sutius írta:
fishmong3r írta:
Sziasztok!
Hozzá jutottam egy E46 318i (N42) touring-hoz.
Elvileg ~285.000 km van benne. Ugyan nincs semmilyen jele, de egy picit aggódok a vezérműlánc miatt. Mennyire vagyok paranoiás?
Szóval egyfelől érdekelne, hogy kompletten (lánc, görgők, bármi egyéb amit ilyenkor cserélni kell), szereléssel együtt ez nagyságrendlieg mibe fáj? Szeretnék felkészülni. Másrészt szükségem is lenne valakire, aki megcsinálja nekem precízen. Szemezgessek a szervíz értékeléseknél, vagy esetleg van valaki, aki erre specializálódott?
Előre is köszönöm a tippeket.
Tavaj decemberben csereltem vezerlest, N42B18. Ha jol emlekszem az alkatreszek kb 40-50 ezer volt, Febi vezerles, elrng tomites. A munkadij 20-25 ezer...
Az eredeti vezerles kb dupla annyi lett volna. Ha van a szaknak celszerszamja 1.5-2 ora alatt meg is van
Kértem egy árajánlatot egy közeli szervízből (nem márkaszervíz).
Árajánlat
BMW E46 318i
Anyag megnevezése Alkatrész egységár Szükséges me Alkatrész Munkadíj
Vezérműlánc szett 48 600 Ft 1 48 600 Ft 51 435 Ft
Vezérműkerék VVT agy 1 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft
Vezérműkerék VVT agy 2 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft
Motorolaj 5W40 2 800 Ft 5 14 000 Ft 5 715 Ft
Olajszűrő 3 665 Ft 1 3 665 Ft 0 Ft
Levegőszűrő 8 960 Ft 1 8 960 Ft 1 715 Ft
Olajzócső 15 110 Ft 1 15 110 Ft 0 Ft
Vízpumpa 24 950 Ft 1 24 950 Ft 0 Ft
Fagyálló hűtőfolyadék 1 250 Ft 4 5 000 Ft 0 Ft
Segédanyagok 3 500 Ft 1 3 500 Ft 0 Ft
Bruttó
593 785 Ft 58 865 Ft
652 650 Ftlol