YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 09:29


Sansz írta: Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!


fékbetét kopás jelző

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 09:22


Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz stivi79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 17:00


E36 316i Menet közben kisebb nagyobb időszakokra elmegy minden a műszerfalról.sebbességmérő,fordulatszám mérő,átlagfogyasztás mérő.Aztán minden visszaáll majd újra elmegy.Azt hallottam van benne valahol egy memória elem az lehet a hibás.Nem tudom van e és ha van akkor hol?Segítséget kérnék! Köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 26. kedd, 16:32

edemsm3
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz edemsm3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 08:36


anubisz írta:
valaki133 írta: Sziasztok. Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mi lehet a probléma ha a müszerfalam nem mutat semmit és ezt irja ki : pppppp e36 bmw ről van szó.
Köszönöm


Piszkáltad és utána jött elő? vagy csak magától?

Bár attól mindig frászt kapok, ha más helyett kel a keresőt használnom, találtam egy, 2 infót.

https://www.google.hu/search?q...=firefox-a

http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/obc.html

Ezt fórdítsd le, mert itt állandóan sírnak, ha google fordítást másolok be.Ezt kipróbálhatod.

What to do if you get PPPP displayed on the OBC

I've heard that disconnecting the battery for a long time (like 1 hour) will make this go away.
I lived with this problem for several (3) years. I tried disconnecting the battery for the 1+ hours or so to no avail. The ultimate solution was to disconnect the computer itself from its multi-pin connector. I left it unhooked for approximately 24 hours. Upon reconnecting the computer.....viola a full up and running OBC II.

Jeff Wilcox
So here is what works most of the time.

With the key in the "Radio" position (Radio and OBC light up, but not the instrument cluster), press the "CODE" button. Then push the little reset-hole with a Pen and hold it, 'till the computer blinks in the display, and it will ask you for a time and date entry. - You now have re-adapted the coding plug to the computer. - Normally the computer goes into a PPPP mode when the car has been boosted, or some other very drastically voltage changes have occurred.

(return to contents)

http://www.unofficialbmw.com/a...oting.html


Nekem mikor E-36 om volt ugyan ez a hiba jött elő.
Elvittem BMW szerelőhöz BMW Divinyi felprogramozta és jó lett.
Van bent egy IC.Vagy pedig veszel egy másik óracsoportot és úgy is jó lesz.
De a töltésedet mérjétek meg nem-e tölt sokat.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 16. szombat, 20:16


valaki133 írta: Sziasztok. Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mi lehet a probléma ha a müszerfalam nem mutat semmit és ezt irja ki : pppppp e36 bmw ről van szó.
Köszönöm


Piszkáltad és utána jött elő? vagy csak magától?

Bár attól mindig frászt kapok, ha más helyett kel a keresőt használnom, találtam egy, 2 infót.

https://www.google.hu/search?q...=firefox-a

http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/obc.html

Ezt fórdítsd le, mert itt állandóan sírnak, ha google fordítást másolok be.Ezt kipróbálhatod.

What to do if you get PPPP displayed on the OBC

I've heard that disconnecting the battery for a long time (like 1 hour) will make this go away.
I lived with this problem for several (3) years. I tried disconnecting the battery for the 1+ hours or so to no avail. The ultimate solution was to disconnect the computer itself from its multi-pin connector. I left it unhooked for approximately 24 hours. Upon reconnecting the computer.....viola a full up and running OBC II.

Jeff Wilcox
So here is what works most of the time.

With the key in the "Radio" position (Radio and OBC light up, but not the instrument cluster), press the "CODE" button. Then push the little reset-hole with a Pen and hold it, 'till the computer blinks in the display, and it will ask you for a time and date entry. - You now have re-adapted the coding plug to the computer. - Normally the computer goes into a PPPP mode when the car has been boosted, or some other very drastically voltage changes have occurred.

(return to contents)

http://www.unofficialbmw.com/a...oting.html

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2013. február 16. szombat, 20:24

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 1992

státusz valaki133

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. február 16. szombat, 19:44


Sziasztok. Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mi lehet a probléma ha a müszerfalam nem mutat semmit és ezt irja ki : pppppp e36 bmw ről van szó.
Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 17:28


zoley88 írta: nem kijelzés de műszerfal:
mi a különbség a két légkeringetés közt?
http://img.jofogas.hu/images/32/3265802910.jpg
http://img18.aprod.hu/images_a...szalka.jpg

nekem az egy állásos van és egy kezem is sok mennyit találtam, ellenben a másikból hegyekben áll. Ha az egyállásos helyére a másik panelt berakom attól még megy, ráilleszthető? gomb gondolom cserélhető...


már ahova először felraktad a kérdést, ott Tano megválaszolta. talán ott kéne előbb szétnézni. igen berakható. az automata keringetősbe van AUC szenzor, ami bűz esetén automatikusan bekapcsol belső levegő keringetésre.


zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 17:26


nem kijelzés de műszerfal:
mi a különbség a két légkeringetés közt?
http://img.jofogas.hu/images/32/3265802910.jpg
http://img18.aprod.hu/images_a...szalka.jpg

nekem az egy állásos van és egy kezem is sok mennyit találtam, ellenben a másikból hegyekben áll. Ha az egyállásos helyére a másik panelt berakom attól még megy, ráilleszthető? gomb gondolom cserélhető...

