kyle16
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kyle16

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2013. április 28. vasárnap, 15:31


sziasztok. vissza olvastam pár oldalt de nem találtam semmit és nem akarom az összes oldalt elolvasni. szóval most vásároltam egy e46 320 facelift BMW-t és le akartam resetelni olaj és minden egyéb szűrő csere után az oilservice feliratot ami sikerült is de csak másodjára mert először valami mást reseteltem le és nem tudom mit. szeretném megtudni hogy mit, ha jól emlékszek 15:14 volt amit kiírt és reset után 11:15 lett! ez mi lenne? köszönöm
üdv

vzs05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz vzs05

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:57


YELLOW írta:
vzs05 írta: Sziasztok!

Most vásároltam a BMW-met, de sajnos nem működik rajta a tüzelőanyag szintjelző. A problémám csak annyi, hogy nem tudom eldönteni, hogy a műszer rossz, vagy a jeladó, vagy a kábel szakadt valahol. A műszert próbáltam úgy tesztelni, hogy gyújtás alatt a jeladó két saruját rövidre zártam, de nem nagyon mozdult meg, néha egy picit pár mm-t kitért, de maximumot nem mutatott. Próbáltam mérni a jeladó kivezetésein ellenállást, de semmit nem mutatott, szakadt volt, lehet, hogy a jeladó és a saru közt szakad a vezeték? (nem szereltem ki az egységet). De ha nem ott szakadt, mi lehet a baj? Azt meg nem hiszem, hogy mindkét alkatrész tönkrement volna... meg a rövidre zárástól ki kellett volna térnie a mutatónak. Valakinek valami ötlete van esetleg?
Előre is köszönök mindenféle segítséget!

Zsolt


E36-nál gyakori a szintjelző probléma, láttam már kiszedve ilyet, AC-val együtt van asszem.
műszerfalteszttel lelehet ellenőrzni.
napi km nullázó nyomva tart -> kulcs elfordít (lehet gyújtásig kell) -> ha belép a menübe, akkor a 8-as ponton lesz a műszerfalteszt ha jól emlékszem.


Köszönöm szépen a gyors választ, ki is próbálom, már videót is találtam róla:

http://tinyurl.com/bmwe36dashboard




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. április 11. csütörtök, 21:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:44


vzs05 írta: Sziasztok!

Most vásároltam a BMW-met, de sajnos nem működik rajta a tüzelőanyag szintjelző. A problémám csak annyi, hogy nem tudom eldönteni, hogy a műszer rossz, vagy a jeladó, vagy a kábel szakadt valahol. A műszert próbáltam úgy tesztelni, hogy gyújtás alatt a jeladó két saruját rövidre zártam, de nem nagyon mozdult meg, néha egy picit pár mm-t kitért, de maximumot nem mutatott. Próbáltam mérni a jeladó kivezetésein ellenállást, de semmit nem mutatott, szakadt volt, lehet, hogy a jeladó és a saru közt szakad a vezeték? (nem szereltem ki az egységet). De ha nem ott szakadt, mi lehet a baj? Azt meg nem hiszem, hogy mindkét alkatrész tönkrement volna... meg a rövidre zárástól ki kellett volna térnie a mutatónak. Valakinek valami ötlete van esetleg?
Előre is köszönök mindenféle segítséget!

Zsolt


E36-nál gyakori a szintjelző probléma, láttam már kiszedve ilyet, AC-val együtt van asszem.
műszerfalteszttel lelehet ellenőrzni.
napi km nullázó nyomva tart -> kulcs elfordít (lehet gyújtásig kell) -> ha belép a menübe, akkor a 8-as ponton lesz a műszerfalteszt ha jól emlékszem.

vzs05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz vzs05

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:35


Sziasztok!

