Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 15:15


SP_323i írta:
Methos írta:
SP_323i írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


A rezgéscsillapításban a motor és váltótatok alap. Rengeteg rezgést tudnak átadni a kaszninak...
A motortartó bakok meg eleve nem bírnak sokat a 20d alatt
270-nél én még a porlasztó csúcsokat is benézetném, mert ha már nagy az eltérés hengerenként az is faszán járatja az egész vasat


POrlasztók voltak cserélve már egyszer az autóban.
A bakokról nem tudok sajna sokat....lehet azzal kéne kezdenem
Az alap dízel zajon is lehet segíteni, de biza húzós a dynamat hoodliner termék...nagyon ígéretes, de legalább annyira költséges, erre nincs valakinek egy olcsóbb beszerzési kontaktja?


Én a motor és váltótartó bakkal kezdeném
A dízelnek meg alapból van egy hangja. Ezen én a hangerő gombbal szoktam segíteni
Ez a cumó meg szerintem nem sokat ér, hogyha a moci tetőre rakod, mert attól csak a külvilágnak lesz jobb, az utastérbe máshonnan jut be a zaj


Rendicsek, akkor első körben inkább a bakokra koncentrálok. És felhúzom a hangerőt.

Köszönöm a tippeket.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 15:06


Methos írta:
SP_323i írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


A rezgéscsillapításban a motor és váltótatok alap. Rengeteg rezgést tudnak átadni a kaszninak...
A motortartó bakok meg eleve nem bírnak sokat a 20d alatt
270-nél én még a porlasztó csúcsokat is benézetném, mert ha már nagy az eltérés hengerenként az is faszán járatja az egész vasat


POrlasztók voltak cserélve már egyszer az autóban.
A bakokról nem tudok sajna sokat....lehet azzal kéne kezdenem
Az alap dízel zajon is lehet segíteni, de biza húzós a dynamat hoodliner termék...nagyon ígéretes, de legalább annyira költséges, erre nincs valakinek egy olcsóbb beszerzési kontaktja?


Én a motor és váltótartó bakkal kezdeném
A dízelnek meg alapból van egy hangja. Ezen én a hangerő gombbal szoktam segíteni
Ez a cumó meg szerintem nem sokat ér, hogyha a moci tetőre rakod, mert attól csak a külvilágnak lesz jobb, az utastérbe máshonnan jut be a zaj

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz huszde

Újonc

Elismertség: 20% (1 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 15:04


Meglett a hiba az enyém bajaira. A légtömegmérő amit kicseréltettünk szar volt alapbol(pedig akkor lett dobozbol kibontva), beleraktunk egy másikat, a motor halk lett, jol fogyaszt és megy mint az őrült.. 1500től gyorsul 1750nél meg már nagyon.. Hátha valaki más is tanul az én esetemből

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 14:56


SP_323i írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


A rezgéscsillapításban a motor és váltótatok alap. Rengeteg rezgést tudnak átadni a kaszninak...
A motortartó bakok meg eleve nem bírnak sokat a 20d alatt
270-nél én még a porlasztó csúcsokat is benézetném, mert ha már nagy az eltérés hengerenként az is faszán járatja az egész vasat


POrlasztók voltak cserélve már egyszer az autóban.
A bakokról nem tudok sajna sokat....lehet azzal kéne kezdenem
Az alap dízel zajon is lehet segíteni, de biza húzós a dynamat hoodliner termék...nagyon ígéretes, de legalább annyira költséges, erre nincs valakinek egy olcsóbb beszerzési kontaktja?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 14:43


Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


A rezgéscsillapításban a motor és váltótatok alap. Rengeteg rezgést tudnak átadni a kaszninak...
A motortartó bakok meg eleve nem bírnak sokat a 20d alatt
270-nél én még a porlasztó csúcsokat is benézetném, mert ha már nagy az eltérés hengerenként az is faszán járatja az egész vasat


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 14:39


Methos írta:
compact írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!



Nincs rendellenes hangja az autó rendeben van , rendesen ketyeg, szimplán, csak plusz lehetséges ötleteket keresek, mint például, mondjuk egy hülyeséget: motorháztető belső burkolat csere, hangszigetelős tojástartóra .

Pont ezért fogalmaztam így mert nem tudom milyen lehetőségek vannak és mit lehet/érdemes tenni, vagy ellenőrizni. Ellenőrizni, mint pl a motortartó bakok állapota


Szerintem add el, bár a motor tartó bak elöregedése, elég sok káros rezgést tud okozni.

Nekem tűnik nagyon zajosnak a DIZEL.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 14:22


Methos írta:
compact írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!



Nincs rendellenes hangja az autó rendeben van , rendesen ketyeg, szimplán, csak plusz lehetséges ötleteket keresek, mint például, mondjuk egy hülyeséget: motorháztető belső burkolat csere, hangszigetelős tojástartóra .

Pont ezért fogalmaztam így mert nem tudom milyen lehetőségek vannak és mit lehet/érdemes tenni, vagy ellenőrizni. Ellenőrizni, mint pl a motortartó bakok állapota


nyomd ki purhabbal az egész autót, minden részt mondjuk az nyiszogni fog, ha valahol elválik...

rezgés csillapítás, esetleg motortartóbak, váltótartóbak, stb csere.


Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 14:20


compact írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!



Nincs rendellenes hangja az autó rendeben van , rendesen ketyeg, szimplán, csak plusz lehetséges ötleteket keresek, mint például, mondjuk egy hülyeséget: motorháztető belső burkolat csere, hangszigetelős tojástartóra .

Pont ezért fogalmaztam így mert nem tudom milyen lehetőségek vannak és mit lehet/érdemes tenni, vagy ellenőrizni. Ellenőrizni, mint pl a motortartó bakok állapota


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 12:45


AteszE46 írta:
Tano írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Minden 320d 136le 2000-es fordulattól kezd el húzni rendesen? Most vettem egy E46 320d-t. Ez a második , de ez se húz alulról

Attila


Mennyire alulról szeretnéd?
A nyomás felépülés 1500 környékén már érezhető, akkor kezd megindulni, ennek a mocinak a nyomatékcsúcsa 1750-nél van, tehát ott tol a legjobban.


Igen, a nyomás valóban 1500 körül kezd felépülni, de menni csak 2000 környékén kezd.
Lehet, hogy a hosszú váltó miatt(konszernesekhez hasonlítva)érzem úgy, hogy később kezd el húzni.
Majd a chippes megoldja, hogy alulról jobban menjen


"konszerneseknek" kicsit más a váltóáttételük, chip nem sokat segit rajta mivel attól a turbó nem lesz fittebb alacsony fordulaton, max egy kis plusz kaja segit rajta, de nem fog repülni utánna sem alul!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 29. péntek, 12:46

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 12:42


Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!



Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 12:13


Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 09:17


Tano írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Minden 320d 136le 2000-es fordulattól kezd el húzni rendesen? Most vettem egy E46 320d-t. Ez a második , de ez se húz alulról

Attila


Mennyire alulról szeretnéd?
A nyomás felépülés 1500 környékén már érezhető, akkor kezd megindulni, ennek a mocinak a nyomatékcsúcsa 1750-nél van, tehát ott tol a legjobban.


Igen, a nyomás valóban 1500 körül kezd felépülni, de menni csak 2000 környékén kezd.
Lehet, hogy a hosszú váltó miatt(konszernesekhez hasonlítva)érzem úgy, hogy később kezd el húzni.
Majd a chippes megoldja, hogy alulról jobban menjen

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 08:41


toki24 írta: Hali!

A fogyaasztásmérő nálam is olyan hogy pl lámpa jön kiveszem előtte 10 méterrel üresbe majd fék és 0-ról felkuszik pl, 4l-re megállok és vissza is ugrik de mind ilyen legalábbis amit láttam eddig.

üzemihőfok meg lehet termo is ..nézd meg a comp-ba pl. hosszan a km orán a gombot majd 19es és 7es menüpontot választod és egyböl meglátod hány fokos a vized, lehet a vizmelegető segítő nem tudom pontosan a nevét is beszart motortérbe szemmel állva bal felső sarokba ahol van egy baszott nagy hely ott van .. Remélem tudtam segíteni de jönnek majd okosabbak is!


Ne haragudjatok, de miért vagytok ezen kifeküdve és miért kérdés ez egyáltalán?

A műszer a pillanatnyi fogyasztást mutatja /100km-re vetítve. Végig kell gondolni hogyan működik a motor gyorsításkor, üresben guruláskor és motorfék üzemben és meglesz az eredmény. Bármennyire is furcsának látszik a műszer működése, teljesen jól működik.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 29. péntek, 08:41

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 07:36


compact írta:
Sanka írta: Sziasztok!
A tapasztalatotokra lenne szükségem!Van egy e46 320d-m és nagyon lassan éri el az üzemi hőfokot, van hogy fél óra vagy 20-30km kell neki!Ma észre vettem hogy a fordulat is magasabb(nem klímával), ha kikapcsolom a fűtést akkor meg leesik!Szintén a mai nap észrevétele hogy ingadozik a fogyasztásmérő, sőt ha kiveszem üresbe nem esik vissza 0-ra, ha meg fékezek emelkedik!!!Ez mi???Termosztát lehet a bajos vagy mi?És ha igen akkor meg lehet-e neki ártani vagy cserélni kell??Válaszotokat előre is köszönöm!!!



Termosztátot cserélni kell!
Milyen évjárat?



a másik, ha üresbe rakod sosem fog nullára kifeküdni, ha mellé még gurulsz is. ha motorféknél kifekszik nullára, akkor nincs annak semmi baja. illetve ha nem produkál érdekes jelenségeket, pl ingadozás a mutatóban, mikor gyorsítasz nem torpan meg a mutató emelkedése, meg ilyenek.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 23:34


AteszE46 írta: Sziasztok!

Minden 320d 136le 2000-es fordulattól kezd el húzni rendesen? Most vettem egy E46 320d-t. Ez a második , de ez se húz alulról

Attila


Mennyire alulról szeretnéd?
A nyomás felépülés 1500 környékén már érezhető, akkor kezd megindulni, ennek a mocinak a nyomatékcsúcsa 1750-nél van, tehát ott tol a legjobban.