Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 07:27


toki24 írta: viszont a tengely nem lóg olajat se csipegeti, csak azért kérdezem. A kiskati míg bent volt nem huhogott ennyire, mióta kivettük ilyen mikor elváltok tettszeni tettszik,csak nem tudom,hogy zsír e


Sportkatalizátorral illetve dobbal ebben a hidegebb időben nekem is hangosabb a fütyülés. Mikor melegebb van visszábbhalkul.
Szerintem ha a tengely rendben lévőnek tűnik, akkor fogadd el hogy hangosabb így, sokat nem tudsz vele csinálni.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 06:28


Jocc írta:
toki24 írta: Sziasztok!


Érdeklődnk,hogy a turbó halálának vannak előjelei?! teszem azt ,hogy vinnyog, vagy visit vagy hasonlók?
Vagy csak egyszer rotty?!


Nekem pl így csinál alapjáraton szerintetek?

köszi.


ui.: kis kati nincs bent csak cső.

http://auto.indavideo.hu/video/Huhog


Szia!
Nekem ennyire még nem "huhogott" mikor felújíttattam. Szerintem ez nevezhető előjelnek.







viszont a tengely nem lóg olajat se csipegeti, csak azért kérdezem. A kiskati míg bent volt nem huhogott ennyire, mióta kivettük ilyen mikor elváltok tettszeni tettszik,csak nem tudom,hogy zsír e

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 26. hétfő, 21:45


toki24 írta: Sziasztok!


Érdeklődnk,hogy a turbó halálának vannak előjelei?! teszem azt ,hogy vinnyog, vagy visit vagy hasonlók?
Vagy csak egyszer rotty?!


Nekem pl így csinál alapjáraton szerintetek?

köszi.


ui.: kis kati nincs bent csak cső.

http://auto.indavideo.hu/video/Huhog


Szia!
Nekem ennyire még nem "huhogott" mikor felújíttattam. Szerintem ez nevezhető előjelnek.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. január 26. hétfő, 21:46

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 26. hétfő, 18:26


Sziasztok!


Érdeklődnk,hogy a turbó halálának vannak előjelei?! teszem azt ,hogy vinnyog, vagy visit vagy hasonlók?
Vagy csak egyszer rotty?!


Nekem pl így csinál alapjáraton szerintetek?

köszi.


ui.: kis kati nincs bent csak cső.

http://auto.indavideo.hu/video/Huhog

slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 26. hétfő, 15:58


sziszo30 írta:
slooter írta:
jrtom írta:
slooter írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..


Elég egyértelműen látni fogod, hogy mit kell levenni, de muszály megkötni a motort mert a jobbos bakot meg a konzolt kikell venni. Amúgy nem egy nagy kaland



Nem leírás alapján mentünk, csak bíztam a szerelő haveromban. Eddig még nem tudtam olyat mutatni amit ne tudott volna megoldani, ügyes szerelő.

Egyébként ha nem vagy szerelő (mint ahogy én sem vagyok az), ne BMW turbó cserével kezd a gyakorlást, mivel eléggé szét kell szedni a dolgokat.

Néztem egy leírást (még a turbó csere előtt) amiben szintén azt írták hogy motortartó bakot le kell szedni. Mi nem szedtük le, ki tudtuk így is cserélni a turbót. Bár elég szivatós művelet...

Amúgy alulról kifűzte a régi turbót és berakta az újat, de volt egy két ba.....a meg a hülye német

Ha jól emlékszem nagyjából a köv. főbb dolgokat kell leszedni hozzá:
-alsó - felső borítások
-légszűrő + ház
-pollenszűrő + ház
-egr
-szívósor kompletten
-levegőcsövek

a szívósoron lévő két hátsó csatlakozóval szívtunk rendesen, mivel a visszarakásnál nem látsz ugye semmit, csak érzésből tudod visszarakni

azért annyi előnye volt a döglött turbómnak, hogy így legalább láttam milyen trutyi van az egr+szívósorban és ki tudtam takarítani, meg láttam a "bmw mumus" pillangószelepeket, szerencsére nem lötyögnek, így nem dugóztam le.

Remélem segítettem valamennyit! Sok sikert!



Csak neki 30d-je van, ott nem fog kiférni a turbó ha fent marad a motortartó.
A szívósort minek vette le? semmi köze hozzá.



Hopp, igazad van bocsesz, én mondtam hogy szedjük le a szívósort, kíváncsi voltam a pillangószelepekre. De nem is baj hogy leszedtük, tele volt trutyival... de most már nincs


Üdv.Csak 1 tipp -A coolert és csöveit illik kimosni turbo csere alkalmával.Ez csak tipp nehogy felkapja a trutyit és 1 önkipörgést produkáljon ami lehet nagy kárt csinál.



