b_imi írta:
Tudod van olyan, aki beül az autójába, és 1200km-t vezet folyamatosan. (stb, stb)
Az az összehasonlítás, amit leírtál az ahhoz kapcsolódik, hogy mennyire megkimélt egy kocsi. Az általad vázolt esetben szinte semmilyen tényezőt nem játszik az olaj. A taposás és hanyag üzemeltetés esetén mindegy, hogy 10 vagy 30 vagy 50 ezrenként cseréli-e az olajat. Vásárlásnál pedig nem látsz bele. A hangra meg erős túlzás alapozni, mármint a nyilvánvaló dolgokat kivéve természetesen
b_imi írta:
Az utolsó kérdésedre meg nem tudok válaszolni, mert nem volt még 300E km-t futott autóm, így nincs tapasztalatom.
Én sem. Pedig nekem volt 300-at futott kocsim. Most is az van, az ez előtti is az volt, meg az előtti is. Minden esetre a belsőrésze mindegyiknek aranyszínű, legalábbis amit a kupak levételével enged láttatni a motor magából. 10k-s olajcsere. Aztán vagy ettől van nem. Mindenesetre én ilyen futásteljesítménynél ezzel nem spórolok. Van ott olyan kopás, amitől olyan dolgok jutnak az olajba, aminek egyáltalán nem kellene.
Szerk: De mivel egyikünk sem motor- vagy olajmérnök, nincs tesztpadunk, nincs elégséges tapasztalatunk ezért csak egy parttalan vita felé sodor bennünket a téma, úgyhogy én innentől nem is bizonygatnék semmit amire csak 1 nézőpontból látok rá. Semmi esetre sem szeretnék indulatot, vagy haragot, egyszóval semmilyen ellenérzést kiváltani belőled vagy bárkiből.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 19. csütörtök, 20:40