nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 21:04


Rafchee írta: Sziasztok! Friss E46 320d tulajként érdeklődöm, hogy a BMW Longlife 5w30 LL-04 olaj megfelelő ebbe a 150lóerős motorba? Ha tudtok valami megbízható forrást ahonnan lehet rendelni, azt is szivesen várom. Köszi!


Tökéletes bele

Elég sokan forgalmazzák, 2300-2500/L áron.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:11


Sziasztok! Friss E46 320d tulajként érdeklődöm, hogy a BMW Longlife 5w30 LL-04 olaj megfelelő ebbe a 150lóerős motorba? Ha tudtok valami megbízható forrást ahonnan lehet rendelni, azt is szivesen várom. Köszi!

mbwrestling
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mbwrestling

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 21:32


elgeri írta:
mbwrestling írta: Sziasztok. Egy 2010es E90 320d-vel rendelkeem, amibe 135ezer km van jelenleg. A gépet külföldről hoztam be, és a külföldi szervizelesek alapján 118ezer-nél volt olajcsere és szűrő csere benn. De a fedélzeti computer-em azt mutatja, hogy csak 12ezer km múlva vigyem szervizelni. Kérdésem, az lenne hogy a gépem által mutatott infókat mennyire vegyem figyelembe? Vagy ne törődjek vele és vigyem olaj cserére? Mertha a gép jól érzékeli és még jó úgy az olaj ahogy van akkor addig nem csereltetem...Egyébként a fedélzeti szerint még semmi nem szorul cserére, de azér mégis belement 20ezer már. Ti mit javasoltok? Mit tegyek? Előre is köszi a válaszokat!



Hello, grat a géphez!

Nem én vagyok a legrelevánsabb szaki, de általánosságban azt szoktam hallani, hogy 15-20e km / 1 egy év lejárta után (bármelyiket eléred, akkor már) aktuális az olajcsere, ha vigyázni akarsz a gépre.

Azt hiszem a fedélzeti kb. 30e-ről számol vissza, bár nem lineárisan, hanem függ attól is, hogy miként használod. De a lényeg, hogy sokkal tágabb intervallumot ad meg, mint amit egy jóérzésű tulaj hagyna.

A másik arany igazság, hogy használtató vásárlás után minél hamarabb szerintem érdemes egy olaj / szűrű / miegymás cserét megejteni. Nem szabad megbízni az előző tulajban.


Rendben! Köszi én is efelé a megoldás felé hajlottam inkább! Ebben csak megerősítettél.

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 20:42


Sziasztok!
azt szeretném kérdezni, hogy valaki próbálta-e már a MOBIL 1 ESP FORMULA és a MOBIL 1 NEW LIFE olajokat?

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 17:30


mbwrestling írta: Sziasztok. Egy 2010es E90 320d-vel rendelkeem, amibe 135ezer km van jelenleg. A gépet külföldről hoztam be, és a külföldi szervizelesek alapján 118ezer-nél volt olajcsere és szűrő csere benn. De a fedélzeti computer-em azt mutatja, hogy csak 12ezer km múlva vigyem szervizelni. Kérdésem, az lenne hogy a gépem által mutatott infókat mennyire vegyem figyelembe? Vagy ne törődjek vele és vigyem olaj cserére? Mertha a gép jól érzékeli és még jó úgy az olaj ahogy van akkor addig nem csereltetem...Egyébként a fedélzeti szerint még semmi nem szorul cserére, de azér mégis belement 20ezer már. Ti mit javasoltok? Mit tegyek? Előre is köszi a válaszokat!



Hello, grat a géphez!

Nem én vagyok a legrelevánsabb szaki, de általánosságban azt szoktam hallani, hogy 15-20e km / 1 egy év lejárta után (bármelyiket eléred, akkor már) aktuális az olajcsere, ha vigyázni akarsz a gépre.

Azt hiszem a fedélzeti kb. 30e-ről számol vissza, bár nem lineárisan, hanem függ attól is, hogy miként használod. De a lényeg, hogy sokkal tágabb intervallumot ad meg, mint amit egy jóérzésű tulaj hagyna.