A héten sor kerül a cooler tisztításra is, már többen mondták hogy azt is rendesen ki kellett volna takarítani. Köszi a tippet

Egyébként érdekes, hogy mennyivel feljebb engedi a fordulatszámot az új turbó miatt mielőtt vált az autó. A régi turbóval normál gyorsításnál kisebb fordulaton már elváltott az autó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz sziszo30

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 16:47


slooter írta:
jrtom írta:
slooter írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..


Elég egyértelműen látni fogod, hogy mit kell levenni, de muszály megkötni a motort mert a jobbos bakot meg a konzolt kikell venni. Amúgy nem egy nagy kaland



Nem leírás alapján mentünk, csak bíztam a szerelő haveromban. Eddig még nem tudtam olyat mutatni amit ne tudott volna megoldani, ügyes szerelő.

Egyébként ha nem vagy szerelő (mint ahogy én sem vagyok az), ne BMW turbó cserével kezd a gyakorlást, mivel eléggé szét kell szedni a dolgokat.

Néztem egy leírást (még a turbó csere előtt) amiben szintén azt írták hogy motortartó bakot le kell szedni. Mi nem szedtük le, ki tudtuk így is cserélni a turbót. Bár elég szivatós művelet...

Amúgy alulról kifűzte a régi turbót és berakta az újat, de volt egy két ba.....a meg a hülye német

Ha jól emlékszem nagyjából a köv. főbb dolgokat kell leszedni hozzá:
-alsó - felső borítások
-légszűrő + ház
-pollenszűrő + ház
-egr
-szívósor kompletten
-levegőcsövek

a szívósoron lévő két hátsó csatlakozóval szívtunk rendesen, mivel a visszarakásnál nem látsz ugye semmit, csak érzésből tudod visszarakni

azért annyi előnye volt a döglött turbómnak, hogy így legalább láttam milyen trutyi van az egr+szívósorban és ki tudtam takarítani, meg láttam a "bmw mumus" pillangószelepeket, szerencsére nem lötyögnek, így nem dugóztam le.

Remélem segítettem valamennyit! Sok sikert!



Csak neki 30d-je van, ott nem fog kiférni a turbó ha fent marad a motortartó.
A szívósort minek vette le? semmi köze hozzá.



Hopp, igazad van bocsesz, én mondtam hogy szedjük le a szívósort, kíváncsi voltam a pillangószelepekre. De nem is baj hogy leszedtük, tele volt trutyival... de most már nincs


Üdv.Csak 1 tipp -A coolert és csöveit illik kimosni turbo csere alkalmával.Ez csak tipp nehogy felkapja a trutyit és 1 önkipörgést produkáljon ami lehet nagy kárt csinál.

autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2005

státusz infidel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 17:18


Sziasztok.

Tegnap felemeltük, jobban megnéztem és olyan kormos volt a tubo körül. Gondolom fuj ki a turbo valahol. Holnap lekapom pakolás csere, ha fog sikerülni vagy ha az egyáltalána hiba. Ha már lent van érdemes kipucolni vagy hasonló?


slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 22:24


jrtom írta:
slooter írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..


Elég egyértelműen látni fogod, hogy mit kell levenni, de muszály megkötni a motort mert a jobbos bakot meg a konzolt kikell venni. Amúgy nem egy nagy kaland



Nem leírás alapján mentünk, csak bíztam a szerelő haveromban. Eddig még nem tudtam olyat mutatni amit ne tudott volna megoldani, ügyes szerelő.

Egyébként ha nem vagy szerelő (mint ahogy én sem vagyok az), ne BMW turbó cserével kezd a gyakorlást, mivel eléggé szét kell szedni a dolgokat.

Néztem egy leírást (még a turbó csere előtt) amiben szintén azt írták hogy motortartó bakot le kell szedni. Mi nem szedtük le, ki tudtuk így is cserélni a turbót. Bár elég szivatós művelet...

Amúgy alulról kifűzte a régi turbót és berakta az újat, de volt egy két ba.....a meg a hülye német

Ha jól emlékszem nagyjából a köv. főbb dolgokat kell leszedni hozzá:
-alsó - felső borítások
-légszűrő + ház
-pollenszűrő + ház
-egr
-szívósor kompletten
-levegőcsövek

a szívósoron lévő két hátsó csatlakozóval szívtunk rendesen, mivel a visszarakásnál nem látsz ugye semmit, csak érzésből tudod visszarakni

azért annyi előnye volt a döglött turbómnak, hogy így legalább láttam milyen trutyi van az egr+szívósorban és ki tudtam takarítani, meg láttam a "bmw mumus" pillangószelepeket, szerencsére nem lötyögnek, így nem dugóztam le.

