Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. szeptember 10. szerda, 11:22


Tano írta:
Fort írta: Köszönöm a gyors választ,akkor ezt sajnos meg kell nézetnem,mert nem mozdul a rudazat.
Általában ilyenkor a rudazat szorul vagy a szabályzó szelep,esetleg valamilyen vákumcső hibája okozhatja?


Akármelyik lehet, vagy még maga a geometria szorul, átszakadt a membrán stb. Meg kell nézetni.


A diagnosztika szerint "Alacsony a töltőnyomás". 1.8 helyett 1.2!(Ezt 3 óra alatt sikerült megmondani) Más hibakód nem volt az autóban.Pénteken átnézik a vákumcsöveket és a membránt.

Szerk:Ha valaki hasonlóan járna,nekem a vákumcsövek voltak rosszak.Csere után olyan az autó,mint amilyennek lennie kell!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 15. hétfő, 12:26

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. augusztus 26. kedd, 08:16


Fort írta: Köszönöm a gyors választ,akkor ezt sajnos meg kell nézetnem,mert nem mozdul a rudazat.
Általában ilyenkor a rudazat szorul vagy a szabályzó szelep,esetleg valamilyen vákumcső hibája okozhatja?


Akármelyik lehet, vagy még maga a geometria szorul, átszakadt a membrán stb. Meg kell nézetni.

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. augusztus 26. kedd, 00:26


Tano írta:
Fort írta: Ha az autómban vákumos turbo van,akkor indításkor és fordulatszám változáskor látni kellene a tengelyt elmozdulni?Kicsit gyengének érzem alacsonyabb fordulaton az autót.
(1500-2500 között)


Igen, beindítás után alapjáraton látnod kell ahogy behúzza a rudazatot, mert a kiengedett helyzet az alaphelyzet vákum nélkül. Így nem pörög szét a turbó, ha nem működik a szabályzórendszer. Tehát alacsony fordulaton behúz, aztán a fordulat növekedésével enged ki.


Köszönöm a gyors választ,akkor ezt sajnos meg kell nézetnem,mert nem mozdul a rudazat.
Általában ilyenkor a rudazat szorul vagy a szabályzó szelep,esetleg valamilyen vákumcső hibája okozhatja?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 22:06


Fort írta: Ha az autómban vákumos turbo van,akkor indításkor és fordulatszám változáskor látni kellene a tengelyt elmozdulni?Kicsit gyengének érzem alacsonyabb fordulaton az autót.
(1500-2500 között)


Igen, beindítás után alapjáraton látnod kell ahogy behúzza a rudazatot, mert a kiengedett helyzet az alaphelyzet vákum nélkül. Így nem pörög szét a turbó, ha nem működik a szabályzórendszer. Tehát alacsony fordulaton behúz, aztán a fordulat növekedésével enged ki.

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 20:15


Ha az autómban vákumos turbo van,akkor indításkor és fordulatszám változáskor látni kellene a tengelyt elmozdulni?Kicsit gyengének érzem alacsonyabb fordulaton az autót.
(1500-2500 között)

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 19:19


csbalu írta:
adi84 írta: Hali!

Valaki meg tudná mondani, honnan tudok beszerezni tőcsavart a turbóba, ahol a kipufogó csatlakozik rá? Köszi


Csavarbolt!
M10x60 legalább 8.8as keménységű legyen, vagy keményebb!


De nagyon megjegyezted

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 13:34


adi84 írta: Hali!

Valaki meg tudná mondani, honnan tudok beszerezni tőcsavart a turbóba, ahol a kipufogó csatlakozik rá? Köszi


Csavarbolt!
M10x60 legalább 8.8as keménységű legyen, vagy keményebb!


adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 10:32


Hali!

Valaki meg tudná mondani, honnan tudok beszerezni tőcsavart a turbóba, ahol a kipufogó csatlakozik rá? Köszi

ricardo99
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz ricardo99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. augusztus 24. vasárnap, 21:11


hancurozo írta:
ricardo99 írta:
jrtom írta:
ricardo99 írta: Hali 2013 dec 3 án vettem autom "első" auto és mos h már mentem vele majdnem 23000km múlthéten csütörtökön bekapcsolt a turbo 3. ebességbe 60 km/ óránál és ennyi most először ma megint egyszer bekapcsolt ugyan ennél a sebességnél és tovább semmi mi lehet a baja?Kösz előre is a válaszokat!


Érthetőbben letudod írni mi a baj?


