Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2014. november 09. vasárnap, 09:47


Téli útviszonyokra való felkészülés gyanánt egy történet:
Egyenletes sebességgel haladok az úton. Egyszer csak azt érzem, a busz irányíthatatlan lesz, az erős oldalszél hatására folyamatosan csúszok át a szemközti sávba. Tudatosul bennem, jégpálya lett az úttestből. Messze előttem egy kocsi tűnik fel, remélem, nem fogok összeütközni vele. Az úttest baloldalán vizes árok és fasor. Lelki szemeim előtt már látom a becsapódást. Ellenkormányzok, a busz csúszik egyre jobban az árok felé. Már nem arra koncetrálok, hogy saját sávomban tartsam a buszt, hanem arra, hogy ne sodródjak le az úttestről. Villogok a szembejövő kocsinak, szerencsére lehúzodott a padkára. Gázelvétellel lassulok, majd kb. 400 méter múlva tudom újra irányítani a járművet. Megállok, hátra fordulok. Utasok falfehérek, még mindig markolják a fogódzkodót. Kifújom magamat, megúsztam. Elindulok, az élet megy tovább.

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 14:01


sajnos túl sok a kérdés és én sem értem hogy hogyan lehetett ekkorát csapódni..
BYE:Qucsy

[quote="Robinson"]
hancurozo írta: Sajnos itt üt vissza az e46 nagyon jó energia elnyelése.(viszon így megvédi az utasokat a hirtelen lassulás okzta belső sérülésektől) A teszten ha jól tudom 65km/ó a sebessége az autónak:
YouTube videó

Én ezt vágom, de ha 40-el megyek, és még satuzok is... mire becsapódok mennyivel megyek?




Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 13:46


[quote="hancurozo"]Sajnos itt üt vissza az e46 nagyon jó energia elnyelése.(viszon így megvédi az utasokat a hirtelen lassulás okzta belső sérülésektől) A teszten ha jól tudom 65km/ó a sebessége az autónak:
YouTube videó

Én ezt vágom, de ha 40-el megyek, és még satuzok is... mire becsapódok mennyivel megyek?

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 13:41


Köszönöm a videót tanulságos...

[quote="hancurozo"]
Robinson írta:
Qucsy írta: W.pólós ellen szabály sértésdi büntetés indult de a lengyet pedig megsimogatva és megpuszilgatv utjára engedték..miközbe ő miatta alakult ki ez a helyzet...az autóm nagyon csúnyán összetört, a leendőm csúnyán megsérült és az én lelkm pedig teljesen megsemmisült...


Szia!

Sajnálom, hogy ez történt, sajnos az ilyenek elkerülhetetlenek, még a legtapasztaltabb sofőrök számára is.

Lehet arról papolni, hogy követési távolság stb., de egy ilyen szituban nem hiszem, hogy ne lenne olyan, aki nem tart 2 autó távolságot. Sajnos azt már rég tudjuk, hogy mindig az a hibás, aki hátulról jön

Viszont ami nekem nem tiszta.: 40km/h sebességnél ekkora kár, és légzsák???



Sajnos itt üt vissza az e46 nagyon jó energia elnyelése.(viszon így megvédi az utasokat a hirtelen lassulás okzta belső sérülésektől) A teszten ha jól tudom 65km/ó a sebessége az autónak:
YouTube videó



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 13:39


felénk ilyenkor nyáron arha sok a szlovák és idén sokkal több a lengyel...
egyszerűen nem tudnak vezetni, nem értik/tudják a táblákat, szabályokat pedig náluk is így tanítják.

az, hogy miért hagyták a lengyelt elmenni? egyértelmű, a rendőrök nem tudnak szinte semmilyen idegen nyelven, így csak a gond lett volna vele... egyszerűbb egy magyar nyakába varni a dolgot. ez ma magyarország, a magyar rendőrség. egymást jelentik fel a rendőrkollégák, azokat állítják meg, akiktől nem félnek... a full lesötétített X5-ösök csak úgy mehetnek, mást meg a szélvédőcsík miatt meghurcolnak... hányadék ez az orszák

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 13:20


Robinson írta:
Qucsy írta: W.pólós ellen szabály sértésdi büntetés indult de a lengyet pedig megsimogatva és megpuszilgatv utjára engedték..miközbe ő miatta alakult ki ez a helyzet...az autóm nagyon csúnyán összetört, a leendőm csúnyán megsérült és az én lelkm pedig teljesen megsemmisült...


Szia!

Sajnálom, hogy ez történt, sajnos az ilyenek elkerülhetetlenek, még a legtapasztaltabb sofőrök számára is.

