autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 11. szombat, 10:40


gulyi írta:
erber írta:
YELLOW írta:
erber írta:
sutius írta:
erber írta:
YELLOW írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

Előljáróban: Pár éve volt egy kis gondom (E46 320d), akkor pár perc alatt megkaptam itt a jó irányt. Köszönöm! (akkor porlasztó problémám volt)

A mostani kérdés lehet, hogy költői:
BMW 118i (N46B20) 100e km-el normális, hogy eszi az olajat? A tünet: hosszabb idejű alapjárat utáni indulás után füst. Hekitikusan, tehát nem mindig. Volt már napirenden itt az a téma, és megoldási javaslatokat is olvastam tőletek, de kiváncsi lennék a vélemyényetekre. Egy ismerősömnek ez a típusú probléma hamar kiteljesedett, és füstfelhő, olajszag.. ő kiborult
Itt most tényleg csak a költői kérdés: ennyire alap, hogy a benzinesek olajfalók? 4000km 1,5 liter. Döbbenet. 10W 40, most 5W 30-al próbálkozom. Nem logikus, de lehet, hogy azzal épp nem lesz gond. Ilyesmit is hallotattam.
Létezik, hogy 100e km után már szét kell szedni adott esetben a benzines motort?

Köszönök bármilyen megosztott gondolatot.
Üdv


az hülyeség, hogy 10w-40-es olaj kell bele. ezt el kellene végleg felejteni, ezt a régi szocialista autószerelő mentalitást.
100ezernél nem kellene. de vajon nem lehet, hogy több évet állt az autó? ha nem kap kenést a szimmeringek kikeményednek, majd porladnak átengednek. kartergáz szűrőt is meg lehet nézni. konkrétan erről a motorról hallom a legtöbb rosszat, konkrét esetet is tudok, ahol bizony gyűrűzni kellett a motort, síkoltatni, stb. érdekes az 1.8-asa nem ilyen.
a másik lehetőség, hogy nem 100ezer van benne, és 30 ezrenként cserélték a rossz minőségű olajat, ha egyáltalán cserélték.
így tömören ezt gondolom.


Köszönöm!
Az olajjal egyetértek. Kiváncsi vagyok mit lép az új olajra.
Lehet, hogy állt az autó, ha nem is éveket (szervízkönyvből következtetek). A futás reálisnak tűnik, az autó egyébként fantasztikus állapotban van. Az olajétvágy az ilyesztő.
Szelepszál szimering csere javallott, ha jól értem. Magam is hallottam gyűrűzéses történeteket, de az már ilyesztő számomra. 20i-re is hasonló problémákat látok. Lenyűgöző.


Üdv,
az N42 és az N46 egyik betegsége a szelepszár szimering kopás.
Nekem N42b18 van, majdnem ugyanaz mint a tied, a tüneteim ugyanazok voltak: hosszabb idejű alapjárat utáni indulás után füst.
Először karter gáz szürőt és csöveket cseréltem, az nem oldotta meg aztán szelepszár szimering csere és hengerfej felujitás után az olajfogyasztás teljesen megszünt...


Köszönöm a válaszotokat!
Intézkedem. Illő mihamarabb, ilyenkor minden megtett km-el ártok?
Remélem ez egynapos, gyors típusú beavatkozás és 200e HUF alatti. Még nehezen fogadom el, hogy a 100e km-t futott autót piszkálni kell.. Lehet régimódi vagyok.


nekem N42B18, 105ezret mutat az óra, 2007-ben vettem 62ezerrel. nekem mondhatni észrevehetetlen az olajfogyasztás 12ezer periódus alatt. de a 12e is max 1x volt inkább 8-10ezer viszont nekem azért, nagyon ritkán max 2 hetet áll egy huzamban, amúgy pedig 3-5 naponta legalább megy.
remélem engem elkerülnekmajd ezek a dolgok (kopp-kopp-kopp)


Kedves Yellow! Igazán nem mész sokat, és ha eddig elkerült, talán a jövőben is így lesz. De legalább tudod mit kell tenni, ha panasz van.
A mostani olajteszt után egy szelepszár szimering cserét kipróbálok. Bízom (bíznék) azért a benzines BMW motorokban is.


