szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. szeptember 04. vasárnap, 13:30


viktor írta:
liga86 írta: Sziasztok! Hírhedt 318i n42b20. Igen 4 henger meg stb de erre futotta a vezérlés ha kínálom neki hamarabb megadja magát vagy mindegy a láb méret így is úgy csere? Első BMW-m szereti ez az autó ha dinamikusan vezetek? Bocs ha valakit megbotránkoztat a kérdés de nem vagyok még hozzáértő ehhez az autóhoz! Köszi mindenki



A dinamikus vezetést, Te szereted az autód csak bírja valameddig. Ha gyilkolod előbb tönkremegy. De ez mindegyikkel így van.


N42 nem szereti a gyilkolàst! A lànc meg cserés mindegyikbe!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. szeptember 04. vasárnap, 00:46


liga86 írta: Sziasztok! Hírhedt 318i n42b20. Igen 4 henger meg stb de erre futotta a vezérlés ha kínálom neki hamarabb megadja magát vagy mindegy a láb méret így is úgy csere? Első BMW-m szereti ez az autó ha dinamikusan vezetek? Bocs ha valakit megbotránkoztat a kérdés de nem vagyok még hozzáértő ehhez az autóhoz! Köszi mindenki



A dinamikus vezetést, Te szereted az autód csak bírja valameddig. Ha gyilkolod előbb tönkremegy. De ez mindegyikkel így van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 21:51


Sziasztok! Hírhedt 318i n42b20. Igen 4 henger meg stb de erre futotta a vezérlés ha kínálom neki hamarabb megadja magát vagy mindegy a láb méret így is úgy csere? Első BMW-m szereti ez az autó ha dinamikusan vezetek? Bocs ha valakit megbotránkoztat a kérdés de nem vagyok még hozzáértő ehhez az autóhoz! Köszi mindenki

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. augusztus 23. kedd, 11:21


jrtom írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Arról infója valakinek hogy: 320d E91 LCI 2011/3 havi 184Le motoron még aktuális lehet a lánc csere és társai, vagy az már a teljesen javított verzió ?:


Szakad abban is sajnos!


lecskov autojaban - 5 oldallal elobb volt egy kerdes - a 163 LEs 320d van, 2012 -es évj. Abban allitolag nem szakad, pedig ha jol tudom ugyanaz a motor, csak a flottas/takarekos valtozat. 2011/3-2013/9 kozott nem volt valtoztatas a motoron, aztan meg jott a b47.
Enyem sziszeg alapjaraton, 1500-2000 kozott pedig elnyom mindnet a csattogas, nem hallok semmi zajt
Felvettem a kapcsolatot a BMW-vel, de szvsz "komfortproblema" es "nemszakadazgenya" lesz a valasz
Van mar tapasztalat 2011/3 ho utani motorok lancproblemajaval kapcsolatban?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. augusztus 23. kedd, 11:26

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. augusztus 03. szerda, 18:45


[quote="sutius"]
Csabika136 írta:
fishmong3r írta:
sutius írta:
fishmong3r írta: Sziasztok!
Hozzá jutottam egy E46 318i (N42) touring-hoz.
Elvileg ~285.000 km van benne. Ugyan nincs semmilyen jele, de egy picit aggódok a vezérműlánc miatt. Mennyire vagyok paranoiás?
Szóval egyfelől érdekelne, hogy kompletten (lánc, görgők, bármi egyéb amit ilyenkor cserélni kell), szereléssel együtt ez nagyságrendlieg mibe fáj? Szeretnék felkészülni. Másrészt szükségem is lenne valakire, aki megcsinálja nekem precízen. Szemezgessek a szervíz értékeléseknél, vagy esetleg van valaki, aki erre specializálódott?
Előre is köszönöm a tippeket.


Tavaj decemberben csereltem vezerlest, N42B18. Ha jol emlekszem az alkatreszek kb 40-50 ezer volt, Febi vezerles, elrng tomites. A munkadij 20-25 ezer...
Az eredeti vezerles kb dupla annyi lett volna. Ha van a szaknak celszerszamja 1.5-2 ora alatt meg is van
[/quote

Bocsi, de az N42-es motorban tuti,hogy elektromos vízpumpa van???


