státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:21


anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta: Ez ebben a formában nem teljesen igaz,mivel minden komoly gumisnál van kerékőr leszedő készlet,amivel le lehet szedni.
Csak 1 példa.
http://www.tmtrade.hu/shop/ker...p-324.html
Kivéve ha nem elforgós a külső pereme a kerékőrnek,de nem hiszem,mert nekem is a gyári recés volt fent.
http://www.lincos.eu/hu/specia...o-ka-2716a
McGard és társainak van olyan típusa,amiken kelforgó perem van,és hiába kapatod rá elforog,de azért azt is le lehet szedni,ugyanis abba kizárt,hogy valaki belefúrjon.
Hívjál fel egy pár gumist,valakinek biztos lesz ilyen.


No ezt én sem tudtam. Akkor ez ilyen egyszerű. A probléma meg is van oldva.


Tudod beszűkülő menetes a belseje,csak rá kapassák ellentétesen,és rászorul,és kitekeri a csavart


Hasonló, mint a csavarkiszedő a beszakadt csavaroknál, csak ott előbb lyukat kell fúrni a csavarba... Az elv akkor itt is ugyanaz.

Jah és ezzel elérkeztünk oda, hogy tök felesleges a kerékőr. Mert ugye csak egy készlet a felnitolvajoknak...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 18. kedd, 23:23

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:18


kempelen írta:
anubisz írta: Ez ebben a formában nem teljesen igaz,mivel minden komoly gumisnál van kerékőr leszedő készlet,amivel le lehet szedni.
Csak 1 példa.
http://www.tmtrade.hu/shop/ker...p-324.html
Kivéve ha nem elforgós a külső pereme a kerékőrnek,de nem hiszem,mert nekem is a gyári recés volt fent.
http://www.lincos.eu/hu/specia...o-ka-2716a
McGard és társainak van olyan típusa,amiken kelforgó perem van,és hiába kapatod rá elforog,de azért azt is le lehet szedni,ugyanis abba kizárt,hogy valaki belefúrjon.
Hívjál fel egy pár gumist,valakinek biztos lesz ilyen.


No ezt én sem tudtam. Akkor ez ilyen egyszerű. A probléma meg is van oldva.


Tudod beszűkülő menetes a belseje,csak rá kapassák ellentétesen,és rászorul,és kitekeri a csavart
Sajnos sok filléresjancsi gumis sajnál 9 ezret egy készletre,inkább okoskodik. Szinte minden gumisnál alap,egy ilyen készlet.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 18. kedd, 23:20

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:16


anubisz írta: Ez ebben a formában nem teljesen igaz,mivel minden komoly gumisnál van kerékőr leszedő készlet,amivel le lehet szedni.
Csak 1 példa.
http://www.tmtrade.hu/shop/ker...p-324.html
Kivéve ha nem elforgós a külső pereme a kerékőrnek,de nem hiszem,mert nekem is a gyári recés volt fent.
http://www.lincos.eu/hu/specia...o-ka-2716a
McGard és társainak van olyan típusa,amiken kelforgó perem van,és hiába kapatod rá elforog,de azért azt is le lehet szedni,ugyanis abba kizárt,hogy valaki belefúrjon.
Hívjál fel egy pár gumist,valakinek biztos lesz ilyen.


No ezt én sem tudtam. Akkor ez ilyen egyszerű. A probléma meg is van oldva.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:13


Ez ebben a formában nem teljesen igaz,mivel minden komoly gumisnál van kerékőr leszedő készlet,amivel le lehet szedni.
Csak 1 példa.
http://www.tmtrade.hu/shop/ker...p-324.html
Kivéve ha nem elforgós a külső pereme a kerékőrnek,de nem hiszem,mert nekem is a gyári recés volt fent.
http://www.lincos.eu/hu/specia...o-ka-2716a
McGard és társainak van olyan típusa,amiken elforgó perem van,és hiába kapatod rá elforog,de azért azt is le lehet szedni,ugyanis abba kizárt,hogy valaki belefúrjon.
Hívjál fel egy pár gumist,valakinek biztos lesz ilyen.
Google nagy barátja az embernek,nem értek sokakat. Csak annyit kellett volna beírni,(kerékőr leszedés)



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. október 18. kedd, 23:17

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 22:49


lalada írta: köszi. sajna a csavar is már elkopott ,mert a légkulcs nyomatékával gyorsan letörte a kis recéket a csavar belsejéről a már kopott kulcsfej. próbálgattuk krova fejekkel de mindegyikkel elpörgött eddig..cumi.


