Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:51


YELLOW írta:
cheeka írta: Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.


egy értelmű, hogy izzítás probléma, máshol ne is keresgélj, semmi felesleges meló nem kell.



Izzitásvezérlő,izzitásrelé környékén nézz körül,nekem az ment szét.plusz még ezaz...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 19:52


cheeka írta: Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.


egy értelmű, hogy izzítás probléma, máshol ne is keresgélj, semmi felesleges meló nem kell.

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 17:16


cheeka írta: Köszi a tippet, elmondtam a havernak ezt is, délután újra nekifut a dolognak.

Puli írta:
cheeka írta: Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.


Nekem ugyanilyen a kocsim, hasonló hibám volt és az izzító relé kábele volt kontaktos. Javítottuk és már szépen izzít!





Nekem sajnos kiderült hogy tönkrement a jeladós porlasztó illetve az izzitásvezérlőm is kuka....



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz cheeka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 13:29


Köszi a tippet, elmondtam a havernak ezt is, délután újra nekifut a dolognak.

Puli írta:
cheeka írta: Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.


Nekem ugyanilyen a kocsim, hasonló hibám volt és az izzító relé kábele volt kontaktos. Javítottuk és már szépen izzít!




Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 13:02


cheeka írta: Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.


Nekem ugyanilyen a kocsim, hasonló hibám volt és az izzító relé kábele volt kontaktos. Javítottuk és már szépen izzít!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz cheeka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 11:07


Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 19:54


compact írta:
Darius írta:
ute107 írta:
Milan írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Ártani nem árt, de ha jó mind, akkor tényleg felesleges, mert macerás levenni a szívósort.
Inkább tedd azt a pénzt félre másra.




Nem macerásabb levenni a szívósort, mint kiszedni a gyertyákat.
Ez a fajta motor elindul 4 rossz gyertyával is. Ahogy érzed...de érdemes akkor nekiállni, mikor nem nagyon kell a kocsi, hogy ha beletörik akkor pár napig úgy sem lesz...
Én 140.000-rel vettem a BMW-t, most 364 van, és nem cseréltem...



Értem.Sajnos nem biztos hogy a gyertyáknak van baja,a szerelőm szerint most még szétszedés előtt hidrotőke,vagy porlasztócsucs problémája lehet a héten majd a tüzetes átvizsgálásnál kiderül hogy mi pontosan a baja...(hideg inditásnál rázkodik a kasztni,bele beleránt a motor nem jár mind a 4 henger ingadozik az alapjárat,melegen semmi baja).Ha nagyon bele kell nyúlni akkor ugyis kicseréltetem a gyertyákat is.



Ezt eddig nem írtad, hogy hiba tünet is van...
Amúgy izzítógyertyára utalnak a dolgok szerintem.




Igen azt még előzőleg írtam,és abból kifolyólag gondoltam hogy kicseréltetem a izzítógyertyákat,ha van velük gond ha nem,mivel számomra a megbízhatóság az első.Én is a tünetek alapján arra gondoltam hogy az lehet a hiba ,de sajnos a szerelőm szerint vmi más is lehet a bibi....remélem a héten kiderül (a szerelőm tüzetesen átvizsgálja),és nem vmi nagy horderejű a probléma van



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 19:44


Darius írta:
ute107 írta:
Milan írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Ártani nem árt, de ha jó mind, akkor tényleg felesleges, mert macerás levenni a szívósort.
Inkább tedd azt a pénzt félre másra.




Nem macerásabb levenni a szívósort, mint kiszedni a gyertyákat.
Ez a fajta motor elindul 4 rossz gyertyával is. Ahogy érzed...de érdemes akkor nekiállni, mikor nem nagyon kell a kocsi, hogy ha beletörik akkor pár napig úgy sem lesz...
Én 140.000-rel vettem a BMW-t, most 364 van, és nem cseréltem...



Értem.Sajnos nem biztos hogy a gyertyáknak van baja,a szerelőm szerint most még szétszedés előtt hidrotőke,vagy porlasztócsucs problémája lehet a héten majd a tüzetes átvizsgálásnál kiderül hogy mi pontosan a baja...(hideg inditásnál rázkodik a kasztni,bele beleránt a motor nem jár mind a 4 henger ingadozik az alapjárat,melegen semmi baja).Ha nagyon bele kell nyúlni akkor ugyis kicseréltetem a gyertyákat is.



Ezt eddig nem írtad, hogy hiba tünet is van...
Amúgy izzítógyertyára utalnak a dolgok szerintem.



Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 09:25


ute107 írta:
Milan írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Ártani nem árt, de ha jó mind, akkor tényleg felesleges, mert macerás levenni a szívósort.
Inkább tedd azt a pénzt félre másra.




