BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2016. augusztus 19. péntek, 14:36


elgeri írta:
erber írta: Kedves Forumozó Kartársak!

Egy tökéletes 107e km-t futott 118i-t használok (105e km.nél szelepszárszimering cserén vagyok túl a tanácsotokra).

Egy, még a klasszikus hethengeres piszkálja a fantáziámat:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10462693

Minden véleményt, gondolatot, észrevételt szívesen fogadok és megköszönök!


Szia!

Biztos vannak még csodák, de valahogy nem tartom reálisnak, hogy egy ilyen motorral, ilyen idősen, ilyen áron, csupán csak ennyit futott volna az autó.
Persze attól még lehet jó kocsi, de nekem ez nem szimpatikus.

Más: miért is kellet 105e-nél szelepszárszimering cserét végezned? Volt valami konkrét hibajelenség?


Azt kellene felfogni, hogy nem mindenki akarja a legutolsó fillért is kicsikarni, amikor eladja az addig használt autóját. Aki megvette annak idején a 130i-t, nem egy fillérbaszó polgártárs volt, mert akkor eláruljam, mit vett volna?! Használta, valószínüleg nem az első számú autó volt a családban, de hát eljött a továbblépés ideje és most el akarja adni. Ha nem hónapokig akarja nézegetni, akkor lejjebb vesz az árból - én ezt egy reális scenarionak tartom. És ez nem csoda, hanem egy a lehetőségek közül. Van persze arra is esély, hogy 3 darabból legyen összehegesztve, de ez némi szakértelemmel felvértezett szerelő/fanatikus által kiszűrhető. Vagy megszorult a tulaj és gyorsan kótyavetyére teszi a gépét.
Nem kell feltétlenül paranoidnak lenni.


autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118i
Évjárat: 2007

státusz erber

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. augusztus 19. péntek, 12:57


elgeri írta:
erber írta: Kedves Forumozó Kartársak!

Egy tökéletes 107e km-t futott 118i-t használok (105e km.nél szelepszárszimering cserén vagyok túl a tanácsotokra).

Egy, még a klasszikus hethengeres piszkálja a fantáziámat:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10462693

Minden véleményt, gondolatot, észrevételt szívesen fogadok és megköszönök!


Szia!

Biztos vannak még csodák, de valahogy nem tartom reálisnak, hogy egy ilyen motorral, ilyen idősen, ilyen áron, csupán csak ennyit futott volna az autó.
Persze attól még lehet jó kocsi, de nekem ez nem szimpatikus.

Más: miért is kellet 105e-nél szelepszárszimering cserét végezned? Volt valami konkrét hibajelenség?


Köszönöm a hozzászólást! A futásteljesítmény egy adat, valóban fura. Ezek a motorok állítólag híresen jók.

A szelepszárszimering problémámról írtam a fórumon. Hosszabb alapjárat után füstölt az autó, fogyott az olaj, ami első körben kissé kétségbe ejtett. A szelepszárszimering hiba típushibának mondható. És ha már kicseréltettem, akkor a vezérlés is új lett. Az autó most gyári tökéletes.


elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. augusztus 19. péntek, 12:31


erber írta: Kedves Forumozó Kartársak!

Egy tökéletes 107e km-t futott 118i-t használok (105e km.nél szelepszárszimering cserén vagyok túl a tanácsotokra).

Egy, még a klasszikus hethengeres piszkálja a fantáziámat:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10462693

Minden véleményt, gondolatot, észrevételt szívesen fogadok és megköszönök!


Szia!

Biztos vannak még csodák, de valahogy nem tartom reálisnak, hogy egy ilyen motorral, ilyen idősen, ilyen áron, csupán csak ennyit futott volna az autó.
Persze attól még lehet jó kocsi, de nekem ez nem szimpatikus.

Más: miért is kellet 105e-nél szelepszárszimering cserét végezned? Volt valami konkrét hibajelenség?