Kértem egy árajánlatot egy közeli szervízből (nem márkaszervíz).
Árajánlat

BMW E46 318i

Anyag megnevezése Alkatrész egységár Szükséges me Alkatrész Munkadíj

Vezérműlánc szett 48 600 Ft 1 48 600 Ft 51 435 Ft

Vezérműkerék VVT agy 1 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft

Vezérműkerék VVT agy 2 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft

Motorolaj 5W40 2 800 Ft 5 14 000 Ft 5 715 Ft

Olajszűrő 3 665 Ft 1 3 665 Ft 0 Ft

Levegőszűrő 8 960 Ft 1 8 960 Ft 1 715 Ft

Olajzócső 15 110 Ft 1 15 110 Ft 0 Ft

Vízpumpa 24 950 Ft 1 24 950 Ft 0 Ft

Fagyálló hűtőfolyadék 1 250 Ft 4 5 000 Ft 0 Ft

Segédanyagok 3 500 Ft 1 3 500 Ft 0 Ft

Bruttó

593 785 Ft 58 865 Ft

652 650 Ft
lol


Kövezzen meg aki úgy látja, de ennyiért inkább néznék a kocsimba 2 db tartalék motort. Ha széthullik, beteszem mindig a következőt. Ennyit nem szabad költeni egy E46-ra még akkor sem ha a világ legfrankóbb kocsija. De ahogy az árakat nézem, aki ezt az ajánlatot adta, nem gondolta komolyan.

ebbol a listabol kivennem a ket Vezérműkereket, mert nem biztos, hogy cserelni kell hacsak nem kopottak a fogak es kivennem meg a vizpumpat is mivel elektromos es nem sok koze van a vezerleshez
P.S. hacsak nem esedekes az olajcsere akkor azokat is kivennem es maris baratibb az ar





sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. augusztus 03. szerda, 15:23


Csabika136 írta:
fishmong3r írta:
sutius írta:
fishmong3r írta: Sziasztok!
Hozzá jutottam egy E46 318i (N42) touring-hoz.
Elvileg ~285.000 km van benne. Ugyan nincs semmilyen jele, de egy picit aggódok a vezérműlánc miatt. Mennyire vagyok paranoiás?
Szóval egyfelől érdekelne, hogy kompletten (lánc, görgők, bármi egyéb amit ilyenkor cserélni kell), szereléssel együtt ez nagyságrendlieg mibe fáj? Szeretnék felkészülni. Másrészt szükségem is lenne valakire, aki megcsinálja nekem precízen. Szemezgessek a szervíz értékeléseknél, vagy esetleg van valaki, aki erre specializálódott?
Előre is köszönöm a tippeket.


Tavaj decemberben csereltem vezerlest, N42B18. Ha jol emlekszem az alkatreszek kb 40-50 ezer volt, Febi vezerles, elrng tomites. A munkadij 20-25 ezer...
Az eredeti vezerles kb dupla annyi lett volna. Ha van a szaknak celszerszamja 1.5-2 ora alatt meg is van


Kértem egy árajánlatot egy közeli szervízből (nem márkaszervíz).
Árajánlat

BMW E46 318i

Anyag megnevezése Alkatrész egységár Szükséges me Alkatrész Munkadíj

Vezérműlánc szett 48 600 Ft 1 48 600 Ft 51 435 Ft

Vezérműkerék VVT agy 1 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft

Vezérműkerék VVT agy 2 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft

Motorolaj 5W40 2 800 Ft 5 14 000 Ft 5 715 Ft

Olajszűrő 3 665 Ft 1 3 665 Ft 0 Ft

Levegőszűrő 8 960 Ft 1 8 960 Ft 1 715 Ft

Olajzócső 15 110 Ft 1 15 110 Ft 0 Ft

Vízpumpa 24 950 Ft 1 24 950 Ft 0 Ft

Fagyálló hűtőfolyadék 1 250 Ft 4 5 000 Ft 0 Ft

Segédanyagok 3 500 Ft 1 3 500 Ft 0 Ft

Bruttó

593 785 Ft 58 865 Ft

652 650 Ft
lol


Kövezzen meg aki úgy látja, de ennyiért inkább néznék a kocsimba 2 db tartalék motort. Ha széthullik, beteszem mindig a következőt. Ennyit nem szabad költeni egy E46-ra még akkor sem ha a világ legfrankóbb kocsija. De ahogy az árakat nézem, aki ezt az ajánlatot adta, nem gondolta komolyan.

