Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 21:13


Ez pontosan így van!
Nekem is ez volt. Én annó át akartam vontatni a kocsit, de reggel pöcre indult, gyorsan elszaladtam vele szerelőhőz.


kempelen írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...




m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 20:44



Oks

Vettem

YELLOW írta: most csalódtam benned... hát már Te sem értelmezed amit írok???
pont ezt mondom, hogy nem éri meg eladni... mert nehéz lsz egy hülyét találni. aki meg ért hozzá és meg is venné, az lealkudja az árát. akkor meg azt inkább érdemes rákölteni és lesz egy felújított autó, amit használhat boldogan.
tényleg enynire értelmetlenül írok??? nem hiszem el komolyan...

m_attila írta: Ez hülyeség Yellow

Chipcad barátom most újította fel a 20 d motorját elolvadt egy dugó porlasztó miatt.
Most adja el??
Inkább élvezze....

Új autóba ül


YELLOW írta:
Bianconero írta: Nekem picit kezd elegem lenni a havi 50-70 ezres kiadásokból.
Erősen gondolkodom az autótól való megszabadulásban.


ez nem BMW specifikus dolog, mással is megszívhatod. amkor vetted kellett volna körültekintőbbnek lenni.

most ha el akarod adni a költségek miatt, miből gondolod, hogy pl találsz egy"hülyét", akit tulajdonképpen meg lehet vezetni?

aki meg vágja a szitut úgyis lealkudja az árát. ergó elvesztegetd a kocsit. vagy inkább ráköltöd és lesz egy jó állapotú autód.

az a baj, a vásárlásnál benézed a dolgot, onnantól kezdve nem tudsz jól kijönni a dologból.









YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 20:41


most csalódtam benned... hát már Te sem értelmezed amit írok???
pont ezt mondom, hogy nem éri meg eladni... mert nehéz lsz egy hülyét találni. aki meg ért hozzá és meg is venné, az lealkudja az árát. akkor meg azt inkább érdemes rákölteni és lesz egy felújított autó, amit használhat boldogan.
tényleg enynire értelmetlenül írok??? nem hiszem el komolyan...

m_attila írta: Ez hülyeség Yellow

Chipcad barátom most újította fel a 20 d motorját elolvadt egy dugó porlasztó miatt.
Most adja el??
Inkább élvezze....

Új autóba ül


YELLOW írta:
Bianconero írta: Nekem picit kezd elegem lenni a havi 50-70 ezres kiadásokból.
Erősen gondolkodom az autótól való megszabadulásban.


ez nem BMW specifikus dolog, mással is megszívhatod. amkor vetted kellett volna körültekintőbbnek lenni.

most ha el akarod adni a költségek miatt, miből gondolod, hogy pl találsz egy"hülyét", akit tulajdonképpen meg lehet vezetni?

aki meg vágja a szitut úgyis lealkudja az árát. ergó elvesztegetd a kocsit. vagy inkább ráköltöd és lesz egy jó állapotú autód.

az a baj, a vásárlásnál benézed a dolgot, onnantól kezdve nem tudsz jól kijönni a dologból.







tsabko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tsabko

Törzsvendég

Elismertség: 27% (42 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 20:39


Az a baj az emberekkel mikor már felújították az autójukat meg ráköltöttek egy jó csomó pénz és szinte tökéletes akkor adják el, mert addigra belefáradtak a sok szívásba és inkább eladják vesznek helyette egy másik autót amiről azt hiszik hogy újabb és jobb lesz de lehet hogy még szarabb lesz mint ami volt! Ebbe a hibába nagyrészt mindenki beleszalad!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 20:31


Ez hülyeség Yellow

Chipcad barátom most újította fel a 20 d motorját elolvadt egy dugó porlasztó miatt.
Most adja el??
Inkább élvezze....

Új autóba ül


YELLOW írta:
Bianconero írta: Nekem picit kezd elegem lenni a havi 50-70 ezres kiadásokból.
Erősen gondolkodom az autótól való megszabadulásban.


ez nem BMW specifikus dolog, mással is megszívhatod. amkor vetted kellett volna körültekintőbbnek lenni.

most ha el akarod adni a költségek miatt, miből gondolod, hogy pl találsz egy"hülyét", akit tulajdonképpen meg lehet vezetni?

aki meg vágja a szitut úgyis lealkudja az árát. ergó elvesztegetd a kocsit. vagy inkább ráköltöd és lesz egy jó állapotú autód.

az a baj, a vásárlásnál benézed a dolgot, onnantól kezdve nem tudsz jól kijönni a dologból.