Lehet arról papolni, hogy követési távolság stb., de egy ilyen szituban nem hiszem, hogy ne lenne olyan, aki nem tart 2 autó távolságot. Sajnos azt már rég tudjuk, hogy mindig az a hibás, aki hátulról jön

Viszont ami nekem nem tiszta.: 40km/h sebességnél ekkora kár, és légzsák???



Sajnos itt üt vissza az e46 nagyon jó energia elnyelése.(viszon így megvédi az utasokat a hirtelen lassulás okzta belső sérülésektől) A teszten ha jól tudom 65km/ó a sebessége az autónak:
YouTube videó

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 13:14


senki nem tudja szakértő is kint volt és ő is nekem ad igazat 40km/óra a légzsák pedig azért gáz mert pont a becsapódás pontjánál volt az érzékelő..ami nyitja a légzsákot..ezen már nem tudunk segíteni..pedig már 2 napja lassan és hidd el azóta ha 2 órát ha aludtam..folyton ezen jár az eszem hogy..mit és hogyan kellet volna..de sajnos megváltoztatni nem lehet semmit...:'(:'(:'(..
BYE:Qucsy

Robinson írta:
Qucsy írta: W.pólós ellen szabály sértésdi büntetés indult de a lengyet pedig megsimogatva és megpuszilgatv utjára engedték..miközbe ő miatta alakult ki ez a helyzet...az autóm nagyon csúnyán összetört, a leendőm csúnyán megsérült és az én lelkm pedig teljesen megsemmisült...


Szia!

Sajnálom, hogy ez történt, sajnos az ilyenek elkerülhetetlenek, még a legtapasztaltabb sofőrök számára is.

Lehet arról papolni, hogy követési távolság stb., de egy ilyen szituban nem hiszem, hogy ne lenne olyan, aki nem tart 2 autó távolságot. Sajnos azt már rég tudjuk, hogy mindig az a hibás, aki hátulról jön

Viszont ami nekem nem tiszta.: 40km/h sebességnél ekkora kár, és légzsák???






Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 13:01


Qucsy írta: W.pólós ellen szabály sértésdi büntetés indult de a lengyet pedig megsimogatva és megpuszilgatv utjára engedték..miközbe ő miatta alakult ki ez a helyzet...az autóm nagyon csúnyán összetört, a leendőm csúnyán megsérült és az én lelkm pedig teljesen megsemmisült...


Szia!

Sajnálom, hogy ez történt, sajnos az ilyenek elkerülhetetlenek, még a legtapasztaltabb sofőrök számára is.

Lehet arról papolni, hogy követési távolság stb., de egy ilyen szituban nem hiszem, hogy ne lenne olyan, aki nem tart 2 autó távolságot. Sajnos azt már rég tudjuk, hogy mindig az a hibás, aki hátulról jön

Viszont ami nekem nem tiszta.: 40km/h sebességnél ekkora kár, és légzsák???



SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 12:41


BarG írta: Elég régen megtanultam: MINDIG az a hibás, aki hátulról belemegy a másikba, legyen bármi az előzmény. Ezért én mindig tartok kéttahónyi helyet magam és az előttem közlekedő között. Ez nem annyira elegáns, de hasznos. Gyakran szoktam vállalati autóval kollégákkal menni akár hosszabb távokra is, váltogatva egymást. Akik a szoros emberfogást választják, tele vannak "majdnem" eseményekkel, és mint tudjuk a sok majdnem esemény aztán egy eseményben csúcsosodik ki - kötelezően.


Pontosan........en is azt "tanitom" a fiatalabb, kezdo vezetoknek NEM MEGYUNK a masik seggebe mert eleg egy idopillanat es kesz a baj.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 15. vasárnap, 12:41

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 12:33


..és neked van igazad..


hancurozo írta:
Qucsy írta: ebben igazad van ezt én is így szoktam távolság tartó vagyok,de most ugy képzeld el piros lámypától indultunk ez azt jelenti hogy 15 méterre történt a lámyp után és senki sem gondolta volna az ipse a tilos behajtani táblánál bevág 1 satut és lekanyarodik...legalább 8 áve vezetek és soha nem volt még merghuzásom se pedig ez már a 4ik autóm..éés nézd meg....

BarG írta: Elég régen megtanultam: MINDIG az a hibás, aki hátulról belemegy a másikba, legyen bármi az előzmény. Ezért én mindig tartok kéttahónyi helyet magam és az előttem közlekedő között. Ez nem annyira elegáns, de hasznos. Gyakran szoktam vállalati autóval kollégákkal menni akár hosszabb távokra is, váltogatva egymást. Akik a szoros emberfogást választják, tele vannak "majdnem" eseményekkel, és mint tudjuk a sok majdnem esemény aztán egy eseményben csúcsosodik ki - kötelezően.