Hali az hogy eddig miota nállam van a kocsi nem kapcsolt be!és nem tudom a miértjét


Ez így elég érthetetlen. A turbó nem kapcsol vagy kapcsol? Nem tud ki-be kapcsolni. Ráadásul abban az autóban sima (nem változó geometriás) turbó van, wastegate (megkerülőszelep) szeleppel.



Én nem tudom de akkor lehetett érezni!jobb lenne akkor ha megnézetném valami hozzáétövel!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. augusztus 24. vasárnap, 21:08


ricardo99 írta:
jrtom írta:
ricardo99 írta: Hali 2013 dec 3 án vettem autom "első" auto és mos h már mentem vele majdnem 23000km múlthéten csütörtökön bekapcsolt a turbo 3. ebességbe 60 km/ óránál és ennyi most először ma megint egyszer bekapcsolt ugyan ennél a sebességnél és tovább semmi mi lehet a baja?Kösz előre is a válaszokat!


Érthetőbben letudod írni mi a baj?


Hali az hogy eddig miota nállam van a kocsi nem kapcsolt be!és nem tudom a miértjét


Ez így elég érthetetlen. A turbó nem kapcsol vagy kapcsol? Nem tud ki-be kapcsolni. Ráadásul abban az autóban sima (nem változó geometriás) turbó van, wastegate (megkerülőszelep) szeleppel.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 24. vasárnap, 21:09

ricardo99
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz ricardo99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. augusztus 24. vasárnap, 21:03


jrtom írta:
ricardo99 írta: Hali 2013 dec 3 án vettem autom "első" auto és mos h már mentem vele majdnem 23000km múlthéten csütörtökön bekapcsolt a turbo 3. ebességbe 60 km/ óránál és ennyi most először ma megint egyszer bekapcsolt ugyan ennél a sebességnél és tovább semmi mi lehet a baja?Kösz előre is a válaszokat!


Érthetőbben letudod írni mi a baj?


Hali az hogy eddig miota nállam van a kocsi nem kapcsolt be!és nem tudom a miértjét

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. augusztus 24. vasárnap, 20:59


ricardo99 írta: Hali 2013 dec 3 án vettem autom "első" auto és mos h már mentem vele majdnem 23000km múlthéten csütörtökön bekapcsolt a turbo 3. ebességbe 60 km/ óránál és ennyi most először ma megint egyszer bekapcsolt ugyan ennél a sebességnél és tovább semmi mi lehet a baja?Kösz előre is a válaszokat!


Érthetőbben letudod írni mi a baj?

ricardo99
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz ricardo99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. augusztus 24. vasárnap, 20:54


Hali 2013 dec 3 án vettem autom "első" auto és mos h már mentem vele majdnem 23000km múlthéten csütörtökön bekapcsolt a turbo 3. ebességbe 60 km/ óránál és ennyi most először ma megint egyszer bekapcsolt ugyan ennél a sebességnél és tovább semmi mi lehet a baja?Kösz előre is a válaszokat!

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2014. augusztus 14. csütörtök, 20:25


Tomi88 írta:
jokerface írta: Igen,a turbó tud ilyen hirtelen kinyíródni. Az elözö 320d-mben is gyorsításnál szált el és ugyan ezek voltak a tünetek. A turbó lapátokkal nem volt gond nálam,csak leszakadt az egész tengely. Nagy a gyanú,hogy nálad is ez van és talán ezért csörögne??
Nem mondom biztosra,mert nem nagyon vágom a dolgot,csak a saját tapasztalatomat mondtam.
Sok sikert a javításhoz.

És üdv a klubban


Köszönöm a gyors választ!
Kíváncsian várom, hogy mi lesz a gond.









https://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
szerencséd volt.

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2014. augusztus 04. hétfő, 18:40


jokerface írta: Igen,a turbó tud ilyen hirtelen kinyíródni. Az elözö 320d-mben is gyorsításnál szált el és ugyan ezek voltak a tünetek. A turbó lapátokkal nem volt gond nálam,csak leszakadt az egész tengely. Nagy a gyanú,hogy nálad is ez van és talán ezért csörögne??
Nem mondom biztosra,mert nem nagyon vágom a dolgot,csak a saját tapasztalatomat mondtam.
Sok sikert a javításhoz.

És üdv a klubban


Köszönöm a gyors választ!
Kíváncsian várom, hogy mi lesz a gond.









Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2014. augusztus 13. szerda, 20:32