autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Juc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. december 29. kedd, 15:35


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Juc írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.


egy jó szerelő nem a legdrágább cuccal kezdi a cserét. érdemes logikusan költséghatékonyan gondolkozni. lehet ugyanúgy a pumpa lesz a rossz, de nem esik az ember olyan dologba, mint Te, hogy a pumpa jó és feleslegesen vettél újat.

itt írtam az üzemanyag pumpa relével kapcsolatban, első friss oldalt olvasd el:
--->>> CLICK <<<---


Melyik Ac lett cserélve?


Amelyik a szűrőnél van a kocsi alján.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Juc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. december 29. kedd, 15:34


YELLOW írta:
Juc írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.


egy jó szerelő nem a legdrágább cuccal kezdi a cserét. érdemes logikusan költséghatékonyan gondolkozni. lehet ugyanúgy a pumpa lesz a rossz, de nem esik az ember olyan dologba, mint Te, hogy a pumpa jó és feleslegesen vettél újat.

itt írtam az üzemanyag pumpa relével kapcsolatban, első friss oldalt olvasd el:
--->>> CLICK <<<---


Főleg, ha a szerelő jó ismerősöd...
Köszönöma linket, pont az előbb olvastam.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. december 29. kedd, 15:23


YELLOW írta:
Juc írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.


egy jó szerelő nem a legdrágább cuccal kezdi a cserét. érdemes logikusan költséghatékonyan gondolkozni. lehet ugyanúgy a pumpa lesz a rossz, de nem esik az ember olyan dologba, mint Te, hogy a pumpa jó és feleslegesen vettél újat.

itt írtam az üzemanyag pumpa relével kapcsolatban, első friss oldalt olvasd el:
--->>> CLICK <<<---


Melyik Ac lett cserélve?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. december 29. kedd, 15:17


Juc írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.


egy jó szerelő nem a legdrágább cuccal kezdi a cserét. érdemes logikusan költséghatékonyan gondolkozni. lehet ugyanúgy a pumpa lesz a rossz, de nem esik az ember olyan dologba, mint Te, hogy a pumpa jó és feleslegesen vettél újat.

itt írtam az üzemanyag pumpa relével kapcsolatban, első friss oldalt olvasd el:
--->>> CLICK <<<---

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Juc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. december 29. kedd, 14:50


Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz bodist

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 18:52


Pitykoo írta:
bodist írta:
bodist írta:
szotakdavid írta:
bodist írta: Sziasztok,
sajnos nagy problémám van amit már a szerelom sem tud megoldani, legalább is én ugy látom.

Uzemmeleg motor lehulest kovetoen az esetek tobbsegeben nem indul. Forgatna a motort de mintha tiltana. es kozben hibajegyek tomkeleget dobalja.

Amit megfigyeltem az, hogy a az elso inditasnal meg nincs eloszele, beteszem a kulcsot ranyomok a startra es jon a korben a sarga felkialtojel, majd pirosra valt,majd felkialtojel zarojelben alhuzva majd start-stopnak a jele egy nagy felkialtojellel, es vegul egy emelon levo kocsi. Kozben persze a motort forgatgatja de nem kapja el.
Ezt kovetoen kulcsot kiveszem. Ajto kinyit bezar, kulcsot beteszem es a kulcs behelyezeset kovetoen azonnal jon a sarga felkialtojel es itt mar tudni hogy ha ranyomok a startra akar kuplunggal akar anelkul jonnek a hibauzenetek es nem fog indulni.

Ha probalgatja az ember (kulcs be ki, ajto kinyit bezar, auto lezar majd felold, auto megmozgatasa) egyszer csak jo lesz es nem jonnek hibauzenetek es elindul es pocre indul.

Sajnos mar fel eve szorakozunk ezzel a hibaval es nem tudjuk mi lehet. Van valakinek otlete? Nagyon megkoszonnem.


Helyileg merre vagy?


Szia, budapeseten elek, dolgozom. De bar hova elviszem csak valaki segitsen. Miert kerded?