Szia
N46B18A 316i az enyém is nincs benne 200 ezer és nekem is füstöl, amitől lassan megőrülök. Én 5w-40-est használok, kajálja azt is rendesen. Most tervezem a henger veszteség mérést, az talán megmutatja, hogy nem-e esetleg a gyűrűk mellett szökik-e az olaj. Ezt tudom ajánlani.



Az olajcsipegetés az lehet a PCV szelep(nyomás szabályzó szelep) miatt is.

Ez:

http://www.realoem.com/bmw/enU...series=E46

Közben látom,már írta Sutius.
Itt egy kis olvasnivaló a témáról:

http://www.injektor.hu/10-hogy...csipegetes




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. június 11. szombat, 10:43

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 10. péntek, 23:15


Pitykoo írta: Hali!
A következőben kérném a segítségeteket!
A kocsival eddig tankjelzés szerinti fél távnál 300km-t, mikor a lámpa világítani kezdett 600km-t tudtam menni.
Most a felénél 260km-r, lámpánál meg kb. 520-540km-r között van!
Az igaz, hogy felkerültek a 18"-as kerekek, de ez nem egyből jelentkezett hanem vagy 4-5 tankolás után.
Összefüggésben lehet ez vagy valami mással lesz a baj?!
Előre is köszönöm!


Az üzemanyag szint érzékelő szenzorok közül valamelyik haldoklik lehet.De lehet hogy ennek is a generátor feszültség szabályozó részéhez lesz köze.Nem hiszem,hogy ennyi minden egyszerre hal be egy autóban...Szóval nézesd meg a generátort(fesz. szabályzó részét) szerintem.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. június 10. péntek, 18:19


Hali!
A következőben kérném a segítségeteket!
A kocsival eddig tankjelzés szerinti fél távnál 300km-t, mikor a lámpa világítani kezdett 600km-t tudtam menni.
Most a felénél 260km-r, lámpánál meg kb. 520-540km-r között van!
Az igaz, hogy felkerültek a 18"-as kerekek, de ez nem egyből jelentkezett hanem vagy 4-5 tankolás után.
Összefüggésben lehet ez vagy valami mással lesz a baj?!
Előre is köszönöm!

gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2016. június 08. szerda, 13:49


YELLOW írta:
gulyi írta:
Szia
N46B18A 316i az enyém is nincs benne 200 ezer és nekem is füstöl, amitől lassan megőrülök. Én 5w-40-est használok, kajálja azt is rendesen. Most tervezem a henger veszteség mérést, az talán megmutatja, hogy nem-e esetleg a gyűrűk mellett szökik-e az olaj. Ezt tudom ajánlani.


biztos 200ezer km alatti? mert max az a biztos, ami új kora óta nálad van
én olvastam már 300ezret futott N42-es motorost, és semmi láncos, olajzabálós baja nem volt. a trafók ott is beadták az unalmast, de semmi komoly motor baja nem volt.
semmivel sem rosszabbak ezek a motorok, mint bármelyik.
szerintem a hiba ott van, hogy sokan, mert BMW, a kis motorra is azt hiszik, hogy nagy motor, és bőgetik, húzatják. csak nem tudják hol a határ, mikor elég.
tény, hogy nem mennek rosszul ezek a motorok. ha az ember odafigyel, nem lesz rosszabb semmivel, mint bármelyik másik. ugyanúgy benne lehet a hiba akármelyik motorban amiről lehet nem tehet senki. sokat írogattam már erről, nem ismételném magam.
tiédben vagy nem 200ezer van, vagy nem tartották be a karbikat, esetleg mindig 20ezrenként cseréltek olajat, szervizben, ahol kitudja mit raktak bele, ha raktak. vagy sokat állt az autó, kikeményedtek a szimmeringek, tömítések, és szivárog az olaj valahol.


Szia

Nem vagyok motor bőgetős, ezért is nem vettem nagyobb motoros autót. A másik: kis köbcentis BMW-t nem az vesz, aki körbe akarja utazni a földet.Arra ott a 320-330D.
Én csak javasolni tudom a veszteség mérést, mielőtt csak szelepszár szimeringet cserél valaki. Könnyen lehet,hogy nem ott szökik az olaj.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1997

státusz kazsemestor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. június 08. szerda, 09:02


kazsemestor írta:
szotakdavid írta:
bricktopm írta:
kazsemestor írta: Sziasztok!