Remélem segítettem valamennyit! Sok sikert!



Csak neki 30d-je van, ott nem fog kiférni a turbó ha fent marad a motortartó.
A szívósort minek vette le? semmi köze hozzá.



Hopp, igazad van bocsesz, én mondtam hogy szedjük le a szívósort, kíváncsi voltam a pillangószelepekre. De nem is baj hogy leszedtük, tele volt trutyival... de most már nincs

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 22:16


slooter írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..


Elég egyértelműen látni fogod, hogy mit kell levenni, de muszály megkötni a motort mert a jobbos bakot meg a konzolt kikell venni. Amúgy nem egy nagy kaland



Nem leírás alapján mentünk, csak bíztam a szerelő haveromban. Eddig még nem tudtam olyat mutatni amit ne tudott volna megoldani, ügyes szerelő.

Egyébként ha nem vagy szerelő (mint ahogy én sem vagyok az), ne BMW turbó cserével kezd a gyakorlást, mivel eléggé szét kell szedni a dolgokat.

Néztem egy leírást (még a turbó csere előtt) amiben szintén azt írták hogy motortartó bakot le kell szedni. Mi nem szedtük le, ki tudtuk így is cserélni a turbót. Bár elég szivatós művelet...

Amúgy alulról kifűzte a régi turbót és berakta az újat, de volt egy két ba.....a meg a hülye német

Ha jól emlékszem nagyjából a köv. főbb dolgokat kell leszedni hozzá:
-alsó - felső borítások
-légszűrő + ház
-pollenszűrő + ház
-egr
-szívósor kompletten
-levegőcsövek

a szívósoron lévő két hátsó csatlakozóval szívtunk rendesen, mivel a visszarakásnál nem látsz ugye semmit, csak érzésből tudod visszarakni

azért annyi előnye volt a döglött turbómnak, hogy így legalább láttam milyen trutyi van az egr+szívósorban és ki tudtam takarítani, meg láttam a "bmw mumus" pillangószelepeket, szerencsére nem lötyögnek, így nem dugóztam le.

Remélem segítettem valamennyit! Sok sikert!



Csak neki 30d-je van, ott nem fog kiférni a turbó ha fent marad a motortartó.
A szívósort minek vette le? semmi köze hozzá.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 02. péntek, 22:18

slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 21:58


jrtom írta:
Ropika írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..


Elég egyértelműen látni fogod, hogy mit kell levenni, de muszály megkötni a motort mert a jobbos bakot meg a konzolt kikell venni. Amúgy nem egy nagy kaland



Nem leírás alapján mentünk, csak bíztam a szerelő haveromban. Eddig még nem tudtam olyat mutatni amit ne tudott volna megoldani, ügyes szerelő.

Egyébként ha nem vagy szerelő (mint ahogy én sem vagyok az), ne BMW turbó cserével kezd a gyakorlást, mivel eléggé szét kell szedni a dolgokat.

Néztem egy leírást (még a turbó csere előtt) amiben szintén azt írták hogy motortartó bakot le kell szedni. Mi nem szedtük le, ki tudtuk így is cserélni a turbót. Bár elég szivatós művelet...

Amúgy alulról kifűzte a régi turbót és berakta az újat, de volt egy két ba.....a meg a hülye német

Ha jól emlékszem nagyjából a köv. főbb dolgokat kell leszedni hozzá:
-alsó - felső borítások
-légszűrő + ház
-pollenszűrő + ház
-egr
-szívósor kompletten
-levegőcsövek

a szívósoron lévő két hátsó csatlakozóval szívtunk rendesen, mivel a visszarakásnál nem látsz ugye semmit, csak érzésből tudod visszarakni

azért annyi előnye volt a döglött turbómnak, hogy így legalább láttam milyen trutyi van az egr+szívósorban és ki tudtam takarítani, meg láttam a "bmw mumus" pillangószelepeket, szerencsére nem lötyögnek, így nem dugóztam le.

Remélem segítettem valamennyit! Sok sikert!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 02. péntek, 22:00

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 17:37


Ropika írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..


Elég egyértelműen látni fogod, hogy mit kell levenni, de muszály megkötni a motort mert a jobbos bakot meg a konzolt kikell venni. Amúgy nem egy nagy kaland

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 17:30


jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 17:14


Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 17:08


slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 16:29


slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Biztos, hogy jobban megy,és a hangja is lágyabb szokott lenni mert már nincs olaj a szívott (vagy fújt ) levegőben.