegen szinte egyaltalan nem fustol . Ha esetleg a kondenzviz miatt van, azt lehet vhogy orvosolni ?

mormota26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz mormota26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. március 05. csütörtök, 16:10


SP_323i írta:
mormota26 írta:
elgeri írta:
mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


A videód privát, nem lehet megnézni

Javitva rossz helyre nyomtam



Ha korábban HF problémád volt nem kerülhetett olaj a kipufogóba? Csak mert az elején semmi füst aztán, ahogy elkezdenek melegedni a dolgok 1szercsak okádja, mintha egy sz@r gázolajos lenne. Ha a füstbe teszed a kezed utána milyen szaga van???


Kicsit szuros szaga van, de pontosan foggalmam sincs nem igazan tudom semmihez se hasonlitani, egyebkent mindig igy indul napi elso vagy 8 10 ora allas utan de fokent akkor ha 5 8 c fok alatt vagyunk . Egyebkent ha kinyomja magabol ezt a sok fustot utana semmi nincs csak egy nagyon hangyanyi benzin goz ami normalis lenne ilyen idobe.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. március 05. csütörtök, 16:01


mormota26 írta:
elgeri írta:
mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


A videód privát, nem lehet megnézni

Javitva rossz helyre nyomtam



Ha korábban HF problémád volt nem kerülhetett olaj a kipufogóba? Csak mert az elején semmi füst aztán, ahogy elkezdenek melegedni a dolgok 1szercsak okádja, mintha egy sz@r gázolajos lenne. Ha a füstbe teszed a kezed utána milyen szaga van???

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. március 05. csütörtök, 16:00


mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


ha előtte sokat emntél rövidet, akkor lehet sok benne a kondenzvíz. úgy kellene megnézni, hogy mikor mész vele, egy jó legalább 50km-es távot, persze nem városban, akkor utána másnap is ilyen-e. illetve melegen is ennyire füstöl-e.

mormota26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz mormota26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. március 05. csütörtök, 15:53


elgeri írta:
mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


A videód privát, nem lehet megnézni

Javitva rossz helyre nyomtam



elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. március 05. csütörtök, 15:37


mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


A videód privát, nem lehet megnézni


mormota26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz mormota26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. március 05. csütörtök, 15:30


http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz sziszo30

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 08:11


banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.


Nem valamelyik görgő? azok ciripelnek ha el kezdenek fáradni.


Még nem vittem szerelőhöz mert most semmi időm rá meg csak néha csinálja meg ha erőltetem.Lehet az a baja az nagy baj amúgy ?


Vákumpompát füleld kicsit közelebröl,talán ö a hunyo.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz sziszo30

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 08:07


anubisz írta:
YELLOW írta:
sziszo30 írta: Sziasztok most regisztráltam,és üdvözletem minden márkatársnak vagy érdeklödönek stb stb.A kérdésem a következö.320d e90 2005 évj Ojat csinál hogy enyhén kéken füstö,hidegen melegen egyaránt.Ha megyek vele pár kört és megálok ,hagyva alapon menni 1-2 percig semmi majd ismét a halvány de kék füst.Nem szürke nem fehér hanem kék halvány.És kegyetlenül csipös szagu és a szememetis kimarja.A motor 1-enletesen jár,szépen indul,minden uj turbo mindenféle szürö,oil.Én elötöltésre gyanakszom mert ha csipös,álittolag az üzemanyag ha émejitö büdös de nem csipös az motor oil.Jah és motorfék és huzatásnál nem füstöl legalábbis nem láthato,csak alapon.Szoval várom a véleményeteket,és elöreis köszi az infokat.


ha valaki dekódolta szóljon


Én nem érteni Mággyár....


Kék csipös füst alapjáraton ,mi lehet az oka? Egyszerüsitve.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 22:59


banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.


Nem valamelyik görgő? azok ciripelnek ha el kezdenek fáradni.


Még nem vittem szerelőhöz mert most semmi időm rá meg csak néha csinálja meg ha erőltetem.Lehet az a baja az nagy baj amúgy ?

Ha görgő lesz az nem, csak idegesítő, mert hallani.És ha romlik egyre hangosabb, de amúgy semmi gáz nincs. Járni lehet vele.Le nem fog esni. nem is drága, persze ha a görgő.
De azt hallani ha pörgeted a motort és hallgatod elől a motortérbe.
Tévedés jogát fenntartom. Persze ha a motorból jön a ciripelés az más.


banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 22:49


anubisz írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.


Nem valamelyik görgő? azok ciripelnek ha el kezdenek fáradni.


Még nem vittem szerelőhöz mert most semmi időm rá meg csak néha csinálja meg ha erőltetem.Lehet az a baja az nagy baj amúgy ?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 22:47


banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.


Nem valamelyik görgő? azok ciripelnek ha el kezdenek fáradni.

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 22:18


Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 21:55


YELLOW írta:
sziszo30 írta: Sziasztok most regisztráltam,és üdvözletem minden márkatársnak vagy érdeklödönek stb stb.A kérdésem a következö.320d e90 2005 évj Ojat csinál hogy enyhén kéken füstö,hidegen melegen egyaránt.Ha megyek vele pár kört és megálok ,hagyva alapon menni 1-2 percig semmi majd ismét a halvány de kék füst.Nem szürke nem fehér hanem kék halvány.És kegyetlenül csipös szagu és a szememetis kimarja.A motor 1-enletesen jár,szépen indul,minden uj turbo mindenféle szürö,oil.Én elötöltésre gyanakszom mert ha csipös,álittolag az üzemanyag ha émejitö büdös de nem csipös az motor oil.Jah és motorfék és huzatásnál nem füstöl legalábbis nem láthato,csak alapon.Szoval várom a véleményeteket,és elöreis köszi az infokat.


ha valaki dekódolta szóljon


Én nem érteni Mággyár....