Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 10:11


jons írta:
Methos írta: Sziasztok,
Plusz kérdés hogy BP 11 kerben van e valakinek kiolvasási lehetősége, nem tudom tárol-e hibát, főleg, így.


9.-ben van lehetőség kiolvasásra



Szia,

Köszi, közben kiderült, hogy Autklub is megoldja itt a szomszédomban. Eddig jó, de a kérdés fennmaradt, hogy a kijelzőn nem-e kellett volna jelezni, pl a hűtővizes problémámat....semmi se jelzett a kijelzőn, csak a műszerfalon láttam a probléma jelzését. Lehet-e benne valami hiba/tiltás vagy így normális?


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 19:30


Methos írta: Sziasztok,
Plusz kérdés hogy BP 11 kerben van e valakinek kiolvasási lehetősége, nem tudom tárol-e hibát, főleg, így.


9.-ben van lehetőség kiolvasásra



Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 10:33


Sziasztok,
Szeretnék a fedélzeti szgp-el kapcsolatban kérdezni.

Volt már pár hiba az autóban, amiket rendre orvosoltam, de se a műszerfal se a 16:9 es kijelzőn semmilyen hiba jelzés nem volt.

Van erre valakinek ötlete? Plusz kérdés hogy BP 11 kerben van e valakinek kiolvasási lehetősége, nem tudom tárol-e hibát, főleg, így.

Mindent normálisnak mutat. Ami jó, de nem szeretném, hogy megtévesztő legyen.



lecso_
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz lecso_

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 15:14


Sziasztok!


Van még pár buta kérdésem
Szóval az "új" bömösben a műszerfal még a régi, analóg stílusú. Tekerős klíma, analóg óra stb. Fedélzeti computer egyáltalán nincs benne. Ez mind nem is zavar, mivel tetszik, a baj az, hogy nincs benne külső hőmérséklet mérő/mutató. Gyári computert be lehet szerelni, hogy mutassa nekem a hőmérsékletet? (tehát szenzor, kábelek megvannak?). Vagy vennem kell egy utólag beszerelhető, bármilyen autótípushoz jó hőmérőt kijelzővel?

Előre is köszi!

lecso_
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz lecso_

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 15:06


YELLOW írta:
lecso_ írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
lecso_ írta: Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


"Az olajszerviz is sárgában van" ez mit takar? A szervizintervallumot látod alul azt jelzi, vagy az olajos kanna világít sárgán? Mert akkor utána kellene töltened az olajnak, mivel fele szint alá csökkent.


egyértelmű, hogy értette, az olajcsere jelző sávra, mivel felé ki van írva, hogy oilservice, és az a sárga részben van, azaz a csere intervallum közepén jár.


Köszi, hogy segítesz nekem, de akkor Neki válaszolj a kérdésére amit 12 órája feltett, ne engem pesztrálj!!! Köszönöm.


Igen, az olajszervíz, az az olajszervíz amúgy azóta már nincs sárgában (piros előtti utolsó jelölő), reggel azzal indítottam a napot, hogy nulláztam. Ez a második E36-osom, így azt már ismerem.


nulláztad? és olajat nem is cseréltél? remélem cseréltél azért. amúgy köze nincs hozzá, hogy elmegy a kép, meg karácsonyfa van a műszerfalon. vagy kontakt hiba, vagy egyéb, mintha olvastam volna már iylet E36-ról is, (az E87-esek beázni szoktak) de nem emlékszem mi volt. lehet valami napkitörés okozta


Persze, olajcsere is van. A nullázást csak a műszerfal miatt említettem. De akkor ezek szerint nincs is hozzá köze. Akkor vagy autóvillamossági, vagy csillagász lesz a megoldás Köszönöm az infokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 12:03


lecso_ írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
lecso_ írta: Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


"Az olajszerviz is sárgában van" ez mit takar? A szervizintervallumot látod alul azt jelzi, vagy az olajos kanna világít sárgán? Mert akkor utána kellene töltened az olajnak, mivel fele szint alá csökkent.


egyértelmű, hogy értette, az olajcsere jelző sávra, mivel felé ki van írva, hogy oilservice, és az a sárga részben van, azaz a csere intervallum közepén jár.


