csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 22:56


ignasow írta: Sziasztok sajnos jobb helyet nem találtam a kérdésemnek, azaz hogy ki tudja mennyi olaj kell a diffibe E46-ba? Van valakinek erről infója? Üdv.


cső 1 egész liter


ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 22:50


Sziasztok sajnos jobb helyet nem találtam a kérdésemnek, azaz hogy ki tudja mennyi olaj kell a diffibe E46-ba? Van valakinek erről infója? Üdv.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2003

státusz arany1977

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. október 27. csütörtök, 08:03


Sziasztok! E39 525d automatam van, szeretnem manualissa atalakitani. Elektronika szempontjabol mire kell esetleg figyelni? Köszönöm a segitsegeteket elöre is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. szeptember 20. kedd, 15:11


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: tegnap ugye voltam olajcserén. és szétnéztem az autó alatt, a szerelők legnagyobb örömére

kezdetektől fogva mióta nálam van az autó, a váltó olajleeresztő csavarnál kissé olajos. mikor olajat cseréltünk benne vagy 2-3 éve ha jól emlékszem kúpos csavar volt benne.
most megint olajos a csavarnál, szín alapján váltóolaj.
az érdekesség, hogy az autó alatt soha semmilyen folt nincs mióta megvan, szóval nem értem. klíma víz nem lehet, mert mostanában nem is használtam. ha ott a csavarnál engedne, akkor azért foltot látnom kéne.

esetleg valami gondolat?


100-ból 101 olyan.



akkó megnyugodtam... bár annyira nem is voltam ideges

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. szeptember 20. kedd, 14:25


YELLOW írta: tegnap ugye voltam olajcserén. és szétnéztem az autó alatt, a szerelők legnagyobb örömére

kezdetektől fogva mióta nálam van az autó, a váltó olajleeresztő csavarnál kissé olajos. mikor olajat cseréltünk benne vagy 2-3 éve ha jól emlékszem kúpos csavar volt benne.
most megint olajos a csavarnál, szín alapján váltóolaj.
az érdekesség, hogy az autó alatt soha semmilyen folt nincs mióta megvan, szóval nem értem. klíma víz nem lehet, mert mostanában nem is használtam. ha ott a csavarnál engedne, akkor azért foltot látnom kéne.

esetleg valami gondolat?


100-ból 101 olyan.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. szeptember 20. kedd, 07:42


tegnap ugye voltam olajcserén. és szétnéztem az autó alatt, a szerelők legnagyobb örömére

kezdetektől fogva mióta nálam van az autó, a váltó olajleeresztő csavarnál kissé olajos. mikor olajat cseréltünk benne vagy 2-3 éve ha jól emlékszem kúpos csavar volt benne.
most megint olajos a csavarnál, szín alapján váltóolaj.
az érdekesség, hogy az autó alatt soha semmilyen folt nincs mióta megvan, szóval nem értem. klíma víz nem lehet, mert mostanában nem is használtam. ha ott a csavarnál engedne, akkor azért foltot látnom kéne.

esetleg valami gondolat?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. július 28. csütörtök, 20:15


anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta: azért én kíváncsi lennék, hogy hogy a punciba lehet tönkretenni egy manuális váltót? Mi teszi tönkre?
Hogyan lehet úgy váltani, hogy károsítsd?

Vagy lehet, hogy a bömbiben 1 millió km van?


2 hónapja vette,lehet csak nála jött ki a hiba.


Ezt én értem, nem Pecsidre vonatkozott a kérdésem! Úgy általánosságban érdekel, hogy mivel tud valaki odaverni a váltónak!


Hát igen Hát egy Citroen váltó menyi idő alatt menne tönkre annál, aki gajra tesz egy ilyen precíz váltót mert ugye a BMW nek nagyon tartós,és precíz a váltója,egy Francia kocsié,már újonnan lötyög mint a fos.Legalább is az 1,2 évvel ezelőtti típusoknál.


Ha valaki elhiszi, hogy van örökéletű olaj ....
Lehet recsegtetve váltani és ha már ott van a fémtörmelék, az elintézhet dolgokat....
Váltóoajcsere nem megfelelő olajjal....
Olajszint nem ellenőrzése, az elszivárgott olaj nem pótlása .....
Káros adalék használata ....




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 28. csütörtök, 13:10


Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta: azért én kíváncsi lennék, hogy hogy a punciba lehet tönkretenni egy manuális váltót? Mi teszi tönkre?
Hogyan lehet úgy váltani, hogy károsítsd?

