autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 20. csütörtök, 17:01


Még annyi hogy most egy üvegbe csapatom a kartergázt és látni hogy ott csapódik ki az a kis olaj ami a szívócsőbe volt. Kartergázszűrőt megint áttisztítottam de nekem a műanyag betétes van nem pedig a szövet szűrős. Kérdés a szövet szűrő képest ezt a kis olajat elnyelni és nem tömődik el nagyon hamar? Vagy gyújtsam föl ezt a trágyadombot jó sok benzinnel leöntve! (5l es kanna tele van benzinnel már csak azt várom mikor borít ki annyira, hogy ráöntsem)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 18. kedd, 21:01


spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi


Az interqler és a szívócső csatlakoztatása egy spéci műanyag idommal ment, ott fizikailag lehetetlen erősítő bilincset rátenni. Meg aztán nem is csöpög úgy, hogy az autó alatt olajfolt legyen, ezért én nem törődtem vele tovább. Ha nálad erős a dolog, akkor szét kell csatlakoztatni a szívócsövet és az interqlert, meg kell takarítani mondjuk féktisztítóval a felületeket, mondjuk szilikonzsírral megkenni és precízen összecsatlakoztatni újra, talán akkor nem fog csöpögni.
De továbbra is kérdés, hogy mennyi olajod is megy így el?


Nem sok olaj megy el ahogy írtad nekem se csöppen le csak csöpög. Igena bilincs nem fogja meg a műanyag gyűrű miatt sem. Már próbáltam zsírral loctitle motor tömítővel de nem lett 100%-ék. A turbó+coolercső csatlakozást azt megfogta a motortömítő. De zavar az előző német autómon ez a turbó 2,2 baron ment persze nem gyári csatlakozásokkal hanem egy 60-as coolerezéssel de por száraz volt.

Meg egy kicsit maximalista is vagyok és mindent megadtam ennek a 330d-nek de nem jön át a varázsa. Szinte minden csili vili lett rajta persze ésszerű kereteken belül, és mégse tetszik.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 18. kedd, 20:56


BarG írta:
spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi


Az interqler és a szívócső csatlakoztatása egy spéci műanyag idommal ment, ott fizikailag lehetetlen erősítő bilincset rátenni. Meg aztán nem is csöpög úgy, hogy az autó alatt olajfolt legyen, ezért én nem törődtem vele tovább. Ha nálad erős a dolog, akkor szét kell csatlakoztatni a szívócsövet és az interqlert, meg kell takarítani mondjuk féktisztítóval a felületeket, mondjuk szilikonzsírral megkenni és precízen összecsatlakoztatni újra, talán akkor nem fog csöpögni.
De továbbra is kérdés, hogy mennyi olajod is megy így el?


Nem sok olaj megy el ahogy írtad nekem se csöppen le csak csöpög. Igena bilincs nem fogja meg a műanyag gyűrű miatt sem. Már próbáltam zsírral loctitle motor tömítővel de nem lett 100%-ék. A turbó+coolercső csatlakozást azt megfogta a motortömítő. De zavar az előző német autómon ez a turbó 2,2 baron ment persze nem gyári csatlakozásokkal hanem egy 60-as coolerezéssel de por száraz volt.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2015. augusztus 18. kedd, 16:16


spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi


Az interqler és a szívócső csatlakoztatása egy spéci műanyag idommal ment, ott fizikailag lehetetlen erősítő bilincset rátenni. Meg aztán nem is csöpög úgy, hogy az autó alatt olajfolt legyen, ezért én nem törődtem vele tovább. Ha nálad erős a dolog, akkor szét kell csatlakoztatni a szívócsövet és az interqlert, meg kell takarítani mondjuk féktisztítóval a felületeket, mondjuk szilikonzsírral megkenni és precízen összecsatlakoztatni újra, talán akkor nem fog csöpögni.
De továbbra is kérdés, hogy mennyi olajod is megy így el?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 21:58


BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 21:12


spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 20:57


kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 20:39


spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 20:33


Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 16:57


Tomi88 írta:
kecsurobi írta:
Tomi88 írta: Nekem annyit mondtak a wizard-nál a telefonba, hogy az be van állítva és úgy jó. Ha nagyon nem tetszik, szedjem le, küldjem vissza, és megnézik még egyszer.
Mivel akkor már árultam a kocsit, és nem volt kedvem megint szétszedni, így adtam el.


bmw szervizbe mért nem álítoták be?


Nem mondták ki, de nem ért annyi pénzt a munka, hogy kedvük legyen megcsinálni. Gondolom többet kerestek a rengeteg X5-ös és X6 olajcseréjén, mint amit ezért elkérhettek volna.


