Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. április 21. péntek, 10:12


Sziasztok!

Végülis megvettem az új autót
E90 330i
Iszonyat király.

Viszont most vettem észre, hogy a balos külső tükör csak fel le mozog elektromosan, balra jobbra nem reagál.
A jobb oldali az szépen állítható mind a 4 irányba.
Esetleg valakinek volt már hasonló gondja, vagy van tippetek mi lehet a baj?
Mechanikára tippelek így, hogy 2 irányba mozog 2 irányba meg nem.

De ez legyen a legjobb baja az autónak egyébként
Előre is köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 20:13


Vik0417 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált


még ami eszembe jutott és a szivattyúhoz köthető, hogy az üzemanyag szint. ebben nem láttál összefüggést? a szerelőnél lehet több anyag volt benne? nálad amikor rosszalkodik, akkor meg kevesebb? negyed vagy alatta?
és plíz alulra írj, ha válaszolsz.


Sajnos ebben nem látok összefüggést, ha félig volt a tank, akkor is csinálta, ha negyedig, akkor is. Most 3/4-ig van, holnap délben megyek melózni, majd meglátom, hogy mit csinál. De most délután kb. 4 órát állt, indult, de már most hallottam, hogy megtorpant indításnál egy kicsit. :/
Viszont még azt akartam kérdezni, hogy ha többször adom rá a gyújtást, akkor mindig kéne hallani a szivattyút? Mert ma délután próbáltam sokszor ráadni a gyújtást, első kb 3-nál hallottam, utána nem. Aztán 1-2-vel utána megint hallottam. Mindig kéne zúgnia, vagy hogy működhet ez?


nem, egy idő után nincs hang.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Vik0417

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 19:40


YELLOW írta:
Vik0417 írta: Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált


még ami eszembe jutott és a szivattyúhoz köthető, hogy az üzemanyag szint. ebben nem láttál összefüggést? a szerelőnél lehet több anyag volt benne? nálad amikor rosszalkodik, akkor meg kevesebb? negyed vagy alatta?
és plíz alulra írj, ha válaszolsz.


Sajnos ebben nem látok összefüggést, ha félig volt a tank, akkor is csinálta, ha negyedig, akkor is. Most 3/4-ig van, holnap délben megyek melózni, majd meglátom, hogy mit csinál. De most délután kb. 4 órát állt, indult, de már most hallottam, hogy megtorpant indításnál egy kicsit. :/
Viszont még azt akartam kérdezni, hogy ha többször adom rá a gyújtást, akkor mindig kéne hallani a szivattyút? Mert ma délután próbáltam sokszor ráadni a gyújtást, első kb 3-nál hallottam, utána nem. Aztán 1-2-vel utána megint hallottam. Mindig kéne zúgnia, vagy hogy működhet ez?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 14. péntek, 19:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 19:15


Vik0417 írta: Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált


még ami eszembe jutott és a szivattyúhoz köthető, hogy az üzemanyag szint. ebben nem láttál összefüggést? a szerelőnél lehet több anyag volt benne? nálad amikor rosszalkodik, akkor meg kevesebb? negyed vagy alatta?
és plíz alulra írj, ha válaszolsz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Vik0417

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 17:33


Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált





YELLOW írta:
liga86 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!


nem minden esetben fogja dobni a jeladót. attól függ milyen jellegű hibája van a szenzornak.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 14. péntek, 17:38

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 16:47


liga86 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!


nem minden esetben fogja dobni a jeladót. attól függ milyen jellegű hibája van a szenzornak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 16:07


YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 09:09


Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.

Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 08:58


Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


Szerintem:

https://www.youtube.com/watch?v=EmPM3vbuCU0

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Vik0417

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 07:36


Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 14. péntek, 07:40

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 06:51


pack írta:
pack írta:
r-6-s írta:
pack írta:
YELLOW írta:
pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.


Ma nem all modomba ki probalni az autot de holnap az lesz az elso hogy megnezem ezt rajta es akkor le irom a tapasztalatomat...addig is koszi a valaszt


Nekem is csinálta ezt, főtengely jeladó lesz ez nagy valószínűség szerint, ha az rossz beírja a jó veztengely jeladót is hibának.


Sziasztok!
Ma megint csinálta hogy nehezen indul es indulás után erőtlen gyenge nem húz megfigyeltem a fordulatszám merőt es inditozas közben kileng meg mozdul a mutaato...
Mi johet meg szoba akkor??? Help


na jó akkor kicserelem a fotengely jeladot is


Sziasztok!
Vezermutengely jelado kipufogas oldal cserelve vezermutengely jelado cserelve fotengely jelado cserelve problema tovabbra is fenn all... De most mar a napokban hideg motornal is csinalja Valaki tud egy jo szerelot azt meg koszonem.. koszi elore is...Budapest 3.ker

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. április 10. hétfő, 13:20


pack írta:
r-6-s írta:
pack írta:
YELLOW írta:
pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.


Ma nem all modomba ki probalni az autot de holnap az lesz az elso hogy megnezem ezt rajta es akkor le irom a tapasztalatomat...addig is koszi a valaszt


Nekem is csinálta ezt, főtengely jeladó lesz ez nagy valószínűség szerint, ha az rossz beírja a jó veztengely jeladót is hibának.


Sziasztok!
Ma megint csinálta hogy nehezen indul es indulás után erőtlen gyenge nem húz megfigyeltem a fordulatszám merőt es inditozas közben kileng meg mozdul a mutaato...
Mi johet meg szoba akkor??? Help


na jó akkor kicserelem a fotengely jeladot is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. április 10. hétfő, 13:16


r-6-s írta:
pack írta:
YELLOW írta:
pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.


Ma nem all modomba ki probalni az autot de holnap az lesz az elso hogy megnezem ezt rajta es akkor le irom a tapasztalatomat...addig is koszi a valaszt


Nekem is csinálta ezt, főtengely jeladó lesz ez nagy valószínűség szerint, ha az rossz beírja a jó veztengely jeladót is hibának.


Sziasztok!
Ma megint csinálta hogy nehezen indul es indulás után erőtlen gyenge nem húz megfigyeltem a fordulatszám merőt es inditozas közben kileng meg mozdul a mutaato...
Mi johet meg szoba akkor??? Help

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz r-6-s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. április 10. hétfő, 09:48


pack írta:
YELLOW írta:
pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.


Ma nem all modomba ki probalni az autot de holnap az lesz az elso hogy megnezem ezt rajta es akkor le irom a tapasztalatomat...addig is koszi a valaszt


Nekem is csinálta ezt, főtengely jeladó lesz ez nagy valószínűség szerint, ha az rossz beírja a jó veztengely jeladót is hibának.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. április 08. szombat, 12:56


YELLOW írta:
pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.


Ma nem all modomba ki probalni az autot de holnap az lesz az elso hogy megnezem ezt rajta es akkor le irom a tapasztalatomat...addig is koszi a valaszt