BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 23:02


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: BMW szervízben azért van fogalmuk az autóról.

biztos??? a legtöbb normális szerelő már lelépett, akiket nem tudtak jól megfizetni. kik vannak ott? akik kényszerből autószerelő szakra járt fiatalok. láttam saját szememmel. és beszéltem olyan szerelőkkel, akik a ilyen hivatalos helyeket hagytak ott.
tudod miért? mert önálló emberként jobban tud érvényesülni. a legtöbben elpártolnak a hivatalos szervizektől, a fent felsorolt dolgok miatt, és ők jobban érvényesülnek. ami jó, mert relatíve olcsóbban dolgoznak és jobb munkát végeznek.
anno a miskolciban voltam olajcsere miatt, igazából csak azért mentem oda, hogy kicsit infózzak az autóról is. vittem az olajat, amit le akartak nyúlni, stb. kb 30 perc volt a művelet, ebből 20 percet csöpögött, közben elszívott egy pár szál cigit a srác. ez került nekem 7ezerbe. kis autószerelők 1500-ért teszik ezt meg. az a fél óra alatt egy E60-ban matattak valamit, géppel nézegettek dolgokat, nekem akkor még új volt ez a dolog, és láttam nagyon tanakodnak valamin, de ilyen bagatel problémán, nem is az autóval kapcsolatban. múlatták az időt kb. majd fizetnek a munkaórára.tisztelet a kivételnek,hiszen nem lehet egy kalap alá venni az összeset.de inkább egy BMW-re specializálódott szerviz, mint a hivatalos.

Én hivatalos szervízt ajánlom diagra.Tanuló autószerelők mindenhol vannak.Ez a kimondottan BMW-re specializálódott szervíz is ritka.Sok szervíz csak ezt állítja magáról,miközben holt hülyék az adott típushoz.Tapasztalatból mondom.Inkább menjen hivatalos helyre diagoltatni,mint megint potyára fizessen a kérdező.Lehet fikázni a hivatalos szervízt,de ne csodálkozzon senki,ha csak a pénzt dobja ki az ablakon máshol,ahol nem hivatalosan foglalkoznak BMW-vel.Árakat meg nem tudom honnan veszed Yellow,itt Pécsen kb dupla árban dolgoznak a kis szervízek is,főleg vitt olajjal.


honnan veszem, honnan veszem. biztos kitaláltam... én 1500-at fizettem egy olajcseréért, hogy vittem az olajat. úgy, hogy ha kértem ki is számlázta volna. ez pont olyan, mint az 1000-ért kamion mosós sztori. ennyiért nem kenem össze magam.
az olajcserét már csak azért csinálom meg magamnak, mert így addig csepegtetem, ameddig jól esik. meg szeretek foglalkozni vele. illetve van már jó helyem ahol meg tudom oldani magamnak. nálatok Pécsett minden drágább ez már kiderült, de ez engem nem kell érintsen. itt több helyen is 2ezer körül cserélnek olajat, kis szerelő műhelyek. persze lehet van, ahol meglátják milyen autóval mész, és beficcen egy 2x-es szorzó. én még így nem jártam.
nyilván van, aki spec-nek vallja magát, de szerintem a neten, csoportokban, azért akiknek jó hírük van, az megtalálható.
én tőlem viheti hivatalosba, csak lehet nem kell majd csodálkoznia. persze azon sem kell csodálkozni, hogy sokan megveszik a legolcsóbb uni olvasókat és már valakinek hiszik magukat. de egy laikus ezt nem veszi észre az behúzható, de azt a hivatalos is be fogja az biztos. másképp nem maradnak talpon.


Köszi mindenkinek, aki hozzászólásával segíteni próbált! Eger mellett lakom igazából, emiatt próbáltam egy falubéli BMW szerelővel megoldatni a problémát, mert őt ajánlották. Csak hát én őt nem ismertem előtte személyesen, a feleségét viszont igen(persze nem úgy, bár megnézném szívesen, honnan ered a lába, de ez más téma ) Szóval ez a helyi autószerelő az olajcseréért tuti elkérne alaphangon 5, de inkább 10.000 ft-ot is, gond nélkül! De lehet 15-öt.

