anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 27. csütörtök, 13:36


Ki kéne már olvasni azt a hibatárolót,nem totózni a látatlanba. Nekem is szar volt a termosztát,10km volt mire felmelegedett, műszerfalra nem,de a tárolóba folyamatosan írta a termosztát hibát. Minden indításkor,hiába volt törölve.
Hihetetlen,hogy senki nem mondja olvastasd ki, nem díszből kezdik azzal a szervizben is.
Ha nincs benne semmi, (ami kizárt ) utána ráérsz totózni.

tarkanyif
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tarkanyif

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2011. október 27. csütörtök, 13:35


szeda írta:
rricsi86 írta:
Bero írta:
jons írta:
szeda írta:
rricsi86 írta: Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?


hát van egy pár a kesztyűtartóban!



És ott a papír is a kiosztásról. Igaz Bero?



Jajj,ne is mond! Milyen jó,hogy rájöttél a hibára


Jó okés de olaszul volt a kiosztás de már találtam itt az oldalon egy magyar nyelvűt, majd megnézem h az e a baj. De a kiegészítő fűtésem miért állt le mindig 2 perc után? abban is tudnátok segíteni? Arra gondoltam h ki volt véve (mert a keringető szivattyúja szar volt de utána működött, elindult) és nem jó lett légtelenítve? Víz hőfok is lassan áll be középre 20-25 km után kb. a rossz légtelenítés is okozhat lassú felmelegedést vagy termosztát szarakodik? vagy ennek a kályhához semmi köze?
Köszönöm a válaszokat!


A bemelegedés szerintem egyértelmű termosztát hiba.Milyen keringető szivattyúra gondolsz? mert szerintem a motor vízpumpáján kívül más nem nagyon van.A fűtés is csak akkor megy ha a motor jár.Honnan tudod hogy két perc után kikapcsolt? Vagy ez valami állófűtés? Mert csak annak van elektromos keringetőszivattyúja.


tuti termosztát!
egyébként gyújtáson hallani lehet, hogy megy-e az elektromos szivattyú. Ez 2 db henger alakú kis motor, ami a vezető oldali torony körül a gázolajhűtő alatt látsz, ill hallasz.


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 27. csütörtök, 10:37


rricsi86 írta:
Bero írta:
jons írta:
szeda írta:
rricsi86 írta: Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?


hát van egy pár a kesztyűtartóban!



És ott a papír is a kiosztásról. Igaz Bero?



Jajj,ne is mond! Milyen jó,hogy rájöttél a hibára


Jó okés de olaszul volt a kiosztás de már találtam itt az oldalon egy magyar nyelvűt, majd megnézem h az e a baj. De a kiegészítő fűtésem miért állt le mindig 2 perc után? abban is tudnátok segíteni? Arra gondoltam h ki volt véve (mert a keringető szivattyúja szar volt de utána működött, elindult) és nem jó lett légtelenítve? Víz hőfok is lassan áll be középre 20-25 km után kb. a rossz légtelenítés is okozhat lassú felmelegedést vagy termosztát szarakodik? vagy ennek a kályhához semmi köze?
Köszönöm a válaszokat!


A bemelegedés szerintem egyértelmű termosztát hiba.Milyen keringető szivattyúra gondolsz? mert szerintem a motor vízpumpáján kívül más nem nagyon van.A fűtés is csak akkor megy ha a motor jár.Honnan tudod hogy két perc után kikapcsolt? Vagy ez valami állófűtés? Mert csak annak van elektromos keringetőszivattyúja.



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 27. csütörtök, 06:44


rricsi86 írta:

Jó okés de olaszul volt a kiosztás de már találtam itt az oldalon egy magyar nyelvűt, majd megnézem h az e a baj. De a kiegészítő fűtésem miért állt le mindig 2 perc után? abban is tudnátok segíteni? Arra gondoltam h ki volt véve (mert a keringető szivattyúja szar volt de utána működött, elindult) és nem jó lett légtelenítve? Víz hőfok is lassan áll be középre 20-25 km után kb. a rossz légtelenítés is okozhat lassú felmelegedést vagy termosztát szarakodik? vagy ennek a kályhához semmi köze?
Köszönöm a válaszokat!


e39.hu-n keresd meg a kiegészítő fűtés topicot, ott is ezzel küzdenek. Diag is lehet segítene.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz rricsi86

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2011. október 26. szerda, 22:57


Bero írta:
jons írta:
szeda írta:
rricsi86 írta: Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?


hát van egy pár a kesztyűtartóban!



