slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 16:26


Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.

GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 20:52


YELLOW írta:
slooter írta:

a szerelő haverom azt mondja, hogy nem szükséges a turbóba olajat önteni, mivel indítás után mindjárt a turbó kapja először az olajat (hozzáteszem, nem nagyon bízom ebben a megoldásban, mivel a garrett videójában is a szerelő önt kb 1 deci olajat a turbó tengelyhez menő csövébe).

vélemény?



inkább tegyél.


Nem hiszem, hogy szárazon rakják össze, de hamarabb ér az olaj a tengelyhez ha öntesz a csőbe is!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 20:46


slooter írta:
viktor írta:
SP_323i írta:
slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Olajcsövet, tömítést szóval mindent újra a közelében. Amennyiben szükséges kartergáz szűrő csere, főleg ha betétes és nem lecsapatós van még benne. Az olajcsőben lehet odakozmált olaj ami miatt rosszabb a kenés.
Az EGR-t meg ne falaztasd le, mert önmagában csak teljesítmény vesztésed lesz. Ha nem akarod, hogy visszamenjen a kipuffgáz a szívó oldalra, akkor szoftveresen kell kiiktatni.
Meg ha már ennyire meg lesz bontva a kocsi, EGR, szívó oldal, intercoller tisztítás is legyen meg. Csak egy jó tanács
A fent leírt dolgoknak szinte mindnek van itt topikja. Érdemes utána olvasgatni

ui
ha nem indiszkrét a kérdés: mennyiért sikerült szerezni garrett-t?



Ettől az EGR lefalazástól én is tartok kicsit, csak a szerelő feldobta lehetőségként, de azt hiszem rendesen megtisztítom nem lehet nagy baj.

Garrett gyári turbó 250 eFt. az első nagyobb befektetésem a kocsiba, eddig csak izzítás vezérlő egység csere volt (16.000 Ft), de az mindjárt a vásárláskor . Tudtam is mikor megvettem hogy cserés lesz.

Köszi a segítséget!



Én dugóztam le, de a "kis mocsok" észleli és visszavesz a teljesítményből (nem adagol annyi naftát). Ez még városban nem lenne vészes, de pályán érezhetően lassú volt a gép. Kormolni viszont nem kormolt a kevés gázolaj miatt. Ezért írtam, hogyha ilyenen gondolkozol, akkor az csak szoftveresen legyen megoldva, mert sima dugózással nem lehet átverni az agyát




mivel érdemes takarítani pl a levegőcsöveket? van valvoline spray-m kimondottam egr-re, ami szerintem jó az intercooler-re is. van aki brigéciollal csinál mindent. valami hasznos tipp?



Brigeciol, benzin, egr tisztító. Szvsz minden amit be tudsz vetni
A szívó oldali járatokra még az üvegpucoló kefe is jó hatással tud lenni



Egy olaj csere sem ártana.




5W30 gyári bmw olajat rakok bele majd. ma addig jutottunk, hogy feltettük az új garrett turbót, szívósort visszaraktuk. nem volt kedvünk sokat dolgozni

a szerelő haverom azt mondja, hogy nem szükséges a turbóba olajat önteni, mivel indítás után mindjárt a turbó kapja először az olajat (hozzáteszem, nem nagyon bízom ebben a megoldásban, mivel a garrett videójában is a szerelő önt kb 1 deci olajat a turbó tengelyhez menő csövébe).

vélemény?


Öntsetek. A haverod, meg rakja a saját turbóját, ahogy akarja. 250000 ft-os turbónál ne okoskodjon a Te számládra. Beindítod elromlik, Ő meg széttárja a kezét, mint egy pingvin, hogy gyári hibás volt. Téged meg elhajt a garrett a francba és buktál is egy halom pénzt. Némi lustaság miatt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 20:44


slooter írta:
viktor írta:
SP_323i írta:
slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Olajcsövet, tömítést szóval mindent újra a közelében. Amennyiben szükséges kartergáz szűrő csere, főleg ha betétes és nem lecsapatós van még benne. Az olajcsőben lehet odakozmált olaj ami miatt rosszabb a kenés.
Az EGR-t meg ne falaztasd le, mert önmagában csak teljesítmény vesztésed lesz. Ha nem akarod, hogy visszamenjen a kipuffgáz a szívó oldalra, akkor szoftveresen kell kiiktatni.
Meg ha már ennyire meg lesz bontva a kocsi, EGR, szívó oldal, intercoller tisztítás is legyen meg. Csak egy jó tanács
A fent leírt dolgoknak szinte mindnek van itt topikja. Érdemes utána olvasgatni

ui
ha nem indiszkrét a kérdés: mennyiért sikerült szerezni garrett-t?



