YELLOW írta:
Robinson írta:
b_imi írta:
Lehet jobban jársz, ha szakival rakatod fel, mert a bürokrácia sötét útvesztőit elkerülheted.
Vonóhorog vizsgáztatása esetén:
* műbizonylat
* szerelési nyilatkozat (onnan ahol beszerelték)
- Szakhatósági engedély, ha a jármű üzemben tartása szakhatósági engedélyhez (igazoláshoz) kötött.
- Érvényes engedély a jármű összeépítését, vagy átalakítását követő vizsgálathoz
Ezek nem csak utólagos vonóhoroghoz kellenek? X3 gyári felszereltsége között van vonóhorog. Ha fel van rakva, a bürökrácia majmai észre sem veszik, hogy utólag lett beszerelve, végigmegy a vizsga mint gyári esetén és szebb nyarat.
Véleményem szerint ez ugyan olyan mint a xenon-osítás pl. Ha gyári és minden megvan hozzá ami kell, abba sem tudnak belekötni.
ebben az a baj, hogy a korábbi műsuakin, azaz a forgaliban nem szerepel a vonóhorog. ha most hírtelen lesz rajta az feltünő. nem?
nekünk új autónál nem volt vonóhorog. az autó már megvolt, csak mondtuk úgy fizetünk, hogy még vonóhorog is kell rá. az új autóknál megvan a helye, csak az nem mindegy hogy helyezik forgalomba.
Nekem gyári (rejtett) vonóhorog van. A forgalmiban a vontatható tömeg szerepel. Én szerintem simán felszereltetném a gyárit (ami gondolom rejtett), és bemennék valahova műszaki vizsgáztatásra, megkérdezni, hogy hogyan lehetne KORRIGÁLNI a forgalmit, mert a korábbi vizsgákon ELFELEJTETTÉK beírni a GYÁRI vonóhorgot. Magyarán eljátszani, hogy így jött le a sorról.
Legjobb esetben javítják a forgalmit, legrosszabb esetben megismételtetik a műszakit, és utána javítják a forgalmit. De ha jól gondolom, nem kérhetnek tőled műbizonylatot, ha gyári tartozékról van szó... vagy mi