si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2015. szeptember 01. kedd, 17:38


YELLOW írta: Korábban tankoltam egy teli tank OMV MaxxMotion 95-ös üzemanyagot. Évente legalább 1x szoktam minőségi, prémium üzemanyagot tankolni, igaz nem teli tankot. Mindezt azért is tettem, mert a Nyékládházi OMV kúton ez a prémium anyag annyiba került, mint Tiszaújvárosban a Shell-nél a hagyományos 95-ös. Illetve rossz helyre álltam be, mert az ár miatt azt hittem ez a sima. De sajnos csak nálunk volt túl drága.

(Teszem hozzá az utóbbi 1 évben kb. 1x cirka 10 litert tankoltam a Shell-nél, holott korábban 6 évig csak ott tankoltam. Az utóbbi 1-2 évben Polgáron az Agip kúton tankoltam, ahol szintén MOL-os anyag van. Mivel város ártyával hétvégén 15Ft kedvezmény van. Alapjában véve már nem olcsóbb, mint Tiszaújvárosban, ami kicsit genóság, mert korábban, még ehhez képest is legalább 8Ft-tal volt olcsóbb. Azért szoktam át az Agip-ra, mert mióta a Shell-nél ez a Nitro nevezetű anyag van, megnőtt a fogyasztás és lomhább lett az autó. éehet csak a helyi kútnál, mert máshol nem tankoltam azóta Shell-t. Sajnos a 100-as Power racing is megszűnt, pedig az tényleg jó volt. Érdekes mert az Agip kútnál a natúr 95-nél nem tapasztaltam ilyet, jó a teljesítmány, jó a fogyasztás.)

Visszatérve a MaxxMotion 95-höz. Rendesen meg vagyok döbbenve. Korábban tankoltam már sima 95-öst az OMV-nél, és azt is jobbnak éreztem. Na de ez... Eddig is, ahhoz képest mekkora motor lapul az orrában, meglepően dinamikus volt. Ezzel meg, meg van táltosodva. Komolyan mondom nem lehet megállni, hogy ne nyomd neki oda. Ha az ember képes kultúráltan autózni, biztos jóval kevesebbet fogyaszt. Ha az egész tankot a saját nyugodt tempómban, vezetési stílusomban tudtam volna levezetni, több hosszú távval, akkor simán elmentem volna 950km-t. Én ennyire saccolom, de a 900 biztos meg van. Még így is meglepően jó, hogy hogy közlekedtem vele, és főleg városban. Még van a tankban több mint a negyede (negyed és a fél között van), és ~550km-t mentem eddig. Közel pontos a BC, nulláztam tankolásnál. Most 7,2-t mutat, ami ma váltott át 7,1-ről, de mondom nagyon nem bírok magammal.

Azt kell mondjam, ez egy jó üzemanyag. Régen a 100-as Shell Power racing-nél éreztem hasonlót, igaz ott hiába jártam vele óvatosan, nem tudott jobb fogyasztást hozni. Ezzel tudna, ha bírnám tartani a lábam.


placebo

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2015. szeptember 01. kedd, 17:13


[quote="elgeri"]
tusi_ írta:
nickname írta:
tusi_ írta: Tankoltam en is a 95 V Motion-t es sokkal jobb, mint a Shell 95 Nitro, plane mint a Fuel Save, az egy szemet. De a V-Motion is messze elmarad az Osztrak vagy Nemet benzintol.
Ha megyek haza Magyarorszagra, akkor mindig Osztrakoknal tankolok, mert 15 Centtel olcsobb, mint Nemetorszagban.
Augusztusban voltam Mo-n es sajnos tankolnom kellett, mert az Osztrak le kifogyoban volt. Nahat azok utan csalodas. Az Osztrak Jettel felmentem 5-ben 3 szemellyel emelkedora, mig a Motionnal mar csak 4 ben sikerult ugyanez. Szemelyk ugyanazok voltak es merheto hizas nem volt
Sehllel hagyjuk, ez borzalom. Sajnos teletankoltam vele kocsit, mar alig varom hogy kifogyjon...


Idézet:
Az szar ügy mert a MAXX Motion az színtiszta osztrák üzemanyag, itthon semmit nem tudnak vele manipulálni, mert az átfejtés is teljesen zárt láncú.