Ettől az EGR lefalazástól én is tartok kicsit, csak a szerelő feldobta lehetőségként, de azt hiszem rendesen megtisztítom nem lehet nagy baj.

Garrett gyári turbó 250 eFt. az első nagyobb befektetésem a kocsiba, eddig csak izzítás vezérlő egység csere volt (16.000 Ft), de az mindjárt a vásárláskor . Tudtam is mikor megvettem hogy cserés lesz.

Köszi a segítséget!



Én dugóztam le, de a "kis mocsok" észleli és visszavesz a teljesítményből (nem adagol annyi naftát). Ez még városban nem lenne vészes, de pályán érezhetően lassú volt a gép. Kormolni viszont nem kormolt a kevés gázolaj miatt. Ezért írtam, hogyha ilyenen gondolkozol, akkor az csak szoftveresen legyen megoldva, mert sima dugózással nem lehet átverni az agyát




mivel érdemes takarítani pl a levegőcsöveket? van valvoline spray-m kimondottam egr-re, ami szerintem jó az intercooler-re is. van aki brigéciollal csinál mindent. valami hasznos tipp?



Brigeciol, benzin, egr tisztító. Szvsz minden amit be tudsz vetni
A szívó oldali járatokra még az üvegpucoló kefe is jó hatással tud lenni



Egy olaj csere sem ártana.




5W30 gyári bmw olajat rakok bele majd. ma addig jutottunk, hogy feltettük az új garrett turbót, szívósort visszaraktuk. nem volt kedvünk sokat dolgozni

a szerelő haverom azt mondja, hogy nem szükséges a turbóba olajat önteni, mivel indítás után mindjárt a turbó kapja először az olajat (hozzáteszem, nem nagyon bízom ebben a megoldásban, mivel a garrett videójában is a szerelő önt kb 1 deci olajat a turbó tengelyhez menő csövébe).

vélemény?



inkább tegyél.

slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 20:33


viktor írta:
SP_323i írta:
slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Olajcsövet, tömítést szóval mindent újra a közelében. Amennyiben szükséges kartergáz szűrő csere, főleg ha betétes és nem lecsapatós van még benne. Az olajcsőben lehet odakozmált olaj ami miatt rosszabb a kenés.
Az EGR-t meg ne falaztasd le, mert önmagában csak teljesítmény vesztésed lesz. Ha nem akarod, hogy visszamenjen a kipuffgáz a szívó oldalra, akkor szoftveresen kell kiiktatni.
Meg ha már ennyire meg lesz bontva a kocsi, EGR, szívó oldal, intercoller tisztítás is legyen meg. Csak egy jó tanács
A fent leírt dolgoknak szinte mindnek van itt topikja. Érdemes utána olvasgatni

ui
ha nem indiszkrét a kérdés: mennyiért sikerült szerezni garrett-t?



Ettől az EGR lefalazástól én is tartok kicsit, csak a szerelő feldobta lehetőségként, de azt hiszem rendesen megtisztítom nem lehet nagy baj.

Garrett gyári turbó 250 eFt. az első nagyobb befektetésem a kocsiba, eddig csak izzítás vezérlő egység csere volt (16.000 Ft), de az mindjárt a vásárláskor . Tudtam is mikor megvettem hogy cserés lesz.

Köszi a segítséget!



Én dugóztam le, de a "kis mocsok" észleli és visszavesz a teljesítményből (nem adagol annyi naftát). Ez még városban nem lenne vészes, de pályán érezhetően lassú volt a gép. Kormolni viszont nem kormolt a kevés gázolaj miatt. Ezért írtam, hogyha ilyenen gondolkozol, akkor az csak szoftveresen legyen megoldva, mert sima dugózással nem lehet átverni az agyát




mivel érdemes takarítani pl a levegőcsöveket? van valvoline spray-m kimondottam egr-re, ami szerintem jó az intercooler-re is. van aki brigéciollal csinál mindent. valami hasznos tipp?



Brigeciol, benzin, egr tisztító. Szvsz minden amit be tudsz vetni
A szívó oldali járatokra még az üvegpucoló kefe is jó hatással tud lenni



Egy olaj csere sem ártana.