Vagy lehet, hogy a bömbiben 1 millió km van?


2 hónapja vette,lehet csak nála jött ki a hiba.


Ezt én értem, nem Pecsidre vonatkozott a kérdésem! Úgy általánosságban érdekel, hogy mivel tud valaki odaverni a váltónak!


Hát igen Hát egy Citroen váltó menyi idő alatt menne tönkre annál, aki gajra tesz egy ilyen precíz váltót mert ugye a BMW nek nagyon tartós,és precíz a váltója,egy Francia kocsié,már újonnan lötyög mint a fos.Legalább is az 1,2 évvel ezelőtti típusoknál.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 28. csütörtök, 12:58


anubisz írta:
Coyote írta: azért én kíváncsi lennék, hogy hogy a punciba lehet tönkretenni egy manuális váltót? Mi teszi tönkre?
Hogyan lehet úgy váltani, hogy károsítsd?

Vagy lehet, hogy a bömbiben 1 millió km van?


2 hónapja vette,lehet csak nála jött ki a hiba.


Ezt én értem, nem Pecsidre vonatkozott a kérdésem! Úgy általánosságban érdekel, hogy mivel tud valaki odaverni a váltónak!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 28. csütörtök, 11:56


Coyote írta: azért én kíváncsi lennék, hogy hogy a punciba lehet tönkretenni egy manuális váltót? Mi teszi tönkre?
Hogyan lehet úgy váltani, hogy károsítsd?

Vagy lehet, hogy a bömbiben 1 millió km van?


2 hónapja vette,lehet csak nála jött ki a hiba.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 28. csütörtök, 10:31


azért én kíváncsi lennék, hogy hogy a punciba lehet tönkretenni egy manuális váltót? Mi teszi tönkre?
Hogyan lehet úgy váltani, hogy károsítsd?

Vagy lehet, hogy a bömbiben 1 millió km van?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 28. csütörtök, 09:56


YELLOW írta:
pecsid írta: Hellósztok kedves klubtársak!

Azért írok mert van egy csöpp problémám a két hónapja vásárolt E46 320d vel és szükségem lenne a szaktudásotokra. Felvázolnám a helyzetet hogy világos legyen a diagnosztika:
a 6gangos váltó már eleinte furcsának tűnt a VW Vento után, de az legyen a legkevesebb gondoltam magamban. amíg kb az első hónap után előjött egy olyan probléma hogy a váltót nem lehetett 2., 4., és 6. sebességfokozatba rakni menet közben. ha félreálltam és kicsit erőltettem a dolgot 1-2 ben akkor visszaállt a rend, boldogság volt mert bevett mindent. Ezt eljátszotta velem négyszer ötször amíg elvittem a szerelőhoz és kicserélte a váltóolajat. A váltóolaj cseréje után kb 1 héttel újra elkezdődött a probléma, egyik lefelé húzandó sebességet sem vett be ( 2,4,6) de szintén megállós erőltetős művelet után már igen. Tegnap viszont nagyon megszívatott ugyanis az autóút lehajtójánál viszzatettem szépen negyedikbe és az elsőbbségadás táblánál rá kellett döbbennem hogy NEM LEHET KIVENNI 4.-BŐL!! nagy nehézségek árán hazacsapattam és azóta már kétszer próbáltam de sikertelenül. Eltörni annyira nem akarom, Van valakinek esetleg tippje hogy mi lehet ez illetve hogy hogyan kéne segíteni rajta?
(szégyen hogy egy 600 ezer kmt futott 30 éves merci váltó a mai napig hibbátlanul kapcsol a bömbi meg szarozik...)
Köszönöm a hozzászólásokat előre is.

Üdv:
Daniel San


nekem ez szinkrongyűrű gyanús téma. km mennyi az autóban (valós???)? mondjuk én a rudazatokat étnézném a váltókartól, mielőtt megbontanám a váltót, de az én véleményem az, hogy nem úszod meg.


Ha bontani kel a váltót,lehet jobban kijössz ha bontottat teszel bele,ha javítják nem biztos,hogy tökéletes lesz,és árban lehet, hogy sokkal rosszabbul jársz.Manuális váltó szerintem rengeteg van,és csak be kel tenni,és levan róla a gond,ezt meg ha akarod utána megcsináltatod,és megtarthatod tartaléknak,vagy el is adhatod,legalább valami pénz is visszajön.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. július 28. csütörtök, 09:15


pecsid írta: Hellósztok kedves klubtársak!

