autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2015. szeptember 02. szerda, 08:17


si3rrabravo írta: Akkor ebből kiindulva az összes gyorsulási verseny felesleges! Miért ne lehetne összehasonlítani?


spencer arra kíváncsi, hogy milyen lesz a 330d tuningolva és 600Nm-t célzott meg. KecsuRobi autója chippelve kb 165LE/340Nm. Te sem az én autómat fogod kipróbálni, ha arra vagy kíváncsi, hogy milyen lenne az 535d chippelve.


si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2015. szeptember 01. kedd, 17:47


Akkor ebből kiindulva az összes gyorsulási verseny felesleges! Miért ne lehetne összehasonlítani?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2015. szeptember 01. kedd, 08:29


spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?



Nézd meg mennyit mozog a kar és valamivel nézzél nyomást nekem az segített, 2200 körül beleboostol 1,4-be de utánna tartja az 1,2-őt szépen. 2.0d motoron meg hamarabb kéne élednie 1700-1800 amivel én mentem.

Köszönöm kaptam segítséget kipróbálhattam gyári e46 330d-ből kettőt is és rendben van a gép ezzel a hibrid turbóval sőt itt még nagyobbat rúg egy kicsivel azt mondta a másik két autó gazdája.
Akkor minden rendbe hogy hamarabb éledjen meg nyomatékosabb legyen maradt egy rendes kemény chipp.


mint írtam, ez pont a turbolyuk miatt van. azért üt nagyobbat, mert akkor lesz elég nyomás és az hirtelen jön meg, nem úgy, mint amikor minimális, vagy nincs turbolyuk.
nagy a turbo, kevés a meghajtó nyomás. egy komoly chip lehet megoldás, de az a 100ezer+ kategória árban.


tekertem a geometrián és jó lett.



Értem persze hogy nagyobb lett a turbó ezáltal a lenti tartományban vesztettem, mert a turbólyuk megnőtt. Anyagot kell neki adni(több kipufogógáz kell) hogy lentebbi furdulatszámon is meg tudja indítani a csigát kellőképp. Össekaparok annyi pénzt és jön rá a nagy chip le is méretem hogy tudjam mennyiből mennyi lett meg, hogy a 600 Nm az már hátbarúg rendesen az már tetszeni fog szerintem.


enyémbe van chip és megy mint állat találkoznánk össze lehetne hasonlítani


Szia merre laksz?én heves megyében. Tel szamot küldjek vagy küldesz holnap felhívlak. Köszi


Nem az én dolgom, de 136LE+chip autót szerintem felesleges 330d-hez hasonlítani.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 31. hétfő, 21:54


kecsurobi írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?



Nézd meg mennyit mozog a kar és valamivel nézzél nyomást nekem az segített, 2200 körül beleboostol 1,4-be de utánna tartja az 1,2-őt szépen. 2.0d motoron meg hamarabb kéne élednie 1700-1800 amivel én mentem.

Köszönöm kaptam segítséget kipróbálhattam gyári e46 330d-ből kettőt is és rendben van a gép ezzel a hibrid turbóval sőt itt még nagyobbat rúg egy kicsivel azt mondta a másik két autó gazdája.
Akkor minden rendbe hogy hamarabb éledjen meg nyomatékosabb legyen maradt egy rendes kemény chipp.


mint írtam, ez pont a turbolyuk miatt van. azért üt nagyobbat, mert akkor lesz elég nyomás és az hirtelen jön meg, nem úgy, mint amikor minimális, vagy nincs turbolyuk.
nagy a turbo, kevés a meghajtó nyomás. egy komoly chip lehet megoldás, de az a 100ezer+ kategória árban.


tekertem a geometrián és jó lett.



Értem persze hogy nagyobb lett a turbó ezáltal a lenti tartományban vesztettem, mert a turbólyuk megnőtt. Anyagot kell neki adni(több kipufogógáz kell) hogy lentebbi furdulatszámon is meg tudja indítani a csigát kellőképp. Össekaparok annyi pénzt és jön rá a nagy chip le is méretem hogy tudjam mennyiből mennyi lett meg, hogy a 600 Nm az már hátbarúg rendesen az már tetszeni fog szerintem.


enyémbe van chip és megy mint állat találkoznánk össze lehetne hasonlítani


Szia merre laksz?én heves megyében. Tel szamot küldjek vagy küldesz holnap felhívlak. Köszi

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 31. hétfő, 17:01


spencer írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?



Nézd meg mennyit mozog a kar és valamivel nézzél nyomást nekem az segített, 2200 körül beleboostol 1,4-be de utánna tartja az 1,2-őt szépen. 2.0d motoron meg hamarabb kéne élednie 1700-1800 amivel én mentem.