5W30 gyári bmw olajat rakok bele majd. ma addig jutottunk, hogy feltettük az új garrett turbót, szívósort visszaraktuk. nem volt kedvünk sokat dolgozni

a szerelő haverom azt mondja, hogy nem szükséges a turbóba olajat önteni, mivel indítás után mindjárt a turbó kapja először az olajat (hozzáteszem, nem nagyon bízom ebben a megoldásban, mivel a garrett videójában is a szerelő önt kb 1 deci olajat a turbó tengelyhez menő csövébe).

vélemény?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 22:20


SP_323i írta:
slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Olajcsövet, tömítést szóval mindent újra a közelében. Amennyiben szükséges kartergáz szűrő csere, főleg ha betétes és nem lecsapatós van még benne. Az olajcsőben lehet odakozmált olaj ami miatt rosszabb a kenés.
Az EGR-t meg ne falaztasd le, mert önmagában csak teljesítmény vesztésed lesz. Ha nem akarod, hogy visszamenjen a kipuffgáz a szívó oldalra, akkor szoftveresen kell kiiktatni.
Meg ha már ennyire meg lesz bontva a kocsi, EGR, szívó oldal, intercoller tisztítás is legyen meg. Csak egy jó tanács
A fent leírt dolgoknak szinte mindnek van itt topikja. Érdemes utána olvasgatni

ui
ha nem indiszkrét a kérdés: mennyiért sikerült szerezni garrett-t?



Ettől az EGR lefalazástól én is tartok kicsit, csak a szerelő feldobta lehetőségként, de azt hiszem rendesen megtisztítom nem lehet nagy baj.

Garrett gyári turbó 250 eFt. az első nagyobb befektetésem a kocsiba, eddig csak izzítás vezérlő egység csere volt (16.000 Ft), de az mindjárt a vásárláskor . Tudtam is mikor megvettem hogy cserés lesz.

Köszi a segítséget!



Én dugóztam le, de a "kis mocsok" észleli és visszavesz a teljesítményből (nem adagol annyi naftát). Ez még városban nem lenne vészes, de pályán érezhetően lassú volt a gép. Kormolni viszont nem kormolt a kevés gázolaj miatt. Ezért írtam, hogyha ilyenen gondolkozol, akkor az csak szoftveresen legyen megoldva, mert sima dugózással nem lehet átverni az agyát




mivel érdemes takarítani pl a levegőcsöveket? van valvoline spray-m kimondottam egr-re, ami szerintem jó az intercooler-re is. van aki brigéciollal csinál mindent. valami hasznos tipp?



Brigeciol, benzin, egr tisztító. Szvsz minden amit be tudsz vetni
A szívó oldali járatokra még az üvegpucoló kefe is jó hatással tud lenni



Egy olaj csere sem ártana.



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 21:11


slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Olajcsövet, tömítést szóval mindent újra a közelében. Amennyiben szükséges kartergáz szűrő csere, főleg ha betétes és nem lecsapatós van még benne. Az olajcsőben lehet odakozmált olaj ami miatt rosszabb a kenés.
Az EGR-t meg ne falaztasd le, mert önmagában csak teljesítmény vesztésed lesz. Ha nem akarod, hogy visszamenjen a kipuffgáz a szívó oldalra, akkor szoftveresen kell kiiktatni.
Meg ha már ennyire meg lesz bontva a kocsi, EGR, szívó oldal, intercoller tisztítás is legyen meg. Csak egy jó tanács
A fent leírt dolgoknak szinte mindnek van itt topikja. Érdemes utána olvasgatni

ui
ha nem indiszkrét a kérdés: mennyiért sikerült szerezni garrett-t?



Ettől az EGR lefalazástól én is tartok kicsit, csak a szerelő feldobta lehetőségként, de azt hiszem rendesen megtisztítom nem lehet nagy baj.

Garrett gyári turbó 250 eFt. az első nagyobb befektetésem a kocsiba, eddig csak izzítás vezérlő egység csere volt (16.000 Ft), de az mindjárt a vásárláskor . Tudtam is mikor megvettem hogy cserés lesz.

Köszi a segítséget!



