YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. április 08. szombat, 09:59


pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. április 08. szombat, 08:34


Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. december 23. péntek, 19:38


Sziasztok, tudom a távjavítás nem egy okos dolog, de kérdés, 320i e46 m52TUB20as motorral, dupla vasnossal. Amikor húz az autó 1500-2000es fordulaton mondjuk, kettesben, ilyen fura csörgőcsattogó hang jön előlről a motortérből.
Az a baj, hogy üresben nem csinálja, így nem tudom beazonosítani miből jöhet. Ha nem erőből megy hanem lendületből akkor nemnagyon hallom, legfeljebb ilyen 3000 3500as fordulat környékén.
Motortérben 2000es fordulaton állva a vanosom fedele alól ilyen kicsit darálós hang jön, de a csattogás mintha lentről hallatszodna menetközben.
Valami ötletetek esetleg van rá?
Szerelő leghamarabb jó ha szerdán meg tudja nézni, én meg most fosok, nehogy valami hajtókarcsapágy vagy főtengely csapágy legyen a gond.


A link neve
Ilyen a hang, csak hosszabban csinálja, meg mondom 1500 és 2500 3000 körül.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 23. péntek, 19:42

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Kennymayer

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. december 22. csütörtök, 19:49


Kennymayer írta:
Kennymayer írta:
Bero írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.


És mivan ha teszt alatt működik rendesen ?? Csak néha nem megy akkor azt honnan fogom tudni h az a szar? Egyébként erről miért nem maradt bent hibakód az autóban...vagy miért nem tárolja el h volt ilyen baja??



Hát azt hittem megoldódott a probléma egy kesztyűtartó mögötti üzemanyag relé cserével kb egy hétig semmi gond nem volt...de tegnap fogta magát az autó és menet közben leállt kis idő után újra elindult majd a mai napon megint többször leállt...olvasgattam kicsit és kicseréltem a pótkulcsra a kulcsot mert az tűnt fel ha megkopogtatom a kulcsot akkor egyből indul az autó azzal egész délelőtt megint semmi gond majd újra elkezdte csinálni...diag semmit sem hoz hibának (már többféle progival kipróbáltuk és semmi)...most már kezd kicsit érdekessé válni a dolog..esetleg EWS vagy vevő karika csinálhat ilyen hibát..vagy üzemanyag rendszeren van máshol is relé?Esetleg tényleg üzemanyag szivattyú a baj forrása.. vagy ki mire tippel?


Sziasztok! Megoldódni látszik a probléma...elég alattomos dolog volt kinyomozni de a leállás és nem indulás 99 százalékban a főtengely jeladó hibájára vezetett vissza...
meg is van az új alkatrész most már csak ki kell cserélni...mindenesetre ha valaki hasonló problémával küzd akkor ez is lehet egy lehetséges variáció...
Közben észrevettem hogy a nívópálca cső becsatlakozásnál folyik az olaj...ez mennyire jellemző hiba ennél a motornál? Egy sima o gyűrű van ebbe ha jól látom...?Nem érdemes az új gyűrű köré esetleg valami kis tömítő pasztát tenni? (olyasmire gondolok amit a szelepfedél tömítés alá is tettem már másik autóknál a pontos nevét nem tudom sajnos)
Üdv.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Kennymayer

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. december 18. vasárnap, 16:03


Kennymayer írta:
Bero írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.


És mivan ha teszt alatt működik rendesen ?? Csak néha nem megy akkor azt honnan fogom tudni h az a szar? Egyébként erről miért nem maradt bent hibakód az autóban...vagy miért nem tárolja el h volt ilyen baja??



Hát azt hittem megoldódott a probléma egy kesztyűtartó mögötti üzemanyag relé cserével kb egy hétig semmi gond nem volt...de tegnap fogta magát az autó és menet közben leállt kis idő után újra elindult majd a mai napon megint többször leállt...olvasgattam kicsit és kicseréltem a pótkulcsra a kulcsot mert az tűnt fel ha megkopogtatom a kulcsot akkor egyből indul az autó azzal egész délelőtt megint semmi gond majd újra elkezdte csinálni...diag semmit sem hoz hibának (már többféle progival kipróbáltuk és semmi)...most már kezd kicsit érdekessé válni a dolog..esetleg EWS vagy vevő karika csinálhat ilyen hibát..vagy üzemanyag rendszeren van máshol is relé?Esetleg tényleg üzemanyag szivattyú a baj forrása.. vagy ki mire tippel?


