b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. december 28. vasárnap, 14:24


lela írta: Minap termosztát cserénél levettem a szívó oldali csövet a turbónál, és csináltam pár képet a turbóról.


Megmozgattam a tengelyét ki be fel le, és nem mozgott, de picit olajos volt.Illetve az intercoolert is levettem abban is volt egy minimális olaj, kimostam benzinnel.
Az autó egyáltalán nem eszi az olajat, de 1800-ig elég erőtlennek érzem.Illetve ha beindítom hidegen és szinte azonnal elindulok picit fütyül a turbó, gondolom azért mert idő kell neki mire az olaj megkeni a tengelyt.
A kérdésem az lenne hogy hogyan tudom ellenőrizni hogy jó e a turbó, itt elsősorban a vákumos geometria szabályzásra gondolok, hogyan működik ez?Esetleg valaki el tudja ezt magyarázni, esetleg valami videóval képpel illusztrálni az adott típusra vonatkozólag?




Az olaj a kartergáz miatt kerül oda, ill. az indításkor még egy kis pára is lecsapódik. A fütyülés előfordul, de nem jelent problémát. A geometria szabályzás fordulat függő. Ezt gázadáskor le lehet ellenőrizni. Valakit megkérsz, finoman emeli a fordulatot, Te meg ellenőrzöd. A turbó kenését befolyásolhatja a rossz kartergáz szűrő. Ezt is ellenőrizni kell. Kenés nélkül nem sokáig működne, mivel magas a fordulatszáma.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 28. vasárnap, 14:27

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. december 28. vasárnap, 13:53


Minap termosztát cserénél levettem a szívó oldali csövet a turbónál, és csináltam pár képet a turbóról.


Megmozgattam a tengelyét ki be fel le, és nem mozgott, de picit olajos volt.Illetve az intercoolert is levettem abban is volt egy minimális olaj, kimostam benzinnel.
Az autó egyáltalán nem eszi az olajat, de 1800-ig elég erőtlennek érzem.Illetve ha beindítom hidegen és szinte azonnal elindulok picit fütyül a turbó, gondolom azért mert idő kell neki mire az olaj megkeni a tengelyt.
A kérdésem az lenne hogy hogyan tudom ellenőrizni hogy jó e a turbó, itt elsősorban a vákumos geometria szabályzásra gondolok, hogyan működik ez?Kell e időnként levenni a turbót kitakarítani a kipufogóoldali részét a koromtól?Van e vízhűtés ezeknél a turbóknál?Azt sem igazán értem hogy miért kell a kartelgázszűrőt cserélni mikor a 150 le-nél csak egy szelep van benne.Valóban szükség van ennek a cseréjére?Esetleg valaki el tudja ezt magyarázni,talán valami videóval képpel illusztrálni az adott típusra vonatkozólag?















Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2014. december 28. vasárnap, 14:27

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz pupika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. november 20. csütörtök, 18:07


Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy indulásnál az első 5 percben hideg motornál fütyül a turbóm utána elhallgat. Ez normális vagy már küszködik a turbóm? Olaj ezt befolyásolhatja? Castrol 5w30 edge van benne! Kartergáz szűrő csere most esedékes! Az okozhatja ezt?

320D BMW 2000-es

Köszönöm a választ

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2014. november 09. vasárnap, 20:03


Sziasztok!
Írtam mostanában, hogy a turbócsere után nagyon gyenge a kocsi. Ahogy itt visszaolvastam, másnak is előfordult ilyen gond, de igazi megoldást senki sem tudott írni. Ma lebontottam amit kellett, és újra átnéztem mindent. Mivel vákuumos turbóm van, a vákuumcsöveket kicseréltem, hátha sérült valamelyik. Sajnos nem történt változás, annyira gyenge az autó, hogy legfeljebb 100 lóerősnek (vagy annyinak sem) mondanám. Tudom, hogy a légtömegmérő is hibás lehet, de mikor elszállt a turbó, még semmi baja sem volt, ezért azt hagynám utoljára. Többen írtátok, ha jól emlékszem, hogy "adaptációresetet" kell csinálni. Tudtok javasolni valakit Miskolcon vagy környékén, aki ilyennel foglalkozik és ért is hozzá? Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 09. vasárnap, 20:48

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. november 06. csütörtök, 12:27


takytomy1 írta:
rece65 írta:
takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!

Hi!

Ez a két hűtő közötti "kosz" ez mitől keletkezik?(por,levél stb.. vagy más?)
Fényképen megtudod mutatni hogy hol van?
Nagyjából tudom de kényelmes vagyok és megnézném képről is...
Jó lenne bármilyen kép vagy videó nem ragaszkodom a tiedhez!!

Enyém is fütyül és szeretném nagyon ha ez megoldaná,szólok is majd a szerelőmnek csak nagyon elfoglalt!

Üdv!