OMV-t meg nem probaltam itt, Jet-nel tankolok, vagy ARAL-nal (Nemet BP).
Nemet/Osztrak anyaggal 5.8-6 korul fogyaszt, otthon 6.4 korul mindegyikkel. Persze nem ugyanazok az utak, de azert szvsz jelentos a kulonbseg. Plane az erzet. Inkabb alacsony fordulaton jon elo, sokkal jobban megugrik kis pedal poccintesre is.



Erről az "alacsony fordulatról" jut eszembe, hogy nekem is szokott olyan érzésem lenni, hogy túlságosan bekopog a motor alacsony fordulatról emelve - erről már beszéltünk. Na én is azt érzem, hogy mintha a benzintől függne. Én mindig OMV-ben tankolok, de nem járok külföldre. Először sima 95-öt, aztán kipróbáltam a MAXX-ot (azóta is csak azt - nem megyek sokat, nem nagyon releváns az ár különbség), és mintha sokkal ritkábban kopogott volna be (és mintha fürgébb is lenne). De aztán csak alkalmi az örömöm, mert hol erősebben érzem ,hol gyengébben, de mindig a tankolás után változik (majdnem üres tankot teletöltve). Szóval szerintem a MAXXból is néha jó, néha nem

Azért nem teljesen értem, hogy a XXI. században ezt hogy engedhetik meg mint a gyártók / forgalmazók, mind a hatóságok. (Bár persze csak költői a kérdésem.)



én is csak jókat tudok mondani maxxmotion-ról. harmadszorra tankoltam s eddig elégedett vagyok. igaz azt hallottam, hogy az észak-keleti régiókba ugyanúgy a mol szállít oda is...
bocsánat a dupláért



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. szeptember 01. kedd, 17:14

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2015. szeptember 01. kedd, 17:12


[quote="elgeri"]
tusi_ írta:
nickname írta:
tusi_ írta: Tankoltam en is a 95 V Motion-t es sokkal jobb, mint a Shell 95 Nitro, plane mint a Fuel Save, az egy szemet. De a V-Motion is messze elmarad az Osztrak vagy Nemet benzintol.
Ha megyek haza Magyarorszagra, akkor mindig Osztrakoknal tankolok, mert 15 Centtel olcsobb, mint Nemetorszagban.
Augusztusban voltam Mo-n es sajnos tankolnom kellett, mert az Osztrak le kifogyoban volt. Nahat azok utan csalodas. Az Osztrak Jettel felmentem 5-ben 3 szemellyel emelkedora, mig a Motionnal mar csak 4 ben sikerult ugyanez. Szemelyk ugyanazok voltak es merheto hizas nem volt
Sehllel hagyjuk, ez borzalom. Sajnos teletankoltam vele kocsit, mar alig varom hogy kifogyjon...


Idézet:
Az szar ügy mert a MAXX Motion az színtiszta osztrák üzemanyag, itthon semmit nem tudnak vele manipulálni, mert az átfejtés is teljesen zárt láncú.

én is csak jókat tudok mondani maxxmotion-ról. harmadszorra tankoltam s eddig elégedett vagyok. igaz azt hallottam, hogy az észak-keleti régiókba ugyanúgy a mol szállít oda is...




OMV-t meg nem probaltam itt, Jet-nel tankolok, vagy ARAL-nal (Nemet BP).
Nemet/Osztrak anyaggal 5.8-6 korul fogyaszt, otthon 6.4 korul mindegyikkel. Persze nem ugyanazok az utak, de azert szvsz jelentos a kulonbseg. Plane az erzet. Inkabb alacsony fordulaton jon elo, sokkal jobban megugrik kis pedal poccintesre is.



Erről az "alacsony fordulatról" jut eszembe, hogy nekem is szokott olyan érzésem lenni, hogy túlságosan bekopog a motor alacsony fordulatról emelve - erről már beszéltünk. Na én is azt érzem, hogy mintha a benzintől függne. Én mindig OMV-ben tankolok, de nem járok külföldre. Először sima 95-öt, aztán kipróbáltam a MAXX-ot (azóta is csak azt - nem megyek sokat, nem nagyon releváns az ár különbség), és mintha sokkal ritkábban kopogott volna be (és mintha fürgébb is lenne). De aztán csak alkalmi az örömöm, mert hol erősebben érzem ,hol gyengébben, de mindig a tankolás után változik (majdnem üres tankot teletöltve). Szóval szerintem a MAXXból is néha jó, néha nem