státusz Viktroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. december 16. péntek, 22:40


e 46 318i 2004
az, hogy a motor hideg vagy meleg az már nem releváns a problémajelenségben, ugyanakkor azt megfigyeltem, hogy talán többször jön elő hidegen.
lefullad. olykor pöccre indul, máskor olyan mintha "nem kapná el jól" és már akkor visszaesik a fordulat. Egy kis gázfröccsel az ember helyre tudja tenni és van alapjárat szépen. A gond az, ha odagurulok a kereszteződéshez akkor is megáll a motor.

a légtömeg mérő és a környéke szépen ki lett pucolva, diagnosztikán volt (nem BMW-s ugyan, de a srácok azt mondják, hogy ez is ugyanolyan jó) és nem találta meg a hibáját. Menet közben is teszteltük semmi nagyon kirívó dolgot nem találtak. Következő lépésként a láncot akarják megnézni rajta, de nem akarok egy szokásos nagy értékű alkatrészcserét ami végül nem oldja meg a problémát.

Mivel sokan írtatok már ilyenekről de végül konkrét megoldást még senkitől sem olvastam, remélem mostanra megoldotta valaki ez a felettébb idegesítő gondot.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Kennymayer

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 21:58


Bero írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.


És mivan ha teszt alatt működik rendesen ?? Csak néha nem megy akkor azt honnan fogom tudni h az a szar? Egyébként erről miért nem maradt bent hibakód az autóban...vagy miért nem tárolja el h volt ilyen baja??



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 19:20


Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Kennymayer

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 17:31


Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 04:00


Livaj írta:
Livaj írta:
lantika írta:
Livaj írta: Sziasztok,

Egy kis (?) gondom nekem is lenne a kocsimmal. 2004-es 330CI a jármű. Tavaly november óta van nálam. Az utóbbi 1-2 alkalommal vettem észre, hogy miután bemelegszik a motor valamiféle égett szagot érzek a kocsiban. Ha felnyitom a motorháztetőt, ott is lehet érezni. Fura, mert nem is tudom meghatározni, hogy milyen szag. Szerintem nem olaj szag ez. Olajcsöpögést nem látok a motortérben. A kocsi alatt sincsen semmiféle folyadék. (mélygarázsban alszik, így látnám, ha lenne)
Inkább műanyag, gumi szag ez. Semmi hibaüzenet nincsen (még), így csak gondolom, hogy nem vezeték ég. Aggódom a dolog miatt. Igaziból nem is az a kérdés, hogy mi a baj, hisz láttatlanban senki nem fogja tudni megmondani (max ötletelni), inkább az, hogy valaki, aki szaki rá tudna-e nézni, hogy mi lehet ez.
Egy ideje olvasgatom már a fórumot, tudom, jelen van több szaki is. Emellett persze egyéb hozzászólásokat, ötleteket is szívesen veszek.
Nem szeretném, ha egy kisebb gondból, nagyobb lenne. (így nem is használom)

Köszi a segítséget!
L.


Öt keresd.


Köszi, megkeresem Őt, hátha rá tud lesni.

L.


Sziasztok,

Megoldódni látszik az "égett szag a kocsiban" kérdéskör.
Szelepfedél tömítés cseréje volt a megoldás. Szotakdávid végezte a műveletet. A kicsöpögő olajnak volt égett szaga, amit a fűtés bejújt az utastérbe. Nem volt kellemes illat, de ezennel megoldva.

Hamár nála járt az autó, kértem, hogy frissítse a szoftvert, plusz nézze is át a kocsit.
Eredeti gyári motorvezérlő szoftver frissítése után sokkal jobb lett a kocsi. Eddig úgy 4000 körül indult meg igazán, most már 3000 környékétől. Mintha picit meg szebben járna a motor.
Görgők, szíjak is újra lettek cserélve.
Állított kicsit a kuplungon. Lassacskán csereérett lesz.
Néhány diaggalprogramozható dolog is beállításra került.
Engem is elért a DRL, US style világítás mizéria. Ezt élőben is megnézném programozáskor, bejöne-e a saját kocsimon vagy sem. Nem létfontosságú, de azért a kíváncsiság...