Köszi, hogy segítesz nekem, de akkor Neki válaszolj a kérdésére amit 12 órája feltett, ne engem pesztrálj!!! Köszönöm.


Igen, az olajszervíz, az az olajszervíz amúgy azóta már nincs sárgában (piros előtti utolsó jelölő), reggel azzal indítottam a napot, hogy nulláztam. Ez a második E36-osom, így azt már ismerem.


nulláztad? és olajat nem is cseréltél? remélem cseréltél azért. amúgy köze nincs hozzá, hogy elmegy a kép, meg karácsonyfa van a műszerfalon. vagy kontakt hiba, vagy egyéb, mintha olvastam volna már iylet E36-ról is, (az E87-esek beázni szoktak) de nem emlékszem mi volt. lehet valami napkitörés okozta

lecso_
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz lecso_

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 11:18


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
lecso_ írta: Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


"Az olajszerviz is sárgában van" ez mit takar? A szervizintervallumot látod alul azt jelzi, vagy az olajos kanna világít sárgán? Mert akkor utána kellene töltened az olajnak, mivel fele szint alá csökkent.


egyértelmű, hogy értette, az olajcsere jelző sávra, mivel felé ki van írva, hogy oilservice, és az a sárga részben van, azaz a csere intervallum közepén jár.


Köszi, hogy segítesz nekem, de akkor Neki válaszolj a kérdésére amit 12 órája feltett, ne engem pesztrálj!!! Köszönöm.


Igen, az olajszervíz, az az olajszervíz amúgy azóta már nincs sárgában (piros előtti utolsó jelölő), reggel azzal indítottam a napot, hogy nulláztam. Ez a második E36-osom, így azt már ismerem.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 09:12


YELLOW írta:
Pocses írta:
lecso_ írta: Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


"Az olajszerviz is sárgában van" ez mit takar? A szervizintervallumot látod alul azt jelzi, vagy az olajos kanna világít sárgán? Mert akkor utána kellene töltened az olajnak, mivel fele szint alá csökkent.


egyértelmű, hogy értette, az olajcsere jelző sávra, mivel felé ki van írva, hogy oilservice, és az a sárga részben van, azaz a csere intervallum közepén jár.


Köszi, hogy segítesz nekem, de akkor Neki válaszolj a kérdésére amit 12 órája feltett, ne engem pesztrálj!!! Köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 09:09


Pocses írta:
lecso_ írta: Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


"Az olajszerviz is sárgában van" ez mit takar? A szervizintervallumot látod alul azt jelzi, vagy az olajos kanna világít sárgán? Mert akkor utána kellene töltened az olajnak, mivel fele szint alá csökkent.


egyértelmű, hogy értette, az olajcsere jelző sávra, mivel felé ki van írva, hogy oilservice, és az a sárga részben van, azaz a csere intervallum közepén jár.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 08:46


lecso_ írta: Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


"Az olajszerviz is sárgában van" ez mit takar? A szervizintervallumot látod alul azt jelzi, vagy az olajos kanna világít sárgán? Mert akkor utána kellene töltened az olajnak, mivel fele szint alá csökkent.

lecso_
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz lecso_

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 20:55


Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


mlaller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz mlaller

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 13:38


kempelen írta:
mlaller írta:
kempelen írta:
mlaller írta: Sziasztok!
Ma hazafelé elindulás után visszagyulladt a motorhibára figyelmeztető jelzés a műszerfalon....
eléggé nyugtalanit hogy mi lehet. 2004-es 320D -ről van szó.
a héten olyan jelenséggel találkoztam, hogy teletankolás után nem indult be az autóm, csak 6-7. kísérletre a benzinkúton. azt hittem, hogy indításgátló / pajzs rakoncátlankodik, de elképzelhető, hogy ennek is köze lehet a hibajelzéshez?
találkozott valaki hasonló problémával?

előre is köszönöm a válaszotok.