Azért nem teljesen értem, hogy a XXI. században ezt hogy engedhetik meg mint a gyártók / forgalmazók, mind a hatóságok. (Bár persze csak költői a kérdésem.)





elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. szeptember 01. kedd, 16:52


[quote="tusi_"]
nickname írta:
tusi_ írta: Tankoltam en is a 95 V Motion-t es sokkal jobb, mint a Shell 95 Nitro, plane mint a Fuel Save, az egy szemet. De a V-Motion is messze elmarad az Osztrak vagy Nemet benzintol.
Ha megyek haza Magyarorszagra, akkor mindig Osztrakoknal tankolok, mert 15 Centtel olcsobb, mint Nemetorszagban.
Augusztusban voltam Mo-n es sajnos tankolnom kellett, mert az Osztrak le kifogyoban volt. Nahat azok utan csalodas. Az Osztrak Jettel felmentem 5-ben 3 szemellyel emelkedora, mig a Motionnal mar csak 4 ben sikerult ugyanez. Szemelyk ugyanazok voltak es merheto hizas nem volt
Sehllel hagyjuk, ez borzalom. Sajnos teletankoltam vele kocsit, mar alig varom hogy kifogyjon...


Idézet:
Az szar ügy mert a MAXX Motion az színtiszta osztrák üzemanyag, itthon semmit nem tudnak vele manipulálni, mert az átfejtés is teljesen zárt láncú.






OMV-t meg nem probaltam itt, Jet-nel tankolok, vagy ARAL-nal (Nemet BP).
Nemet/Osztrak anyaggal 5.8-6 korul fogyaszt, otthon 6.4 korul mindegyikkel. Persze nem ugyanazok az utak, de azert szvsz jelentos a kulonbseg. Plane az erzet. Inkabb alacsony fordulaton jon elo, sokkal jobban megugrik kis pedal poccintesre is.



Erről az "alacsony fordulatról" jut eszembe, hogy nekem is szokott olyan érzésem lenni, hogy túlságosan bekopog a motor alacsony fordulatról emelve - erről már beszéltünk. Na én is azt érzem, hogy mintha a benzintől függne. Én mindig OMV-ben tankolok, de nem járok külföldre. Először sima 95-öt, aztán kipróbáltam a MAXX-ot (azóta is csak azt - nem megyek sokat, nem nagyon releváns az ár különbség), és mintha sokkal ritkábban kopogott volna be (és mintha fürgébb is lenne). De aztán csak alkalmi az örömöm, mert hol erősebben érzem ,hol gyengébben, de mindig a tankolás után változik (majdnem üres tankot teletöltve). Szóval szerintem a MAXXból is néha jó, néha nem

Azért nem teljesen értem, hogy a XXI. században ezt hogy engedhetik meg mint a gyártók / forgalmazók, mind a hatóságok. (Bár persze csak költői a kérdésem.)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. szeptember 01. kedd, 16:53

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2015. szeptember 01. kedd, 16:19


[quote="nickname"]
tusi_ írta: Tankoltam en is a 95 V Motion-t es sokkal jobb, mint a Shell 95 Nitro, plane mint a Fuel Save, az egy szemet. De a V-Motion is messze elmarad az Osztrak vagy Nemet benzintol.
Ha megyek haza Magyarorszagra, akkor mindig Osztrakoknal tankolok, mert 15 Centtel olcsobb, mint Nemetorszagban.
Augusztusban voltam Mo-n es sajnos tankolnom kellett, mert az Osztrak le kifogyoban volt. Nahat azok utan csalodas. Az Osztrak Jettel felmentem 5-ben 3 szemellyel emelkedora, mig a Motionnal mar csak 4 ben sikerult ugyanez. Szemelyk ugyanazok voltak es merheto hizas nem volt
Sehllel hagyjuk, ez borzalom. Sajnos teletankoltam vele kocsit, mar alig varom hogy kifogyjon...


Idézet:
Az szar ügy mert a MAXX Motion az színtiszta osztrák üzemanyag, itthon semmit nem tudnak vele manipulálni, mert az átfejtés is teljesen zárt láncú.






