Striker írta:
SP_323i írta:
Striker írta:
A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk
AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta:
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?
Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.
Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt
Jaja! 22-es csak hybridként
Ez a turbó kódja a euro3-mas 330Dnek :704361-5006S
VP44 harmat gyenge és nagyon hamar el lehet érni a maximumához, így hiába írsz neki nagyobb mennyiséget ha nem tud elég nagy nyomáson annyi anyagot adni amivel lehetne már kezdeni valamit.
Csúcsoknál megint kb ez van, nyitónyomás emelés csak egy dolog, azt bírnia kell az adagolónak+a csúcsoknak is van egy maximális áteresztő képességük.
Egy ilyen jellegű módosítás komoly láncsorozat, ha csak vmihez pl. turbóhoz hozzányúlsz azzal még nem biztos, hogy sokkal előrébb vagy ha az üzemanyag rendszered kicsi.
BMW-ben annyira nem vagyok benne, de ha vannak ilyen gyengeségei, hogy főtengelytörés, dugattyúrepedezés stb akkor nem is nagyon érdemes ilyenekben gondolkodni.
Ha ezt az utat még nem járták ki előtted akkor sztem nagyon nehéz és sok pénz belenyúlni egy komolyabb módosításba.
OFF típus alatt ha a VW konszernt értetted akkor azt ne is vedd hasonlítási alapúl, mert ott olyan a technikai és szakmai készültség, hogy hihetetlen.
Kész receptek vannak mindenre, nincs fejvakarás, próbálkozás és egyebek, hosszú évek alatt kijárták az ösvényt és összeszedték a tudományt és technikát olyan alkatrész ellátás van minden téren, hogy csak a képzelet és a pénz szab határt.
1.9 TDI 300ló felett stabilan...