elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 12:03


blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 11:46


Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 08:56


Pocses írta:
nickname írta:
Rorybreaker írta:
indianejones írta:
nickname írta:
Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.


Én is azzal kalkulálok, hogy egy 8-10 éves kocsinál, kell majd rá költeni időnként.
Viszont a kérdés továbbra is az melyiket ajánljátok stabilitás szempontjából?
Sokat leszek kb 3 havonta külföldi hétvégén. Távol Budapestől és nem lenne
szerencsés ha akkor megállna alattam. 320D, 318i, vagy más a jobb?

Rorybreaker: Elmentettem a hirdetésed, de még tájékozódom és egy picivel
erősebbeket nézek (még).


Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...



Lengőkarbol, és első nagy szilentböl MEYLE HD -t érdemes betenni tapasztalatok alapján.


Én is ezt a márkát rakom mindenhová, (Meyle HD) ha van jó kedvezmény akkor nagyon barátságos jó áron jó minőségű alkatrész.


Én Lemforder-t elméletileg az a gyári. Csak beszállítói áron szereztem

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 07:55


nickname írta:
Rorybreaker írta:
indianejones írta:
nickname írta:
Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.


Én is azzal kalkulálok, hogy egy 8-10 éves kocsinál, kell majd rá költeni időnként.
Viszont a kérdés továbbra is az melyiket ajánljátok stabilitás szempontjából?
Sokat leszek kb 3 havonta külföldi hétvégén. Távol Budapestől és nem lenne
szerencsés ha akkor megállna alattam. 320D, 318i, vagy más a jobb?

Rorybreaker: Elmentettem a hirdetésed, de még tájékozódom és egy picivel
erősebbeket nézek (még).


Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...



Lengőkarbol, és első nagy szilentböl MEYLE HD -t érdemes betenni tapasztalatok alapján.


Én is ezt a márkát rakom mindenhová, (Meyle HD) ha van jó kedvezmény akkor nagyon barátságos jó áron jó minőségű alkatrész.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 21:17


Rorybreaker írta:
indianejones írta:
nickname írta:
Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.


Én is azzal kalkulálok, hogy egy 8-10 éves kocsinál, kell majd rá költeni időnként.
Viszont a kérdés továbbra is az melyiket ajánljátok stabilitás szempontjából?
Sokat leszek kb 3 havonta külföldi hétvégén. Távol Budapestől és nem lenne
szerencsés ha akkor megállna alattam. 320D, 318i, vagy más a jobb?

Rorybreaker: Elmentettem a hirdetésed, de még tájékozódom és egy picivel
erősebbeket nézek (még).


Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...



Lengőkarbol, és első nagy szilentböl MEYLE HD -t érdemes betenni tapasztalatok alapján.


státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 14:14


b_imi írta:
Rorybreaker írta:
b_imi írta:
Rorybreaker írta:

Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...


Erre szokták mondani: vedd meg, de legyen legalább fél milla a zsebedben, mert a prémium ilyen.
Neked nem jött be, de az E46 ettől még jó. A használt vétel ráadásul lutri. A tiéd törött volt, szétmálló tömítésekkel, utángyártott lengőkar, kopott kuplung, stb.
Ki tudja, hol szervizelték, szervizelték-e egyáltalán? Lehet átb@sztak? Lehet... Hallani ilyeneket, nem is keveset.


Persze, teljesen igazad van, de én ezek után nem kérek a prémiumból, maximum újonnan


Az új se lesz olcsóbb... (értékvesztés, szerviz)


Ez vicc volt... a lényeg, nem kell BMW. Ennyit nem ér, ennyivel nem jobb, mint bármi más autó. De aki másképp gondolja, tiszteletben tartom természetesen, de mint mondtam, nekem ennyit messze nem ér.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 14:10


Rorybreaker írta:
b_imi írta:
Rorybreaker írta:

Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...


Erre szokták mondani: vedd meg, de legyen legalább fél milla a zsebedben, mert a prémium ilyen.
Neked nem jött be, de az E46 ettől még jó. A használt vétel ráadásul lutri. A tiéd törött volt, szétmálló tömítésekkel, utángyártott lengőkar, kopott kuplung, stb.
Ki tudja, hol szervizelték, szervizelték-e egyáltalán? Lehet átb@sztak? Lehet... Hallani ilyeneket, nem is keveset.


Persze, teljesen igazad van, de én ezek után nem kérek a prémiumból, maximum újonnan


Az új se lesz olcsóbb... (értékvesztés, szerviz)


státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 13:57


b_imi írta:
Rorybreaker írta:

Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...


Erre szokták mondani: vedd meg, de legyen legalább fél milla a zsebedben, mert a prémium ilyen.
Neked nem jött be, de az E46 ettől még jó. A használt vétel ráadásul lutri. A tiéd törött volt, szétmálló tömítésekkel, utángyártott lengőkar, kopott kuplung, stb.
Ki tudja, hol szervizelték, szervizelték-e egyáltalán? Lehet átb@sztak? Lehet... Hallani ilyeneket, nem is keveset.