Azért írok mert van egy csöpp problémám a két hónapja vásárolt E46 320d vel és szükségem lenne a szaktudásotokra. Felvázolnám a helyzetet hogy világos legyen a diagnosztika:
a 6gangos váltó már eleinte furcsának tűnt a VW Vento után, de az legyen a legkevesebb gondoltam magamban. amíg kb az első hónap után előjött egy olyan probléma hogy a váltót nem lehetett 2., 4., és 6. sebességfokozatba rakni menet közben. ha félreálltam és kicsit erőltettem a dolgot 1-2 ben akkor visszaállt a rend, boldogság volt mert bevett mindent. Ezt eljátszotta velem négyszer ötször amíg elvittem a szerelőhoz és kicserélte a váltóolajat. A váltóolaj cseréje után kb 1 héttel újra elkezdődött a probléma, egyik lefelé húzandó sebességet sem vett be ( 2,4,6) de szintén megállós erőltetős művelet után már igen. Tegnap viszont nagyon megszívatott ugyanis az autóút lehajtójánál viszzatettem szépen negyedikbe és az elsőbbségadás táblánál rá kellett döbbennem hogy NEM LEHET KIVENNI 4.-BŐL!! nagy nehézségek árán hazacsapattam és azóta már kétszer próbáltam de sikertelenül. Eltörni annyira nem akarom, Van valakinek esetleg tippje hogy mi lehet ez illetve hogy hogyan kéne segíteni rajta?
(szégyen hogy egy 600 ezer kmt futott 30 éves merci váltó a mai napig hibbátlanul kapcsol a bömbi meg szarozik...)
Köszönöm a hozzászólásokat előre is.

Üdv:
Daniel San


nekem ez szinkrongyűrű gyanús téma. km mennyi az autóban (valós???)? mondjuk én a rudazatokat étnézném a váltókartól, mielőtt megbontanám a váltót, de az én véleményem az, hogy nem úszod meg.

pecsid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz pecsid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. július 28. csütörtök, 09:00


Hellósztok kedves klubtársak!

Azért írok mert van egy csöpp problémám a két hónapja vásárolt E46 320d vel és szükségem lenne a szaktudásotokra. Felvázolnám a helyzetet hogy világos legyen a diagnosztika:
a 6gangos váltó már eleinte furcsának tűnt a VW Vento után, de az legyen a legkevesebb gondoltam magamban. amíg kb az első hónap után előjött egy olyan probléma hogy a váltót nem lehetett 2., 4., és 6. sebességfokozatba rakni menet közben. ha félreálltam és kicsit erőltettem a dolgot 1-2 ben akkor visszaállt a rend, boldogság volt mert bevett mindent. Ezt eljátszotta velem négyszer ötször amíg elvittem a szerelőhoz és kicserélte a váltóolajat. A váltóolaj cseréje után kb 1 héttel újra elkezdődött a probléma, egyik lefelé húzandó sebességet sem vett be ( 2,4,6) de szintén megállós erőltetős művelet után már igen. Tegnap viszont nagyon megszívatott ugyanis az autóút lehajtójánál viszzatettem szépen negyedikbe és az elsőbbségadás táblánál rá kellett döbbennem hogy NEM LEHET KIVENNI 4.-BŐL!! nagy nehézségek árán hazacsapattam és azóta már kétszer próbáltam de sikertelenül. Eltörni annyira nem akarom, Van valakinek esetleg tippje hogy mi lehet ez illetve hogy hogyan kéne segíteni rajta?
(szégyen hogy egy 600 ezer kmt futott 30 éves merci váltó a mai napig hibbátlanul kapcsol a bömbi meg szarozik...)
Köszönöm a hozzászólásokat előre is.

Üdv:
Daniel San

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. május 15. vasárnap, 13:16


Coyote írta:
K_Gergo írta: ...bár azt azért hozzátenném, hogy amelyik autóban szerintem jobb volt a váltó megvezetése, ott meg olyan érzésem volt, mintha szorulna...nekem semmi se jó...


Na ja - bár az enyémben élmény váltani, de a szinkronproblémák előjönnek (ritkán, de előfordul, hogy R és 1 nem elérhető, csak kettesbe kapcsolás után, vagy iszonyú kerregés kíséretében). Úgy látszik, valamit valamiért.

Lehet, hogy automatát kéne venni )



Így van!! Nekem ilyen gondjaim még nem voltak!