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118i
Évjárat: 2007

státusz erber

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. augusztus 19. péntek, 10:12


Kedves Forumozó Kartársak!

Egy tökéletes 107e km-t futott 118i-t használok (105e km.nél szelepszárszimering cserén vagyok túl a tanácsotokra).

Egy, még a klasszikus hethengeres piszkálja a fantáziámat:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10462693

Minden véleményt, gondolatot, észrevételt szívesen fogadok és megköszönök!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. augusztus 14. vasárnap, 11:13


blueman írta:
YELLOW írta: érdemes elolvasni!
Ezért olcsó kint a használt autó





Nekem nagyon tetszett a cikk, kiderul belole szamomra, hogy szervizelnek a nemetek, mi mennyibe kerul, milyen a TUV.
Felemerult bennem egy kerdes, irja, hogy ha olaj folyast latnak akkor nem megy at a vizsgan, az en tulajdonomban levo, VV t4 2.5tdi, bmw e46 320d... mindketto motorjabol, velhetoen a tomiteseknel szivarog, csepeg az olaj, utantolteni sem kell sokszor a ket olajcsere kozott, de lathato a szivargas, akkor ez nem menne at a nemet muszakin?
Motor bontast kellene vegezni ha kint lenne az auto, es tomitest cserelni?
))
Nekem egyebkent szimpi ez a nemet TUV, foleg a rozsdas vizsgalat miatt, itthon meg olyan bontoszokevenyek is mennek ahh... akinek nem fussa ra az ne autokazzon.


azért lehet valóság alapja a cikknek, mert pont olyan hibák miatt nem kap műszakit az autó, ami itt elkenhető. és ugye a német nem akar rá költeni annyit, amennyit az autó ér. így fillérekért behozzák ide, aztán eladják.
szerintem ha nem orrán-száján jön az olaj, akkor szerintem nincs gond. egy autón úgyis látszik, hogy törődnek-e vele, vagy sem. az itthoni felhozataltól néhány TÜV-ösben lehet az ütő megállna
bár közelben anno nyílt egy új műszaki állomás pár hónapra vittem az autót, és a tulajok is ott voltak, rendesen csillogott a szemük, hogy milyen autót vittem oda, megtiszteltetésnek érezték, én meg kicsit zavarban is voltam. mondták végre egy ilyen színvonalú autó is. ez vagy 5 éve volt.

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2016. augusztus 14. vasárnap, 10:35


YELLOW írta: érdemes elolvasni!
Ezért olcsó kint a használt autó





Nekem nagyon tetszett a cikk, kiderul belole szamomra, hogy szervizelnek a nemetek, mi mennyibe kerul, milyen a TUV.
Felemerult bennem egy kerdes, irja, hogy ha olaj folyast latnak akkor nem megy at a vizsgan, az en tulajdonomban levo, VV t4 2.5tdi, bmw e46 320d... mindketto motorjabol, velhetoen a tomiteseknel szivarog, csepeg az olaj, utantolteni sem kell sokszor a ket olajcsere kozott, de lathato a szivargas, akkor ez nem menne at a nemet muszakin?
Motor bontast kellene vegezni ha kint lenne az auto, es tomitest cserelni?
))
Nekem egyebkent szimpi ez a nemet TUV, foleg a rozsdas vizsgalat miatt, itthon meg olyan bontoszokevenyek is mennek ahh... akinek nem fussa ra az ne autokazzon.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. augusztus 13. szombat, 22:31


minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: érdemes elolvasni!
Ezért olcsó kint a használt autó


Birom az ilyet. Itthon is van munkaja piacvezeto flottamarkanal,de megis kimegy kilfoldre, ott egy 15eves toyotaja van, de szerez autokat mert meg vannak "kapcsolatai" es 85e euroert vesz 1 eves Porshet amibol 2e eurot tudott "csak" alkudni(miert akar alkudni egy szinte uj autobol? Volt valami baj az autoval?)
Itt valoszinuleg sosem derul mar ki hogy az egesz elete egy mese...
Senki ne vegyen magara semmit, nem fikazas csak a mai vilagba annyi mesemondo van...es a vegen mindig kiderul az igazsag...