Van egy probléma...
Nem 3as,de a motor az lehet az is.
Adott az autóm. M52B28
Pár hete a Vanos rendszert cserélte rajta a szakim mert a régire hibát dobott a computer meg 2000 alatt rángatott gázadásra. Azóta a motor király,hibakód sincs. Viszont van más. 1300-1500ig és 1900-2100 ig igazi éles kereplő hangja van a kocsinak. Télleg mint mikor a szurkolók a fa kereplőket forgatják. A vezérlésre gondoltam egyből de a szakim mondta a Vanoscsere alatt csekkolta a láncfeszítőt meg a láncokat is és szerinte minden fasza...
Mintha valami műanyag letört volna és most beleér a láncba. Ha végre lesz ideje a szakinak akkor leveszi a burkolatot és megnézzük szabad szemmel is hátha látható lesz...
De mint mondtam,azóta az autó a hangot kivéve hibátlan.
csörgés
Kicsit amúgy is hangos a kocsi mivel 6 fok volt kint és 1 napja kint állt, a videó miatt indítottam akkor be... (kb 1 hete)
De lehet hallani,mint a csörgőkígyó.
Stabilan 1500 a fordulat a videó alatt és 1450-1550ig csinálta most hidegen...
Szerintetek?

Köszi



A lánc ugrásgátló műanyagot megnézném. Motor indításánál ki kéne emelje, lehet beleér a lánc.



Inkàbb a vanost nézegetném.


Sziasztok!

Köszi a tippeket,mindkettőre szemet vetünk amint eljutok oda.
Remélem nem nagy a baj...


Sziasztok!

A szerelő megtalálta a csörgés okát.
A műanyag láncvezető alsó fele 1az1be letört a helyéről,a felső fele vezeti most a láncot,alul viszont az a "rúd" vagy "konzol" vagy nemtommi amire felhúzod ezt a műanyag vezetőt,az ott van és amikor épp lazább a lánc 1 picit,akkor beleér. Láncvezető-csere...A nagy műanyag cucc meg az olajteknő alján feküdt,az olajpumpa szívókosara szerencsére nem tudta felszívni,olyan nagy.
Szerencsére nem történt akkora baj és már javítva is a dolog,elmúlt a csörgés.
Köszi a tippeket!

Kázsé

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2016. június 08. szerda, 06:41


gulyi írta:
Szia
N46B18A 316i az enyém is nincs benne 200 ezer és nekem is füstöl, amitől lassan megőrülök. Én 5w-40-est használok, kajálja azt is rendesen. Most tervezem a henger veszteség mérést, az talán megmutatja, hogy nem-e esetleg a gyűrűk mellett szökik-e az olaj. Ezt tudom ajánlani.


biztos 200ezer km alatti? mert max az a biztos, ami új kora óta nálad van
én olvastam már 300ezret futott N42-es motorost, és semmi láncos, olajzabálós baja nem volt. a trafók ott is beadták az unalmast, de semmi komoly motor baja nem volt.
semmivel sem rosszabbak ezek a motorok, mint bármelyik.
szerintem a hiba ott van, hogy sokan, mert BMW, a kis motorra is azt hiszik, hogy nagy motor, és bőgetik, húzatják. csak nem tudják hol a határ, mikor elég.
tény, hogy nem mennek rosszul ezek a motorok. ha az ember odafigyel, nem lesz rosszabb semmivel, mint bármelyik másik. ugyanúgy benne lehet a hiba akármelyik motorban amiről lehet nem tehet senki. sokat írogattam már erről, nem ismételném magam.
tiédben vagy nem 200ezer van, vagy nem tartották be a karbikat, esetleg mindig 20ezrenként cseréltek olajat, szervizben, ahol kitudja mit raktak bele, ha raktak. vagy sokat állt az autó, kikeményedtek a szimmeringek, tömítések, és szivárog az olaj valahol.

gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 20:32


erber írta:
YELLOW írta:
erber írta:
sutius írta:
erber írta:
YELLOW írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

Előljáróban: Pár éve volt egy kis gondom (E46 320d), akkor pár perc alatt megkaptam itt a jó irányt. Köszönöm! (akkor porlasztó problémám volt)

A mostani kérdés lehet, hogy költői:
BMW 118i (N46B20) 100e km-el normális, hogy eszi az olajat? A tünet: hosszabb idejű alapjárat utáni indulás után füst. Hekitikusan, tehát nem mindig. Volt már napirenden itt az a téma, és megoldási javaslatokat is olvastam tőletek, de kiváncsi lennék a vélemyényetekre. Egy ismerősömnek ez a típusú probléma hamar kiteljesedett, és füstfelhő, olajszag.. ő kiborult
Itt most tényleg csak a költői kérdés: ennyire alap, hogy a benzinesek olajfalók? 4000km 1,5 liter. Döbbenet. 10W 40, most 5W 30-al próbálkozom. Nem logikus, de lehet, hogy azzal épp nem lesz gond. Ilyesmit is hallotattam.
Létezik, hogy 100e km után már szét kell szedni adott esetben a benzines motort?