És ha már olajcsere: Lehet nem ide kéne írnom, vagyis nem itt kéne kérdeznem, de jövő hónapban esedékes lenne az első olajcsere. Motorba, váltóba + olajszűrő és légszűrőt is. Milyen olajat vegyek? Motorba, és a váltóba milyen márka-típusút, és hány litert? Facelift előtti a gép, E46 320i 170LE-ről van szó. (Tényleg, teszek már ki képet is, mindig elfelejtem )

Ja és még valami: Lehetséges az, hogy az ABS?(sárga kézifék jel) azért világít sárgán, mert a kézifék nem igazán fog? Lehetséges, hogy csak pl a bowdenje szakadt el, vagy állítani kell rajta?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 17:32


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: BMW szervízben azért van fogalmuk az autóról.

biztos??? a legtöbb normális szerelő már lelépett, akiket nem tudtak jól megfizetni. kik vannak ott? akik kényszerből autószerelő szakra járt fiatalok. láttam saját szememmel. és beszéltem olyan szerelőkkel, akik a ilyen hivatalos helyeket hagytak ott.
tudod miért? mert önálló emberként jobban tud érvényesülni. a legtöbben elpártolnak a hivatalos szervizektől, a fent felsorolt dolgok miatt, és ők jobban érvényesülnek. ami jó, mert relatíve olcsóbban dolgoznak és jobb munkát végeznek.
anno a miskolciban voltam olajcsere miatt, igazából csak azért mentem oda, hogy kicsit infózzak az autóról is. vittem az olajat, amit le akartak nyúlni, stb. kb 30 perc volt a művelet, ebből 20 percet csöpögött, közben elszívott egy pár szál cigit a srác. ez került nekem 7ezerbe. kis autószerelők 1500-ért teszik ezt meg. az a fél óra alatt egy E60-ban matattak valamit, géppel nézegettek dolgokat, nekem akkor még új volt ez a dolog, és láttam nagyon tanakodnak valamin, de ilyen bagatel problémán, nem is az autóval kapcsolatban. múlatták az időt kb. majd fizetnek a munkaórára.tisztelet a kivételnek,hiszen nem lehet egy kalap alá venni az összeset.de inkább egy BMW-re specializálódott szerviz, mint a hivatalos.

Én hivatalos szervízt ajánlom diagra.Tanuló autószerelők mindenhol vannak.Ez a kimondottan BMW-re specializálódott szervíz is ritka.Sok szervíz csak ezt állítja magáról,miközben holt hülyék az adott típushoz.Tapasztalatból mondom.Inkább menjen hivatalos helyre diagoltatni,mint megint potyára fizessen a kérdező.Lehet fikázni a hivatalos szervízt,de ne csodálkozzon senki,ha csak a pénzt dobja ki az ablakon máshol,ahol nem hivatalosan foglalkoznak BMW-vel.Árakat meg nem tudom honnan veszed Yellow,itt Pécsen kb dupla árban dolgoznak a kis szervízek is,főleg vitt olajjal.


honnan veszem, honnan veszem. biztos kitaláltam... én 1500-at fizettem egy olajcseréért, hogy vittem az olajat. úgy, hogy ha kértem ki is számlázta volna. ez pont olyan, mint az 1000-ért kamion mosós sztori. ennyiért nem kenem össze magam.
az olajcserét már csak azért csinálom meg magamnak, mert így addig csepegtetem, ameddig jól esik. meg szeretek foglalkozni vele. illetve van már jó helyem ahol meg tudom oldani magamnak. nálatok Pécsett minden drágább ez már kiderült, de ez engem nem kell érintsen. itt több helyen is 2ezer körül cserélnek olajat, kis szerelő műhelyek. persze lehet van, ahol meglátják milyen autóval mész, és beficcen egy 2x-es szorzó. én még így nem jártam.
nyilván van, aki spec-nek vallja magát, de szerintem a neten, csoportokban, azért akiknek jó hírük van, az megtalálható.
én tőlem viheti hivatalosba, csak lehet nem kell majd csodálkoznia. persze azon sem kell csodálkozni, hogy sokan megveszik a legolcsóbb uni olvasókat és már valakinek hiszik magukat. de egy laikus ezt nem veszi észre az behúzható, de azt a hivatalos is be fogja az biztos. másképp nem maradnak talpon.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 17:06


YELLOW írta:
Bitu79 írta: BMW szervízben azért van fogalmuk az autóról.