Sziasztok,
talaltam egy videot amin a hibajelenseg ugyanaz.
https://www.youtube.com/watch?v=xBi5vktt33I
Otlet? Javaslat?



Itt valami kék relét ír ami az üzemanyag szivattyúnak van vagy mi a motortérben...
Azt nézted már esetleg?!


Meg nem neztem, mert csak az iment talaltam a videot. Es nem is tudom hol keressem...


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 16:39


bodist írta:
bodist írta:
szotakdavid írta:
bodist írta: Sziasztok,
sajnos nagy problémám van amit már a szerelom sem tud megoldani, legalább is én ugy látom.

Uzemmeleg motor lehulest kovetoen az esetek tobbsegeben nem indul. Forgatna a motort de mintha tiltana. es kozben hibajegyek tomkeleget dobalja.

Amit megfigyeltem az, hogy a az elso inditasnal meg nincs eloszele, beteszem a kulcsot ranyomok a startra es jon a korben a sarga felkialtojel, majd pirosra valt,majd felkialtojel zarojelben alhuzva majd start-stopnak a jele egy nagy felkialtojellel, es vegul egy emelon levo kocsi. Kozben persze a motort forgatgatja de nem kapja el.
Ezt kovetoen kulcsot kiveszem. Ajto kinyit bezar, kulcsot beteszem es a kulcs behelyezeset kovetoen azonnal jon a sarga felkialtojel es itt mar tudni hogy ha ranyomok a startra akar kuplunggal akar anelkul jonnek a hibauzenetek es nem fog indulni.

Ha probalgatja az ember (kulcs be ki, ajto kinyit bezar, auto lezar majd felold, auto megmozgatasa) egyszer csak jo lesz es nem jonnek hibauzenetek es elindul es pocre indul.

Sajnos mar fel eve szorakozunk ezzel a hibaval es nem tudjuk mi lehet. Van valakinek otlete? Nagyon megkoszonnem.


Helyileg merre vagy?


Szia, budapeseten elek, dolgozom. De bar hova elviszem csak valaki segitsen. Miert kerded?


Sziasztok,
talaltam egy videot amin a hibajelenseg ugyanaz.
https://www.youtube.com/watch?v=xBi5vktt33I
Otlet? Javaslat?



Itt valami kék relét ír ami az üzemanyag szivattyúnak van vagy mi a motortérben...
Azt nézted már esetleg?!


autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz bodist

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 16:27


bodist írta:
szotakdavid írta:
bodist írta: Sziasztok,
sajnos nagy problémám van amit már a szerelom sem tud megoldani, legalább is én ugy látom.

Uzemmeleg motor lehulest kovetoen az esetek tobbsegeben nem indul. Forgatna a motort de mintha tiltana. es kozben hibajegyek tomkeleget dobalja.

Amit megfigyeltem az, hogy a az elso inditasnal meg nincs eloszele, beteszem a kulcsot ranyomok a startra es jon a korben a sarga felkialtojel, majd pirosra valt,majd felkialtojel zarojelben alhuzva majd start-stopnak a jele egy nagy felkialtojellel, es vegul egy emelon levo kocsi. Kozben persze a motort forgatgatja de nem kapja el.
Ezt kovetoen kulcsot kiveszem. Ajto kinyit bezar, kulcsot beteszem es a kulcs behelyezeset kovetoen azonnal jon a sarga felkialtojel es itt mar tudni hogy ha ranyomok a startra akar kuplunggal akar anelkul jonnek a hibauzenetek es nem fog indulni.

Ha probalgatja az ember (kulcs be ki, ajto kinyit bezar, auto lezar majd felold, auto megmozgatasa) egyszer csak jo lesz es nem jonnek hibauzenetek es elindul es pocre indul.

Sajnos mar fel eve szorakozunk ezzel a hibaval es nem tudjuk mi lehet. Van valakinek otlete? Nagyon megkoszonnem.


Helyileg merre vagy?


Szia, budapeseten elek, dolgozom. De bar hova elviszem csak valaki segitsen. Miert kerded?


Sziasztok,
talaltam egy videot amin a hibajelenseg ugyanaz.
https://www.youtube.com/watch?v=xBi5vktt33I
Otlet? Javaslat?