Köszönök bármilyen megosztott gondolatot.
Üdv


az hülyeség, hogy 10w-40-es olaj kell bele. ezt el kellene végleg felejteni, ezt a régi szocialista autószerelő mentalitást.
100ezernél nem kellene. de vajon nem lehet, hogy több évet állt az autó? ha nem kap kenést a szimmeringek kikeményednek, majd porladnak átengednek. kartergáz szűrőt is meg lehet nézni. konkrétan erről a motorról hallom a legtöbb rosszat, konkrét esetet is tudok, ahol bizony gyűrűzni kellett a motort, síkoltatni, stb. érdekes az 1.8-asa nem ilyen.
a másik lehetőség, hogy nem 100ezer van benne, és 30 ezrenként cserélték a rossz minőségű olajat, ha egyáltalán cserélték.
így tömören ezt gondolom.


Köszönöm!
Az olajjal egyetértek. Kiváncsi vagyok mit lép az új olajra.
Lehet, hogy állt az autó, ha nem is éveket (szervízkönyvből következtetek). A futás reálisnak tűnik, az autó egyébként fantasztikus állapotban van. Az olajétvágy az ilyesztő.
Szelepszál szimering csere javallott, ha jól értem. Magam is hallottam gyűrűzéses történeteket, de az már ilyesztő számomra. 20i-re is hasonló problémákat látok. Lenyűgöző.


Üdv,
az N42 és az N46 egyik betegsége a szelepszár szimering kopás.
Nekem N42b18 van, majdnem ugyanaz mint a tied, a tüneteim ugyanazok voltak: hosszabb idejű alapjárat utáni indulás után füst.
Először karter gáz szürőt és csöveket cseréltem, az nem oldotta meg aztán szelepszár szimering csere és hengerfej felujitás után az olajfogyasztás teljesen megszünt...


Köszönöm a válaszotokat!
Intézkedem. Illő mihamarabb, ilyenkor minden megtett km-el ártok?
Remélem ez egynapos, gyors típusú beavatkozás és 200e HUF alatti. Még nehezen fogadom el, hogy a 100e km-t futott autót piszkálni kell.. Lehet régimódi vagyok.


nekem N42B18, 105ezret mutat az óra, 2007-ben vettem 62ezerrel. nekem mondhatni észrevehetetlen az olajfogyasztás 12ezer periódus alatt. de a 12e is max 1x volt inkább 8-10ezer viszont nekem azért, nagyon ritkán max 2 hetet áll egy huzamban, amúgy pedig 3-5 naponta legalább megy.
remélem engem elkerülnekmajd ezek a dolgok (kopp-kopp-kopp)


Kedves Yellow! Igazán nem mész sokat, és ha eddig elkerült, talán a jövőben is így lesz. De legalább tudod mit kell tenni, ha panasz van.
A mostani olajteszt után egy szelepszár szimering cserét kipróbálok. Bízom (bíznék) azért a benzines BMW motorokban is.


Szia
N46B18A 316i az enyém is nincs benne 200 ezer és nekem is füstöl, amitől lassan megőrülök. Én 5w-40-est használok, kajálja azt is rendesen. Most tervezem a henger veszteség mérést, az talán megmutatja, hogy nem-e esetleg a gyűrűk mellett szökik-e az olaj. Ezt tudom ajánlani.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 07. kedd, 21:11


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 16:50


Pedar írta:
Tano írta:
Pedar írta: ...
Ill., ha már reléknél tartunk:
az index reléje merre található?

Köszönöm még egyszer, hogy időt és energiát szántál a válaszra!


Az indexnek itt nincs reléje, a lámpamodul vezérli őket közvetlenül.



Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat mindkettőtöknek!

