YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 05:15


compact írta:

Nekem is azok voltak előtte meg még van is a BMW mellett.
Ha fontos a motor és egyebek okosítása akkor jobb lett volna azon a vonalon maradni, a BMW jól van úgy ahogy van, én úgy vettem észre hogy nem nagyon vannak kijárva ezek a dolgok BMW vonalon, mivel ott vannak a nagyobb motorok így nem éri meg a kisebbekkel foglalkozni, vagy csak szimplán nem bírják ezek a motorok a nagyobb teljesítményt, nem tudom.



én nem tom, több embertől hallottam (akik jól körül járták már a motorépítést), hogy a BMW motor auért jó, mert simán benne van egy +50% alsó ahngon, amivel normálisan tud üzemelni. a gond ott szokott kezdődni, amikor mindneki motort akar építeni, aztán nem tudja a gyenge pontokat, vagy spórolásból nem elsz rá lóvé, úgy hamar kikönyököl valami belőle. az kevés, hogy nagyobb turbo, box, chip önmagában, komplexen kell nézni. anniyt hallottam már erről, nem is írom le, mert pontosan én sem emlékszem mi mivel, hogy függ össze, de nem hülye gyerekek mondták. persze BMW-nél sem minden blokk alkalmas, a legjobbak a vasblokkok.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 22:24


AteszE46 írta:
compact írta:
Striker írta:
SP_323i írta:
Striker írta: A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk

AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt




Jaja! 22-es csak hybridként



Ez a turbó kódja a euro3-mas 330Dnek :704361-5006S


VP44 harmat gyenge és nagyon hamar el lehet érni a maximumához, így hiába írsz neki nagyobb mennyiséget ha nem tud elég nagy nyomáson annyi anyagot adni amivel lehetne már kezdeni valamit.
Csúcsoknál megint kb ez van, nyitónyomás emelés csak egy dolog, azt bírnia kell az adagolónak+a csúcsoknak is van egy maximális áteresztő képességük.
Egy ilyen jellegű módosítás komoly láncsorozat, ha csak vmihez pl. turbóhoz hozzányúlsz azzal még nem biztos, hogy sokkal előrébb vagy ha az üzemanyag rendszered kicsi.
BMW-ben annyira nem vagyok benne, de ha vannak ilyen gyengeségei, hogy főtengelytörés, dugattyúrepedezés stb akkor nem is nagyon érdemes ilyenekben gondolkodni.
Ha ezt az utat még nem járták ki előtted akkor sztem nagyon nehéz és sok pénz belenyúlni egy komolyabb módosításba.
OFF típus alatt ha a VW konszernt értetted akkor azt ne is vedd hasonlítási alapúl, mert ott olyan a technikai és szakmai készültség, hogy hihetetlen.
Kész receptek vannak mindenre, nincs fejvakarás, próbálkozás és egyebek, hosszú évek alatt kijárták az ösvényt és összeszedték a tudományt és technikát olyan alkatrész ellátás van minden téren, hogy csak a képzelet és a pénz szab határt.
1.9 TDI 300ló felett stabilan...



Idézet: OFF típus alatt ha a VW konszernt értetted akkor azt ne is vedd hasonlítási alapúl


igen azt értettem, mert csak fél éve van BMW-m,igaz kettő is volt, előtte 20 évig csak VW, és audi.


Nekem is azok voltak előtte meg még van is a BMW mellett.
Ha fontos a motor és egyebek okosítása akkor jobb lett volna azon a vonalon maradni, a BMW jól van úgy ahogy van, én úgy vettem észre hogy nem nagyon vannak kijárva ezek a dolgok BMW vonalon, mivel ott vannak a nagyobb motorok így nem éri meg a kisebbekkel foglalkozni, vagy csak szimplán nem bírják ezek a motorok a nagyobb teljesítményt, nem tudom.



AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 19:17


compact írta:
Striker írta:
SP_323i írta:
Striker írta: A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk

AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt




Jaja! 22-es csak hybridként



Ez a turbó kódja a euro3-mas 330Dnek :704361-5006S


VP44 harmat gyenge és nagyon hamar el lehet érni a maximumához, így hiába írsz neki nagyobb mennyiséget ha nem tud elég nagy nyomáson annyi anyagot adni amivel lehetne már kezdeni valamit.
Csúcsoknál megint kb ez van, nyitónyomás emelés csak egy dolog, azt bírnia kell az adagolónak+a csúcsoknak is van egy maximális áteresztő képességük.
Egy ilyen jellegű módosítás komoly láncsorozat, ha csak vmihez pl. turbóhoz hozzányúlsz azzal még nem biztos, hogy sokkal előrébb vagy ha az üzemanyag rendszered kicsi.
BMW-ben annyira nem vagyok benne, de ha vannak ilyen gyengeségei, hogy főtengelytörés, dugattyúrepedezés stb akkor nem is nagyon érdemes ilyenekben gondolkodni.
Ha ezt az utat még nem járták ki előtted akkor sztem nagyon nehéz és sok pénz belenyúlni egy komolyabb módosításba.
OFF típus alatt ha a VW konszernt értetted akkor azt ne is vedd hasonlítási alapúl, mert ott olyan a technikai és szakmai készültség, hogy hihetetlen.
Kész receptek vannak mindenre, nincs fejvakarás, próbálkozás és egyebek, hosszú évek alatt kijárták az ösvényt és összeszedték a tudományt és technikát olyan alkatrész ellátás van minden téren, hogy csak a képzelet és a pénz szab határt.
1.9 TDI 300ló felett stabilan...