OMV-t meg nem probaltam itt, Jet-nel tankolok, vagy ARAL-nal (Nemet BP).
Nemet/Osztrak anyaggal 5.8-6 korul fogyaszt, otthon 6.4 korul mindegyikkel. Persze nem ugyanazok az utak, de azert szvsz jelentos a kulonbseg. Plane az erzet. Inkabb alacsony fordulaton jon elo, sokkal jobban megugrik kis pedal poccintesre is.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. szeptember 01. kedd, 16:20

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. szeptember 01. kedd, 14:09


nickname írta:
tusi_ írta: Tankoltam en is a 95 V Motion-t es sokkal jobb, mint a Shell 95 Nitro, plane mint a Fuel Save, az egy szemet. De a V-Motion is messze elmarad az Osztrak vagy Nemet benzintol.
Ha megyek haza Magyarorszagra, akkor mindig Osztrakoknal tankolok, mert 15 Centtel olcsobb, mint Nemetorszagban.
Augusztusban voltam Mo-n es sajnos tankolnom kellett, mert az Osztrak le kifogyoban volt. Nahat azok utan csalodas. Az Osztrak Jettel felmentem 5-ben 3 szemellyel emelkedora, mig a Motionnal mar csak 4 ben sikerult ugyanez. Szemelyk ugyanazok voltak es merheto hizas nem volt
Sehllel hagyjuk, ez borzalom. Sajnos teletankoltam vele kocsit, mar alig varom hogy kifogyjon...



Az szar ügy mert a MAXX Motion az színtiszta osztrák üzemanyag, itthon semmit nem tudnak vele manipulálni, mert az átfejtés is teljesen zárt láncú.


régen mondtam a V-poer Racing-re, hogy be kéne tiltani, hát inkább ezt. én a magyaron tankolttól is meg vagyok döbbenve. még a párom is észrevette, hogy jobban megy, állandóan mondja ne száguldozzak, mondom nem tudok mit tenni, meg van táltosodva bokrosodva. ebebn az a szomorú, hogy a sima 95-os Mol-os anyaggal nem oké valami ezek szerint. de mondom, ahhoz képest, hogy elvileg minden kúton a natúr anyag Mol-os, ahhoz képest az Agip-os kútra vitt jobb, mint a Shell-nél lévő.
szerintem ez tipkus olyan, hogy beetették a parasztokat, mint sok másnál, aztán egyre jobban mókolnak, silányabb, mert már úgyis "függő" lett, úgyis megveszi.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. szeptember 01. kedd, 14:04


tusi_ írta: Tankoltam en is a 95 V Motion-t es sokkal jobb, mint a Shell 95 Nitro, plane mint a Fuel Save, az egy szemet. De a V-Motion is messze elmarad az Osztrak vagy Nemet benzintol.
Ha megyek haza Magyarorszagra, akkor mindig Osztrakoknal tankolok, mert 15 Centtel olcsobb, mint Nemetorszagban.
Augusztusban voltam Mo-n es sajnos tankolnom kellett, mert az Osztrak le kifogyoban volt. Nahat azok utan csalodas. Az Osztrak Jettel felmentem 5-ben 3 szemellyel emelkedora, mig a Motionnal mar csak 4 ben sikerult ugyanez. Szemelyk ugyanazok voltak es merheto hizas nem volt
Sehllel hagyjuk, ez borzalom. Sajnos teletankoltam vele kocsit, mar alig varom hogy kifogyjon...



Az szar ügy mert a MAXX Motion az színtiszta osztrák üzemanyag, itthon semmit nem tudnak vele manipulálni, mert az átfejtés is teljesen zárt láncú.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. szeptember 01. kedd, 14:04


státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2015. szeptember 01. kedd, 14:00


Tankoltam en is a 95 V Motion-t es sokkal jobb, mint a Shell 95 Nitro, plane mint a Fuel Save, az egy szemet. De a V-Motion is messze elmarad az Osztrak vagy Nemet benzintol.
Ha megyek haza Magyarorszagra, akkor mindig Osztrakoknal tankolok, mert 15 Centtel olcsobb, mint Nemetorszagban.
Augusztusban voltam Mo-n es sajnos tankolnom kellett, mert az Osztrak le kifogyoban volt. Nahat azok utan csalodas. Az Osztrak Jettel felmentem 5-ben 3 szemellyel emelkedora, mig a Motionnal mar csak 4 ben sikerult ugyanez. Szemelyk ugyanazok voltak es merheto hizas nem volt
Sehllel hagyjuk, ez borzalom. Sajnos teletankoltam vele kocsit, mar alig varom hogy kifogyjon...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. augusztus 28. péntek, 18:47