Következő körben fékolajcsere, motorolajcsere, hűtőrendszertisztítás.
Polírozás, bőr-és tetőimpregnálás. Így lesz teljes a kép.

Many thx Dávid!

Üdv, L.




Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 19:17


Livaj írta:
lantika írta:
Livaj írta: Sziasztok,

Egy kis (?) gondom nekem is lenne a kocsimmal. 2004-es 330CI a jármű. Tavaly november óta van nálam. Az utóbbi 1-2 alkalommal vettem észre, hogy miután bemelegszik a motor valamiféle égett szagot érzek a kocsiban. Ha felnyitom a motorháztetőt, ott is lehet érezni. Fura, mert nem is tudom meghatározni, hogy milyen szag. Szerintem nem olaj szag ez. Olajcsöpögést nem látok a motortérben. A kocsi alatt sincsen semmiféle folyadék. (mélygarázsban alszik, így látnám, ha lenne)
Inkább műanyag, gumi szag ez. Semmi hibaüzenet nincsen (még), így csak gondolom, hogy nem vezeték ég. Aggódom a dolog miatt. Igaziból nem is az a kérdés, hogy mi a baj, hisz láttatlanban senki nem fogja tudni megmondani (max ötletelni), inkább az, hogy valaki, aki szaki rá tudna-e nézni, hogy mi lehet ez.
Egy ideje olvasgatom már a fórumot, tudom, jelen van több szaki is. Emellett persze egyéb hozzászólásokat, ötleteket is szívesen veszek.
Nem szeretném, ha egy kisebb gondból, nagyobb lenne. (így nem is használom)

Köszi a segítséget!
L.


Öt keresd.


Köszi, megkeresem Őt, hátha rá tud lesni.

L.


Sziasztok,

Megoldódni látszik az "égett szag a kocsiban" kérdéskör.
Szelepfedél tömítés cseréje volt a megoldás. Szotakdávid végezte a műveletet. A kicsöpögő olajnak volt égett szaga, amit a fűtés bejújt az utastérbe. Nem volt kellemes illat, de ezennel megoldva.

Hamár nála járt az autó, kértem, hogy frissítse a szoftvert, plusz nézze is át a kocsit.
Eredeti gyári motorvezérlő szoftver frissítése után sokkal jobb lett a kocsi. Eddig úgy 4000 körül indult meg igazán, most már 3000 környékétől. Mintha picit meg szebben járna a motor.
Görgők, szíjak is újra lettek cserélve.
Állított kicsit a kuplungon. Lassacskán csereérett lesz.
Néhány diaggalprogramozható dolog is beállításra került.
Engem is elért a DRL, US style világítás mizéria. Ezt élőben is megnézném programozáskor, bejöne-e a saját kocsimon vagy sem. Nem létfontosságú, de azért a kíváncsiság...

Következő körben fékolajcsere, motorolajcsere, hűtőrendszertisztítás.
Polírozás, bőr-és tetőimpregnálás. Így lesz teljes a kép.

Many thx Dávid!

Üdv, L.

Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 14:44


lantika írta:
Livaj írta: Sziasztok,

Egy kis (?) gondom nekem is lenne a kocsimmal. 2004-es 330CI a jármű. Tavaly november óta van nálam. Az utóbbi 1-2 alkalommal vettem észre, hogy miután bemelegszik a motor valamiféle égett szagot érzek a kocsiban. Ha felnyitom a motorháztetőt, ott is lehet érezni. Fura, mert nem is tudom meghatározni, hogy milyen szag. Szerintem nem olaj szag ez. Olajcsöpögést nem látok a motortérben. A kocsi alatt sincsen semmiféle folyadék. (mélygarázsban alszik, így látnám, ha lenne)
Inkább műanyag, gumi szag ez. Semmi hibaüzenet nincsen (még), így csak gondolom, hogy nem vezeték ég. Aggódom a dolog miatt. Igaziból nem is az a kérdés, hogy mi a baj, hisz láttatlanban senki nem fogja tudni megmondani (max ötletelni), inkább az, hogy valaki, aki szaki rá tudna-e nézni, hogy mi lehet ez.
Egy ideje olvasgatom már a fórumot, tudom, jelen van több szaki is. Emellett persze egyéb hozzászólásokat, ötleteket is szívesen veszek.
Nem szeretném, ha egy kisebb gondból, nagyobb lenne. (így nem is használom)

Köszi a segítséget!
L.


