b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 15:04


csipsz7 írta:
csbalu írta:
csipsz7 írta:
toki24 írta:
csipsz7 írta:
toki24 írta:
hil írta:
csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil



Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!


Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..


Jelenséget meghallgatnék hogy derült fény a főtengely törésre.. Hang változás erő vvesztés hogy volt?


rugdosta a pedált es csattogott. kilett cserélve a lendkerék és azzal meg írtózatos csörgő hangja volt. A hajtókar csapágy tartotty össze a főtengelyt.....


Gondolom a főtengelyed nem a kettőstömegű lendkerék törte össze hanem a SZAR kettőstömegű lendkerék nem tudom mi logika van benne egytömegűre lecserélni Bosszú? Bosszút állsz a kettőstömegű lendkerekeken.... jól megkapják


Talán az ára miatt..

Mit vártál, majd olyan jó lesz, mint a gyári?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 09:40


Thomasito írta: Múltkor egy dízel Merci C220-ban ültem (taxi) és azt mondta a tulaj, hogy abban fix a lendkerék gyárilag. KIA Ceed-ről is azt hallottam, hogy a dízelekben fix, tehát hiba kizárva.
Kíváncsi lennék, azokban hogyan oldották meg, egy ~200e Ft-os alkatrésszel kevesebb hibalehetőség mindenesetre...


Tudtommal nem minden c220-ban fix...talán utolsó fixes a w124-ben volt, de már ott is megjelent. De szerintem meg akkor sem lehet ezt így típusonként hasonlítani.

pl.:http://kuplungautocentrum.blog...omegu.html

Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 08:59


Múltkor egy dízel Merci C220-ban ültem (taxi) és azt mondta a tulaj, hogy abban fix a lendkerék gyárilag. KIA Ceed-ről is azt hallottam, hogy a dízelekben fix, tehát hiba kizárva.
Kíváncsi lennék, azokban hogyan oldották meg, egy ~200e Ft-os alkatrésszel kevesebb hibalehetőség mindenesetre...


státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 07:50


Hektor írta:
csipsz7 írta:
csbalu írta:
csipsz7 írta:
toki24 írta:
csipsz7 írta:
toki24 írta:
hil írta:
csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil



Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!


Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..


Jelenséget meghallgatnék hogy derült fény a főtengely törésre.. Hang változás erő vvesztés hogy volt?


rugdosta a pedált es csattogott. kilett cserélve a lendkerék és azzal meg írtózatos csörgő hangja volt. A hajtókar csapágy tartotty össze a főtengelyt.....


Gondolom a főtengelyed nem a kettőstömegű lendkerék törte össze hanem a SZAR kettőstömegű lendkerék nem tudom mi logika van benne egytömegűre lecserélni Bosszú? Bosszút állsz a kettőstömegű lendkerekeken.... jól megkapják


Talán az ára miatt..


Nos szándékosan írok ide és nem a másik általad nyitott topicba. ( elég ez egy helyen is) Tudom, hogy kétségbeesésedbe, vagy inkább elkeseredésedbe nyitottad a másikat, mert nem olyan válaszokat kaptál, mint amiket szerettél volna olvasni. Azt is gondolom, hogy a csere a kettőstömegű kiváltására anyagi megfontolásból történt, valószínűleg sok más ember tanácsára.Még abban is biztos vagyok, hogy a csere előtt és most is igen sok helyen igyekeztél információt gyűjteni a témával kapcsolatban és tudod is az alap kérdésedre a választ. Ami IGEN. Okozhatja, Te is tudod. Főleg indításkor, alapjáraton, alapjárat közeli fordulatokon és igen abban a fordulatszám tartományban ahol írod. Majd ha nő a fordulat, akkor csökken is az érzés. De hát pont ez a szerepe a kettőstömegűnek.
Ha neked így jó akkor barátkozz meg vele és használd.Megszokod, de mindig is ott fog bujkálni a fejedben a kisördög...hogy ez nem az igazi. Ott bujkál, hogy lehet-e ebből nagyobb baj. ( idővel lehet ) Most a költségek után, már úgy sem fogsz venni egy másik kettőstömegűt. Csak kérlek, hogy ha én akarom majd megvenni az autódat véletlen ( nem akarom ) ne felejts el feltétlen tájékoztatni arról hogy ez nem gyári, ez nem BMW-s, ez nem komfortos és lehet hogy idővel problémás is... meg hogy ha majd cserélni kell tárcsát, nem biztos hogy fogok tudni, csak egyben az egészet...ismét.


