BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2017. augusztus 04. péntek, 20:51


John írta:
bricktopm írta: Sziasztok!

Kisautómmal autópályáztam, stabil 130-140km\h-s sebességet tartva egyszer fentebb ment a víz hpmérőm a középállástól, picit elvettem a gázt, majd hazáig nem csinálta többet.. Illetve mig nem értem a városba. Ahogy elértem kb az első lámpáig megint kezdte, majd elment egészen az első fehér csíkig is, mire hazaértem.
Mennyire gond ez? A hűtőrendszeremmel elvileg nincs gond, városban soha nem produkál ilyet, vízpumpám új(skf fém,) víz van benne, légtelenítést próbáltam.

Fűrés maxra állítva forgatttam a vizet kiszedett légtelenítő csavarral, és leszedett kupakkal, majd mikor már nem jött légbuborék a légtelenítő csavart visszatettem és beindítottam. járt 5percet, a tágulási tartályt töltögettem néztem, ahogy priccol a viz a kis kiegyenlítőn át. Lehetséges, hogy itt a hiba és még levegős?
Hy.Nemtudom hogy a termosztátod neked is kenfeld-e,nincs-e szakadás a fűtőszáljában,vagy esetleg nem nyit,nekem volt hogy későn nyitott az is okoz melegedést,nézd meg az hogy a hűtőd alsó csöve is forró-e amikor forr a motor,ha meleg akkor nyit a termosz ha forró az alsó ekkor elvileg nyit csak kérdés hogy mikor? (Ez csak egy tipp,nem szentírás de nekem ez okozott ilyent.. )



Időnként ki kell szedni a hűtőt és kitakarítani, mert a bogarak eltömik, azt összeszerelt állapotban nem tudod kimosni még magasnyomású mosóval sem. Ha a mutató megmozdult, az már baj, mert kb 115°C felett mozdul csak ki középről.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 04. péntek, 17:03


bricktopm írta: Sziasztok!

Kisautómmal autópályáztam, stabil 130-140km\h-s sebességet tartva egyszer fentebb ment a víz hpmérőm a középállástól, picit elvettem a gázt, majd hazáig nem csinálta többet.. Illetve mig nem értem a városba. Ahogy elértem kb az első lámpáig megint kezdte, majd elment egészen az első fehér csíkig is, mire hazaértem.
Mennyire gond ez? A hűtőrendszeremmel elvileg nincs gond, városban soha nem produkál ilyet, vízpumpám új(skf fém,) víz van benne, légtelenítést próbáltam.

Fűrés maxra állítva forgatttam a vizet kiszedett légtelenítő csavarral, és leszedett kupakkal, majd mikor már nem jött légbuborék a légtelenítő csavart visszatettem és beindítottam. járt 5percet, a tágulási tartályt töltögettem néztem, ahogy priccol a viz a kis kiegyenlítőn át. Lehetséges, hogy itt a hiba és még levegős?
Hy.Nemtudom hogy a termosztátod neked is kenfeld-e,nincs-e szakadás a fűtőszáljában,vagy esetleg nem nyit,nekem volt hogy későn nyitott az is okoz melegedést,nézd meg az hogy a hűtőd alsó csöve is forró-e amikor forr a motor,ha meleg akkor nyit a termosz ha forró az alsó ekkor elvileg nyit csak kérdés hogy mikor? (Ez csak egy tipp,nem szentírás de nekem ez okozott ilyent.. )



bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 04. péntek, 16:23


Sziasztok!

Kisautómmal autópályáztam, stabil 130-140km\h-s sebességet tartva egyszer fentebb ment a víz hpmérőm a középállástól, picit elvettem a gázt, majd hazáig nem csinálta többet.. Illetve mig nem értem a városba. Ahogy elértem kb az első lámpáig megint kezdte, majd elment egészen az első fehér csíkig is, mire hazaértem.
Mennyire gond ez? A hűtőrendszeremmel elvileg nincs gond, városban soha nem produkál ilyet, vízpumpám új(skf fém,) víz van benne, légtelenítést próbáltam.

Fűrés maxra állítva forgatttam a vizet kiszedett légtelenítő csavarral, és leszedett kupakkal, majd mikor már nem jött légbuborék a légtelenítő csavart visszatettem és beindítottam. járt 5percet, a tágulási tartályt töltögettem néztem, ahogy priccol a viz a kis kiegyenlítőn át. Lehetséges, hogy itt a hiba és még levegős?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2017. augusztus 03. csütörtök, 13:32


redmanus írta:
YELLOW írta:
redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.


Péntekre van időpontom márkaszervízbe... Majd beírom ha lesz eredmény, köszi!


nem feltétlen a márkaszervizt értem a normális szerviz alatt hiába van meg esetleg az eszközük, ha nem értenek hozzá, és nem tudják mikor melyik eszközt kell használni, vagy hogyan kell azt használni. de bizakodjunk.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz redmanus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. augusztus 03. csütörtök, 12:45


Péntekre van időpontom márkaszervízbe... Majd beírom ha lesz eredmény, köszi!

YELLOW írta:
redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2017. augusztus 02. szerda, 12:28


redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz redmanus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. augusztus 02. szerda, 09:53


Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. június 28. szerda, 08:25


Bitu79 írta:
kecsurobi írta: Üdv
E46 320d 136 lovas kocsiról van szó vìzes gàzolaj ment bele.2sarkot tudtam meni ès megàlt.kitakaritottam a tankot meg új gàzolaj szüröt tetem bele, de 120 nal nem megy jobban.mi lehet a baj?


