spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta:
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.
milyen turbót vetél bele?
Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.
Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.
Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi
Az interqler és a szívócső csatlakoztatása egy spéci műanyag idommal ment, ott fizikailag lehetetlen erősítő bilincset rátenni. Meg aztán nem is csöpög úgy, hogy az autó alatt olajfolt legyen, ezért én nem törődtem vele tovább. Ha nálad erős a dolog, akkor szét kell csatlakoztatni a szívócsövet és az interqlert, meg kell takarítani mondjuk féktisztítóval a felületeket, mondjuk szilikonzsírral megkenni és precízen összecsatlakoztatni újra, talán akkor nem fog csöpögni.
De továbbra is kérdés, hogy mennyi olajod is megy így el?