Sziasztok!

Nekem azt mondta az autószerelőm, ezt még benzinesnél is el kell felejteni. Utána más fog szétesni. Úgy jó az ahogy megtervezték. És nem csak a lendkerék. Ez BMW-re fokozottan igaz. Szerintem ne mutyikolj. hosszabb távon kifizetődőbb. Szerintem (meg sokak szerint)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 05:50


csipsz7 írta:
csbalu írta:
csipsz7 írta:
toki24 írta:
csipsz7 írta:
toki24 írta:
hil írta:
csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil



Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!


Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..


Jelenséget meghallgatnék hogy derült fény a főtengely törésre.. Hang változás erő vvesztés hogy volt?


rugdosta a pedált es csattogott. kilett cserélve a lendkerék és azzal meg írtózatos csörgő hangja volt. A hajtókar csapágy tartotty össze a főtengelyt.....


Gondolom a főtengelyed nem a kettőstömegű lendkerék törte össze hanem a SZAR kettőstömegű lendkerék nem tudom mi logika van benne egytömegűre lecserélni Bosszú? Bosszút állsz a kettőstömegű lendkerekeken.... jól megkapják


Talán az ára miatt..


Nos szándékosan írok ide és nem a másik általad nyitott topicba. ( elég ez egy helyen is) Tudom, hogy kétségbeesésedbe, vagy inkább elkeseredésedbe nyitottad a másikat, mert nem olyan válaszokat kaptál, mint amiket szerettél volna olvasni. Azt is gondolom, hogy a csere a kettőstömegű kiváltására anyagi megfontolásból történt, valószínűleg sok más ember tanácsára.Még abban is biztos vagyok, hogy a csere előtt és most is igen sok helyen igyekeztél információt gyűjteni a témával kapcsolatban és tudod is az alap kérdésedre a választ. Ami IGEN. Okozhatja, Te is tudod. Főleg indításkor, alapjáraton, alapjárat közeli fordulatokon és igen abban a fordulatszám tartományban ahol írod. Majd ha nő a fordulat, akkor csökken is az érzés. De hát pont ez a szerepe a kettőstömegűnek.
Ha neked így jó akkor barátkozz meg vele és használd.Megszokod, de mindig is ott fog bujkálni a fejedben a kisördög...hogy ez nem az igazi. Ott bujkál, hogy lehet-e ebből nagyobb baj. ( idővel lehet ) Most a költségek után, már úgy sem fogsz venni egy másik kettőstömegűt. Csak kérlek, hogy ha én akarom majd megvenni az autódat véletlen ( nem akarom ) ne felejts el feltétlen tájékoztatni arról hogy ez nem gyári, ez nem BMW-s, ez nem komfortos és lehet hogy idővel problémás is... meg hogy ha majd cserélni kell tárcsát, nem biztos hogy fogok tudni, csak egyben az egészet...ismét.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csipsz7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 22. vasárnap, 22:02


csbalu írta:
csipsz7 írta:
toki24 írta:
csipsz7 írta:
toki24 írta:
hil írta:
csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil



Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!


Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..


Jelenséget meghallgatnék hogy derült fény a főtengely törésre.. Hang változás erő vvesztés hogy volt?


rugdosta a pedált es csattogott. kilett cserélve a lendkerék és azzal meg írtózatos csörgő hangja volt. A hajtókar csapágy tartotty össze a főtengelyt.....