u.i: Es tenyleg nem nagykepusegbol irtam csak nem stimmel a sztori...
u.i2: Vagy csak lehet nekem vetett fel tul sok kerdest


11 éves az a Toyota.
amit felvetettél itt, annak pont nincs köze ahhoz, amiről szólna a levele, az autóvásárlásról. abból a részből cáfolj meg valamit, akkor.
nekem inkább úgy tűnik, Te vettél magadra valamit. mert inkább indulatos komemntnek érződik, mint a leírtak megcáfolása. talán rombolja azt a rendszert, ami jellemző magyarországon, hogy a sok szemét bekerül? vagy mi zavar téged? Már korábbi írásaidból is sejtettem, hogy seftelsz Te is ezzel, mármint autóbehozatallal. ha tévedek javíts ki! de akkor meg nem értem mi alapján állítód, hogy mesemondó, nem áll össze a történet?
engem érdekel mivel tudod megcáfolni és mely részeket! tök komolyan érdekel.
egyébként nem tudhatod miért ment ki, lehet a párja kapott kint munkát, vagy akármi.


Akkor rosszul érződik ki, nincs indulat...
A történet azért nem áll össze, és lehet, hogy én vagy még páran vagyunk ezzel így, de mond meg nekem, hogy ha lenne 85e euro a zsebedbe és szeretnél egy 1 éves Porschét, akkor azt te rábízod egy "kapcsolat"odra aki ha bármi történne soha nem fog tudni elszámolni sem a Porschéval sem a pénzel?!
Nekem ez nem jön sehogy se ebbe a sztoriba...

Arról beszélgetni, hogy van 10 kép a neten tőlünk 7-800 vagy akár mennyi kilométerre, majd kimegy valaki és talál rajta pár karcolást mert ugye használt autó vagy idősebb autóknál esetleg rozsdát és akkor mindenki veri az asztalt...és szidja kereskedőt, ezt itthon is megtehetné...
Azt is hozzá tehette volna, hogy miért teszik le a telefont ha meghallják, hogy honnan mennél érte, mert lehet, hogy te éppen tényleg elmész és megveszed de amikor arra buzdítanak mindenkit, hogy nézzen ki 20 autót, beszélje le, és utána senki nem megy el és még csak nem is szólnak vissza, hogy ne várj, akkor persze, hogy így viselkednek...

Az utolsó részben leírtakat is elképzelhetetlennek tartom, hogy beavatják, hogy mennyit keresnek egy 54e eurós autón...

A TÜV-ös részt sem értem, miért van túlértékelve, azért nem komolyabb a hazai vizsga mert mérnek féket és lengéscsillapítót(amit az utakon nem tapasztalok)...hiszen utána leírta, hogy mit néznek és az épp elég, mert ha nem ömlik a gátlóból az olaj már tudja hogy az 0-ás , ha folyik a fékfolyadék már tudja, hogy úgyse lesz jó, minek mérné? Lehet, hogy ő nem látja milyen autók vannak az utakon itthon, de se küszöb nincs alattuk, se fék, se CO,se gumi...

Egyébként ha valaki a rombehozatal ellen van akkor elsőként írnék alá, hogy vége legyen, és azt is értem, hogy nem járhat mindenki új autóval, de ennyi szeméttel sem lehetne, ami itt van.