A másik arany igazság, hogy használtató vásárlás után minél hamarabb szerintem érdemes egy olaj / szűrű / miegymás cserét megejteni. Nem szabad megbízni az előző tulajban.

mbwrestling
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mbwrestling

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 17:16


Sziasztok. Egy 2010es E90 320d-vel rendelkeem, amibe 135ezer km van jelenleg. A gépet külföldről hoztam be, és a külföldi szervizelesek alapján 118ezer-nél volt olajcsere és szűrő csere benn. De a fedélzeti computer-em azt mutatja, hogy csak 12ezer km múlva vigyem szervizelni. Kérdésem, az lenne hogy a gépem által mutatott infókat mennyire vegyem figyelembe? Vagy ne törődjek vele és vigyem olaj cserére? Mertha a gép jól érzékeli és még jó úgy az olaj ahogy van akkor addig nem csereltetem...Egyébként a fedélzeti szerint még semmi nem szorul cserére, de azér mégis belement 20ezer már. Ti mit javasoltok? Mit tegyek? Előre is köszi a válaszokat!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 08. hétfő, 17:19

Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2014. november 23. vasárnap, 18:02


Sziasztok.

Olajcsere előtt állok. Kérdésem lenne, hogy van-e valamilyen tapasztalatotok az SCT szűrőkkel? Minőség, bevált-e valakinek? Tudom mindenki (én is) a Mann és a Mahle_Knecht szűrőket veszi, de gondoltam bepróbálnám ebben a rossz gazdasági helyzetben.
Előre is köszönöm minden választ!

Atesz


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 29. kedd, 11:13


Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. július 29. kedd, 07:28


krissz írta:
Bero írta: Köszönöm!!!! Ebbe a motorba jó a 5w 40 ?




Én 5W-30-at raknék bele, mert az van gyárilag előírva.


Mobil 1 Super 3000 XE 5w-30 (oder Eneos, Liqui Moly)
de 5w-40 is mehet bele nyugodtan, sőőőt! a 2.2-be azt tennék.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. július 29. kedd, 05:39


Bero írta: Köszönöm!!!! Ebbe a motorba jó a 5w 40 ?




Én 5W-30-at raknék bele, mert az van gyárilag előírva.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 19:23


Köszönöm!!!! Ebbe a motorba jó a 5w 40 ?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 28. hétfő, 19:47

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 18:12


krissz írta:
Bero írta: Sziasztok! M54B22-es motorba mennyi motorolaj kell? Köszi


Nekem múlt héten 6.5 ment bele, szűrő sokat felvesz. Vegyél két 4L-est és elég lesz utántölteni is, ha kell.


Azért az nem volt valami egzakt, hogy mennyit vesz fel a szűrő.

Amúgy tényleg 6,5 l kell bele, bármennyit is vesz fel a szűrő.



krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 17:50


Bero írta: Sziasztok! M54B22-es motorba mennyi motorolaj kell? Köszi


Nekem múlt héten 6.5 ment bele, szűrő sokat felvesz. Vegyél két 4L-est és elég lesz utántölteni is, ha kell.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 17:12


Sziasztok! M54B22-es motorba mennyi motorolaj kell? Köszi

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 18:10


tzoli írta:
hancurozo írta:
Itt neked a fékfolyadék (és nem fékolaj) csere ami többletként jelentkezik. lehet, hogy a kocsidban még nem esedékes (a műszerfal szerint), de ha megmérték műszerrel a víztartalmát (tételezzük fel, hogy igen (én is megmérném)) és magas a víztartalma, akkor bizony cserélni kell. Sokan (pici zugműhelyek, nem jól felszerelt műhelyek) modern autóknál nem is vállalják el.


Nem mértek semmit egyenlőre csak e-mailben kértem ajánlatot. Gondoltam majd kérek azért más helyen is, de hasonló árak lehetnek. Azért is fordulok hozzátok a kérdéssel, mert gondoltam, itt már vannak tapasztalatok.

Zoli



Sajnos a szervízárakról fogalmam sincs. (magamnak szervizelem a kocsim) Viszont, ha alvázszám szerint kérted az ajánlatod, akkor előfordulhat, hogy nekik a számítógép nagyszervízt ír az ő nyilvántartásuk szerint.