Gondolom a főtengelyed nem a kettőstömegű lendkerék törte össze hanem a SZAR kettőstömegű lendkerék nem tudom mi logika van benne egytömegűre lecserélni Bosszú? Bosszút állsz a kettőstömegű lendkerekeken.... jól megkapják


Talán az ára miatt..

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. február 18. szerda, 12:42


csipsz7 írta:
toki24 írta:
csipsz7 írta:
toki24 írta:
hil írta:
csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil



Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!


Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..


Jelenséget meghallgatnék hogy derült fény a főtengely törésre.. Hang változás erő vvesztés hogy volt?


rugdosta a pedált es csattogott. kilett cserélve a lendkerék és azzal meg írtózatos csörgő hangja volt. A hajtókar csapágy tartotty össze a főtengelyt.....


Gondolom a főtengelyed nem a kettőstömegű lendkerék törte össze hanem a SZAR kettőstömegű lendkerék nem tudom mi logika van benne egytömegűre lecserélni Bosszú? Bosszút állsz a kettőstömegű lendkerekeken.... jól megkapják


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csipsz7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 18. szerda, 11:51


toki24 írta:
csipsz7 írta:
toki24 írta:
hil írta:
csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil



Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!


Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..


Jelenséget meghallgatnék hogy derült fény a főtengely törésre.. Hang változás erő vvesztés hogy volt?


rugdosta a pedált es csattogott. kilett cserélve a lendkerék és azzal meg írtózatos csörgő hangja volt. A hajtókar csapágy tartotty össze a főtengelyt.....

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. február 17. kedd, 20:57


csipsz7 írta:
toki24 írta:
hil írta:
csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil



Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!


Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..


Jelenséget meghallgatnék hogy derült fény a főtengely törésre.. Hang változás erő vvesztés hogy volt?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csipsz7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 17. kedd, 20:44


toki24 írta:
hil írta:
csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil



Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!


Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. február 17. kedd, 18:43


hil írta:
csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil



Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. február 17. kedd, 17:53


csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csipsz7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 17. kedd, 13:40


Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 11:51


Mr. Stefan Zorst úr újít fel lendkereket. Személy szerint nagyon tisztelem a munkásságát, jó szakembernek tartom őket! Szerintetek képesek ők felújítani egy kettőstömegű lendkereket kuplungszerkezettel úgy, hogy az egy új LUK szett 80%-os szintjét hozza?
A kérdés csak azért fontos számomra, mert ehhez az 5-sebességes 150lovas 20d váltóhoz borsosabb ez a szett és egész egyszerűen nem szeretném az autóm piaci értékének egy jelentős százalékát már rákölteni (szerintem gazdaságilag ostobaság).

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 09:59


[quote="daflava"]
andree írta:
daflava írta: Sziasztok!

2004-es 318d-m van, és olyan problémám áll fenn, hogy egy helyben állva ráz egy kicsit az autó, amikor haladok akkor egyáltalán nem. Én lendkerékre tippelek, van ötletetek hogy mi lehet ez? Amúgy melegen mintha egy kicsit jobban rázna.

A válaszokat előre is köszönöm.


Szerintem ne találgass mert az nagyon sokba tud kerülni (tapasztalat).
Lendkeréken kívül lehet porlasztó, szíjtárcsa, kipufogó, tartóbakok és még bármi aminek tömege van és mozog. Vidd el egy hozzáértő szerelőhöz. Ja és a lendkeréknek leállításkor csattanó hangja van.


Leállításkor egy nyekkenő hangot szoktam hallani, de megfogadom a tanácsod átnézetem valakivel. Köszi





Hali!

Ha inkább nyekkenő akkor szerintem szíjtárcsa nézzétek meg nincse nagyon szétrepedezve vetemedve. ránézés ingyen van