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 14:58


Rolly írta: Sziasztok!

A minap vettem észre, hogy az autóval ha motor fékezek enyhe nyüszítő hangot hallok, azonban, ha lenyomom a kuplungot ez a hang elmúlik. Tovább azt vettem észre, ha kevés gázadással indulok el, enyhén beremeg az autó. Ja és ha áll az autó, nincs sebességben néha pici kopogó hangot hallok, ha benyomom a kuplungot elmúlik. Nem volt még kézi váltós 28i-m így nem tudok mihez hasonlítani. Valaki tudna nekem valami kiindulási pontot mondani, hogy mit kellene átnézni???


Én nem értek hozzá de "szerintem" kinyomó csapágy csere kuplung szerkezettel együtt orvosolná a hibát.
Ha tévedek biztos ki fognak javítani nálam hozzáértőbbek, mondjuk Bitu79 .

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1996

státusz Rolly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 13:28


Sziasztok!

A minap vettem észre, hogy az autóval ha motor fékezek enyhe nyüszítő hangot hallok, azonban, ha lenyomom a kuplungot ez a hang elmúlik. Tovább azt vettem észre, ha kevés gázadással indulok el, enyhén beremeg az autó. Ja és ha áll az autó, nincs sebességben néha pici kopogó hangot hallok, ha benyomom a kuplungot elmúlik. Nem volt még kézi váltós 28i-m így nem tudok mihez hasonlítani. Valaki tudna nekem valami kiindulási pontot mondani, hogy mit kellene átnézni???

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz bodist

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 11:11


szotakdavid írta:
bodist írta: Sziasztok,
sajnos nagy problémám van amit már a szerelom sem tud megoldani, legalább is én ugy látom.

Uzemmeleg motor lehulest kovetoen az esetek tobbsegeben nem indul. Forgatna a motort de mintha tiltana. es kozben hibajegyek tomkeleget dobalja.

Amit megfigyeltem az, hogy a az elso inditasnal meg nincs eloszele, beteszem a kulcsot ranyomok a startra es jon a korben a sarga felkialtojel, majd pirosra valt,majd felkialtojel zarojelben alhuzva majd start-stopnak a jele egy nagy felkialtojellel, es vegul egy emelon levo kocsi. Kozben persze a motort forgatgatja de nem kapja el.
Ezt kovetoen kulcsot kiveszem. Ajto kinyit bezar, kulcsot beteszem es a kulcs behelyezeset kovetoen azonnal jon a sarga felkialtojel es itt mar tudni hogy ha ranyomok a startra akar kuplunggal akar anelkul jonnek a hibauzenetek es nem fog indulni.

Ha probalgatja az ember (kulcs be ki, ajto kinyit bezar, auto lezar majd felold, auto megmozgatasa) egyszer csak jo lesz es nem jonnek hibauzenetek es elindul es pocre indul.

Sajnos mar fel eve szorakozunk ezzel a hibaval es nem tudjuk mi lehet. Van valakinek otlete? Nagyon megkoszonnem.


Helyileg merre vagy?


Szia, budapeseten elek, dolgozom. De bar hova elviszem csak valaki segitsen. Miert kerded?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. december 27. vasárnap, 21:37


bodist írta: Sziasztok,
sajnos nagy problémám van amit már a szerelom sem tud megoldani, legalább is én ugy látom.

Uzemmeleg motor lehulest kovetoen az esetek tobbsegeben nem indul. Forgatna a motort de mintha tiltana. es kozben hibajegyek tomkeleget dobalja.

Amit megfigyeltem az, hogy a az elso inditasnal meg nincs eloszele, beteszem a kulcsot ranyomok a startra es jon a korben a sarga felkialtojel, majd pirosra valt,majd felkialtojel zarojelben alhuzva majd start-stopnak a jele egy nagy felkialtojellel, es vegul egy emelon levo kocsi. Kozben persze a motort forgatgatja de nem kapja el.
Ezt kovetoen kulcsot kiveszem. Ajto kinyit bezar, kulcsot beteszem es a kulcs behelyezeset kovetoen azonnal jon a sarga felkialtojel es itt mar tudni hogy ha ranyomok a startra akar kuplunggal akar anelkul jonnek a hibauzenetek es nem fog indulni.