Korábban tankoltam egy teli tank OMV MaxxMotion 95-ös üzemanyagot. Évente legalább 1x szoktam minőségi, prémium üzemanyagot tankolni, igaz nem teli tankot. Mindezt azért is tettem, mert a Nyékládházi OMV kúton ez a prémium anyag annyiba került, mint Tiszaújvárosban a Shell-nél a hagyományos 95-ös. Illetve rossz helyre álltam be, mert az ár miatt azt hittem ez a sima. De sajnos csak nálunk volt túl drága.

(Teszem hozzá az utóbbi 1 évben kb. 1x cirka 10 litert tankoltam a Shell-nél, holott korábban 6 évig csak ott tankoltam. Az utóbbi 1-2 évben Polgáron az Agip kúton tankoltam, ahol szintén MOL-os anyag van. Mivel város ártyával hétvégén 15Ft kedvezmény van. Alapjában véve már nem olcsóbb, mint Tiszaújvárosban, ami kicsit genóság, mert korábban, még ehhez képest is legalább 8Ft-tal volt olcsóbb. Azért szoktam át az Agip-ra, mert mióta a Shell-nél ez a Nitro nevezetű anyag van, megnőtt a fogyasztás és lomhább lett az autó. éehet csak a helyi kútnál, mert máshol nem tankoltam azóta Shell-t. Sajnos a 100-as Power racing is megszűnt, pedig az tényleg jó volt. Érdekes mert az Agip kútnál a natúr 95-nél nem tapasztaltam ilyet, jó a teljesítmány, jó a fogyasztás.)

Visszatérve a MaxxMotion 95-höz. Rendesen meg vagyok döbbenve. Korábban tankoltam már sima 95-öst az OMV-nél, és azt is jobbnak éreztem. Na de ez... Eddig is, ahhoz képest mekkora motor lapul az orrában, meglepően dinamikus volt. Ezzel meg, meg van táltosodva. Komolyan mondom nem lehet megállni, hogy ne nyomd neki oda. Ha az ember képes kultúráltan autózni, biztos jóval kevesebbet fogyaszt. Ha az egész tankot a saját nyugodt tempómban, vezetési stílusomban tudtam volna levezetni, több hosszú távval, akkor simán elmentem volna 950km-t. Én ennyire saccolom, de a 900 biztos meg van. Még így is meglepően jó, hogy hogy közlekedtem vele, és főleg városban. Még van a tankban több mint a negyede (negyed és a fél között van), és ~550km-t mentem eddig. Közel pontos a BC, nulláztam tankolásnál. Most 7,2-t mutat, ami ma váltott át 7,1-ről, de mondom nagyon nem bírok magammal.

Azt kell mondjam, ez egy jó üzemanyag. Régen a 100-as Shell Power racing-nél éreztem hasonlót, igaz ott hiába jártam vele óvatosan, nem tudott jobb fogyasztást hozni. Ezzel tudna, ha bírnám tartani a lábam.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz olaszauto

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. május 29. péntek, 19:17


olaszauto írta:
nickname írta:
BarG írta:
olaszauto írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: talán legyen itt, bár fogyasztáshoz is mehetne

Fogyasztásmérés: prémium vs. normál gázolaj vs. étolaj


Nem a fogyasztás a lényeg a prémium üzemanyagnál.


nem azért írtam. hanem, hogy a cikkben azt mérték főként. de talán ez jobb topic volt neki.