Az alvázszámot amúgy megadják telefonon és leinformálhatja bárki mielőtt kimegy mert a németek nagy része szakszervizbe viszi és lekérdezhetőek.


a Porsche esete nem úgy volt szerintem. hanem ő csak közvetített, segített a folyamatban. szerintem a vevő maga ment ki a pénzzel.
(tény nekem is eszembe jutott, hogy lehet azért nagyít, mert reklámot akar magának)
beavathatják a nyereségbe, csak lehet nem valós adatokkal. ez is bevett szokás, ha a vásárló azt érzi, hogy kevés haszna van az eladónak, akkor kevésbé alkudik. cicológia.
oké, hogy a német jobban elviszi szervizbe, de ha egyszer ott is átvágják, akkor hiába van nyoma bárminek, ha konkrétan mondjuk nem történt meg a szerviz, vag gyengébb alkatrészekkel lett összerakva és eredeti alkatrész árat fizetett. ott is megy ez.


minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2016. augusztus 13. szombat, 20:21


YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: érdemes elolvasni!
Ezért olcsó kint a használt autó


Birom az ilyet. Itthon is van munkaja piacvezeto flottamarkanal,de megis kimegy kilfoldre, ott egy 15eves toyotaja van, de szerez autokat mert meg vannak "kapcsolatai" es 85e euroert vesz 1 eves Porshet amibol 2e eurot tudott "csak" alkudni(miert akar alkudni egy szinte uj autobol? Volt valami baj az autoval?)
Itt valoszinuleg sosem derul mar ki hogy az egesz elete egy mese...
Senki ne vegyen magara semmit, nem fikazas csak a mai vilagba annyi mesemondo van...es a vegen mindig kiderul az igazsag...

u.i: Es tenyleg nem nagykepusegbol irtam csak nem stimmel a sztori...
u.i2: Vagy csak lehet nekem vetett fel tul sok kerdest


11 éves az a Toyota.
amit felvetettél itt, annak pont nincs köze ahhoz, amiről szólna a levele, az autóvásárlásról. abból a részből cáfolj meg valamit, akkor.
nekem inkább úgy tűnik, Te vettél magadra valamit. mert inkább indulatos komemntnek érződik, mint a leírtak megcáfolása. talán rombolja azt a rendszert, ami jellemző magyarországon, hogy a sok szemét bekerül? vagy mi zavar téged? Már korábbi írásaidból is sejtettem, hogy seftelsz Te is ezzel, mármint autóbehozatallal. ha tévedek javíts ki! de akkor meg nem értem mi alapján állítód, hogy mesemondó, nem áll össze a történet?
engem érdekel mivel tudod megcáfolni és mely részeket! tök komolyan érdekel.
egyébként nem tudhatod miért ment ki, lehet a párja kapott kint munkát, vagy akármi.


Akkor rosszul érződik ki, nincs indulat...
A történet azért nem áll össze, és lehet, hogy én vagy még páran vagyunk ezzel így, de mond meg nekem, hogy ha lenne 85e euro a zsebedbe és szeretnél egy 1 éves Porschét, akkor azt te rábízod egy "kapcsolat"odra aki ha bármi történne soha nem fog tudni elszámolni sem a Porschéval sem a pénzel?!
Nekem ez nem jön sehogy se ebbe a sztoriba...

Arról beszélgetni, hogy van 10 kép a neten tőlünk 7-800 vagy akár mennyi kilométerre, majd kimegy valaki és talál rajta pár karcolást mert ugye használt autó vagy idősebb autóknál esetleg rozsdát és akkor mindenki veri az asztalt...és szidja kereskedőt, ezt itthon is megtehetné...
Azt is hozzá tehette volna, hogy miért teszik le a telefont ha meghallják, hogy honnan mennél érte, mert lehet, hogy te éppen tényleg elmész és megveszed de amikor arra buzdítanak mindenkit, hogy nézzen ki 20 autót, beszélje le, és utána senki nem megy el és még csak nem is szólnak vissza, hogy ne várj, akkor persze, hogy így viselkednek...

Az utolsó részben leírtakat is elképzelhetetlennek tartom, hogy beavatják, hogy mennyit keresnek egy 54e eurós autón...