ebbol a listabol kivennem a ket Vezérműkereket, mert nem biztos, hogy cserelni kell hacsak nem kopottak a fogak es kivennem meg a vizpumpat is mivel elektromos es nem sok koze van a vezerleshez
P.S. hacsak nem esedekes az olajcsere akkor azokat is kivennem es maris baratibb az ar



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2016. augusztus 03. szerda, 15:06


fishmong3r írta:
sutius írta:
fishmong3r írta: Sziasztok!
Hozzá jutottam egy E46 318i (N42) touring-hoz.
Elvileg ~285.000 km van benne. Ugyan nincs semmilyen jele, de egy picit aggódok a vezérműlánc miatt. Mennyire vagyok paranoiás?
Szóval egyfelől érdekelne, hogy kompletten (lánc, görgők, bármi egyéb amit ilyenkor cserélni kell), szereléssel együtt ez nagyságrendlieg mibe fáj? Szeretnék felkészülni. Másrészt szükségem is lenne valakire, aki megcsinálja nekem precízen. Szemezgessek a szervíz értékeléseknél, vagy esetleg van valaki, aki erre specializálódott?
Előre is köszönöm a tippeket.


Tavaj decemberben csereltem vezerlest, N42B18. Ha jol emlekszem az alkatreszek kb 40-50 ezer volt, Febi vezerles, elrng tomites. A munkadij 20-25 ezer...
Az eredeti vezerles kb dupla annyi lett volna. Ha van a szaknak celszerszamja 1.5-2 ora alatt meg is van


Kértem egy árajánlatot egy közeli szervízből (nem márkaszervíz).
Árajánlat

BMW E46 318i

Anyag megnevezése Alkatrész egységár Szükséges me Alkatrész Munkadíj

Vezérműlánc szett 48 600 Ft 1 48 600 Ft 51 435 Ft

Vezérműkerék VVT agy 1 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft

Vezérműkerék VVT agy 2 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft

Motorolaj 5W40 2 800 Ft 5 14 000 Ft 5 715 Ft

Olajszűrő 3 665 Ft 1 3 665 Ft 0 Ft

Levegőszűrő 8 960 Ft 1 8 960 Ft 1 715 Ft

Olajzócső 15 110 Ft 1 15 110 Ft 0 Ft

Vízpumpa 24 950 Ft 1 24 950 Ft 0 Ft

Fagyálló hűtőfolyadék 1 250 Ft 4 5 000 Ft 0 Ft

Segédanyagok 3 500 Ft 1 3 500 Ft 0 Ft

Bruttó

593 785 Ft 58 865 Ft

652 650 Ft
lol


Kövezzen meg aki úgy látja, de ennyiért inkább néznék a kocsimba 2 db tartalék motort. Ha széthullik, beteszem mindig a következőt. Ennyit nem szabad költeni egy E46-ra még akkor sem ha a világ legfrankóbb kocsija. De ahogy az árakat nézem, aki ezt az ajánlatot adta, nem gondolta komolyan.


fishmong3r
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz fishmong3r

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. július 29. péntek, 14:49


sutius írta:
fishmong3r írta: Sziasztok!
Hozzá jutottam egy E46 318i (N42) touring-hoz.
Elvileg ~285.000 km van benne. Ugyan nincs semmilyen jele, de egy picit aggódok a vezérműlánc miatt. Mennyire vagyok paranoiás?
Szóval egyfelől érdekelne, hogy kompletten (lánc, görgők, bármi egyéb amit ilyenkor cserélni kell), szereléssel együtt ez nagyságrendlieg mibe fáj? Szeretnék felkészülni. Másrészt szükségem is lenne valakire, aki megcsinálja nekem precízen. Szemezgessek a szervíz értékeléseknél, vagy esetleg van valaki, aki erre specializálódott?
Előre is köszönöm a tippeket.


Tavaj decemberben csereltem vezerlest, N42B18. Ha jol emlekszem az alkatreszek kb 40-50 ezer volt, Febi vezerles, elrng tomites. A munkadij 20-25 ezer...
Az eredeti vezerles kb dupla annyi lett volna. Ha van a szaknak celszerszamja 1.5-2 ora alatt meg is van