Idézet: OFF típus alatt ha a VW konszernt értetted akkor azt ne is vedd hasonlítási alapúl


igen azt értettem, mert csak fél éve van BMW-m,igaz kettő is volt, előtte 20 évig csak VW, és audi.


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 18:56


Striker írta:
SP_323i írta:
Striker írta: A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk

AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt




Jaja! 22-es csak hybridként



Ez a turbó kódja a euro3-mas 330Dnek :704361-5006S


VP44 harmat gyenge és nagyon hamar el lehet érni a maximumához, így hiába írsz neki nagyobb mennyiséget ha nem tud elég nagy nyomáson annyi anyagot adni amivel lehetne már kezdeni valamit.
Csúcsoknál megint kb ez van, nyitónyomás emelés csak egy dolog, azt bírnia kell az adagolónak+a csúcsoknak is van egy maximális áteresztő képességük.
Egy ilyen jellegű módosítás komoly láncsorozat, ha csak vmihez pl. turbóhoz hozzányúlsz azzal még nem biztos, hogy sokkal előrébb vagy ha az üzemanyag rendszered kicsi.
BMW-ben annyira nem vagyok benne, de ha vannak ilyen gyengeségei, hogy főtengelytörés, dugattyúrepedezés stb akkor nem is nagyon érdemes ilyenekben gondolkodni.
Ha ezt az utat még nem járták ki előtted akkor sztem nagyon nehéz és sok pénz belenyúlni egy komolyabb módosításba.
OFF típus alatt ha a VW konszernt értetted akkor azt ne is vedd hasonlítási alapúl, mert ott olyan a technikai és szakmai készültség, hogy hihetetlen.
Kész receptek vannak mindenre, nincs fejvakarás, próbálkozás és egyebek, hosszú évek alatt kijárták az ösvényt és összeszedték a tudományt és technikát olyan alkatrész ellátás van minden téren, hogy csak a képzelet és a pénz szab határt.
1.9 TDI 300ló felett stabilan...



Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 15:05


SP_323i írta:
Striker írta: A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk

AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt




Jaja! 22-es csak hybridként



Ez a turbó kódja a euro3-mas 330Dnek :704361-5006S

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 12:48


Striker írta: A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk

AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt




Jaja! 22-es csak hybridként



Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 12:34


A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk

AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt





AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 11:40


compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 20:16


ZoleeSRB írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok.Olyan hangja van a turbómnak mint ha egy mentőautó követne nézegettem már a csövezést a szívó oldalon de nem találok semmi hibáját.kipufogó oldalt még nem néztem de hamarosan sort kerítek rá.Szóval az érdekesség még az hogy ha reggel beindítom és ha szép lassan folyamatosan nyomom a gázt nem csinálja vagy nem olyan hangosan de legalább is bentről nem hallani a jelenség amúgy olyan 1300 as fordulat körül kezdődik itt a leghangosabb de utána csendesedik melegen megint csendesebb.valaki valami ötlet?


Amit előtted írtak meg belinkeltek videót elolvastad meg megnézted???

Látom még hozzá is szóltál,szóval ha ilyen akkor teljesen normális.



Csak az a hézag hogy ezt nekem nemrég kezdte azelőtt nem csinálta.Ma néztem a geometriát behúz a szelep mikor beindítom csak azt nem tudom mennyire kéne neki kiengedni ha emelkedik a fordulat mert nekem csak pár mm-t enged vissza ha pörgetem a motort a szelepet megcseréltem az egr ével.



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 19:58


AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.




ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 15:31


AteszE46 írta:
ateszka86 írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


én is mostansag akarok nagyobb turbot tenni....fel lehet tenni, de kell egy uj progi is és szépen fog menni


Igen, én is ezen agyalok. A vnt 15 nincs nagy formában a kocsimon, és akkor már nagyobbat rakok rá. Talán nagyobb cooler is kéne. Aztán a program


nem árt. azt már 30ért nagyon jókat lehet kapni. Kéréds menynire fogja szeretni a motor a nagyobb turbot.

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 11:25


ateszka86 írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


én is mostansag akarok nagyobb turbot tenni....fel lehet tenni, de kell egy uj progi is és szépen fog menni


Igen, én is ezen agyalok. A vnt 15 nincs nagy formában a kocsimon, és akkor már nagyobbat rakok rá. Talán nagyobb cooler is kéne. Aztán a program

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 11:18


AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


én is mostansag akarok nagyobb turbot tenni....fel lehet tenni, de kell egy uj progi is és szépen fog menni

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 11:15


Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 09:19


laszlo0918 írta: Sziasztok.Olyan hangja van a turbómnak mint ha egy mentőautó követne nézegettem már a csövezést a szívó oldalon de nem találok semmi hibáját.kipufogó oldalt még nem néztem de hamarosan sort kerítek rá.Szóval az érdekesség még az hogy ha reggel beindítom és ha szép lassan folyamatosan nyomom a gázt nem csinálja vagy nem olyan hangosan de legalább is bentről nem hallani a jelenség amúgy olyan 1300 as fordulat körül kezdődik itt a leghangosabb de utána csendesedik melegen megint csendesebb.valaki valami ötlet?


Amit előtted írtak meg belinkeltek videót elolvastad meg megnézted???

Látom még hozzá is szóltál,szóval ha ilyen akkor teljesen normális.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 03. hétfő, 09:21