A TÜV-ös részt sem értem, miért van túlértékelve, azért nem komolyabb a hazai vizsga mert mérnek féket és lengéscsillapítót(amit az utakon nem tapasztalok)...hiszen utána leírta, hogy mit néznek és az épp elég, mert ha nem ömlik a gátlóból az olaj már tudja hogy az 0-ás , ha folyik a fékfolyadék már tudja, hogy úgyse lesz jó, minek mérné? Lehet, hogy ő nem látja milyen autók vannak az utakon itthon, de se küszöb nincs alattuk, se fék, se CO,se gumi...

Egyébként ha valaki a rombehozatal ellen van akkor elsőként írnék alá, hogy vége legyen, és azt is értem, hogy nem járhat mindenki új autóval, de ennyi szeméttel sem lehetne, ami itt van.

Az alvázszámot amúgy megadják telefonon és leinformálhatja bárki mielőtt kimegy mert a németek nagy része szakszervizbe viszi és lekérdezhetőek.







YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. augusztus 13. szombat, 17:30


minimal írta:
YELLOW írta: érdemes elolvasni!
Ezért olcsó kint a használt autó


Birom az ilyet. Itthon is van munkaja piacvezeto flottamarkanal,de megis kimegy kilfoldre, ott egy 15eves toyotaja van, de szerez autokat mert meg vannak "kapcsolatai" es 85e euroert vesz 1 eves Porshet amibol 2e eurot tudott "csak" alkudni(miert akar alkudni egy szinte uj autobol? Volt valami baj az autoval?)
Itt valoszinuleg sosem derul mar ki hogy az egesz elete egy mese...
Senki ne vegyen magara semmit, nem fikazas csak a mai vilagba annyi mesemondo van...es a vegen mindig kiderul az igazsag...

u.i: Es tenyleg nem nagykepusegbol irtam csak nem stimmel a sztori...
u.i2: Vagy csak lehet nekem vetett fel tul sok kerdest


11 éves az a Toyota.
amit felvetettél itt, annak pont nincs köze ahhoz, amiről szólna a levele, az autóvásárlásról. abból a részből cáfolj meg valamit, akkor.
nekem inkább úgy tűnik, Te vettél magadra valamit. mert inkább indulatos komemntnek érződik, mint a leírtak megcáfolása. talán rombolja azt a rendszert, ami jellemző magyarországon, hogy a sok szemét bekerül? vagy mi zavar téged? Már korábbi írásaidból is sejtettem, hogy seftelsz Te is ezzel, mármint autóbehozatallal. ha tévedek javíts ki! de akkor meg nem értem mi alapján állítód, hogy mesemondó, nem áll össze a történet?
engem érdekel mivel tudod megcáfolni és mely részeket! tök komolyan érdekel.
egyébként nem tudhatod miért ment ki, lehet a párja kapott kint munkát, vagy akármi.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2016. augusztus 13. szombat, 15:19


YELLOW írta: érdemes elolvasni!
Ezért olcsó kint a használt autó





Birom az ilyet. Itthon is van munkaja piacvezeto flottamarkanal,de megis kimegy kilfoldre, ott egy 15eves toyotaja van, de szerez autokat mert meg vannak "kapcsolatai" es 85e euroert vesz 1 eves Porshet amibol 2e eurot tudott "csak" alkudni(miert akar alkudni egy szinte uj autobol? Volt valami baj az autoval?)
Itt valoszinuleg sosem derul mar ki hogy az egesz elete egy mese...
Senki ne vegyen magara semmit, nem fikazas csak a mai vilagba annyi mesemondo van...es a vegen mindig kiderul az igazsag...

u.i: Es tenyleg nem nagykepusegbol irtam csak nem stimmel a sztori...
u.i2: Vagy csak lehet nekem vetett fel tul sok kerdest








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. augusztus 13. szombat, 15:37

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. augusztus 13. szombat, 12:57


érdemes elolvasni!
Ezért olcsó kint a használt autó





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. augusztus 13. szombat, 12:59

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. július 30. szombat, 21:25


Zsozsocsemo írta: Sziasztok.
Holnap mennék egy e46 320d ért.
Hol találom rajta a motor ill alvázszámokat.
Köszönöm előre is .


