- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 06:47
harmas írta:szeda írta: Leszedtem én is megnézni a "ragyogás vezérlőt".
Adtam a szarnak egy pofont mert semmi baja szemre.Viszont egy másodpercig sem izzít reggel.
Marad a gyertya.
Nagy meló kiszedni az izzítógyertyákat? jelenleg nem is találom.Hol van ez csak nem a szívósor alatt?
Azt olvastam hogy 5 fok alatt 4 másodperc az izzítás, 6-20 között 2 másodperc, felette pedig nem izzít.
Na most nekem kb fél másodperc.
SZEMRE semmi baja,Hmmm
Évjárat alapján fészliftes vagy, egyszerűen kimérheted a gyertyákat, a szívósor (mert alatta lapul) leszedése nélkül: a csatlakozóban a négy vastagabb vezeték megy az izzító gyertyákhoz, mindegyikhez külön-külön, egyenként ki tudod mérni őket egy multiméterrel. Vagy ha az nincs, csinálsz egy (mondjuk)helyzetjelző izzóból egy próbalámpát, ha világít jó, ha nem szakadás van=rossz gyertya.
Egyébként a visszajelzés ideje nem a valós izzítás idejét jelenti. Nagy mínuszban akár 15-20mp-ig is rajta lehet az izzítás.
Igen ezt értem de a lámpának akkor is van hőfokonként változó ideje! Valahol lejjebb leírtam hogy hogy kéne működnie.