Kértem egy árajánlatot egy közeli szervízből (nem márkaszervíz).
Árajánlat

BMW E46 318i

Anyag megnevezése Alkatrész egységár Szükséges me Alkatrész Munkadíj

Vezérműlánc szett 48 600 Ft 1 48 600 Ft 51 435 Ft

Vezérműkerék VVT agy 1 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft

Vezérműkerék VVT agy 2 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft

Motorolaj 5W40 2 800 Ft 5 14 000 Ft 5 715 Ft

Olajszűrő 3 665 Ft 1 3 665 Ft 0 Ft

Levegőszűrő 8 960 Ft 1 8 960 Ft 1 715 Ft

Olajzócső 15 110 Ft 1 15 110 Ft 0 Ft

Vízpumpa 24 950 Ft 1 24 950 Ft 0 Ft

Fagyálló hűtőfolyadék 1 250 Ft 4 5 000 Ft 0 Ft

Segédanyagok 3 500 Ft 1 3 500 Ft 0 Ft

Bruttó

593 785 Ft 58 865 Ft

652 650 Ft
lol

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. július 29. péntek, 12:10


fishmong3r írta: Sziasztok!
Hozzá jutottam egy E46 318i (N42) touring-hoz.
Elvileg ~285.000 km van benne. Ugyan nincs semmilyen jele, de egy picit aggódok a vezérműlánc miatt. Mennyire vagyok paranoiás?
Szóval egyfelől érdekelne, hogy kompletten (lánc, görgők, bármi egyéb amit ilyenkor cserélni kell), szereléssel együtt ez nagyságrendlieg mibe fáj? Szeretnék felkészülni. Másrészt szükségem is lenne valakire, aki megcsinálja nekem precízen. Szemezgessek a szervíz értékeléseknél, vagy esetleg van valaki, aki erre specializálódott?
Előre is köszönöm a tippeket.


Tavaj decemberben csereltem vezerlest, N42B18. Ha jol emlekszem az alkatreszek kb 40-50 ezer volt, Febi vezerles, elrng tomites. A munkadij 20-25 ezer...
Az eredeti vezerles kb dupla annyi lett volna. Ha van a szaknak celszerszamja 1.5-2 ora alatt meg is van


fishmong3r
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz fishmong3r

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. július 29. péntek, 10:49


YELLOW írta:
fishmong3r írta: Sziasztok!
Hozzá jutottam egy E46 318i (N42) touring-hoz.
Elvileg ~285.000 km van benne. Ugyan nincs semmilyen jele, de egy picit aggódok a vezérműlánc miatt. Mennyire vagyok paranoiás?
Szóval egyfelől érdekelne, hogy kompletten (lánc, görgők, bármi egyéb amit ilyenkor cserélni kell), szereléssel együtt ez nagyságrendlieg mibe fáj? Szeretnék felkészülni. Másrészt szükségem is lenne valakire, aki megcsinálja nekem precízen. Szemezgessek a szervíz értékeléseknél, vagy esetleg van valaki, aki erre specializálódott?
Előre is köszönöm a tippeket.



egyszerűbb lenne ha megadnád merre laksz (város), vagy merre felé keresel valami normális szerelőt.
állítólag ezeknél a motoroknál 100-150e km körül jön elő a láncprobléma. a tiéd ezek alapján túl van rajta. viszont tudok olyanról, amiben 300e km van és még nem volt bontva a motor.
költségben, szerintem egy 50ezerből meg van. a lánc olyan 25 körül lehet, bár függ hol veszed. általában szokás megvezetőt is venne, vezető feszítő patront. + a szerelés.


Veresegyházán vagyok. Nyilván minél közelebb van annál jobb, de Budapest is tökéletesen megfelelne.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. július 29. péntek, 10:23


fishmong3r írta: Sziasztok!
Hozzá jutottam egy E46 318i (N42) touring-hoz.
Elvileg ~285.000 km van benne. Ugyan nincs semmilyen jele, de egy picit aggódok a vezérműlánc miatt. Mennyire vagyok paranoiás?
Szóval egyfelől érdekelne, hogy kompletten (lánc, görgők, bármi egyéb amit ilyenkor cserélni kell), szereléssel együtt ez nagyságrendlieg mibe fáj? Szeretnék felkészülni. Másrészt szükségem is lenne valakire, aki megcsinálja nekem precízen. Szemezgessek a szervíz értékeléseknél, vagy esetleg van valaki, aki erre specializálódott?
Előre is köszönöm a tippeket.