írtam priváltott

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 16:54


kecsurobi írta:
Tomi88 írta: Nekem annyit mondtak a wizard-nál a telefonba, hogy az be van állítva és úgy jó. Ha nagyon nem tetszik, szedjem le, küldjem vissza, és megnézik még egyszer.
Mivel akkor már árultam a kocsit, és nem volt kedvem megint szétszedni, így adtam el.


bmw szervizbe mért nem álítoták be?


Nem mondták ki, de nem ért annyi pénzt a munka, hogy kedvük legyen megcsinálni. Gondolom többet kerestek a rengeteg X5-ös és X6 olajcseréjén, mint amit ezért elkérhettek volna.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 16:52


Tomi88 írta: Nekem annyit mondtak a wizard-nál a telefonba, hogy az be van állítva és úgy jó. Ha nagyon nem tetszik, szedjem le, küldjem vissza, és megnézik még egyszer.
Mivel akkor már árultam a kocsit, és nem volt kedvem megint szétszedni, így adtam el.


bmw szervizbe mért nem álítoták be?

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 16:47


Nekem annyit mondtak a wizard-nál a telefonba, hogy az be van állítva és úgy jó. Ha nagyon nem tetszik, szedjem le, küldjem vissza, és megnézik még egyszer.
Mivel akkor már árultam a kocsit, és nem volt kedvem megint szétszedni, így adtam el.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 16:40


Tomi88 írta:
kecsurobi írta:
Tomi88 írta:
kecsurobi írta: szerintetek turborail új turbó vagy a mostani felújítása?


Szia!
Nekem a 20d-n volt egy turbócsere, ami miatt lényegében kiolvastam a fórumot, és több személynek is küldtem privát üzenetet, hogy segítsenek. Sajnos ezek után is arra jutottam, hogy nem tudom mi a legjobb.

Nekem wizard-os felújított került rá, amitől sokkal gyengébb lett az autó. Nagyon sokan mondták, hogy be kell állítani a turbó szabályzóját, és olvastam is, hogy másoknak utána visszatért az erő.
Mások csak a gyárit javasolták, amit megértek, az viszont jóval többe kerül.

Ma már azt mondanám, hogy mehet a felújított, csak utána nem árt egy hozzáértő műhellyel elektronikai és mechanikai oldalról rendbe tenni a motort és környékét!



mért ha minden helyére kerül akkor elméletileg nem szabadna gyengébnek leni a motornak inkább erösebnek ha új a turbó nem?


Én is azt vártam, hogy talán még jobb is lesz, de nem, sokkal gyengébb volt. Elvittem BMW-be szervizbe, amikor elmondtam, hogy felment a felújított turbó, rögtön azt kérdezték, hogy utána beállítottuk-e? Mondtam, hogy nem. Válaszuk: a felújítottal mindig ez a baj, a geometria állítóját kell hangolni, utána jó lesz. Ezt itt és más oldalon is megerősítették már.

de aki felujitja anak kel behangolni nem?és utána neked jó lett?


Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 16:31


kecsurobi írta:
Tomi88 írta:
kecsurobi írta: szerintetek turborail új turbó vagy a mostani felújítása?


Szia!
Nekem a 20d-n volt egy turbócsere, ami miatt lényegében kiolvastam a fórumot, és több személynek is küldtem privát üzenetet, hogy segítsenek. Sajnos ezek után is arra jutottam, hogy nem tudom mi a legjobb.

Nekem wizard-os felújított került rá, amitől sokkal gyengébb lett az autó. Nagyon sokan mondták, hogy be kell állítani a turbó szabályzóját, és olvastam is, hogy másoknak utána visszatért az erő.
Mások csak a gyárit javasolták, amit megértek, az viszont jóval többe kerül.

Ma már azt mondanám, hogy mehet a felújított, csak utána nem árt egy hozzáértő műhellyel elektronikai és mechanikai oldalról rendbe tenni a motort és környékét!



mért ha minden helyére kerül akkor elméletileg nem szabadna gyengébnek leni a motornak inkább erösebnek ha új a turbó nem?


Én is azt vártam, hogy talán még jobb is lesz, de nem, sokkal gyengébb volt. Elvittem BMW-be szervizbe, amikor elmondtam, hogy felment a felújított turbó, rögtön azt kérdezték, hogy utána beállítottuk-e? Mondtam, hogy nem. Válaszuk: a felújítottal mindig ez a baj, a geometria állítóját kell hangolni, utána jó lesz. Ezt itt és más oldalon is megerősítették már.