Most vásároltam a BMW-met, de sajnos nem működik rajta a tüzelőanyag szintjelző. A problémám csak annyi, hogy nem tudom eldönteni, hogy a műszer rossz, vagy a jeladó, vagy a kábel szakadt valahol. A műszert próbáltam úgy tesztelni, hogy gyújtás alatt a jeladó két saruját rövidre zártam, de nem nagyon mozdult meg, néha egy picit pár mm-t kitért, de maximumot nem mutatott. Próbáltam mérni a jeladó kivezetésein ellenállást, de semmit nem mutatott, szakadt volt, lehet, hogy a jeladó és a saru közt szakad a vezeték? (nem szereltem ki az egységet). De ha nem ott szakadt, mi lehet a baj? Azt meg nem hiszem, hogy mindkét alkatrész tönkrement volna... meg a rövidre zárástól ki kellett volna térnie a mutatónak. Valakinek valami ötlete van esetleg?
Előre is köszönök mindenféle segítséget!

Zsolt

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 09. kedd, 01:09


contains24 írta: Sziasztok ! Van egy kis problémám ! Örülnék ,ha segítene nekem valaki!
Tegnap kereszteződésben álltam az autómmal E46 egy nagyobb gázadásra indult el!
És egy sipoló hang után kikapcsolat a menetstabilizátor és a kiprörgés gátló!
Próbáltam a gomb segitségével vissza kapcsolni de nem sikerült! Megáltam az autóval ujra inditottam utánna jó lett minden ! Viszont ezt a hiba azóta már kétszer jelentkezett!
Tud valaki segiteni? Valamelyik érzékelőre gondolok hogy koszos vagy szálszakadt! De igazából foglalmam sincs!


Az előbbi hozzászólásokat megtámogatva, még féklámpa kapcsoló is lehet. Nálam ennek a hibája okozta.Meg még sok más,ami rendszerbe van kötve a DSC és egyéb fékezési funkcióval.
Mindenképpen diagolni kel. Nekem egyből kimutatta.
Ezek a kapcsolók, érzékelők, ha rossz, hibás jelet küldenek, lekapcsolja a rendszert, azért világit minden ami a fékkel van kombinálva.
Természetesen leállítás után nekem is normálisan működött egy darabig.Ez ritkább hiba mint egy jeladó hiba, de benne van a pakliba,még mielőtt nem kezdesz 20 féle alkatrészt venni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. április 08. hétfő, 22:04


contains24 írta: Sziasztok ! Van egy kis problémám ! Örülnék ,ha segítene nekem valaki!
Tegnap kereszteződésben álltam az autómmal E46 egy nagyobb gázadásra indult el!
És egy sipoló hang után kikapcsolat a menetstabilizátor és a kiprörgés gátló!
Próbáltam a gomb segitségével vissza kapcsolni de nem sikerült! Megáltam az autóval ujra inditottam utánna jó lett minden ! Viszont ezt a hiba azóta már kétszer jelentkezett!
Tud valaki segiteni? Valamelyik érzékelőre gondolok hogy koszos vagy szálszakadt! De igazából foglalmam sincs!


Diag mindenképp kell, hogy melyik szenzor a rossz:
DSC hiba

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. április 08. hétfő, 21:14


contains24 írta: Valamelyik érzékelőre gondolok hogy koszos vagy szálszakadt! De igazából foglalmam sincs!


Jól gondolod. Szerintem ABS jeladó lehet a ludas. Egy diagra rá kéne tenni és az megmutatja jobb esetben, hogy melyik szenzort kell kicsit tisztogatni vagy cserélni.
Nekem a bal elsőnek a csatlakozója pl kontaktos volt. A szenzornak nem volt baja.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz contains24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. április 08. hétfő, 13:04


Sziasztok ! Van egy kis problémám ! Örülnék ,ha segítene nekem valaki!
Tegnap kereszteződésben álltam az autómmal E46 egy nagyobb gázadásra indult el!
És egy sipoló hang után kikapcsolat a menetstabilizátor és a kiprörgés gátló!
Próbáltam a gomb segitségével vissza kapcsolni de nem sikerült! Megáltam az autóval ujra inditottam utánna jó lett minden ! Viszont ezt a hiba azóta már kétszer jelentkezett!
Tud valaki segiteni? Valamelyik érzékelőre gondolok hogy koszos vagy szálszakadt! De igazából foglalmam sincs!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 18:12


matug írta: Köszönöm, akkor már ezt is tudom...
Viszont afelől is megbizonyosodtam h az asc-snek a kormányszögjeladója nem kompatibilis


hát az ASC talán nem is figyel kormányelmozdulást. az csak sima kipörgésgátló lenne, ami ABS jeladó jeléből dolgozik leginkább.

matug
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matug

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 17:47


Köszönöm, akkor már ezt is tudom...
Viszont afelől is megbizonyosodtam h az asc-snek a kormányszögjeladója nem kompatibilis

YELLOW írta:
matug írta: Sziasztok!