Öt keresd.


Köszi, megkeresem Őt, hátha rá tud lesni.

L.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 13:08


Livaj írta: Sziasztok,

Egy kis (?) gondom nekem is lenne a kocsimmal. 2004-es 330CI a jármű. Tavaly november óta van nálam. Az utóbbi 1-2 alkalommal vettem észre, hogy miután bemelegszik a motor valamiféle égett szagot érzek a kocsiban. Ha felnyitom a motorháztetőt, ott is lehet érezni. Fura, mert nem is tudom meghatározni, hogy milyen szag. Szerintem nem olaj szag ez. Olajcsöpögést nem látok a motortérben. A kocsi alatt sincsen semmiféle folyadék. (mélygarázsban alszik, így látnám, ha lenne)
Inkább műanyag, gumi szag ez. Semmi hibaüzenet nincsen (még), így csak gondolom, hogy nem vezeték ég. Aggódom a dolog miatt. Igaziból nem is az a kérdés, hogy mi a baj, hisz láttatlanban senki nem fogja tudni megmondani (max ötletelni), inkább az, hogy valaki, aki szaki rá tudna-e nézni, hogy mi lehet ez.
Egy ideje olvasgatom már a fórumot, tudom, jelen van több szaki is. Emellett persze egyéb hozzászólásokat, ötleteket is szívesen veszek.
Nem szeretném, ha egy kisebb gondból, nagyobb lenne. (így nem is használom)

Köszi a segítséget!
L.


Öt keresd.

Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 12:39


Sziasztok,

Egy kis (?) gondom nekem is lenne a kocsimmal. 2004-es 330CI a jármű. Tavaly november óta van nálam. Az utóbbi 1-2 alkalommal vettem észre, hogy miután bemelegszik a motor valamiféle égett szagot érzek a kocsiban. Ha felnyitom a motorháztetőt, ott is lehet érezni. Fura, mert nem is tudom meghatározni, hogy milyen szag. Szerintem nem olaj szag ez. Olajcsöpögést nem látok a motortérben. A kocsi alatt sincsen semmiféle folyadék. (mélygarázsban alszik, így látnám, ha lenne)
Inkább műanyag, gumi szag ez. Semmi hibaüzenet nincsen (még), így csak gondolom, hogy nem vezeték ég. Aggódom a dolog miatt. Igaziból nem is az a kérdés, hogy mi a baj, hisz láttatlanban senki nem fogja tudni megmondani (max ötletelni), inkább az, hogy valaki, aki szaki rá tudna-e nézni, hogy mi lehet ez.
Egy ideje olvasgatom már a fórumot, tudom, jelen van több szaki is. Emellett persze egyéb hozzászólásokat, ötleteket is szívesen veszek.
Nem szeretném, ha egy kisebb gondból, nagyobb lenne. (így nem is használom)

Köszi a segítséget!
L.


raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 19. kedd, 11:04


szotakdavid írta:
raul227 írta:

Az milyen tétel? Egyébként első körben gázolaj szűrő cserét javasolt bmws és egyben szerelő kolléga, plusz atmosatni a rendszert tisztító szerrel egy tank gazolajba öntve. A gázolaj "tejes" színére utalok amikor arra gondolok hogy nem volt benne dermedes gátló. Vagy csak szimplán szar volt a gázolaj. Ratyi minőség.



Meg a paraffin vagy mi a fene


oké



Azóta jó, volt üzemanyag szűrő cserélve, meg üzemanyag rendszer tisztító bele öntve. Ma reggel viszont amikor indítottam, nehezen indult és mikor indítóztam olyan volt mintha alig kapott volna áramot, vagy mi, mint amikor lemerülőfélben van az akksi, és meg elővillant a ki pörgés gátló egy pillanatra meg az olaj jelző is, de beindult... Melegen pöcc röff. Valami gyújtás probléma lenne, vagy akksi? Eddig semmi baj nem volt az akksival, meg ha lenne, produkálhat ilyet? Nem tudom köthető ez a régebbi menet közben elmegy a gyújtás egy pillanatra dologhoz, azt aláírom akkor már nem sok gázolaj volt benne, de most van 20 liter..