biztos??? a legtöbb normális szerelő már lelépett, akiket nem tudtak jól megfizetni. kik vannak ott? akik kényszerből autószerelő szakra járt fiatalok. láttam saját szememmel. és beszéltem olyan szerelőkkel, akik a ilyen hivatalos helyeket hagytak ott.
tudod miért? mert önálló emberként jobban tud érvényesülni. a legtöbben elpártolnak a hivatalos szervizektől, a fent felsorolt dolgok miatt, és ők jobban érvényesülnek. ami jó, mert relatíve olcsóbban dolgoznak és jobb munkát végeznek.
anno a miskolciban voltam olajcsere miatt, igazából csak azért mentem oda, hogy kicsit infózzak az autóról is. vittem az olajat, amit le akartak nyúlni, stb. kb 30 perc volt a művelet, ebből 20 percet csöpögött, közben elszívott egy pár szál cigit a srác. ez került nekem 7ezerbe. kis autószerelők 1500-ért teszik ezt meg. az a fél óra alatt egy E60-ban matattak valamit, géppel nézegettek dolgokat, nekem akkor még új volt ez a dolog, és láttam nagyon tanakodnak valamin, de ilyen bagatel problémán, nem is az autóval kapcsolatban. múlatták az időt kb. majd fizetnek a munkaórára.tisztelet a kivételnek,hiszen nem lehet egy kalap alá venni az összeset.de inkább egy BMW-re specializálódott szerviz, mint a hivatalos.

Én hivatalos szervízt ajánlom diagra.Tanuló autószerelők mindenhol vannak.Ez a kimondottan BMW-re specializálódott szervíz is ritka.Sok szervíz csak ezt állítja magáról,miközben holt hülyék az adott típushoz.Tapasztalatból mondom.Inkább menjen hivatalos helyre diagoltatni,mint megint potyára fizessen a kérdező.Lehet fikázni a hivatalos szervízt,de ne csodálkozzon senki,ha csak a pénzt dobja ki az ablakon máshol,ahol nem hivatalosan foglalkoznak BMW-vel.Árakat meg nem tudom honnan veszed Yellow,itt Pécsen kb dupla árban dolgoznak a kis szervízek is,főleg vitt olajjal.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 20. vasárnap, 17:08

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 15:29


Bitu79 írta: BMW szervízben azért van fogalmuk az autóról.


biztos??? a legtöbb normális szerelő már lelépett, akiket nem tudtak jól megfizetni. kik vannak ott? akik kényszerből autószerelő szakra járt fiatalok. láttam saját szememmel. és beszéltem olyan szerelőkkel, akik a ilyen hivatalos helyeket hagytak ott.
tudod miért? mert önálló emberként jobban tud érvényesülni. a legtöbben elpártolnak a hivatalos szervizektől, a fent felsorolt dolgok miatt, és ők jobban érvényesülnek. ami jó, mert relatíve olcsóbban dolgoznak és jobb munkát végeznek.
anno a miskolciban voltam olajcsere miatt, igazából csak azért mentem oda, hogy kicsit infózzak az autóról is. vittem az olajat, amit le akartak nyúlni, stb. kb 30 perc volt a művelet, ebből 20 percet csöpögött, közben elszívott egy pár szál cigit a srác. ez került nekem 7ezerbe. kis autószerelők 1500-ért teszik ezt meg. az a fél óra alatt egy E60-ban matattak valamit, géppel nézegettek dolgokat, nekem akkor még új volt ez a dolog, és láttam nagyon tanakodnak valamin, de ilyen bagatel problémán, nem is az autóval kapcsolatban. múlatták az időt kb. majd fizetnek a munkaórára.
tisztelet a kivételnek, hiszen nem lehet egy kalap alá venni az összeset.
de inkább egy BMW-re specializálódott szerviz, mint a hivatalos.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 15:10


BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok
Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...Ti mit tennétek a helyemben?A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!
én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.
Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!

Írtam lejjebb,hogy kb 10 000 a komplett diag a BMW-nél.A megbízhatóság így sem teljesen garantált,de ez a legértelmesebb választás,ha nem akarsz potyára pénzeket kidobni az ablakon.BMW szervízben azért van fogalmuk az autóról.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 15:08


BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 15:04


YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 15:03


sTyx1 írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta: Üdv! Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.
A résolajcsövek cseréje meg is oldotta neked ezt a hibát? mert nekem azt mondják hogy ez egyre biztosabb hogy adagoló ...
Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.
Köszönöm mindenképpen megpróbálom majd amit mondtál! Az összes szűrő olajjal együtt lett cserélve kb 1 hónappal ez előtt
Update:Olvastunk hibakódot a motor kidobta a 5 - tűelmozdulás érzékelő hibát + nem volt előtöltés a motornak 0 érték volt. Cserélünk Jeladós porlasztót + a javasolt résolajcsöveket, üzemanyag szűrő tiszta. A motor hibakód mentes, előtöltés határértékeken belüli. Sajnos a hiba még mindig ugyan az 4. 5. sebességbe 3000-3500 fordulatnál megtorpan az autó.


A link neve
Vákum csöveket nézesd át.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 20. vasárnap, 15:04

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 14:46


BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.

sTyx1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sTyx1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 14:36


sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta: Üdv!
Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.