És ott a papír is a kiosztásról. Igaz Bero?



Jajj,ne is mond! Milyen jó,hogy rájöttél a hibára


Jó okés de olaszul volt a kiosztás de már találtam itt az oldalon egy magyar nyelvűt, majd megnézem h az e a baj. De a kiegészítő fűtésem miért állt le mindig 2 perc után? abban is tudnátok segíteni? Arra gondoltam h ki volt véve (mert a keringető szivattyúja szar volt de utána működött, elindult) és nem jó lett légtelenítve? Víz hőfok is lassan áll be középre 20-25 km után kb. a rossz légtelenítés is okozhat lassú felmelegedést vagy termosztát szarakodik? vagy ennek a kályhához semmi köze?
Köszönöm a válaszokat!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 26. szerda, 17:43


jons írta:
szeda írta:
rricsi86 írta: Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?


hát van egy pár a kesztyűtartóban!



És ott a papír is a kiosztásról. Igaz Bero?



Jajj,ne is mond! Milyen jó,hogy rájöttél a hibára

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 26. szerda, 15:57


szeda írta:
rricsi86 írta: Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?


hát van egy pár a kesztyűtartóban!



És ott a papír is a kiosztásról. Igaz Bero?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. október 26. szerda, 15:53


tarkanyif írta: másoltattam kulcsot a kulcszárszervíznél pápán még nyáron.

Nyit, zár, de indítani csak akkor tud, ha előtte az eredeti kulcsról leveszi a jelet.
Tegnap voltam a bmw szervízbe, hogy csináljanak egy kulcskódolást, de a munkafelvételes embernek kikerekedtek a szemei, hogy honnan van a kulcs stb. és ezt ő nem tudja rákódolni a kocsira, mert olvasni sem tudja.És rendeljek csak náluk.

kérdésem, hogy v.ki másoltatott-e már kulcsot, mert a pápaiak szerint annak egyből jónak kell lennie? Most ők is törik a fejük, de legalább a probléma megoldásán vannak.
Valakinek van-e olyan diagos ismerőse, aki rendbe tudná tenni ezt a kulcsdolgot.
Vagy egyáltalán mi lehet a gond?????


Ilyen probléma miatt eleve márkaszervizbe érdemes menni.
Alvázszámod alapján a kocsihoz készítik el. 47E forint, ha jól emlékszem egy főkulcs, 13E a szerviz, a műanyagra nem emlékszem. A forgalmiban szereplő tulajdonos rendelheti meg, és valszeg előre kérni fogják az árát (mert, ha nem viszed el, nem tudnak vele mit kezdeni)

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 26. szerda, 15:35


rricsi86 írta: Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?


hát van egy pár a kesztyűtartóban!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz rricsi86

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2011. október 26. szerda, 10:35


Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. október 26. szerda, 09:42


tarkanyif írta: másoltattam kulcsot a kulcszárszervíznél pápán még nyáron.

Nyit, zár, de indítani csak akkor tud, ha előtte az eredeti kulcsról leveszi a jelet.
Tegnap voltam a bmw szervízbe, hogy csináljanak egy kulcskódolást, de a munkafelvételes embernek kikerekedtek a szemei, hogy honnan van a kulcs stb. és ezt ő nem tudja rákódolni a kocsira, mert olvasni sem tudja.És rendeljek csak náluk.

kérdésem, hogy v.ki másoltatott-e már kulcsot, mert a pápaiak szerint annak egyből jónak kell lennie? Most ők is törik a fejük, de legalább a probléma megoldásán vannak.
Valakinek van-e olyan diagos ismerőse, aki rendbe tudná tenni ezt a kulcsdolgot.
Vagy egyáltalán mi lehet a gond?????