Sajnos senki nem számít arra, hogy a lámpától való elindulás után valaki a fékre áll.
Mikor 15 éves lett a jogsim én is így törtem össze off autóm. Első autó tanuló, én a 4. kocsi voltam. Mikor indult az oszlop a tanuló egyesből kettesbe próbálta rakni (3 hónap mulva tudtam meg, amikor találkoztam az oktatóval) de a kuplungal együtt a féket is benyomta.(3 hónapra rá tudtam meg, amikor találkoztam az oktatóval) Ő meguszta és továbhajtott (újraindítás után) én meg elismerve a hibám, kitöltöttem a biztosítási lapot. Azóta ha nem elöl állok nem a többiekkel együtt indulok hanem kicsit nagyobb távolságot tartva. (féltem az autóm)




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 12:27


Qucsy írta: ebben igazad van ezt én is így szoktam távolság tartó vagyok,de most ugy képzeld el piros lámypától indultunk ez azt jelenti hogy 15 méterre történt a lámyp után és senki sem gondolta volna az ipse a tilos behajtani táblánál bevág 1 satut és lekanyarodik...legalább 8 áve vezetek és soha nem volt még merghuzásom se pedig ez már a 4ik autóm..éés nézd meg....

BarG írta: Elég régen megtanultam: MINDIG az a hibás, aki hátulról belemegy a másikba, legyen bármi az előzmény. Ezért én mindig tartok kéttahónyi helyet magam és az előttem közlekedő között. Ez nem annyira elegáns, de hasznos. Gyakran szoktam vállalati autóval kollégákkal menni akár hosszabb távokra is, váltogatva egymást. Akik a szoros emberfogást választják, tele vannak "majdnem" eseményekkel, és mint tudjuk a sok majdnem esemény aztán egy eseményben csúcsosodik ki - kötelezően.




Sajnos senki nem számít arra, hogy a lámpától való elindulás után valaki a fékre áll.
Mikor 15 éves lett a jogsim én is így törtem össze off autóm. Első autó tanuló, én a 4. kocsi voltam. Mikor indult az oszlop a tanuló egyesből kettesbe próbálta rakni (3 hónap mulva tudtam meg, amikor találkoztam az oktatóval) de a kuplungal együtt a féket is benyomta.(3 hónapra rá tudtam meg, amikor találkoztam az oktatóval) Ő meguszta és továbhajtott (újraindítás után) én meg elismerve a hibám, kitöltöttem a biztosítási lapot. Azóta ha nem elöl állok nem a többiekkel együtt indulok hanem kicsit nagyobb távolságot tartva. (féltem az autóm)

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 12:16


ebben igazad van ezt én is így szoktam távolság tartó vagyok,de most ugy képzeld el piros lámypától indultunk ez azt jelenti hogy 15 méterre történt a lámyp után és senki sem gondolta volna az ipse a tilos behajtani táblánál bevág 1 satut és lekanyarodik...legalább 8 áve vezetek és soha nem volt még merghuzásom se pedig ez már a 4ik autóm..éés nézd meg....

BarG írta: Elég régen megtanultam: MINDIG az a hibás, aki hátulról belemegy a másikba, legyen bármi az előzmény. Ezért én mindig tartok kéttahónyi helyet magam és az előttem közlekedő között. Ez nem annyira elegáns, de hasznos. Gyakran szoktam vállalati autóval kollégákkal menni akár hosszabb távokra is, váltogatva egymást. Akik a szoros emberfogást választják, tele vannak "majdnem" eseményekkel, és mint tudjuk a sok majdnem esemény aztán egy eseményben csúcsosodik ki - kötelezően.




BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 12:04


Elég régen megtanultam: MINDIG az a hibás, aki hátulról belemegy a másikba, legyen bármi az előzmény. Ezért én mindig tartok kéttahónyi helyet magam és az előttem közlekedő között. Ez nem annyira elegáns, de hasznos. Gyakran szoktam vállalati autóval kollégákkal menni akár hosszabb távokra is, váltogatva egymást. Akik a szoros emberfogást választják, tele vannak "majdnem" eseményekkel, és mint tudjuk a sok majdnem esemény aztán egy eseményben csúcsosodik ki - kötelezően.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 11:10