Nem macerásabb levenni a szívósort, mint kiszedni a gyertyákat.
Ez a fajta motor elindul 4 rossz gyertyával is. Ahogy érzed...de érdemes akkor nekiállni, mikor nem nagyon kell a kocsi, hogy ha beletörik akkor pár napig úgy sem lesz...
Én 140.000-rel vettem a BMW-t, most 364 van, és nem cseréltem...



Értem.Sajnos nem biztos hogy a gyertyáknak van baja,a szerelőm szerint most még szétszedés előtt hidrotőke,vagy porlasztócsucs problémája lehet a héten majd a tüzetes átvizsgálásnál kiderül hogy mi pontosan a baja...(hideg inditásnál rázkodik a kasztni,bele beleránt a motor nem jár mind a 4 henger ingadozik az alapjárat,melegen semmi baja).Ha nagyon bele kell nyúlni akkor ugyis kicseréltetem a gyertyákat is.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 21:58


Milan írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Ártani nem árt, de ha jó mind, akkor tényleg felesleges, mert macerás levenni a szívósort.
Inkább tedd azt a pénzt félre másra.




Nem macerásabb levenni a szívósort, mint kiszedni a gyertyákat.
Ez a fajta motor elindul 4 rossz gyertyával is. Ahogy érzed...de érdemes akkor nekiállni, mikor nem nagyon kell a kocsi, hogy ha beletörik akkor pár napig úgy sem lesz...
Én 140.000-rel vettem a BMW-t, most 364 van, és nem cseréltem...

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 20:51


Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Ártani nem árt, de ha jó mind, akkor tényleg felesleges, mert macerás levenni a szívósort.
Inkább tedd azt a pénzt félre másra.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 19:46


Sziasztok!

Miután kicseréltük az üzemanyagszűrőt és az üzemanyag pumpát, már csak a jeladós porlasztó hibáját írja ki a gép.) Viszont már most sokkal szebben és egyenletesen jár a gép.

Van esetleg valakinek bontva?É Érdemes ebből bontottat vennem? Vagy inkább újat?


Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 17:53


ember84 írta:
Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Nézesd meg őket,ha rosszak,cseréld ki,ha jók akkor ne.Meg fogják mondani.Amúgy az izzitásvezérlő is szokott szarakodni,vagyis nem néztem a tied fl előtti-e,az utániakban igen,ugyhogy az izzítással többféle gond lehet!




Köszi!Holnap viszem a szerelőhöz megnézetni,Faceliftes 2002es a kocsi de még a régi motoros vp44es 318d. Csak igazából azt gondoltam az izzitógyertyáknak is van csere intervallumuk.


Ami jól működik,azt minek cserélni?Ezt így gondolom



Mert fő a biztonság főleg egy dízel kocsinál.Én meg így



Akkor állj neki,és cserélj:injektorokat,turbót,légtömegmérőt,egr-t,szívócsonkot,ac-t,nagynyomásut,azán majd ha még van valami,kicseréled,csakhogy új legyen



Félreértettél... Szép is lenne



feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 17:52


ember84 írta:
Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Nézesd meg őket,ha rosszak,cseréld ki,ha jók akkor ne.Meg fogják mondani.Amúgy az izzitásvezérlő is szokott szarakodni,vagyis nem néztem a tied fl előtti-e,az utániakban igen,ugyhogy az izzítással többféle gond lehet!




Köszi!Holnap viszem a szerelőhöz megnézetni,Faceliftes 2002es a kocsi de még a régi motoros vp44es 318d. Csak igazából azt gondoltam az izzitógyertyáknak is van csere intervallumuk.


Ami jól működik,azt minek cserélni?Ezt így gondolom



Mert fő a biztonság főleg egy dízel kocsinál.Én meg így



Akkor állj neki,és cserélj:injektorokat,turbót,légtömegmérőt,egr-t,szívócsonkot,ac-t,nagynyomásut,azán majd ha még van valami,kicseréled,csakhogy új legyen


Addig amíg valami tökéletesen működik, felesleges megbontani, cserélni.......mert utána biztos nem lesz olyan tökéletes Murphy....



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 17:49


Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Nézesd meg őket,ha rosszak,cseréld ki,ha jók akkor ne.Meg fogják mondani.Amúgy az izzitásvezérlő is szokott szarakodni,vagyis nem néztem a tied fl előtti-e,az utániakban igen,ugyhogy az izzítással többféle gond lehet!




Köszi!Holnap viszem a szerelőhöz megnézetni,Faceliftes 2002es a kocsi de még a régi motoros vp44es 318d. Csak igazából azt gondoltam az izzitógyertyáknak is van csere intervallumuk.


Ami jól működik,azt minek cserélni?Ezt így gondolom



Mert fő a biztonság főleg egy dízel kocsinál.Én meg így



Akkor állj neki,és cserélj:injektorokat,turbót,légtömegmérőt,egr-t,szívócsonkot,ac-t,nagynyomásut,azán majd ha még van valami,kicseréled,csakhogy új legyen