Motortérben ,ahol a lengéscsillapítót kell cserélni,azon a púpon.Annak az oldalába van beleütve,illetve odaragasztva a másik oldalon.Tornyokban vannak na.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Zsozsocsemo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. július 30. szombat, 19:48


Sziasztok.
Holnap mennék egy e46 320d ért.
Hol találom rajta a motor ill alvázszámokat.
Köszönöm előre is .


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. július 30. szombat, 17:11


mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Közeljövőben szandekozok autot venni de kicsit tanacstalan vagyok.
Eddig egy E36 318i as sedan autom volt, viszont most nagyobb szeriat szeretnek.

Az egyik egy 98'-tol felfele gyartott E39 523i/525i/528i es csak benzines, vagy 2003-as E60 520i szinten benzines.
Mivel ezekbol a szeriakbol nincs tapasztalatom (tipus hibak gyakran meghibasodo alkatreszek ) ezert a segitsegeteket kernem ha van/volt valakinek ilyen tipus es mi a velemenye rola.

E39-re 1-1.3 milliot szannek az E60-ra 2milliot. Persze a velemenyek fuggvenyeben ez valtozhat.

Par alkatreszt ( fekbetet szűrők fektarcsak lengescsillapitok felfuggesztesi elemek ) osszehasonlitottam arra fel vagyok ugymond keszulve.

Valaszotokat elore is koszonom!



ilyen összegekben gondolkozva nehéz lesz jót kifogni, mondjuk 98-99-es E39 még lehetséges, de a piac nagyon tele van szeméttel. E60 2 milláig, hát nem hiszem.
E39 rozsda ami ellensége. sajnos iylen öreg autók esetében kevés a sérülés mentes, elég ha újrafényeztek valamit, vagy kicsit javítottak, az úgyis kiadja majd magát.
motorikusan M52, M54 amivel találkozhatsz majd. M54 olajfalósabb. egyébkét mindkét típusra jelelmzőek a szokásos hibák, mint minden más autónál. gyújtótrafók, fő és vez. tengely jeladók. szelepszár szimmering, stb, stb. ha gondos tulajtól tudsz venni, akkor ezek valószínű már javítva lettek, de ilyen összegést gondos tulaj nem pazarolja el a gépet szerintem. persze kivétel biztos van, mint mindig.
E60-nak több elektromos gondja szokott lenni. az E39 szerintem nagyobb belső terű. talán szebb is, de ez ízlés kérdése.
elektromos hibák, akár mindkettőnél, ülésfoglaltságérzékelő, E39-nél pixelhibás óraegység, ami hó hatására képes hol jó, hol rossz lenni.
de általánosságban, mint minden bármely márkánál.


Mivel ennyi penzt kiadok erte ezert nem hirtelenjebe szeretnek vasarolni s nem ugy hogy nincs mellettem egy szerelo. Igazabol 2.4 misi kozott lattam kulsore igeretes E60ast.
Ahol most lakunk van egy E39 nem tudom milyen motorral de makulatlan igaz nyugdijasoke.igazabol a parom van oda az E60 ert nekem az E39 a simpatikusabb, kevesebb elektronikaval.
A roszda mindig jelen van azzal megbaratkozok ugyertem az nem ér varatlanul.
A csalad jo baratja intezne kereskedo es nem egyszer vettunk tole autot hibamentesen, de meg nem ertuk el ezert irok itt.

Mennyi lenne a belepo osszeg amennyiert keves rizikot kapnek mind e39 es e60 kategoriaba szerinted?
( regebben adtal tanacsot a masik kocsival kapcsban es hasznos ezert adok a velemenyedre )