Én azt hallottam egy Scwehátban dolgozó,motoros cimborámtól,hogy a prémium diesel nem csak alacsonyabb cetános,hanem nincs benne biodiesel adalék.Ezért dárgább is ,mert egy nem"ócsittya" a bio,meg Ausztriában nagyobb adó súlytja.Tehát a prémium végül is csak jó minőségű "hagyományos"pacsolatlan árú


Szerintem ebben több tárgyi tévedés található.
Európában KÖTELEZŐ megújuló üzemanyag komponenst keverni az üzemanyagba, tehát olyan nincs, hogy valamelyik üzemanyag ilyet ne tartalmazzon.
A "bio" komponens meg soha sem olcsóbbítja az üzemanyagot, hanem mindig drágítja, mert az alapolaja sokkal drágább, mint a kőolaj származék, meg egy csomó macera van vele az átészterezés miatt. A bio ugye direktben nem használható. (hivatalosan persze, mert technikailag megy a dolog)



Én maradok az OMW prémium mellett, nem érdekel hogy nem fogyaszt tőle kevesebbet, de érezhetően egyenletesebben jár a motor. "az elhanyagolható koksz képződésről meg az autószerelő tudna mesélni"

Továbbá, tényleg ez az egyetlen üzemanyag amivel nem érzem hogy itthon vagy külföldön tankoltam.
Nem tudom igaz-e de ott dolgozik ezt mesélte.Az biztos,hogy télen ezt használtam-placebó hatás?-pöccre indult,igaz nagy hidegek nem voltak,és füstmentes az autó.Ha csak a modernebb piezós fecsiknél 100 000 km alatt egy fúvóka árát költöd rá plusszban,és tényleg tovább bírja a moci, megérheti.Én féltem a sajátom,jó ideje használom.

A héten kipróbáltam a kenyérkeresőben....Fiat Fiorínó mjet 1,3 75 LE....ki fogyasztottam majdnem a normál gázolajat.Rátankoltam 12 liter "maxx mosont"...nos kb 500 méter után tényleg csendesebb a motor..Placebóhatást kizárni nem tudtam,viszont a fedélzeti számítógépet gondoltam mérésre használni.6 os bevezetőn 50 km nél 1400 fordulat terhelten -mindig ugyan akkora kb 500 kg egységcsomagot viszek naponta többször-Tehát 1400 fordulat 5.ben kigyullad a visszakaícsolás jelző normál gázolajnál."Maxx mosonnál" 1200 nál gyullad ki! Ezt egy nap 4 x szer próbáltam ugyan azon a szakaszon!.Utána újra visszatértem a normálra, újra 1400 nál gyullad ki a visszakapcsolási nyíl.Ez engem meggyőzött.A motor számítógépét egy kopogás érzékelő szerű berendezés vezérli-vagyis az is......




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz olaszauto

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 18:59


nickname írta:
BarG írta:
olaszauto írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: talán legyen itt, bár fogyasztáshoz is mehetne

Fogyasztásmérés: prémium vs. normál gázolaj vs. étolaj


Nem a fogyasztás a lényeg a prémium üzemanyagnál.


nem azért írtam. hanem, hogy a cikkben azt mérték főként. de talán ez jobb topic volt neki.


Én azt hallottam egy Scwehátban dolgozó,motoros cimborámtól,hogy a prémium diesel nem csak alacsonyabb cetános,hanem nincs benne biodiesel adalék.Ezért dárgább is ,mert egy nem"ócsittya" a bio,meg Ausztriában nagyobb adó súlytja.Tehát a prémium végül is csak jó minőségű "hagyományos"pacsolatlan árú


Szerintem ebben több tárgyi tévedés található.
Európában KÖTELEZŐ megújuló üzemanyag komponenst keverni az üzemanyagba, tehát olyan nincs, hogy valamelyik üzemanyag ilyet ne tartalmazzon.
A "bio" komponens meg soha sem olcsóbbítja az üzemanyagot, hanem mindig drágítja, mert az alapolaja sokkal drágább, mint a kőolaj származék, meg egy csomó macera van vele az átészterezés miatt. A bio ugye direktben nem használható. (hivatalosan persze, mert technikailag megy a dolog)



Én maradok az OMW prémium mellett, nem érdekel hogy nem fogyaszt tőle kevesebbet, de érezhetően egyenletesebben jár a motor. "az elhanyagolható koksz képződésről meg az autószerelő tudna mesélni"

Továbbá, tényleg ez az egyetlen üzemanyag amivel nem érzem hogy itthon vagy külföldön tankoltam.
Nem tudom igaz-e de ott dolgozik ezt mesélte.Az biztos,hogy télen ezt használtam-placebó hatás?-pöccre indult,igaz nagy hidegek nem voltak,és füstmentes az autó.Ha csak a modernebb piezós fecsiknél 100 000 km alatt egy fúvóka árát költöd rá plusszban,és tényleg tovább bírja a moci, megérheti.Én féltem a sajátom,jó ideje használom.




nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 15:55


BarG írta:
olaszauto írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: talán legyen itt, bár fogyasztáshoz is mehetne

Fogyasztásmérés: prémium vs. normál gázolaj vs. étolaj


Nem a fogyasztás a lényeg a prémium üzemanyagnál.


nem azért írtam. hanem, hogy a cikkben azt mérték főként. de talán ez jobb topic volt neki.