Por meg levél volt de rendesen
Itt megtudod nézni a kiszerelését az intercoolernek akkor látod,hogy hol van szemét!
https://www.youtube.com/watch?v=R-itX-cmkSA

És ennek mi köze lehet a turbó fütyüléséhez?

Köszi a videót!



takytomy1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz takytomy1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. november 05. szerda, 17:04


rece65 írta:
takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!

Hi!

Ez a két hűtő közötti "kosz" ez mitől keletkezik?(por,levél stb.. vagy más?)
Fényképen megtudod mutatni hogy hol van?
Nagyjából tudom de kényelmes vagyok és megnézném képről is...
Jó lenne bármilyen kép vagy videó nem ragaszkodom a tiedhez!!

Enyém is fütyül és szeretném nagyon ha ez megoldaná,szólok is majd a szerelőmnek csak nagyon elfoglalt!

Üdv!



Por meg levél volt de rendesen
Itt megtudod nézni a kiszerelését az intercoolernek akkor látod,hogy hol van szemét!
https://www.youtube.com/watch?v=R-itX-cmkSA

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. november 05. szerda, 13:13


takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!

Hi!

Ez a két hűtő közötti "kosz" ez mitől keletkezik?(por,levél stb.. vagy más?)
Fényképen megtudod mutatni hogy hol van?
Nagyjából tudom de kényelmes vagyok és megnézném képről is...
Jó lenne bármilyen kép vagy videó nem ragaszkodom a tiedhez!!

Enyém is fütyül és szeretném nagyon ha ez megoldaná,szólok is majd a szerelőmnek csak nagyon elfoglalt!

Üdv!




takytomy1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz takytomy1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. november 04. kedd, 17:44


SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!


Szia!

Lehet érdeklődni, hogy milyen turbót vettél? Csak mert a napokban nézegettem mibe fájna egy turbó csere - ha oda kerülök - és meglepve láttam, hogy olyan 100eFt környékén már lehet ebay-ról rendelni újat. Kicsit után is néztem, így kiderült, hogy ezek kínai koppintott gyártmányok
Az ember esze megáll, mi minden sz@rt koppintanak már ott ...



ha egyszer kimennél, egy hónap múlva téged is lehetne kapni másolatban




Én a Turborail márkájú vettem ez olasz gyártmányú!Azt mondták a Wizardnál,hogy az autó szerelők körében ismert márka.Az ára 150000 volt de ebben benne van a tömítéskészlet is!Viszont ami jó volt,a honlapjukon írják,hogy a régit beszámítják gondoltam megkérdezem hátha olcsóbb lesz.Hát olcsóbb is lett volna 5-6000 ezerrel mert azt mondták ennyiért átveszik,én meg mondtam akkor inkább marad otthon és ültetek bele virágot!

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2014. november 04. kedd, 10:41


takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!


Köszönöm, ez is egy lehetőség! Először kicserélem a vákuumcsöveket, az egyikből alapból vissza kellett vágni, mert elrepedt a turbócserénél, ezért most is hasonlót fogok keresni. Külföldre járáshoz én is új feltöltőt vettem volna. Nem biztos, hogy tényleg jobb, de nekem is megnyugtatóbb a tudat.


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. november 04. kedd, 09:18


YELLOW írta:
SP_323i írta:
takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!


Szia!

Lehet érdeklődni, hogy milyen turbót vettél? Csak mert a napokban nézegettem mibe fájna egy turbó csere - ha oda kerülök - és meglepve láttam, hogy olyan 100eFt környékén már lehet ebay-ról rendelni újat. Kicsit után is néztem, így kiderült, hogy ezek kínai koppintott gyártmányok
Az ember esze megáll, mi minden sz@rt koppintanak már ott ...



ha egyszer kimennél, egy hónap múlva téged is lehetne kapni másolatban




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2014. november 04. kedd, 09:13


SP_323i írta:
takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!


Szia!

Lehet érdeklődni, hogy milyen turbót vettél? Csak mert a napokban nézegettem mibe fájna egy turbó csere - ha oda kerülök - és meglepve láttam, hogy olyan 100eFt környékén már lehet ebay-ról rendelni újat. Kicsit után is néztem, így kiderült, hogy ezek kínai koppintott gyártmányok
Az ember esze megáll, mi minden sz@rt koppintanak már ott ...



ha egyszer kimennél, egy hónap múlva téged is lehetne kapni másolatban

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. november 04. kedd, 08:54


takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!


Szia!

Lehet érdeklődni, hogy milyen turbót vettél? Csak mert a napokban nézegettem mibe fájna egy turbó csere - ha oda kerülök - és meglepve láttam, hogy olyan 100eFt környékén már lehet ebay-ról rendelni újat. Kicsit után is néztem, így kiderült, hogy ezek kínai koppintott gyártmányok
Az ember esze megáll, mi minden sz@rt koppintanak már ott ...



takytomy1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz takytomy1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 16:49


Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 11:16


nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. november 02. vasárnap, 21:57


Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.