Ha probalgatja az ember (kulcs be ki, ajto kinyit bezar, auto lezar majd felold, auto megmozgatasa) egyszer csak jo lesz es nem jonnek hibauzenetek es elindul es pocre indul.

Sajnos mar fel eve szorakozunk ezzel a hibaval es nem tudjuk mi lehet. Van valakinek otlete? Nagyon megkoszonnem.


Helyileg merre vagy?

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz bodist

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. december 27. vasárnap, 20:21


Sziasztok,
sajnos nagy problémám van amit már a szerelom sem tud megoldani, legalább is én ugy látom.

Uzemmeleg motor lehulest kovetoen az esetek tobbsegeben nem indul. Forgatna a motort de mintha tiltana. es kozben hibajegyek tomkeleget dobalja.

Amit megfigyeltem az, hogy a az elso inditasnal meg nincs eloszele, beteszem a kulcsot ranyomok a startra es jon a korben a sarga felkialtojel, majd pirosra valt,majd felkialtojel zarojelben alhuzva majd start-stopnak a jele egy nagy felkialtojellel, es vegul egy emelon levo kocsi. Kozben persze a motort forgatgatja de nem kapja el.
Ezt kovetoen kulcsot kiveszem. Ajto kinyit bezar, kulcsot beteszem es a kulcs behelyezeset kovetoen azonnal jon a sarga felkialtojel es itt mar tudni hogy ha ranyomok a startra akar kuplunggal akar anelkul jonnek a hibauzenetek es nem fog indulni.

Ha probalgatja az ember (kulcs be ki, ajto kinyit bezar, auto lezar majd felold, auto megmozgatasa) egyszer csak jo lesz es nem jonnek hibauzenetek es elindul es pocre indul.

Sajnos mar fel eve szorakozunk ezzel a hibaval es nem tudjuk mi lehet. Van valakinek otlete? Nagyon megkoszonnem.


Bcsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1998

státusz Bcsaba

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. december 09. szerda, 14:45


Bcsaba írta:
YELLOW írta:
Bcsaba írta: Hello. Segítségre lenne szükségem. E46 316i. Gázadásra rángat az auto. Olyan érzés, mintha az egyik henger nem működne. Változó, hogy 2000-2500-as fordulatig csinálja, dé nincs benne semmi erő. Utána, pedig ugyan ugy húz, ahogy kell. Ez a probléma mar fenn áll egy ideje. Ki lett cserélve mind a 4 gyertya, utána 2 hétig, minden tökéletesen működött. Majd par napja megint elkezdte csinálni. Fordult kar elő valakivel hasonló gond? Talán a gyujto trafikos szarakodik? Varom a tippeket!


először is egy diag kellene neki. ha kimarad a henger, azt beírja hibának. gondolom felgyulladt a Check Engine lámpa? ha nem, akkor más lesz a gond. rossz üzemanyag is lehet, eltömődött szűrő.


Szia. Nincs semmi hibaüzenet. Üzemanyagot mindig ugyan ott veszem, MOL. Amugy szerintem diagnosztika lesz belőle. Koszi a tippet.


Sziasztok. Kicseréltem a gyujtótrafót es most tökéletesen működik

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520i
Évjárat: 1996

státusz dizzys

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. december 08. kedd, 20:50


Sziasztok!

E39 1996-os 520i-ben nem a gyári lámpák vannak jelenleg (már így vettem). Az első karikák és a hátsó lámpa helyzetjelzője folyamatosan vibrál járó és álló motornál is (mindkettő LED-es).
Olvastam itt hidegtesztről, ellenállás (vagy másodlagos fogyasztó) párhuzamosan való kötéséről, viszont nem vagyok benne biztos, hogy ez lehet a megoldás.
DTC kiolvasás után lámpavezérlő egységre (?) panaszkodik.

Tud valaki segíteni esetleg?

Köszi!