Akkor az babramunka lesz....

Mivel ott a felni és gondolom azon nem szeretnél egy karcot sem ejteni ezért nincs más megoldás le kell fúrni a csavart.

Lehetőleg minél jobban központosított furatot kell csinálni és nem rögtön a legnagyobb fúrószárral. Egy már kint lévő csavarról le kell venni a csavar kúpjának méreteit és pont úgy fúrni, hogy a csavar kúpos részénél és ahol a csavar szára kezdődik elvékonyodjon az anyag. Ha megfelelően vékony, akkor elpattan a csavarfej és lejön a kerék. Utána bent marad a csavar szára, de mivel azt már nem feszíti semmi, ezért bele lehet fúrni és menetkihajtóval kiszedni.

Csak óvatosan.

Valahogy így:


A kerékcsavar kontúrja kivehető feketén, a kék pedig a fúrószárat mutatja.

A piros pedig hogy nagyjából meddig kellene fúrni, hogy ne sérüljön a felni a kúp mögött, de már elég vékony legyen hogy letörjön a fej.

Készüljetek fel hogy szívós anyagból vannak a kerékcsavarok.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. október 18. kedd, 23:11

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 22:41


köszi. sajna a csavar is már elkopott ,mert a légkulcs nyomatékával gyorsan letörte a kis recéket a csavar belsejéről a már kopott kulcsfej. próbálgattuk krova fejekkel de mindegyikkel elpörgött eddig..cumi.

kempelen írta:
lalada írta: Sziasztok!
Kerékőr témában kéne segítség. A lényeg hogy a gumis nem tudta leszedni a kerekemet mert a már kopott kerékőr-kulcsom elnyírta sajnos a kis recéket az őrben és így a légkulccsal nem bírja már leszedni mert forog körbe-körbe. Van vkinek ötlete hogy tudnám leszedni? a gumis tanácstalanul néz..


Ha jól értem csak a kerékőr kulcsod kopott el és nem maga a csavar.

Ha fogod a kerékőr "kulcsod" találsz rajta egy számot a közepén. (ha gyári a kerékőr készleted) Az alapján rendelhetsz egy másikat, nagyjából 1600,- forintos áron...

Aztán ha megjön, akkor újra nekifoghattok, de ne légkulccsal első körben.

Ha a csavarod is tropa és ugye a kereket fogja, az nem lesz egyszerű...







státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 22:33


lalada írta: Sziasztok!
Kerékőr témában kéne segítség. A lényeg hogy a gumis nem tudta leszedni a kerekemet mert a már kopott kerékőr-kulcsom elnyírta sajnos a kis recéket az őrben és így a légkulccsal nem bírja már leszedni mert forog körbe-körbe. Van vkinek ötlete hogy tudnám leszedni? a gumis tanácstalanul néz..


Ha jól értem csak a kerékőr kulcsod kopott el és nem maga a csavar.

Ha fogod a kerékőr "kulcsod" találsz rajta egy számot a közepén. (ha gyári a kerékőr készleted) Az alapján rendelhetsz egy másikat, nagyjából 1600,- forintos áron...

Aztán ha megjön, akkor újra nekifoghattok, de ne légkulccsal első körben.

Ha a csavarod is tropa és ugye a kereket fogja, az nem lesz egyszerű...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 18. kedd, 22:33


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 22:32


lalada írta: Sziasztok!
Kerékőr témában kéne segítség. A lényeg hogy a gumis nem tudta leszedni a kerekemet mert a már kopott kerékőr-kulcsom elnyírta sajnos a kis recéket az őrben és így a légkulccsal nem bírja már leszedni mert forog körbe-körbe. Van vkinek ötlete hogy tudnám leszedni? a gumis tanácstalanul néz..