Persze, teljesen igazad van, de én ezek után nem kérek a prémiumból, maximum újonnan

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 13:54


Rorybreaker írta:

Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...


Erre szokták mondani: vedd meg, de legyen legalább fél milla a zsebedben, mert a prémium ilyen.
Neked nem jött be, de az E46 ettől még jó. A használt vétel ráadásul lutri. A tiéd törött volt, szétmálló tömítésekkel, utángyártott lengőkar, kopott kuplung, stb.
Ki tudja, hol szervizelték, szervizelték-e egyáltalán? Lehet átb@sztak? Lehet... Hallani ilyeneket, nem is keveset.

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 13:29


indianejones írta:
nickname írta:
Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.


Én is azzal kalkulálok, hogy egy 8-10 éves kocsinál, kell majd rá költeni időnként.
Viszont a kérdés továbbra is az melyiket ajánljátok stabilitás szempontjából?
Sokat leszek kb 3 havonta külföldi hétvégén. Távol Budapestől és nem lenne
szerencsés ha akkor megállna alattam. 320D, 318i, vagy más a jobb?

Rorybreaker: Elmentettem a hirdetésed, de még tájékozódom és egy picivel
erősebbeket nézek (még).


Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 13. hétfő, 13:29

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz indianejones

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 13:09


nickname írta:
Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.


Én is azzal kalkulálok, hogy egy 8-10 éves kocsinál, kell majd rá költeni időnként.
Viszont a kérdés továbbra is az melyiket ajánljátok stabilitás szempontjából?
Sokat leszek kb 3 havonta külföldi hétvégén. Távol Budapestől és nem lenne
szerencsés ha akkor megállna alattam. 320D, 318i, vagy más a jobb?

Rorybreaker: Elmentettem a hirdetésed, de még tájékozódom és egy picivel
erősebbeket nézek (még).

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 12:50


krissz írta:
Kenyi írta:
zuziq írta:
notoriusbg írta:
Kenyi írta: Sziasztok!
7 évig hajtottam egy fl előtti e46 320d-t. Nagyon szerettem vele autózni, bármi problémája volt, azonnal megjavíttattam gyári alkatrészekkel stb.. imádtam, de sajnos sosem volt túl megbízható, ezért hát eladtam. Továbbra is az e46 maradt a mániám, szeretnék egy kétajtósat és mivel kiábrándultam a dieselből, ezért egy BENZINESET! Viszont benzin témában nem vagyok otthon, ezért bárkinek bármi használható információja lenne, örömmel venném. Ami leginkább érdekelne: megbízhatóság, fontos különbségek a motorok között, 4henger 6henger, fogyasztás, típushibák.

http://autokatalog.autoscout24...1999-2006/

-a link szerint alig van különbség pl a 320i és a 330i között fogyasztásban! a gyakorlat mit mutat?

-tud valaki valamit arról hogy a 150lovas 320ci miért csak 14 hónapig volt gyártásban? Nem jó vele valami? miért váltotta fele a 2,2-es 170le-s ?

KÖSZI!!!



Szia, nálam jelenleg 11,8-at mutat az átlagfogyasztás-menüpont, viszonylag visszafogott, ám de jellemzően városi használat mellett, automata váltóval. Pályán óra szerint 150-nél 10 litert eszik. Hangjához, erejéhez mérten korrekt


Üdv!

Nálam az most pont 10.0 kézivel.. kb annyi is kicsit néha több, én azért haladgatok vele ráadásul völgybe lakom állandó fel le van, ha meg felszabadulok az autópályára akkor nincs pardon, olyankor azért jobban eszik. Mindenképp nagyot vegyél ha van rá mód, 2.2 is megeszi a 9-10et szerintem, viszont a 3.0 már tol.




Köszi az infókat! És mennyire megbízható egy 330i ? Volt vele problémátok motorikusan?
Bírnám a nagy vasat, viszont még barátkoznom kell a fogyasztási számokkal, 320d-m rászoktatott egy barátságos 5,5-re..
És arról valami infó, hogy mennyire nehéz eladni egy ilyen benzinszörnyet?? (még a bmw-s ismerőseim is mind 18i 320d-vel járnak)

Miért gyártották a 320Ci 150le-t csak 14 hónapig?


Azért, mert a korai darabokat még az E36 M52B20-as motorjával szerelték és a 2.2-es váltotta le. Nekem 2.2-es van, szeretem nagyon, motorral nem volt még bajom, megbízhatóak ezek a sor6-osok. Fogyasztás nekem kedvfüggő, ha nem sietek sehova 8, ha élvezkedem akkor 10-11-12..


Erről beszéltem, 12 fölé ritkán megy nekem, tehát ha ugyanannyit eszik akkor melyiket is érdemes? Én eddíg kopón(olaj, szűrők, gyertya) kívül semmit nem cseréltem, klímámat kell majd most megnézhetni. Félre ne értsd, nagy valószínűséggel nekem szerencsém volt és találtam egy jót. Lehetett volna rémálom is.

Üdv Zsolt



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 10:44


Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.


státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 07:50


nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. április 13. hétfő, 07:59

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 06:01


indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.