egyszerűbb lenne ha megadnád merre laksz (város), vagy merre felé keresel valami normális szerelőt.
állítólag ezeknél a motoroknál 100-150e km körül jön elő a láncprobléma. a tiéd ezek alapján túl van rajta. viszont tudok olyanról, amiben 300e km van és még nem volt bontva a motor.
költségben, szerintem egy 50ezerből meg van. a lánc olyan 25 körül lehet, bár függ hol veszed. általában szokás megvezetőt is venne, vezető feszítő patront. + a szerelés.

fishmong3r
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz fishmong3r

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. július 29. péntek, 10:18


Sziasztok!
Hozzá jutottam egy E46 318i (N42) touring-hoz.
Elvileg ~285.000 km van benne. Ugyan nincs semmilyen jele, de egy picit aggódok a vezérműlánc miatt. Mennyire vagyok paranoiás?
Szóval egyfelől érdekelne, hogy kompletten (lánc, görgők, bármi egyéb amit ilyenkor cserélni kell), szereléssel együtt ez nagyságrendlieg mibe fáj? Szeretnék felkészülni. Másrészt szükségem is lenne valakire, aki megcsinálja nekem precízen. Szemezgessek a szervíz értékeléseknél, vagy esetleg van valaki, aki erre specializálódott?
Előre is köszönöm a tippeket.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 29. péntek, 10:19

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. július 20. szerda, 15:57


YELLOW írta:
viktor írta:
elgeri írta:
Impala70 írta:
Mike83 írta:
Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?


Szia! Nekünk Belgrádban cserélték egy prémium márkákkal foglalkozó szervizben . Ott a lánc csere , olajcsere kijött 300 euróból , ami nem sok , de menet közben kiderült ,hogy a VANOS-t is cserélni kell ,úgyhogy még rájött 650 euro. Ma hoztuk el. Viszont közben kijött rajta olyan , hogy 2000-nél elkezd csörögni amire Ők is vakarták a fejüket. Majd Magyarországon kell kereni 1 profit.


Mintha valahol azt olvastam volna, hogy az N43-asban nincs is vanos. Vagy ez ekte baromság?!


echte...


pedig nincs benne. az egy direkt befecskendezéses motor, olyan, mint a népautónál az FSI motorok. se Vanos, se Valvetronic. N45 viszont Vanos-os. N42, N46 mindkettő.
valami olyasmi rémlik, hogy az N43 talán a Mini miatt lett, de elég jól bevált a motor. a tévedés jogát fenntartom ebben.


A kifejezést rosszul írtam... nézzétek el nekem!

De tartalmilag nem mondtam hülyeséget. Ennek örülök

Viszont akkor Impala70 vagy félreértette valamit, vagy nem N43-asa van, vagy átverte a szerelő

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. július 20. szerda, 15:02


viktor írta:
elgeri írta:
Impala70 írta:
Mike83 írta:
Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?


Szia! Nekünk Belgrádban cserélték egy prémium márkákkal foglalkozó szervizben . Ott a lánc csere , olajcsere kijött 300 euróból , ami nem sok , de menet közben kiderült ,hogy a VANOS-t is cserélni kell ,úgyhogy még rájött 650 euro. Ma hoztuk el. Viszont közben kijött rajta olyan , hogy 2000-nél elkezd csörögni amire Ők is vakarták a fejüket. Majd Magyarországon kell kereni 1 profit.


Mintha valahol azt olvastam volna, hogy az N43-asban nincs is vanos. Vagy ez ekte baromság?!


echte...


pedig nincs benne. az egy direkt befecskendezéses motor, olyan, mint a népautónál az FSI motorok. se Vanos, se Valvetronic. N45 viszont Vanos-os. N42, N46 mindkettő.
valami olyasmi rémlik, hogy az N43 talán a Mini miatt lett, de elég jól bevált a motor. a tévedés jogát fenntartom ebben.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. július 20. szerda, 14:16


elgeri írta:
Impala70 írta:
Mike83 írta:
Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?


Szia! Nekünk Belgrádban cserélték egy prémium márkákkal foglalkozó szervizben . Ott a lánc csere , olajcsere kijött 300 euróból , ami nem sok , de menet közben kiderült ,hogy a VANOS-t is cserélni kell ,úgyhogy még rájött 650 euro. Ma hoztuk el. Viszont közben kijött rajta olyan , hogy 2000-nél elkezd csörögni amire Ők is vakarták a fejüket. Majd Magyarországon kell kereni 1 profit.


Mintha valahol azt olvastam volna, hogy az N43-asban nincs is vanos. Vagy ez ekte baromság?!


echte...