Én is voltam hasonló helyzetben. Vidd el a Kelenföldi út 1. szám alatt található szervizbe, nekem is ők szedték le (zsákutca, menj koppanásig, asszem mikrobusz bérlés van kiírva)

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 22:18


Sziasztok!
Kerékőr témában kéne segítség. A lényeg hogy a gumis nem tudta leszedni a kerekemet mert a már kopott kerékőr-kulcsom elnyírta sajnos a kis recéket az őrben és így a légkulccsal nem bírja már leszedni mert forog körbe-körbe. Van vkinek ötlete hogy tudnám leszedni? a gumis tanácstalanul néz..

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 18:45


Hali! Ma próbálgattam a légzsákkal ügyeskedni,de nem jött össze. A csúszógyűrűnél ahova be kell dugni a légzsák kábelét ott kicsit lötyög.. Tehát a régi légzsák dugója és a mostani is lötyög benne,ettől lehet baj? Elképzelhető,hogy cserélnem kéne a gyűrűt? Hülye kérdés,de honnan tudjam,hogy eldurrant már vagy,hogy nem működik a patron? Amúgy a régi légzsákom 1 indítós volt a mostani kettő. Át kell hozzá kábelezni vagy kötögetni a kábeleket? csak mert én a mostani légzsákét csak bedugtam a régi helyére! Segítsetek légy szíves,mert így elég rizikó menni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz wori22

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 18:39


sziasztok. nemrég vettem egy 2001es e46ot. olyat csinál hogy ha bekapcsolom a fütést az ablakra nyomja a meleg levegöt viszont a többi csak hideg levegöt nyom bármit is csinálok !!! miért van ez ???

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 21:23


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!


alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.



Vezető oldali légzsákot tuti csak Szakszervizben rakatnák be. az kel még,hogy elsüljön menet közben ( ütközés nélkül )


ettől én is féztem, de Miki gyújtás alatt szerelte be, szóval mondta nem kell parázni. azért kell akksiról lekötni, hogy ne vigyen be hibaüzit. mivel közben gépen volt az autó, így lényegtelen úgyis törölte. a nagyon nagy ellenállás szakadást jelent. valami ott nem müxik.


Akkor átnézem valami multimeterrel vagy mivel Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 21:21


anubisz írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!


alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.



Vezető oldali légzsákot tuti csak Szakszervizben rakatnák be. az kel még,hogy elsüljön menet közben ( ütközés nélkül )


ettől én is féztem, de Miki gyújtás alatt szerelte be, szóval mondta nem kell parázni. azért kell akksiról lekötni, hogy ne vigyen be hibaüzit. mivel közben gépen volt az autó, így lényegtelen úgyis törölte. a nagyon nagy ellenállás szakadást jelent. valami ott nem müxik.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 20:27


[quote="Tano"]
Bero írta:
YELLOW írta: Köszi! Hát nagyon nagy ellenállást mond a diag ott elvileg. Tehát lehet a piroatron a ludas? Mit lehet csinálni? Amúgy egyindítós helyére nem lehet kétindítóst rakni? Lehet nincs vagy nem is működik a légzsákom? Nemááár Mi a teendő? Köszi


Lehet egyindítós helyére kétindítóst rakni, nekem is úgy került bele utólag a kormány. Semmi extra, rádugod és mennie kellene hibajel nélkül.


Akkor lehet nem is működik a légzsákom? Vagy létezik olyan,hogy nincs benne?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 19:44


[quote="Bero"]
YELLOW írta: Köszi! Hát nagyon nagy ellenállást mond a diag ott elvileg. Tehát lehet a piroatron a ludas? Mit lehet csinálni? Amúgy egyindítós helyére nem lehet kétindítóst rakni? Lehet nincs vagy nem is működik a légzsákom? Nemááár Mi a teendő? Köszi


Lehet egyindítós helyére kétindítóst rakni, nekem is úgy került bele utólag a kormány. Semmi extra, rádugod és mennie kellene hibajel nélkül.