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló probléma szokott lenni vizes üzemanyagtól,ahogy olvasom.


Akkor ki kel szedni ès megnèzni bemèretni mind a ketöt?menni lehet vele ,mert valaki meg azt mondta levan ragadva az adagoloba a lamela,valaki meg azt hogy kidolgoza a vizet,màs meg azt hogy berozsdasodik ha sokat àll.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. június 27. kedd, 22:47


kecsurobi írta: Üdv
E46 320d 136 lovas kocsiról van szó vìzes gàzolaj ment bele.2sarkot tudtam meni ès megàlt.kitakaritottam a tankot meg új gàzolaj szüröt tetem bele, de 120 nal nem megy jobban.mi lehet a baj?


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló probléma szokott lenni vizes üzemanyagtól,ahogy olvasom.


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. június 26. hétfő, 20:26


Üdv
E46 320d 136 lovas kocsiról van szó vìzes gàzolaj ment bele.2sarkot tudtam meni ès megàlt.kitakaritottam a tankot meg új gàzolaj szüröt tetem bele, de 120 nal nem megy jobban.mi lehet a baj?

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2017. június 26. hétfő, 12:00


sziasztok
előre szólok, hogy nem távgyógyítást kérek, csupán tanácsot
tegnap délután beálltam a garázsba, semmi gond nem volt, ma pedig nem indult az autó. utóbbi napokban azonban észrevettem, hogy nyugtalan alapjáraton, meg kicsit kormos is a kipufogó (DPF van benne, már ezért is fura volt) gondoltam ma rádugom INPA-t, megnézem a befecskendezőket, de nem indult a kocsi, csak forgatta. jó, gondoltam légtelenítem a rendszert (rheingold-ban van erre menüpont), azután be is indult. INPA-ban a 2-es hengernél !5.40 mg/stroke a 3-as jengernél !-5.80 mg/stroke-ot ír. gyanítom ez a két befecskendező feladta a szolgálatot. leállítottam az autót, majd utána próbáltam indítani, de megint semmi, csak reszeli. az indítási hiba a két injektor hibája miatt lehet? nagyon a közelemben (Eger környékén vagyok most) nem találtam Bosch szervizt, ahol injektort javítanak/cserélnek. Mit tegyek most? trélerezzem el valahová ahol megcsinálják vagy ha megint légtelenítek és beindul közlekedhetek így vele? Egyetlen hibakódom van 4B10 Laufruheregler - Korrekturmenge zu hoch.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 12:32


YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!

M52B20-as motorom van, alapjárat fölött picivel kattogás hallható a motor bal hátsó részéből. A gondolatom az, hogy összefügg a DISA nyitással és a vákuummal a dolog, ha jól vettem ki pár videóból a vákuum előállító berendezés pont ott található. De bmwfans-on semmim infót nem találtam róla. Nehéz azt onnan lebontani megjavítani? gondolom csapágyas vagy ilyesmi,.,,


jaja van ott egy vákuum pumpa.


Az a poén, hogy bárdinál nem találok hozzá semmit...
bmwfans-on sincs semmiféle vacuum -keresőszóra, csak ami elől van a DISA-nál.
Rákerestem google-el, youtube-on is, m52b20 vacuum pump remove, disassembly...semmi.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 18. vasárnap, 12:34

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 11:47


bricktopm írta: Sziasztok!

M52B20-as motorom van, alapjárat fölött picivel kattogás hallható a motor bal hátsó részéből. A gondolatom az, hogy összefügg a DISA nyitással és a vákuummal a dolog, ha jól vettem ki pár videóból a vákuum előállító berendezés pont ott található. De bmwfans-on semmim infót nem találtam róla. Nehéz azt onnan lebontani megjavítani? gondolom csapágyas vagy ilyesmi,.,,


jaja van ott egy vákuum pumpa.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 11:21


Sziasztok!

M52B20-as motorom van, alapjárat fölött picivel kattogás hallható a motor bal hátsó részéből. A gondolatom az, hogy összefügg a DISA nyitással és a vákuummal a dolog, ha jól vettem ki pár videóból a vákuum előállító berendezés pont ott található. De bmwfans-on semmim infót nem találtam róla. Nehéz azt onnan lebontani megjavítani? gondolom csapágyas vagy ilyesmi,.,,

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. június 15. csütörtök, 02:03


Hirax7777 írta: Sziasztok

Egy 320d-m van a 136L-as és ma jött elő egy olyan problémám hogy egyszer csak azt vettem észre hogy nem húz az autó rendesen és amikor nyomom a gázt akkor nagy füstöt nyom a kipufogoból, üresben is ha nyomok egy gázt akkor is füstől és ezt nem csinálta eddig és semmi ereje és kicsit olyan sípólosabb hangra lettem figyelmes.
Én gondolnék egy vákumcső repedésrevagy egr szelepre vagy nem tudom

Tudna nekem valaki valami ötletet mondani a hibajelenségre?
Előre is köszönöm.


Kartergáz szűrő miatt is füstölhet mondjuk,ahogy olvastam sok helyen.Benzinesekben meg van ilyen Kartergázmembrán nevű cuccos.Ezt a membránt mikor kell cserélni?Benyásban gondolom más minden,mint a dieselekben.Ha már felhoztam a dolgot,van ugye a kartelgáz szelep(CCV).Elég szívás azt cserélni,ahogy nézem a videókat a youtubeon.A kartergázmembránt,és ezt a ccv szelepet mikor érdemes cserélni benyásban?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. június 15. csütörtök, 03:21