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:52


Tano írta:
vikti írta: Még annyi a gondom, hogy WDS-be is megvan ez a rajz de nemtudok rámenni ott a rajz mellet azokra amiket megnyitna. Vagyihogy nemnyissa meg. Valaki estleg nemtudja hogy mivégett ?

Csak mert igy nemtudom hova kötni csak a rajz szerint...


Az online verzióban ez nekem sem akar működni. De a lenti keresőablakba beírod az elemek, csatlakozók számát, és akkor meg tudod nézni. A rajzon szerepel az is, hogy a csatlakozó melyik lábára kell bekötni. Ott a vezeték vége mellett a szám.


Köszi szépen!
Rá is jöttem mindenre, már csak be kell kötnöm.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:57


vikti írta: Még annyi a gondom, hogy WDS-be is megvan ez a rajz de nemtudok rámenni ott a rajz mellet azokra amiket megnyitna. Vagyihogy nemnyissa meg. Valaki estleg nemtudja hogy mivégett ?

Csak mert igy nemtudom hova kötni csak a rajz szerint...


Az online verzióban ez nekem sem akar működni. De a lenti keresőablakba beírod az elemek, csatlakozók számát, és akkor meg tudod nézni. A rajzon szerepel az is, hogy a csatlakozó melyik lábára kell bekötni. Ott a vezeték vége mellett a szám.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2007

státusz somodisoma

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 18:54


Sziasztok!

Segítsetek nekem, mivel nem régóta van meg a kocsim. A műszerfalon a service check menüben 7000 km van a "diesel" ellenőrzésig(? nem tudom még pontosan, hogy mit takar az ikon).

Két kérdésem van: mit jelent ez pontosan, és hogy miért nem számol vissza, mint az olajszervíz ikon? Az ikon az elmúlt 2000 km óta változatlan, azaz amikor megvettem a kocsit, akkor is 7000-en állt és most is. Ez normális? (Az olajszervíz 22.000-ről 20.000-re ment közben)

Köszi válaszotokat előre is.

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 21:55


vikti írta:
anubisz írta:
Tano írta:
vikti írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Én azért nem szedem szét


hát pedig igazán szétszehetnéd. sőt mindenki szedje már szét. nem olyna nagy munka, csak 10 csavart kell kitekerni, és 30perc alatt megvan. mer a szerelő aszonta ennek így kell működni, hogy valahol lóg a bél.



Én szétszedném gond nélkül ha tunám h hova kössem utána a kábelt...


A WDS-ben megtalálod hogy hova kell bekötni.


Pont rád gondoltam, te majd megküldöd neki, csak nem akartalak ajánlgatni. Bár nekem Kínai ez a rajz is. Kíváncsi leszek ő, hogy boldogul vele

Köszöntem az infot és a képet, ezt fogom tudni használni.

Még annyi a gondom, hogy WDS-be is megvan ez a rajz de nemtudok rámenni ott a rajz mellet azokra amiket megnyitna. Vagyihogy nemnyissa meg. Valaki estleg nemtudja hogy mivégett ?

Csak mert igy nemtudom hova kötni csak a rajz szerint...

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 21:12


anubisz írta:
Tano írta:
vikti írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Én azért nem szedem szét


hát pedig igazán szétszehetnéd. sőt mindenki szedje már szét. nem olyna nagy munka, csak 10 csavart kell kitekerni, és 30perc alatt megvan. mer a szerelő aszonta ennek így kell működni, hogy valahol lóg a bél.



Én szétszedném gond nélkül ha tunám h hova kössem utána a kábelt...


A WDS-ben megtalálod hogy hova kell bekötni.


Pont rád gondoltam, te majd megküldöd neki, csak nem akartalak ajánlgatni. Bár nekem Kínai ez a rajz is. Kíváncsi leszek ő, hogy boldogul vele

Köszöntem az infot és a képet, ezt fogom tudni használni.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 18:50


jons írta:
YELLOW írta:
hát pedig igazán szétszehetnéd. sőt mindenki szedje már szét. nem olyna nagy munka, csak 10 csavart kell kitekerni, és 30perc alatt megvan. mer a szerelő aszonta ennek így kell működni, hogy valahol lóg a bél.


Bitu után szabadon



tudtam, hogy erre gondol.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 18:38


Tano írta:
vikti írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Én azért nem szedem szét


hát pedig igazán szétszehetnéd. sőt mindenki szedje már szét. nem olyna nagy munka, csak 10 csavart kell kitekerni, és 30perc alatt megvan. mer a szerelő aszonta ennek így kell működni, hogy valahol lóg a bél.



Én szétszedném gond nélkül ha tunám h hova kössem utána a kábelt...


A WDS-ben megtalálod hogy hova kell bekötni.


Pont rád gondoltam, te majd megküldöd neki, csak nem akartalak ajánlgatni. Bár nekem Kínai ez a rajz is. Kíváncsi leszek ő, hogy boldogul vele