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 20:26


Bianconero írta: Nekem picit kezd elegem lenni a havi 50-70 ezres kiadásokból.
Erősen gondolkodom az autótól való megszabadulásban.


ez nem BMW specifikus dolog, mással is megszívhatod. amkor vetted kellett volna körültekintőbbnek lenni.

most ha el akarod adni a költségek miatt, miből gondolod, hogy pl találsz egy"hülyét", akit tulajdonképpen meg lehet vezetni?

aki meg vágja a szitut úgyis lealkudja az árát. ergó elvesztegetd a kocsit. vagy inkább ráköltöd és lesz egy jó állapotú autód.

az a baj, a vásárlásnál benézed a dolgot, onnantól kezdve nem tudsz jól kijönni a dologból.



Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 19:49


Nekem picit kezd elegem lenni a havi 50-70 ezres kiadásokból.
Erősen gondolkodom az autótól való megszabadulásban.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 19:42


Egyszer csak kíváncsiságból utánanéztem, netes segítséggel 10 perc alatt találtam 50e-ért új, nem felújított befecskendezőt.
Más miért nem hajlandó erre?!

45-öt adni a felújításért .....jujjj

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 19:35


vagy nem

200 ig egy bmwhez hozzá se kell nyúlni

csak sajnos a használta vett járgányokba senki nem tudja mennyi km van

egy példa:
2004 320d kinti - ráadásul Németországból behozott 90 ezer km eres szervízkönyvel németországi pecsétekkel,

majd kiderült hogy 2007ben volt 280000km es szervizen az autó kint, ezt a bmw rendszeréből tudtam meg, tehát 2008 ban mikor az illető vette az autót ha arányosítunk kb. 340-350 volt bent, ma 2010 írunk az órába 150 vagyis kb 400 nál jár
És a mai napig hibátlan...
És a belseje is szép






Bianconero írta: Csak 125 e a km..

YELLOW írta:
Bianconero írta: A hibatároló üa nyomáshibát írt ki. Pontosabban azt, hogy kicsi/kevés a nyomás.
Szóval vagy üa szivattyú vagy a rail szenzor a hunyó.


kempelen írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...




ha 150ezer vagy felette van a km, akkor gyanúsan AC pumpa lesz. eddig nem szóltam, mert nekem úgysem hisznek, de hamarosan semennyire sem fog menni az AC.







Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 19:26


Csak 125 e a km..

YELLOW írta:
Bianconero írta: A hibatároló üa nyomáshibát írt ki. Pontosabban azt, hogy kicsi/kevés a nyomás.
Szóval vagy üa szivattyú vagy a rail szenzor a hunyó.


kempelen írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...




ha 150ezer vagy felette van a km, akkor gyanúsan AC pumpa lesz. eddig nem szóltam, mert nekem úgysem hisznek, de hamarosan semennyire sem fog menni az AC.





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 18:55


Bianconero írta: A hibatároló üa nyomáshibát írt ki. Pontosabban azt, hogy kicsi/kevés a nyomás.
Szóval vagy üa szivattyú vagy a rail szenzor a hunyó.


kempelen írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...




ha 150ezer vagy felette van a km, akkor gyanúsan AC pumpa lesz. eddig nem szóltam, mert nekem úgysem hisznek, de hamarosan semennyire sem fog menni az AC.



Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 18:14


A hibatároló üa nyomáshibát írt ki. Pontosabban azt, hogy kicsi/kevés a nyomás.
Szóval vagy üa szivattyú vagy a rail szenzor a hunyó.


kempelen írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 14:59


Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...


Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 14:01


Az is kellemes lehetett...miként jelentkezett? teljesen behalt a kocsi?
Volt bármi előjele?


MarcellHo írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


MarcellHo írta:
Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája







DDE= Nekem porlasztócsúcs volt...





Nekem is itt tanácsolták:
résolaj veszteséget kell méretni és abból kiderül, hogy milyen állapotban vannak a porlasztók. Nekem kettőt kellett felújítani a négyből egyik 30+áfa, a másik 45+áfa volt.
Újonnan 90-110 kb./db.
Tegnap az M3-on újra elpuhant a turbóm valószínűleg ---> tréler haza. Az sem volt kutya...




MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 13:57


Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


MarcellHo írta:
Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája







DDE= Nekem porlasztócsúcs volt...





Nekem is itt tanácsolták:
résolaj veszteséget kell méretni és abból kiderül, hogy milyen állapotban vannak a porlasztók. Nekem kettőt kellett felújítani a négyből egyik 30+áfa, a másik 45+áfa volt.
Újonnan 90-110 kb./db.
Tegnap az M3-on újra elpuhant a turbóm valószínűleg ---> tréler haza. Az sem volt kutya...