A résolajcsövek cseréje meg is oldotta neked ezt a hibát? mert nekem azt mondják hogy ez egyre biztosabb hogy adagoló ...


Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.



Köszönöm mindenképpen megpróbálom majd amit mondtál! Az összes szűrő olajjal együtt lett cserélve kb 1 hónappal ez előtt


Update:
Olvastunk hibakódot a motor kidobta a 5 - tűelmozdulás érzékelő hibát + nem volt előtöltés a motornak 0 érték volt. Cserélünk Jeladós porlasztót + a javasolt résolajcsöveket, üzemanyag szűrő tiszta. A motor hibakód mentes, előtöltés határértékeken belüli. Sajnos a hiba még mindig ugyan az 4. 5. sebességbe 3000-3500 fordulatnál megtorpan az autó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 13:59


BMW0926 írta: Sziasztok
Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...
Ti mit tennétek a helyemben?
A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!
Én elvinném BMW specifikus helyre,vagy márkaszervízbe.A diag sztem megvan ilyen helyeken 10 000-be kb biztos,és tanácsot is tudnak adni,merre érdemes elindulni.Sztem ennyit megér.Vagy veszel te egy bihakód olvasót(BMW-hez valót),és bénázol itt a fórumon...Sima mezei szerelők mindig ezt csinálják amúgy,mint ez a csóka,tipikus történet.Az is lehet,hogy lópikulát sem cserélt a kocsiban,és elkért a semmire 46 000-et.
Majd magától kialszik a sárga jel...aha,biztosan.Akik ilyen hetes várakozásokat beszélnek,azokat jobb elkerülni.Ezek nagyrésze csaló az én tapasztalatom szerint is.1 hetet vártál a kocsira,hogy megcsinálja.Nem sikerült...Aztán még egy hét,hogy gépre tegye...Ez egy csaló szerintem.Tipikus félrebeszéd.Keresett rajtad minimum 15-20 000-et,és a kocsid ugyanúgy sz*r.

Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2017. augusztus 20. vasárnap, 14:09

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 13:41


Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. augusztus 19. szombat, 19:45


Bitu79 írta:
Nem látnok Yellow


azt kell mondjam tévedsz. rendelkezem ilyen képességgel és be is szoktak jönni. egyedül az 5-ös lottót nem sikerül...
de abban igazad van, hogy jelen esetben nehéz megmondani. normális szerelőhöz kell elvinni, senki sem távgyógyász.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 19. szombat, 16:38


nasreddine írta:
YELLOW írta:
nasreddine írta: Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.


el kell szomorítsalak, mert úgy tudom azért szokott ennél a motornál törni a főtengely. nem ez a legjellemzőbb hibája, és ha nincs ami kiváltsa, akkor nagyon jó motorok.
mitől nem megy egy henger? porlasztó bedugul, vagy az adagolótól a porlasztóig lévő körben dugulás van.
de ha elment az olaj, a lámpa nem jelezte az olajnyomást? miért mentél tovább? vagy hirtelen ment el az olaj, amikor 3 hengeressé vált?
első körben találgatás helyett normális diag kell. aztán megnézni adagoló mindenhol nyom-e, résolajat nézni.
nekem ezek a tippjeim.


Hirtelen alacsony olajszint, majd olajnyomas, ra 2 percre (hajtottam le egy piheno fele) 3 henger. Durranast nem hallottam, tengely erosen ketlem hogy eltort, a motor meg mindig indithato, nincs undorito hangja csak dadog a 3 henger miatt. Sz*po ag lesz?


Nem látnok Yellow

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz nasreddine

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 19. szombat, 15:06


YELLOW írta:
nasreddine írta: Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.


el kell szomorítsalak, mert úgy tudom azért szokott ennél a motornál törni a főtengely. nem ez a legjellemzőbb hibája, és ha nincs ami kiváltsa, akkor nagyon jó motorok.
mitől nem megy egy henger? porlasztó bedugul, vagy az adagolótól a porlasztóig lévő körben dugulás van.
de ha elment az olaj, a lámpa nem jelezte az olajnyomást? miért mentél tovább? vagy hirtelen ment el az olaj, amikor 3 hengeressé vált?
első körben találgatás helyett normális diag kell. aztán megnézni adagoló mindenhol nyom-e, résolajat nézni.
nekem ezek a tippjeim.


Hirtelen alacsony olajszint, majd olajnyomas, ra 2 percre (hajtottam le egy piheno fele) 3 henger. Durranast nem hallottam, tengely erosen ketlem hogy eltort, a motor meg mindig indithato, nincs undorito hangja csak dadog a 3 henger miatt. Sz*po ag lesz?