Qucsy írta: ...Pénteken éjszaka (22:45kor) Nyíregyházán a Szénatér felől a Mező utca írányába közlekedtem amikor 2 autóval előttem 1 lengyel rendszámú fehér kis autó hirtelen bevágta a féket és a behajtani tilos tábla ellenére behajtott a benzinkutra..eközben a mögötte közlekedő piros kis W.Polo már nem tudott meg állni és meg lökte...sőt mivel én meg mögöttük jöttem így én is telibe a kis autót...hiába huztam félre a kormányt az autó törte az utat...akkorát csapódtunk, hogy a löghárító szarrá tört, motorháztető felgyűrődött, lámpák törve befordultak..hűtő és légkondi szétment...és amit rögtön észre vettünk hogy a futómű elszállt..:'(:'(:'(...a legnagyonn probléma az hogy az ütközés hatássára a 2 első légzsák azonnal kinyilt és ütött nem kicsit....menyaszonyom mellettem ült és épp a kis napellenzős tükörbe nézegette magát amikor a légzsák és az azt fogó műszerffal darab arcon ütötte..(a baá arcának teljes felűletét eltalálta,sebes véres volt minden,eltörte az orrát, és kitörte 2 fogát...)az alényeg hogy a helyszínelő kollegáim mind készségesek voltak segítettek kivétel 1 aki az egész balesetből engem hozott ki hibásnak..mert én figyelmetlen voltam..szerintetek létezik ilyen??? én ellenem és akis W.pólós ellen szabály sértésdi büntetés indult de a lengyet pedig megsimogatva és megpuszilgatv utjára engedték..miközbe ő miatta alakult ki ez a helyzet...az autóm nagyon csúnyán összetört, a leendőm csúnyán megsérült és az én lelkm pedig teljesen megsemmisült...aki nem tudnán és az Igazság ügyben dolgozom nap mint nap találkozom hasonló esetekkel ahhol megértéssel kell viselnem..és így hogy engem sem ért meg senki...sőt még én voltam a csúf a rossz..és mindennek az oka...annyiban igazat adok a helyszinelő kollegámnak hogy tényleg annyiban hibás vagyok,hogy v.miért figyelmetlen voltam..de piros lámpától indultam nem mentem még 40el sem...és akkor a lengyelt miért engedik el 1 még dicsérő szavakkal...azért ossztottam ezt meg veletek hogy kerüljétek a külföldieket,mert ha baj van akkor lergyen kollegád legyen bárkid akkor még te lehetsz a hibás..és nem elég az anyagi kár a lelki seb.. ez mind neked marad...

BYE :Qucsy



Rendőrség= szolgálunk és védünk.
Nagyon ideje lenne már kiskirályságuknak, agresszivitásuknak, sunyiságuknak törvényes eszközökkel véget vetnének már, mert amit művelnek az útszéli. Tisztelet a kivételnek természetesen.



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 10:46


...Pénteken éjszaka (22:45kor) Nyíregyházán a Szénatér felől a Mező utca írányába közlekedtem amikor 2 autóval előttem 1 lengyel rendszámú fehér kis autó hirtelen bevágta a féket és a behajtani tilos tábla ellenére behajtott a benzinkutra..eközben a mögötte közlekedő piros kis W.Polo már nem tudott meg állni és meg lökte...sőt mivel én meg mögöttük jöttem így én is telibe a kis autót...hiába huztam félre a kormányt az autó törte az utat...akkorát csapódtunk, hogy a löghárító szarrá tört, motorháztető felgyűrődött, lámpák törve befordultak..hűtő és légkondi szétment...és amit rögtön észre vettünk hogy a futómű elszállt..:'(:'(:'(...a legnagyonn probléma az hogy az ütközés hatássára a 2 első légzsák azonnal kinyilt és ütött nem kicsit....menyaszonyom mellettem ült és épp a kis napellenzős tükörbe nézegette magát amikor a légzsák és az azt fogó műszerffal darab arcon ütötte..(a baá arcának teljes felűletét eltalálta,sebes véres volt minden,eltörte az orrát, és kitörte 2 fogát...)az alényeg hogy a helyszínelő kollegáim mind készségesek voltak segítettek kivétel 1 aki az egész balesetből engem hozott ki hibásnak..mert én figyelmetlen voltam..szerintetek létezik ilyen??? én ellenem és akis W.pólós ellen szabály sértésdi büntetés indult de a lengyet pedig megsimogatva és megpuszilgatv utjára engedték..miközbe ő miatta alakult ki ez a helyzet...az autóm nagyon csúnyán összetört, a leendőm csúnyán megsérült és az én lelkm pedig teljesen megsemmisült...aki nem tudnán és az Igazság ügyben dolgozom nap mint nap találkozom hasonló esetekkel ahhol megértéssel kell viselnem..és így hogy engem sem ért meg senki...sőt még én voltam a csúf a rossz..és mindennek az oka...annyiban igazat adok a helyszinelő kollegámnak hogy tényleg annyiban hibás vagyok,hogy v.miért figyelmetlen voltam..de piros lámpától indultam nem mentem még 40el sem...és akkor a lengyelt miért engedik el 1 még dicsérő szavakkal...azért ossztottam ezt meg veletek hogy kerüljétek a külföldieket,mert ha baj van akkor lergyen kollegád legyen bárkid akkor még te lehetsz a hibás..és nem elég az anyagi kár a lelki seb.. ez mind neked marad...

BYE :Qucsy