Köszönöm kaptam segítséget kipróbálhattam gyári e46 330d-ből kettőt is és rendben van a gép ezzel a hibrid turbóval sőt itt még nagyobbat rúg egy kicsivel azt mondta a másik két autó gazdája.
Akkor minden rendbe hogy hamarabb éledjen meg nyomatékosabb legyen maradt egy rendes kemény chipp.


mint írtam, ez pont a turbolyuk miatt van. azért üt nagyobbat, mert akkor lesz elég nyomás és az hirtelen jön meg, nem úgy, mint amikor minimális, vagy nincs turbolyuk.
nagy a turbo, kevés a meghajtó nyomás. egy komoly chip lehet megoldás, de az a 100ezer+ kategória árban.


tekertem a geometrián és jó lett.



Értem persze hogy nagyobb lett a turbó ezáltal a lenti tartományban vesztettem, mert a turbólyuk megnőtt. Anyagot kell neki adni(több kipufogógáz kell) hogy lentebbi furdulatszámon is meg tudja indítani a csigát kellőképp. Össekaparok annyi pénzt és jön rá a nagy chip le is méretem hogy tudjam mennyiből mennyi lett meg, hogy a 600 Nm az már hátbarúg rendesen az már tetszeni fog szerintem.


enyémbe van chip és megy mint állat találkoznánk össze lehetne hasonlítani

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 31. hétfő, 16:27


kecsurobi írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?



Nézd meg mennyit mozog a kar és valamivel nézzél nyomást nekem az segített, 2200 körül beleboostol 1,4-be de utánna tartja az 1,2-őt szépen. 2.0d motoron meg hamarabb kéne élednie 1700-1800 amivel én mentem.

Köszönöm kaptam segítséget kipróbálhattam gyári e46 330d-ből kettőt is és rendben van a gép ezzel a hibrid turbóval sőt itt még nagyobbat rúg egy kicsivel azt mondta a másik két autó gazdája.
Akkor minden rendbe hogy hamarabb éledjen meg nyomatékosabb legyen maradt egy rendes kemény chipp.


mint írtam, ez pont a turbolyuk miatt van. azért üt nagyobbat, mert akkor lesz elég nyomás és az hirtelen jön meg, nem úgy, mint amikor minimális, vagy nincs turbolyuk.
nagy a turbo, kevés a meghajtó nyomás. egy komoly chip lehet megoldás, de az a 100ezer+ kategória árban.


tekertem a geometrián és jó lett.



Értem persze hogy nagyobb lett a turbó ezáltal a lenti tartományban vesztettem, mert a turbólyuk megnőtt. Anyagot kell neki adni(több kipufogógáz kell) hogy lentebbi furdulatszámon is meg tudja indítani a csigát kellőképp. Össekaparok annyi pénzt és jön rá a nagy chip le is méretem hogy tudjam mennyiből mennyi lett meg, hogy a 600 Nm az már hátbarúg rendesen az már tetszeni fog szerintem.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 31. hétfő, 14:27


YELLOW írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?



Nézd meg mennyit mozog a kar és valamivel nézzél nyomást nekem az segített, 2200 körül beleboostol 1,4-be de utánna tartja az 1,2-őt szépen. 2.0d motoron meg hamarabb kéne élednie 1700-1800 amivel én mentem.

Köszönöm kaptam segítséget kipróbálhattam gyári e46 330d-ből kettőt is és rendben van a gép ezzel a hibrid turbóval sőt itt még nagyobbat rúg egy kicsivel azt mondta a másik két autó gazdája.
Akkor minden rendbe hogy hamarabb éledjen meg nyomatékosabb legyen maradt egy rendes kemény chipp.


mint írtam, ez pont a turbolyuk miatt van. azért üt nagyobbat, mert akkor lesz elég nyomás és az hirtelen jön meg, nem úgy, mint amikor minimális, vagy nincs turbolyuk.
nagy a turbo, kevés a meghajtó nyomás. egy komoly chip lehet megoldás, de az a 100ezer+ kategória árban.


tekertem a geometrián és jó lett.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. augusztus 31. hétfő, 13:45


spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?



Nézd meg mennyit mozog a kar és valamivel nézzél nyomást nekem az segített, 2200 körül beleboostol 1,4-be de utánna tartja az 1,2-őt szépen. 2.0d motoron meg hamarabb kéne élednie 1700-1800 amivel én mentem.

Köszönöm kaptam segítséget kipróbálhattam gyári e46 330d-ből kettőt is és rendben van a gép ezzel a hibrid turbóval sőt itt még nagyobbat rúg egy kicsivel azt mondta a másik két autó gazdája.
Akkor minden rendbe hogy hamarabb éledjen meg nyomatékosabb legyen maradt egy rendes kemény chipp.


mint írtam, ez pont a turbolyuk miatt van. azért üt nagyobbat, mert akkor lesz elég nyomás és az hirtelen jön meg, nem úgy, mint amikor minimális, vagy nincs turbolyuk.
nagy a turbo, kevés a meghajtó nyomás. egy komoly chip lehet megoldás, de az a 100ezer+ kategória árban.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 31. hétfő, 09:57


kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?