Én dugóztam le, de a "kis mocsok" észleli és visszavesz a teljesítményből (nem adagol annyi naftát). Ez még városban nem lenne vészes, de pályán érezhetően lassú volt a gép. Kormolni viszont nem kormolt a kevés gázolaj miatt. Ezért írtam, hogyha ilyenen gondolkozol, akkor az csak szoftveresen legyen megoldva, mert sima dugózással nem lehet átverni az agyát




mivel érdemes takarítani pl a levegőcsöveket? van valvoline spray-m kimondottam egr-re, ami szerintem jó az intercooler-re is. van aki brigéciollal csinál mindent. valami hasznos tipp?



Brigeciol, benzin, egr tisztító. Szvsz minden amit be tudsz vetni
A szívó oldali járatokra még az üvegpucoló kefe is jó hatással tud lenni




slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 20:36


SP_323i írta:
slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Olajcsövet, tömítést szóval mindent újra a közelében. Amennyiben szükséges kartergáz szűrő csere, főleg ha betétes és nem lecsapatós van még benne. Az olajcsőben lehet odakozmált olaj ami miatt rosszabb a kenés.
Az EGR-t meg ne falaztasd le, mert önmagában csak teljesítmény vesztésed lesz. Ha nem akarod, hogy visszamenjen a kipuffgáz a szívó oldalra, akkor szoftveresen kell kiiktatni.
Meg ha már ennyire meg lesz bontva a kocsi, EGR, szívó oldal, intercoller tisztítás is legyen meg. Csak egy jó tanács
A fent leírt dolgoknak szinte mindnek van itt topikja. Érdemes utána olvasgatni

ui
ha nem indiszkrét a kérdés: mennyiért sikerült szerezni garrett-t?



Ettől az EGR lefalazástól én is tartok kicsit, csak a szerelő feldobta lehetőségként, de azt hiszem rendesen megtisztítom nem lehet nagy baj.

Garrett gyári turbó 250 eFt. az első nagyobb befektetésem a kocsiba, eddig csak izzítás vezérlő egység csere volt (16.000 Ft), de az mindjárt a vásárláskor . Tudtam is mikor megvettem hogy cserés lesz.

Köszi a segítséget!



Én dugóztam le, de a "kis mocsok" észleli és visszavesz a teljesítményből (nem adagol annyi naftát). Ez még városban nem lenne vészes, de pályán érezhetően lassú volt a gép. Kormolni viszont nem kormolt a kevés gázolaj miatt. Ezért írtam, hogyha ilyenen gondolkozol, akkor az csak szoftveresen legyen megoldva, mert sima dugózással nem lehet átverni az agyát




mivel érdemes takarítani pl a levegőcsöveket? van valvoline spray-m kimondottam egr-re, ami szerintem jó az intercooler-re is. van aki brigéciollal csinál mindent. valami hasznos tipp?



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 15:51


slooter írta:
SP_323i írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Olajcsövet, tömítést szóval mindent újra a közelében. Amennyiben szükséges kartergáz szűrő csere, főleg ha betétes és nem lecsapatós van még benne. Az olajcsőben lehet odakozmált olaj ami miatt rosszabb a kenés.
Az EGR-t meg ne falaztasd le, mert önmagában csak teljesítmény vesztésed lesz. Ha nem akarod, hogy visszamenjen a kipuffgáz a szívó oldalra, akkor szoftveresen kell kiiktatni.
Meg ha már ennyire meg lesz bontva a kocsi, EGR, szívó oldal, intercoller tisztítás is legyen meg. Csak egy jó tanács
A fent leírt dolgoknak szinte mindnek van itt topikja. Érdemes utána olvasgatni

ui
ha nem indiszkrét a kérdés: mennyiért sikerült szerezni garrett-t?



Ettől az EGR lefalazástól én is tartok kicsit, csak a szerelő feldobta lehetőségként, de azt hiszem rendesen megtisztítom nem lehet nagy baj.

Garrett gyári turbó 250 eFt. az első nagyobb befektetésem a kocsiba, eddig csak izzítás vezérlő egység csere volt (16.000 Ft), de az mindjárt a vásárláskor . Tudtam is mikor megvettem hogy cserés lesz.

Köszi a segítséget!



