Langlovag írta:
YELLOW írta:
Langlovag írta:
Sziasztok!
Boldog újévet kívánok mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Egy E46 touring Bmw-m van, 2004-es évjárat, automata váltó, 150 Le.
Az autó a szabad ég alatt áll ( sajnos ). AZ akkumulátor új ( Bosch S5 ). Azh izzítógyertyák rendben vannak. Üzemanyagot vagy Shell, OMV vagy Avia kúton tankolok.
A probléma a következő. Amint a hőmérséklet lemegy kb. -5 fok alá csak nagyon nehezen akar beindulni az autó. Most, hogy este akár -10 fok is van egyáltalán nem is indul be. Forgat, néha mint ha be is indulna de mégsem sikerül. AZtán ha a levegő hőmérséklete kicsit emelkedik és a motor be is indul már nincs gond a nap további részében.
Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Mi lehet a probléma? Merre induljak el a hiba megoldása érdekében?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:
Répás Zoli
biztos jók az izzítógyertyák? izzító relé?
esetleg próbáld ki, hogy ráadod a gyújtást izzítasz. leveszed. majd újra ráadod. ezt megcsinálod 3x. hogy indul-e. de ha tutti jók az izzítógyertyák, akkor a reléjét kellene megnézni.
Köszönöm a válaszodat. A többszöri izzítást már próbáltam sajnos sikertelenül. Mivel én magam nem értek az auószereléshez ezért majd megkérek egy hozzáértő ismerőst, hogy újra nézzen rá gyertyákra illetve nézze meg a relét is.
Nekem még említettek olyat is, hogy esetleg a nagynyomású rendszerrel lehet a baj. Lehetséges hogy ez is okozhat olyan problémát amit fent leírtam?
Köszönöm!
az üzemanyag rendszerrel ha gond lenne, akkor melegebb időben is gond lenne.
egyébként téli tipikus hiba, ami miatt a legtöbben írnak, az vagy akkumulátor hiba, vagy izzítás hiba szokott lenni. ezek ilyen évszak függő hibák, mondhatni most van szezonja. nem állítom, hogy 100%-ra izzítással van problémád, de az esetek nagyobb százalékában, vagy akksi, vagy izzítás körben lévő gond van. sok dízel 5 fokig, de lehet lentebb is, még nem is izzít, ezért nem veszi észre az ember, csak mikor bejönnek a mínuszok.