Akkor megpróbálkozom a BMW szakszervizben, hátha tudnak valami biztatót mondani.
Ill. megnézem ezt a kesztyűtartó mögötti dolgot is a hétvégén, mert azt hittem, hogy ott csak a biztosítéktábla van!

Az indexrelét azért kérdeztem, mert már vagy fél éve begyorsult az indexem jobb-bal irányba egyaránt! Az izzók mind jók, és a vészvillogó is szépen, lassan villog. Viszont az index mindkét irányba siet...
Csere indexkarral próbálkoztam, mondom hátha vmi ott ment tönkre, de az nem volt megoldás.
Akkor ezek szerint lehet, hogy a komplett világításmodult cserélnem kell?
Ez esetben még egyszer végignézem az izzókat, hátha esetleg vmelyik elkerülte a figyelmemet.

Ha bármelyik probléma megoldódna, megírom az okokat.

Üdv.,
Peti


a kesztyűtartót le kell venni hozzá, hogy a reléhez odaférj, azért nem láthattad.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Pedar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 16:13


Tano írta:
Pedar írta: ...
Ill., ha már reléknél tartunk:
az index reléje merre található?

Köszönöm még egyszer, hogy időt és energiát szántál a válaszra!


Az indexnek itt nincs reléje, a lámpamodul vezérli őket közvetlenül.



Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat mindkettőtöknek!

Akkor megpróbálkozom a BMW szakszervizben, hátha tudnak valami biztatót mondani.
Ill. megnézem ezt a kesztyűtartó mögötti dolgot is a hétvégén, mert azt hittem, hogy ott csak a biztosítéktábla van!

Az indexrelét azért kérdeztem, mert már vagy fél éve begyorsult az indexem jobb-bal irányba egyaránt! Az izzók mind jók, és a vészvillogó is szépen, lassan villog. Viszont az index mindkét irányba siet...
Csere indexkarral próbálkoztam, mondom hátha vmi ott ment tönkre, de az nem volt megoldás.
Akkor ezek szerint lehet, hogy a komplett világításmodult cserélnem kell?
Ez esetben még egyszer végignézem az izzókat, hátha esetleg vmelyik elkerülte a figyelmemet.

Ha bármelyik probléma megoldódna, megírom az okokat.

Üdv.,
Peti

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 14:22


Pedar írta: ...
Ill., ha már reléknél tartunk:
az index reléje merre található?

Köszönöm még egyszer, hogy időt és energiát szántál a válaszra!


Az indexnek itt nincs reléje, a lámpamodul vezérli őket közvetlenül.

memento
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz memento

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 13:48


Pedar írta:
memento írta:
Pedar írta: Sziasztok!

Az autóm: 318i Touring ('99/12) M43B19
A következő probléma idegesít egy ideje:

Reggelente az első indításnál és kizárólag csak akkor a fordulat teljesen visszaesik és a motor leáll... Aztán, ha elindítom újra, dadog a motor a fordulat ingadozik és az autó rángatva indul. Ha a kuplungot benyomom, ismét a fordulatot visszaejtve leáll a motor.
Ezt mondjuk megcsinálja 2 vagy 3 alkalommal, aztán utána nem.
A nap többi részében ez a hiba nem jön elő, olyannyira nem, hogy minden indítás után szépen felpörög mondjuk 1200-1400-as fordulatig, majd gyönyörűen beáll 850-900 körülre.
Csak a reggeli első indítás ilyen gyatra...
Kellemetlen, mert amíg kijutok a parkolóból kell néhányat kanyarodnom és ekkor, ha a kuplungot benyomva kanyarodok, akkor leáll és a szervo elszáll..., én meg kapaszkodhatok a kormányba, nehogy nyársra tűzzem valamelyik parkoló autót.

Olvastam itt a Fórumban több lehetséges hibaokot is, ezek egy részét meg is próbáltam kiszűrni:
- benzinszűrő kicserélve, új
- gyújtás ellenőrizve, jó
- vákuumcsövek ellenőrizve, nincs repedés-szakadás
- légtömegmérő cserélve (ezt a diag kidobta)
- jelenleg hibakód nincs, ugyan csak egy egyszerű kis ELM327 diagom van TorquePro-val

Az feltűnt, hogy az AC pumpát nem hallom nyomni, de gyakorlatilag sosem (ezt még ellenőrzőm holnap az ülés eltávolítva is).
Olvastam, hogy a vezérműtengely jeladó is produkálhat ilyet: viszont akkor miért csak a reggeli indításkor?
Ill. olvastam azt is, hogy előfordulhat az is, hogy az AC nem tartja meg a nyomást, azért nyögdécsel reggel..., ill. valahol olvastam a "becsöpögés"-ről is, mint lehetséges hibaokról. Vagy esetleg a nyomásszabályzó?