Én dugóztam le, de a "kis mocsok" észleli és visszavesz a teljesítményből (nem adagol annyi naftát). Ez még városban nem lenne vészes, de pályán érezhetően lassú volt a gép. Kormolni viszont nem kormolt a kevés gázolaj miatt. Ezért írtam, hogyha ilyenen gondolkozol, akkor az csak szoftveresen legyen megoldva, mert sima dugózással nem lehet átverni az agyát


slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 15:40


SP_323i írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Olajcsövet, tömítést szóval mindent újra a közelében. Amennyiben szükséges kartergáz szűrő csere, főleg ha betétes és nem lecsapatós van még benne. Az olajcsőben lehet odakozmált olaj ami miatt rosszabb a kenés.
Az EGR-t meg ne falaztasd le, mert önmagában csak teljesítmény vesztésed lesz. Ha nem akarod, hogy visszamenjen a kipuffgáz a szívó oldalra, akkor szoftveresen kell kiiktatni.
Meg ha már ennyire meg lesz bontva a kocsi, EGR, szívó oldal, intercoller tisztítás is legyen meg. Csak egy jó tanács
A fent leírt dolgoknak szinte mindnek van itt topikja. Érdemes utána olvasgatni

ui
ha nem indiszkrét a kérdés: mennyiért sikerült szerezni garrett-t?



Ettől az EGR lefalazástól én is tartok kicsit, csak a szerelő feldobta lehetőségként, de azt hiszem rendesen megtisztítom nem lehet nagy baj.

Garrett gyári turbó 250 eFt. az első nagyobb befektetésem a kocsiba, eddig csak izzítás vezérlő egység csere volt (16.000 Ft), de az mindjárt a vásárláskor . Tudtam is mikor megvettem hogy cserés lesz.

Köszi a segítséget!



slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 15:35


SP_323i írta:
slooter írta:
lela írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Itt van egy video, talán segít.
Ne felejtsd el összerakáskor a tengelyhez menő csőbe olajat fecskendezni.



gondolom a gyári 5w30 olajat kell befecskendezni oda?


Úgy, úgy!



Thanks



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 14:53


slooter írta:
lela írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Itt van egy video, talán segít.
Ne felejtsd el összerakáskor a tengelyhez menő csőbe olajat fecskendezni.



gondolom a gyári 5w30 olajat kell befecskendezni oda?


Úgy, úgy!


slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 14:39


lela írta:
slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Itt van egy video, talán segít.
Ne felejtsd el összerakáskor a tengelyhez menő csőbe olajat fecskendezni.



gondolom a gyári 5w30 olajat kell befecskendezni oda?


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 14:25


b_imi írta:
lela írta:

Ezt a tisztítást csak érdeklődésképpen írtam hogy van e értelme?Szokta e valaki csinálni itt a fórumon?Azért nem olyan egyszerű kivenni ahhoz hogy csak heccből kitakarítsam.De ha ezzel megnövelem az élettartamát akkor talán.Csak gondolom ahhoz hogy megtakarítsam normálisan szét kellene szedni, akkor meg tömítéseket kellene benne cserélni.

Mit jelent hogy elektromos vezérlésű? Nyilván van egy mágnesszelep ami kinyit és a vákumot a vákummunkahengerre juttatja ami a rudazatot mozgatja, ugyanúgy mint az egr szelep esetén.


Az első a vákuumos, a második az elektromos geometria vezérlésű.




És tényleg:

elektromos semmi vákum szír-szar, de akkor itt miért ezt hozza.Akkor hogy keressem?Alvázszám szerint, az úgy pontosabb mint évjárat alapján?Csodálkoztam is mert sehol nem emlékeztem puffer tartályra, vákumcsőre stb.
Illetve az van ráírva a turbóra hogy GT1749V.Na most ha rákerestem csak a vákumosakat hozta.Hogy keressem neten?


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 14:18


slooter írta: Üdv!

Sajnos turbócsere előtt állok. Segítséget kérnék, mire érdemes odafigyelni, mit érdemes rendesen megtakarítani....stb.

250.000 km van lassacskán az e46 toruing-ban , tört a tengely, csapágyak gatya. még a gyári turbó volt benne, most adta meg magát.

gyári garrett turbót rendeltem, ami holnap elvileg meglesz, csinálnánk is az autót, csak érdekelne hogy mire figyeljek a cserénél, nehogy esetleg még egyszer szét kelljen borítani az autót.

illetve más téma: a kipufogó visszavezetőnél (még egyszer elégeti) azt mondja a szerelő, hogy kb 1 cm vastag olajsár van. érdemes rendesen kitakarítani vagy inkább maszek módon egy lemezzel lezárni azt a részt ( ezt a megoldást én annyira nem lájkolom ).

köszi!


Itt van egy video, talán segít.
Ne felejtsd el összerakáskor a tengelyhez menő csőbe olajat fecskendezni.