Elküldve: 2010. november 17. szerda, 19:06
csatis1 írta: A 330-as féktárcsái (325x25 és 320x22) és féknyergei vajon felrakhatók a 318-320-ra?
Ha jól néztem, akkor az agyátmérők stimmelnek.
Csak aztán itt meg ne állj, menjen a motor is!!
Elküldve: 2010. november 17. szerda, 19:06
csatis1 írta: A 330-as féktárcsái (325x25 és 320x22) és féknyergei vajon felrakhatók a 318-320-ra?
Ha jól néztem, akkor az agyátmérők stimmelnek.
Elküldve: 2010. november 17. szerda, 10:16
csatis1 írta: A 330-as féktárcsái (325x25 és 320x22) és féknyergei vajon felrakhatók a 318-320-ra?
Ha jól néztem, akkor az agyátmérők stimmelnek.
Elküldve: 2010. november 17. szerda, 09:52
Elküldve: 2010. október 23. szombat, 21:35
Elküldve: 2010. október 23. szombat, 21:28
hil írta:czellaia írta:
Bocs de nagyon új vagyok itt,azt sem tudom jó helyre írok-e?!
A kérdésem az lenne hogy az imádott autónkon első fékbetétet
cseréltek a mai napon.(Polltom-nál).Az autót nagyon megdicsérték
azt mondták ritka példány.A lényeg hogy valamiféle tompán nyikorgó
hangot hallok hol fékezéskor hol csak sima gurulásnál.
Tudok erre valamit?Köszi
Nagyon köszönöm.
Elküldve: 2010. október 23. szombat, 21:17
czellaia írta:
Bocs de nagyon új vagyok itt,azt sem tudom jó helyre írok-e?!
A kérdésem az lenne hogy az imádott autónkon első fékbetétet
cseréltek a mai napon.(Polltom-nál).Az autót nagyon megdicsérték
azt mondták ritka példány.A lényeg hogy valamiféle tompán nyikorgó
hangot hallok hol fékezéskor hol csak sima gurulásnál.
Tudok erre valamit?Köszi
Elküldve: 2010. október 23. szombat, 21:11
YELLOW írta:czellaia írta: Sziasztok!
Bocs de nagyon új vagyok itt,azt sem tudom jó helyre írok-e?!
A kérdésem az lenne hogy az imádott autónkon első fékbetétet
cseréltek a mai napon.(Polltom-nál).Az autót nagyon megdicsérték
azt mondták ritka példány.A lényeg hogy valamiféle tompán nyikorgó
hangot hallok hol fékezéskor hol csak sima gurulásnál.
Tudok erre valamit?Köszi
valószínű össze kell neki még kopni. ilyen karistoló hang lesz az. vagy a fékbetét rögzítőt nem jól rakták vissza, esetleg a dugattyú felöli betétet nem pattintották bele, mert azon a kis lemezfüleket sok esetben hajlitgatni kell, hogy jó legyen.
járj vele, aztán ha nem szűnik meg egy 2-300 km-en belül akkor menj vissza.
Elküldve: 2010. október 23. szombat, 09:12
czellaia írta: Sziasztok!
Bocs de nagyon új vagyok itt,azt sem tudom jó helyre írok-e?!
A kérdésem az lenne hogy az imádott autónkon első fékbetétet
cseréltek a mai napon.(Polltom-nál).Az autót nagyon megdicsérték
azt mondták ritka példány.A lényeg hogy valamiféle tompán nyikorgó
hangot hallok hol fékezéskor hol csak sima gurulásnál.
Tudok erre valamit?Köszi
Elküldve: 2010. október 22. péntek, 23:12
Elküldve: 2010. szeptember 20. hétfő, 18:54
Elküldve: 2010. szeptember 20. hétfő, 18:52
Bimmerman87 írta: Sziasztok! Eljött hat a betét csere nálam is. MEYLE betéteket rendelte,viszont nem vagyok biztos benne,h jó is. Még az is ködös,h a gyári M packet-al mások a betét paraméterei,mint egy sima 330d-nél?
Elküldve: 2010. szeptember 20. hétfő, 18:31
Bimmerman87 írta: Sziasztok! Eljött hat a betét csere nálam is. MEYLE betéteket rendelte,viszont nem vagyok biztos benne,h jó is. Még az is ködös,h a gyári M packet-al mások a betét paraméterei,mint egy sima 330d-nél?
Elküldve: 2010. szeptember 20. hétfő, 17:24
Bimmerman87 írta: Sziasztok! Eljött hat a betét csere nálam is. MEYLE betéteket rendelte,viszont nem vagyok biztos benne,h jó is. Még az is ködös,h a gyári M packet-al mások a betét paraméterei,mint egy sima 330d-nél?
Elküldve: 2010. szeptember 20. hétfő, 17:06
Elküldve: 2010. augusztus 06. péntek, 21:09
Macsek írta:BarG írta:Csum írta:Csum írta: sziasztok!!
el jött az idő
le kell cserélnem a féktárcsákat és a betéteket!!
érdekelne mit tudnátok ajánlani!!ami árban is el fogadható és minőségben is jó még!!
elég sűrgős lenne!!
előre is köszi!
senki más nem tuddna ebbe nekem segíteni?
Nagyon sokan úgy vagyunk vele - főleg akik kicsit nagyobb motorokkal nyomulnak - hogy csak gyári féktárcsát használunk. Nekem kb a 4. fékkészlet van fenn elől, egyszer vettem Zimmermannt, de a szokásos 70000 km helyett már 30000-nél elkezdett rázni. Ez a 2. készlet volt, azóta csak gyárit veszek. Sokan, sokféle tárcsával kísérleteztek, többségüknek nem jött be. A betét az Jurid, amit a gyári készlethez adnak. Inkább azt válaszd meg, hogy hol veszed, mert nagy különbségek vannak.
Hátul a 200000 km ellenére a legelső tárcsa van még, 120000 környékén cseréltem betétet.
Az első tárcsáknál mindig a hullámosodás volt a csere oka, nem a fogyás.
Ha érdekel én tudok egy helyet ahol olcsón tudsz venni eredeti gyári betétet és tárcsát!