3hete vettem a kocsim kormányszög jeladó hibával...
azóta még nem csináltattam meg, gondoltam először olajcsere meg ilyenek, viszont észrevette a szerelő h a jobb első futóműnél le van törve a magasságérzékelője(vagy nem tom mi a pontos neve) a xenonnak, a szerelő szerint lehet köze van a menetstabilizátorhoz is...

Tehát mielőtt a kormányszögjeladóval szórakoznánk, érdemes azt is kicserélni hozzá??

Előre is köszönöm a válaszokat!


szerintem annak nincs köze hozzá. mivel nekem nincs, de mégis van DSC.
csak be kell kalibrálni a korm.szög jeladót és kész.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 17:38


matug írta: Sziasztok!

3hete vettem a kocsim kormányszög jeladó hibával...
azóta még nem csináltattam meg, gondoltam először olajcsere meg ilyenek, viszont észrevette a szerelő h a jobb első futóműnél le van törve a magasságérzékelője(vagy nem tom mi a pontos neve) a xenonnak, a szerelő szerint lehet köze van a menetstabilizátorhoz is...

Tehát mielőtt a kormányszögjeladóval szórakoznánk, érdemes azt is kicserélni hozzá??

Előre is köszönöm a válaszokat!


szerintem annak nincs köze hozzá. mivel nekem nincs, de mégis van DSC.
csak be kell kalibrálni a korm.szög jeladót és kész.

matug
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matug

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 17:28


Sziasztok!

3hete vettem a kocsim kormányszög jeladó hibával...
azóta még nem csináltattam meg, gondoltam először olajcsere meg ilyenek, viszont észrevette a szerelő h a jobb első futóműnél le van törve a magasságérzékelője(vagy nem tom mi a pontos neve) a xenonnak, a szerelő szerint lehet köze van a menetstabilizátorhoz is...

Tehát mielőtt a kormányszögjeladóval szórakoznánk, érdemes azt is kicserélni hozzá??

Előre is köszönöm a válaszokat!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 17:07


YELLOW írta:
Barna94 írta:
YELLOW írta:
Sansz írta: Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!


fékbetét kopás jelző


a koleganak igaza van...az a problema!
cserelsz fekpofat, jelzot is es majd mindig fog egni nkd....
miutan kicsereleted szed le a bornakat es tedd fol es elalszik!
nkm is igy volt!


látom, hogy Kolozsvárról írsz, de ezt erősen dekódolni kell

amikor kicserélte a betétet, meg a kopásjelzőt, utána féket benyom és gyújtás ráad. így kell tartani egy jó 20 másodpercig, amíg kialszik.


Köszi srácok!
A betéteim tuti jók, mert most cseréltem téli gumit nyárira és közben azokra is ránéztem. Viszont akkor biztos valami olyasmi lehet hogy a kopásjelzőt meghúzhattam vagy megbirizgáltam vagy valami
De így legalább tudom mit kell nézzek, köszönöm még egyszer!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 12:13


Barna94 írta:
YELLOW írta:
Sansz írta: Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!


fékbetét kopás jelző


a koleganak igaza van...az a problema!
cserelsz fekpofat, jelzot is es majd mindig fog egni nkd....
miutan kicsereleted szed le a bornakat es tedd fol es elalszik!
nkm is igy volt!


látom, hogy Kolozsvárról írsz, de ezt erősen dekódolni kell

amikor kicserélte a betétet, meg a kopásjelzőt, utána féket benyom és gyújtás ráad. így kell tartani egy jó 20 másodpercig, amíg kialszik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Barna94

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 12:05


YELLOW írta:
Sansz írta: Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!


fékbetét kopás jelző


a koleganak igaza van...az a problema!
cserelsz fekpofat, jelzot is es majd mindig fog egni nkd....
miutan kicsereleted szed le a bornakat es tedd fol es elalszik!
nkm is igy volt!