Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:51


Na jelentem,készen lettünk az önindító és hűtő cserével,laza 3 óra alatt. Nem volt semmi gubanc minden szépen ment simán Téliesítve lett minden úgyhogy király

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:47


jons írta:
anubisz írta:

Pedig azt hittem, nálatok nagyobb a hely



Táncolni lehetne!! De a hűtő mégse fér ki keresztben


Hál istennek,nekem a BMW be cserélték,nem én szívtam vele. Jobb is mert nálam is korhadtak a csövek,csere lett,és legalább másnapra meg is hozták,otthon állok neki,vakarhattam volna magam. Évek alatt szinte össze voltak olvadva, azok a félig málló csövek. Még jó hogy leszoktak az egyszerű gumicső bilincs párosításról.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:42


anubisz írta:

Pedig azt hittem, nálatok nagyobb a hely



Táncolni lehetne!! De a hűtő mégse fér ki keresztben


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:39


jons írta:
anubisz írta: Bár lehet szerencséd lesz,megrángatod 2.3 x és már le is jön. Nekem sosincs ilyen szerencsém.


Azt meg ne is mondjuk, hogy milyen szépen tisztán kijön felülről a hűtő, miután lejöttek a csonkok. Mármint a TIS-ben. Aztán a valóságban rajta marad a kiegyenlítő, meg a bal alsó vastag műanyagcsonk és alulról kell kihúzni az egészet úgy hogy még a szervó tartályt is kilazítottad. Majd az egyik húzza a csonkot a másik a hűtőt és úgy jön le nagy nehezen stb. A fórumokon meg a youtubon minden egyszerű



Pedig azt hittem, nálatok nagyobb a hely



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 17:40

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 09:54


Akkor ez is szopós meló! Köszi a véleményeket,épp most indulok szerelni

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 09:05


anubisz írta: Bár lehet szerencséd lesz,megrángatod 2.3 x és már le is jön. Nekem sosincs ilyen szerencsém.


Azt meg ne is mondjuk, hogy milyen szépen tisztán kijön felülről a hűtő, miután lejöttek a csonkok. Mármint a TIS-ben. Aztán a valóságban rajta marad a kiegyenlítő, meg a bal alsó vastag műanyagcsonk és alulról kell kihúzni az egészet úgy hogy még a szervó tartályt is kilazítottad. Majd az egyik húzza a csonkot a másik a hűtőt és úgy jön le nagy nehezen stb. A fórumokon meg a youtubon minden egyszerű



szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 08:24


Bero írta: Sziasztok! Megjött a hűtőm és holnap ki szeretném cserélni és feltölteni desz.vízzel és fagyállóval. A kérdésem az,hogy hol/hogy kell leereszteni a hűtővizet? A másik,hogy hány liter vizet kell beletöltenem kb? Tudom,van mérő ugyebár,de mégis hány litert vizet vegyek a cseréhez? És az utolsó,hogy kezdjek hozzá a cseréhez? Köszi a válaszokat előre is! U.I: Az önindítót is holnap fogjuk cserélni,szép kis meló lesz



A feltöltési mennyiséget én sem tudom de a következőképpen csináltam.Vettem 5 liter fagyállót ami -45 fokig jó.azt raktam bele először majd utána a szükséges vizet.Úgy tutira jó lesz.Én is most cseréltem fagyállót mert nemiképpen felhigult a kipufogóhűtős balhé miatt.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 02:36


Szerintem a víz leeresztése lesz a legkisebb gondod. Lesz szívás majd írd az eseményeket.Kis bajonetzáras,vagy milyen csatik ,úgy rá vannak gyógyulva,ha nem voltak bontva,hónapok évek alatt, az elöregedett műanyak csonkok,meggondolatlan feszegetése,rángatása,azonnali,és visszavonhatatlan pénztálca szellőztetéshez vezet.
Bocs,hogy mindig csak Ómen vagyok,de jobb ha felkészülsz a frankóra.
Csavarhúzós feszegetést,ütögetést, ne agy.ist.kalapács stb... már most felejtsd el. különben Game Over. Bár lehet szerencséd lesz,megrángatod 2.3 x és már le is jön. Nekem sosincs ilyen szerencsém.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 18:13