Nézd meg mennyit mozog a kar és valamivel nézzél nyomást nekem az segített, 2200 körül beleboostol 1,4-be de utánna tartja az 1,2-őt szépen. 2.0d motoron meg hamarabb kéne élednie 1700-1800 amivel én mentem.

Köszönöm kaptam segítséget kipróbálhattam gyári e46 330d-ből kettőt is és rendben van a gép ezzel a hibrid turbóval sőt itt még nagyobbat rúg egy kicsivel azt mondta a másik két autó gazdája.
Akkor minden rendbe hogy hamarabb éledjen meg nyomatékosabb legyen maradt egy rendes kemény chipp.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 15:36


spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 25. kedd, 14:05


Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 11:19


spencer írta: Sziasztok!még annyit akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



Ez a kérdés nem éppen ide tartozik,de már megválaszoltam a kérdésedet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 22. szombat, 14:27


Sziasztok!még annyit akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 20. csütörtök, 21:07


BarG írta:
spencer írta:
spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi


Az interqler és a szívócső csatlakoztatása egy spéci műanyag idommal ment, ott fizikailag lehetetlen erősítő bilincset rátenni. Meg aztán nem is csöpög úgy, hogy az autó alatt olajfolt legyen, ezért én nem törődtem vele tovább. Ha nálad erős a dolog, akkor szét kell csatlakoztatni a szívócsövet és az interqlert, meg kell takarítani mondjuk féktisztítóval a felületeket, mondjuk szilikonzsírral megkenni és precízen összecsatlakoztatni újra, talán akkor nem fog csöpögni.
De továbbra is kérdés, hogy mennyi olajod is megy így el?


Nem sok olaj megy el ahogy írtad nekem se csöppen le csak csöpög. Igena bilincs nem fogja meg a műanyag gyűrű miatt sem. Már próbáltam zsírral loctitle motor tömítővel de nem lett 100%-ék. A turbó+coolercső csatlakozást azt megfogta a motortömítő. De zavar az előző német autómon ez a turbó 2,2 baron ment persze nem gyári csatlakozásokkal hanem egy 60-as coolerezéssel de por száraz volt.

Meg egy kicsit maximalista is vagyok és mindent megadtam ennek a 330d-nek de nem jön át a varázsa. Szinte minden csili vili lett rajta persze ésszerű kereteken belül, és mégse tetszik.


Hát pedig a 330d egy elég meggyőző autó. Ha Neked nem jön be, akkor vagy túl magasak az elvárásaid és Ferrarit kellene venned, vagy nincs minden rendben a géppel.


Nem akarok más márkát itt dicsérni de volt egy 267 lovas 567Nm-es 1,9 Pd-m az brutál volt meg van egy 2.0 Cr Skoda is ami chippes 175 ló és 440Nm-el de kétszer durvábban hátbavág mint a 330d. A lovak megvannak mert már 2x is lemérettem keréken az erejét.(206-207 ló volt).


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2015. augusztus 20. csütörtök, 19:49


spencer írta:
spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi


Az interqler és a szívócső csatlakoztatása egy spéci műanyag idommal ment, ott fizikailag lehetetlen erősítő bilincset rátenni. Meg aztán nem is csöpög úgy, hogy az autó alatt olajfolt legyen, ezért én nem törődtem vele tovább. Ha nálad erős a dolog, akkor szét kell csatlakoztatni a szívócsövet és az interqlert, meg kell takarítani mondjuk féktisztítóval a felületeket, mondjuk szilikonzsírral megkenni és precízen összecsatlakoztatni újra, talán akkor nem fog csöpögni.
De továbbra is kérdés, hogy mennyi olajod is megy így el?


Nem sok olaj megy el ahogy írtad nekem se csöppen le csak csöpög. Igena bilincs nem fogja meg a műanyag gyűrű miatt sem. Már próbáltam zsírral loctitle motor tömítővel de nem lett 100%-ék. A turbó+coolercső csatlakozást azt megfogta a motortömítő. De zavar az előző német autómon ez a turbó 2,2 baron ment persze nem gyári csatlakozásokkal hanem egy 60-as coolerezéssel de por száraz volt.

Meg egy kicsit maximalista is vagyok és mindent megadtam ennek a 330d-nek de nem jön át a varázsa. Szinte minden csili vili lett rajta persze ésszerű kereteken belül, és mégse tetszik.


Hát pedig a 330d egy elég meggyőző autó. Ha Neked nem jön be, akkor vagy túl magasak az elvárásaid és Ferrarit kellene venned, vagy nincs minden rendben a géppel.