Koszonom


ezt nehéz megmondani mennyi az az összeg. sokan drágábban hirdetnek sz@rt, hogy azt az érzetet keltsék, hogy patika autót árulnak. az sem baj nekik, ha ott kiderül a vevő jelölt előtt, hogy átverés. ilyenkor érdemes 2 verőlegénnyel menni.
szóval az ár sem garancia.
haver 2002-es 20d E39-et vett 1,3-ért valós 330ezer km van most benne, de olyan 325ezer körül lehetett, na ennek a belseje olyan állapotban van, hogy a kormányon kívül az ülésen is alig látszik kopás nyom. a sok 180-250ezret futott, meg szakad szét mindenhol, ki van ülve mint állat. nagy mákja volt az tény. tehát éppen ki lehet fogni. igaz költött is rá szokásos dolgok miatt.
szóval ez az ár kérdés nagyon képlékeny dolog, de tény, hogy az nagyon olcsóak, valóban rosszak is. többet kell megnézni, km-eket felírni, összehasonlítani, aztán kirajzolódik, mivel állsz szemben.


mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2016. július 30. szombat, 17:03


YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Közeljövőben szandekozok autot venni de kicsit tanacstalan vagyok.
Eddig egy E36 318i as sedan autom volt, viszont most nagyobb szeriat szeretnek.

Az egyik egy 98'-tol felfele gyartott E39 523i/525i/528i es csak benzines, vagy 2003-as E60 520i szinten benzines.
Mivel ezekbol a szeriakbol nincs tapasztalatom (tipus hibak gyakran meghibasodo alkatreszek ) ezert a segitsegeteket kernem ha van/volt valakinek ilyen tipus es mi a velemenye rola.

E39-re 1-1.3 milliot szannek az E60-ra 2milliot. Persze a velemenyek fuggvenyeben ez valtozhat.

Par alkatreszt ( fekbetet szűrők fektarcsak lengescsillapitok felfuggesztesi elemek ) osszehasonlitottam arra fel vagyok ugymond keszulve.

Valaszotokat elore is koszonom!



ilyen összegekben gondolkozva nehéz lesz jót kifogni, mondjuk 98-99-es E39 még lehetséges, de a piac nagyon tele van szeméttel. E60 2 milláig, hát nem hiszem.
E39 rozsda ami ellensége. sajnos iylen öreg autók esetében kevés a sérülés mentes, elég ha újrafényeztek valamit, vagy kicsit javítottak, az úgyis kiadja majd magát.
motorikusan M52, M54 amivel találkozhatsz majd. M54 olajfalósabb. egyébkét mindkét típusra jelelmzőek a szokásos hibák, mint minden más autónál. gyújtótrafók, fő és vez. tengely jeladók. szelepszár szimmering, stb, stb. ha gondos tulajtól tudsz venni, akkor ezek valószínű már javítva lettek, de ilyen összegést gondos tulaj nem pazarolja el a gépet szerintem. persze kivétel biztos van, mint mindig.
E60-nak több elektromos gondja szokott lenni. az E39 szerintem nagyobb belső terű. talán szebb is, de ez ízlés kérdése.
elektromos hibák, akár mindkettőnél, ülésfoglaltságérzékelő, E39-nél pixelhibás óraegység, ami hó hatására képes hol jó, hol rossz lenni.
de általánosságban, mint minden bármely márkánál.


Mivel ennyi penzt kiadok erte ezert nem hirtelenjebe szeretnek vasarolni s nem ugy hogy nincs mellettem egy szerelo. Igazabol 2.4 misi kozott lattam kulsore igeretes E60ast.
Ahol most lakunk van egy E39 nem tudom milyen motorral de makulatlan igaz nyugdijasoke.igazabol a parom van oda az E60 ert nekem az E39 a simpatikusabb, kevesebb elektronikaval.
A roszda mindig jelen van azzal megbaratkozok ugyertem az nem ér varatlanul.
A csalad jo baratja intezne kereskedo es nem egyszer vettunk tole autot hibamentesen, de meg nem ertuk el ezert irok itt.

Mennyi lenne a belepo osszeg amennyiert keves rizikot kapnek mind e39 es e60 kategoriaba szerinted?
( regebben adtal tanacsot a masik kocsival kapcsban es hasznos ezert adok a velemenyedre )

Koszonom