kempelen írta:
mlaller írta:
kempelen írta:
mlaller írta:
Sziasztok!
Ma hazafelé elindulás után visszagyulladt a motorhibára figyelmeztető jelzés a műszerfalon....
eléggé nyugtalanit hogy mi lehet. 2004-es 320D -ről van szó.
a héten olyan jelenséggel találkoztam, hogy teletankolás után nem indult be az autóm, csak 6-7. kísérletre a benzinkúton. azt hittem, hogy indításgátló / pajzs rakoncátlankodik, de elképzelhető, hogy ennek is köze lehet a hibajelzéshez?
találkozott valaki hasonló problémával?
előre is köszönöm a válaszotok.
Elsőre a kisnyomású szivattyú jut eszembe, de persze ez nem 100%.
Aztán függhet attól is mikor cseréltél gázolajszűrőt?
Illetve mi lehet az üza ellátó rendszerben. Ha szerencséd van, csak a kisnyomású szivattyú rakoncátlankodik, ami előfordult már másoknál is. Ha nincs szerencséd, akkor az üza ellátó rendszered koszos, mocskos...
Azért a hibaüzit kiolvasnám és ha azt nyomásproblémákat ír a nagynyomású oldalon, akkor majdnem tuti, hogy a kisnyomású szivattyúd a hibás...
Köszönöm a válaszod! Vasárnap megyek kiolvastatni, előbb nem tudok sajnos, de már hívtam a szerelőmet....gázolajszűrőt februárban cseréltem, azóta mentem 20 ezret...
a kisnyomású szivattyú mitől szokott elromlani?
Ha már beszéltél a szerelőddel, akkor nagy probléma nem lehet!
Idővel minden kinyomású szivattyú megadja magát a kilométerek száma, a gázolajszűrő csereperiódusa és a használt üzemanyagtól függően.
Sziasztok! Kicsit késve, de jelentkezem. A nem indulásra a szerelőm is a kisnyomású szivattyút mondta, illetve hogy ne lepődjek meg, ha nagyon kevés üzemanyagom marad, és tankolás után nem indul elsőre. Szerencsére nyár óta nem volt ilyen "nem indul elsőre" problémám.
A motorhiba jelzés az visszajött többször, a turbó geometria elektronikájára írt ki hibát és a légtömegmérőre. A légtömegmérőm ki lett cserélve, valamint egy vákuumcső is lett cserélve, ezzel orvosolva lett a probléma. De érezhetően jobban is megy az autó.
Turbógeometria hibajelzése volt valamelyikőtöknek?