Én azt hallottam egy Scwehátban dolgozó,motoros cimborámtól,hogy a prémium diesel nem csak alacsonyabb cetános,hanem nincs benne biodiesel adalék.Ezért dárgább is ,mert egy nem"ócsittya" a bio,meg Ausztriában nagyobb adó súlytja.Tehát a prémium végül is csak jó minőségű "hagyományos"pacsolatlan árú


Szerintem ebben több tárgyi tévedés található.
Európában KÖTELEZŐ megújuló üzemanyag komponenst keverni az üzemanyagba, tehát olyan nincs, hogy valamelyik üzemanyag ilyet ne tartalmazzon.
A "bio" komponens meg soha sem olcsóbbítja az üzemanyagot, hanem mindig drágítja, mert az alapolaja sokkal drágább, mint a kőolaj származék, meg egy csomó macera van vele az átészterezés miatt. A bio ugye direktben nem használható. (hivatalosan persze, mert technikailag megy a dolog)



Én maradok az OMW prémium mellett, nem érdekel hogy nem fogyaszt tőle kevesebbet, de érezhetően egyenletesebben jár a motor. "az elhanyagolható koksz képződésről meg az autószerelő tudna mesélni"

Továbbá, tényleg ez az egyetlen üzemanyag amivel nem érzem hogy itthon vagy külföldön tankoltam.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 25. hétfő, 15:56

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 15:24


olaszauto írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: talán legyen itt, bár fogyasztáshoz is mehetne

Fogyasztásmérés: prémium vs. normál gázolaj vs. étolaj


Nem a fogyasztás a lényeg a prémium üzemanyagnál.


nem azért írtam. hanem, hogy a cikkben azt mérték főként. de talán ez jobb topic volt neki.


Én azt hallottam egy Scwehátban dolgozó,motoros cimborámtól,hogy a prémium diesel nem csak alacsonyabb cetános,hanem nincs benne biodiesel adalék.Ezért dárgább is ,mert egy nem"ócsittya" a bio,meg Ausztriában nagyobb adó súlytja.Tehát a prémium végül is csak jó minőségű "hagyományos"pacsolatlan árú


Szerintem ebben több tárgyi tévedés található.
Európában KÖTELEZŐ megújuló üzemanyag komponenst keverni az üzemanyagba, tehát olyan nincs, hogy valamelyik üzemanyag ilyet ne tartalmazzon.
A "bio" komponens meg soha sem olcsóbbítja az üzemanyagot, hanem mindig drágítja, mert az alapolaja sokkal drágább, mint a kőolaj származék, meg egy csomó macera van vele az átészterezés miatt. A bio ugye direktben nem használható. (hivatalosan persze, mert technikailag megy a dolog)



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz olaszauto

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 14:37


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: talán legyen itt, bár fogyasztáshoz is mehetne

Fogyasztásmérés: prémium vs. normál gázolaj vs. étolaj


Nem a fogyasztás a lényeg a prémium üzemanyagnál.


nem azért írtam. hanem, hogy a cikkben azt mérték főként. de talán ez jobb topic volt neki.


Én azt hallottam egy Scwehátban dolgozó,motoros cimborámtól,hogy a prémium diesel nem csak alacsonyabb cetános,hanem nincs benne biodiesel adalék.Ezért dárgább is ,mert egy nem"ócsittya" a bio,meg Ausztriában nagyobb adó súlytja.Tehát a prémium végül is csak jó minőségű "hagyományos"pacsolatlan árú

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 18:41


nickname írta:
YELLOW írta: talán legyen itt, bár fogyasztáshoz is mehetne

Fogyasztásmérés: prémium vs. normál gázolaj vs. étolaj


Nem a fogyasztás a lényeg a prémium üzemanyagnál.


nem azért írtam. hanem, hogy a cikkben azt mérték főként. de talán ez jobb topic volt neki.