InsectKiller írta:
Bero írta: Sziasztok! Megjött a hűtőm és holnap ki szeretném cserélni és feltölteni desz.vízzel és fagyállóval. A kérdésem az,hogy hol/hogy kell leereszteni a hűtővizet? A másik,hogy hány liter vizet kell beletöltenem kb? Tudom,van mérő ugyebár,de mégis hány litert vizet vegyek a cseréhez? És az utolsó,hogy kezdjek hozzá a cseréhez? Köszi a válaszokat előre is! U.I: Az önindítót is holnap fogjuk cserélni,szép kis meló lesz





Ez gyors volt,köszi!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 18:01


Bero írta: Sziasztok! Megjött a hűtőm és holnap ki szeretném cserélni és feltölteni desz.vízzel és fagyállóval. A kérdésem az,hogy hol/hogy kell leereszteni a hűtővizet? A másik,hogy hány liter vizet kell beletöltenem kb? Tudom,van mérő ugyebár,de mégis hány litert vizet vegyek a cseréhez? És az utolsó,hogy kezdjek hozzá a cseréhez? Köszi a válaszokat előre is! U.I: Az önindítót is holnap fogjuk cserélni,szép kis meló lesz





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 21. péntek, 18:02

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 17:49


Sziasztok! Megjött a hűtőm és holnap ki szeretném cserélni és feltölteni desz.vízzel és fagyállóval. A kérdésem az,hogy hol/hogy kell leereszteni a hűtővizet? A másik,hogy hány liter vizet kell beletöltenem kb? Tudom,van mérő ugyebár,de mégis hány litert vizet vegyek a cseréhez? És az utolsó,hogy kezdjek hozzá a cseréhez? Köszi a válaszokat előre is! U.I: Az önindítót is holnap fogjuk cserélni,szép kis meló lesz

roka901
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1988

státusz roka901

Újonc

Elismertség: 40% (2 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. október 20. csütörtök, 18:41


na szoval amit korábban irtam hogy kicseréltünk mindent az autón és még sem volt jó...ma lett kész a kocsim!teljesen széthánytam a motorteret megvan a probléma!az állat paraszt szerelő vagy minek nevezzem felcserélte a hőmérséklet jeladó csatlakozóját az olajgombáéval!valószinü emiatt is evett sokat.minden autóvásárláskor ezek után nagyon átnézem a kocsit!:S

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 14:17


Tano írta:
szeda írta: Sziasztok,
150 lovas 320D-nél kéne hogy hibakódom legyen ha nem jó az izzítógyertyáim?
Amióta reggelente ilyen hideg van elég szarul indul a gép.Megnézettem és egy izzítóm sem működik!


Ha mindegyik izzítógyertyát hibásnak írja, akkor az izzításvezérlő szokott a rossz lenni. Elég kicsi a valószínűsége, hogy mindegyik egyszerre haljon be. Amúgy meg ki kell mérni őket, TIS-ben szerepelnek az ellenállás értékek, korábban be volt az aktuális témába linkelve.


Pont az a bajom hogy nem ír semmit.Szerintem senki nem nézte évek óta és szépen elfogytak


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 13:47


szeda írta: Sziasztok,
150 lovas 320D-nél kéne hogy hibakódom legyen ha nem jó az izzítógyertyáim?
Amióta reggelente ilyen hideg van elég szarul indul a gép.Megnézettem és egy izzítóm sem működik!


Ha mindegyik izzítógyertyát hibásnak írja, akkor az izzításvezérlő szokott a rossz lenni. Elég kicsi a valószínűsége, hogy mindegyik egyszerre haljon be. Amúgy meg ki kell mérni őket, TIS-ben szerepelnek az ellenállás értékek, korábban be volt az aktuális témába linkelve.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 13:01


anubisz írta:

Ugyanis a kerékőrt nem is szabad lég-kulcsozni,és nem is szokták.Csak kézzel húzzák,max nyomaték kulccsal. Az meg hihetetlen,hogy a leírtak után,még mindig volt,aki azt mondta hegessz rá a csavarra. Nem tudom akkor minek pofázik oldalakat az ember


ez érdekes. a nyomatékkulcsot a végén használják a légkulcs után. ergó azzal húzzák meg full-ra. BMW-nél 130Nm-el ha jól emlékszem. na most a légkulcsokat kb 120Nm-re szokták állítani (ez elég kelelmetlen egy szufuklisnak, ahol azt hiszem 90Nm a gyári előírás). aztán a 130-as nyomatékkulccsal a végén ráhúzzák a talajra engedett autón. szerintem nem kerékőr kell, hanem mozgásra kapcsoló riasztó. valami jó veszett hangú.