én úgy tudom, hogy a Chip miatt csak hivatalosan érdemes rendelni, egy kódsorozat alapján készítik el. egy autóhoz van több chip-es kulcs is a "nagy raktárban". mondjuk igazából ezek inkább a bennük lévő tekercs alapján azonosítják be magukat, amit nem olyan egyszerű csak úgy másolni látsd képeim közül a röntgen képek.



tarkanyif
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tarkanyif

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2011. október 26. szerda, 08:00


másoltattam kulcsot a kulcszárszervíznél pápán még nyáron.

Nyit, zár, de indítani csak akkor tud, ha előtte az eredeti kulcsról leveszi a jelet.
Tegnap voltam a bmw szervízbe, hogy csináljanak egy kulcskódolást, de a munkafelvételes embernek kikerekedtek a szemei, hogy honnan van a kulcs stb. és ezt ő nem tudja rákódolni a kocsira, mert olvasni sem tudja.És rendeljek csak náluk.

kérdésem, hogy v.ki másoltatott-e már kulcsot, mert a pápaiak szerint annak egyből jónak kell lennie? Most ők is törik a fejük, de legalább a probléma megoldásán vannak.
Valakinek van-e olyan diagos ismerőse, aki rendbe tudná tenni ezt a kulcsdolgot.
Vagy egyáltalán mi lehet a gond?????


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 18:01


hancurozo írta:
anubisz írta:
jons írta:
anubisz írta:

Pedig azt hittem, nálatok nagyobb a hely



Táncolni lehetne!! De a hűtő mégse fér ki keresztben


Hál istennek,nekem a BMW be cserélték,nem én szívtam vele. Jobb is mert nálam is korhadtak a csövek,csere lett,és legalább másnapra meg is hozták,otthon állok neki,vakarhattam volna magam. Évek alatt szinte össze voltak olvadva, azok a félig málló csövek. Még jó hogy leszoktak az egyszerű gumicső bilincs párosításról.


Nem értem. Nekem volt a kezeim között 99-es e46 (a termosztát kivételével bontatlan hűtőrendszerrel), de abban semi sem volt elöregedve. Saját autómon is gyáriak a csövek, de nem felejtem el 3 évente cserélni a fagyállót.


Ú,enyémbe nagyon,belül megkapartam a fekete műanyag részeket,mállott szét,mint a kakaó.
Egy bontás után mindet cserélni kellett,mert kitudja mikor adta volna meg magát.
El is repedt az egyik,aztán a hűtő bevezető csonkja. Mehetett is a kukába,amint meg lett bontva,piszkálva,gondolom nem bírta a feszegetést,mire leszedték a rágyógyult műanyag csatlakozót. aztán lehet már 400 ezer van a kocsiba,csak nemtudok róla.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 18:02

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:56


Bero írta: Na jelentem,készen lettünk az önindító és hűtő cserével,laza 3 óra alatt. Nem volt semmi gubanc minden szépen ment simán Téliesítve lett minden úgyhogy király

Majd kiderül egy hosszabb túra alatt Ómen


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:54


anubisz írta:
jons írta:
anubisz írta:

Pedig azt hittem, nálatok nagyobb a hely



Táncolni lehetne!! De a hűtő mégse fér ki keresztben


Hál istennek,nekem a BMW be cserélték,nem én szívtam vele. Jobb is mert nálam is korhadtak a csövek,csere lett,és legalább másnapra meg is hozták,otthon állok neki,vakarhattam volna magam. Évek alatt szinte össze voltak olvadva, azok a félig málló csövek. Még jó hogy leszoktak az egyszerű gumicső bilincs párosításról.


Nem értem. Nekem volt a kezeim között 99-es e46 (a termosztát kivételével bontatlan hűtőrendszerrel), de abban semi sem volt elöregedve. Saját autómon is gyáriak a csövek, de nem felejtem el 3 évente cserélni a fagyállót.