Elsőre a kisnyomású szivattyú jut eszembe, de persze ez nem 100%.

Aztán függhet attól is mikor cseréltél gázolajszűrőt?

Illetve mi lehet az üza ellátó rendszerben. Ha szerencséd van, csak a kisnyomású szivattyú rakoncátlankodik, ami előfordult már másoknál is. Ha nincs szerencséd, akkor az üza ellátó rendszered koszos, mocskos...

Azért a hibaüzit kiolvasnám és ha azt nyomásproblémákat ír a nagynyomású oldalon, akkor majdnem tuti, hogy a kisnyomású szivattyúd a hibás...




Köszönöm a válaszod! Vasárnap megyek kiolvastatni, előbb nem tudok sajnos, de már hívtam a szerelőmet....gázolajszűrőt februárban cseréltem, azóta mentem 20 ezret...
a kisnyomású szivattyú mitől szokott elromlani?


Ha már beszéltél a szerelőddel, akkor nagy probléma nem lehet!

Idővel minden kinyomású szivattyú megadja magát a kilométerek száma, a gázolajszűrő csereperiódusa és a használt üzemanyagtól függően.



Sziasztok! Kicsit késve, de jelentkezem. A nem indulásra a szerelőm is a kisnyomású szivattyút mondta, illetve hogy ne lepődjek meg, ha nagyon kevés üzemanyagom marad, és tankolás után nem indul elsőre. Szerencsére nyár óta nem volt ilyen "nem indul elsőre" problémám.
A motorhiba jelzés az visszajött többször, a turbó geometria elektronikájára írt ki hibát és a légtömegmérőre. A légtömegmérőm ki lett cserélve, valamint egy vákuumcső is lett cserélve, ezzel orvosolva lett a probléma. De érezhetően jobban is megy az autó.
Turbógeometria hibajelzése volt valamelyikőtöknek?

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2006

státusz dukematee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. október 19. szombat, 21:03


bmw320d4 írta:
dukematee írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha bekapcsolom a városi világítást, akkor a műszarfalon felvillan a jele és hangjelzést is ad, de van fény. Ha viszont a fényszórót kapcsolom be akkor ugyan ez a jelenség, annyi kivétellel, hogy nem kapcsol be a világításom, és a műszarfal világítás is kikapcsol. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a baj? Előtte felvillant a ablakmosó tartály jele is, pedig kb 3l folyadék lehetett benne.
A lámpák Xenonok és egy 2006os 118d ről van szó. Köszönöm a segítséget!


Mi az városi világítás, és mi az a fényszóró? A tompítottra és a távolságira gondolsz?


Igen a tompítottra és a távolságira gondoltam.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. október 19. szombat, 20:43


dukematee írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha bekapcsolom a városi világítást, akkor a műszarfalon felvillan a jele és hangjelzést is ad, de van fény. Ha viszont a fényszórót kapcsolom be akkor ugyan ez a jelenség, annyi kivétellel, hogy nem kapcsol be a világításom, és a műszarfal világítás is kikapcsol. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a baj? Előtte felvillant a ablakmosó tartály jele is, pedig kb 3l folyadék lehetett benne.
A lámpák Xenonok és egy 2006os 118d ről van szó. Köszönöm a segítséget!


Mi az városi világítás, és mi az a fényszóró? A tompítottra és a távolságira gondolsz?

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2006

státusz dukematee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. október 19. szombat, 18:49


Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha bekapcsolom a városi világítást, akkor a műszarfalon felvillan a jele és hangjelzést is ad, de van fény. Ha viszont a fényszórót kapcsolom be akkor ugyan ez a jelenség, annyi kivétellel, hogy nem kapcsol be a világításom, és a műszarfal világítás is kikapcsol. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a baj? Előtte felvillant a ablakmosó tartály jele is, pedig kb 3l folyadék lehetett benne.
A lámpák Xenonok és egy 2006os 118d ről van szó. Köszönöm a segítséget!