Ebben kérném a segítségeteket/tanácsotokat, hogy mi lenne az az alkatrész, amit első körben cserélnem kellene?

Előre is köszönöm!



Szia
Nekem is hasonló problémám volt.Fél évig szenvedtem vele, mire 3-4 szerelőt megjártam és semmi változás, bevittem egy márka szervízbe ahol 3 nap alatt megjavították, azóta minden rendben.Hiába volt benzinpumpa cserém ugyanúgy csinálta, na most a gond ott volt, hogy mikor cseréltettem a benzinpumpát akkor nem cseréltük vele együtt a relét, ami valószínűleg zárlatos volt ,így hiába vettem bele új pumpát azt is tönkrevágta újból.Irány a bolt, még egy benzinpumpa. Tehát nekem egy másik új pumpa + relé együttes cseréje oldotta meg a problémámat.Azért írtam le nehogy új járj, mint én, ha benzinpumpát vásárolsz érdemes azt a pár ezer forintos relét is vele együtt, ha jól tudom az ami a kesztyűtartóban van.
Remélem segítettem.

üdv Tamás



Szia!

Köszönöm a választ, amennyiben más ötlet nem lesz a problémára, belevágok az Általad javasolt AC+relé együttes cseréjébe!
Ennél a típusnál a relé a motortérben van, egy kis zöld relé, az ablakmosó relé mellett, ha jól emlékszem.
Vagy esetleg van egy másik is?
Ill., ha már reléknél tartunk:
az index reléje merre található?

Köszönöm még egyszer, hogy időt és energiát szántál a válaszra!



igazán nincsmit.
A kesztyűtartó mögött van! (tehát le kell szerelni a kesztyűtartót).Ott van az üzemanyag szivattyú reléje.Nekem is van a motortérbe is,valaki azt mondta ott kell cserélni először, de az a kesztyűtartóba volt amit nekem cseréltek az tuti.Én kiméretném a helyedbe és beszélnék egy szakemberrel vagy egy szervízzel ahol meg sem muszáj csináltatnod ,de legalább elmondják mi a gond egy kis pénzért cserébe..és nem utolsó sorban legalább tudod merre indulj el.Hidd el hosszabb távon jobban kijössz, minthogy végigcserlj minden szart.Már bánom nem oda vittem először.Indexet sajnos nem tudom, de ha hozzáértőt megkérdezel vagy kicsit keresgélsz a neten biztos megtalálod



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 07. kedd, 13:56

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 13:08


Livaj írta:
davech írta:
Livaj írta:
davech írta: Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?



Helló,
Én esőben (is) "klímás" levegőt fújok, párásodás gyorsan megszűnik. Klima nélkül csak fokozódik a pára...

Üdv, L.


Az úgy rendben van hogy klíma és megszűnik a pára.
De az hogy esik az eső és párásodik az ablak az szerintem nem gyári.



Jah, világos...


Egy egyszerű ötlet, csakis optimistán
Esetleg nem esedékes már egy pollen szűrő csere? Ha nagyon el van tömődve, akkor az is lehet baj.

Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 10:12


davech írta:
Livaj írta:
davech írta: Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?



Helló,
Én esőben (is) "klímás" levegőt fújok, párásodás gyorsan megszűnik. Klima nélkül csak fokozódik a pára...

Üdv, L.


Az úgy rendben van hogy klíma és megszűnik a pára.
De az hogy esik az eső és párásodik az ablak az szerintem nem gyári.



Jah, világos...

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 09:45


Livaj írta:
davech írta: Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?



Helló,
Én esőben (is) "klímás" levegőt fújok, párásodás gyorsan megszűnik. Klima nélkül csak fokozódik a pára...

Üdv, L.


Az úgy rendben van hogy klíma és megszűnik a pára.
De az hogy esik az eső és párásodik az ablak az szerintem nem gyári.



Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 09:37


davech írta: Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?



Helló,
Én esőben (is) "klímás" levegőt fújok, párásodás gyorsan megszűnik. Klima nélkül csak fokozódik a pára...

Üdv, L.