Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. október 18. kedd, 14:49


sziasztok
a hétvégén cseréltem ki a hosszbordás szíjat (Contitech), a feszítőkart görgővel (INA), a vezetőgörgőt (INA) és a szervó elasztikus szíjat(ebből is bár Contit rendeltem, de Dayco-t küldtek...online vásárlás csodája...).
A csere óta azonban indításkor egy pici nyikkanást hallok. azt még nem tudtam megfigyelni melyik szíj csinálja, de nem örülök. Ez normális új szíjaknál? Csak mert nem gondolnám

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2016. október 17. hétfő, 20:33


Sziasztok!
Olyan gondom van az autóval, hogy az utóbbi időben észrevettem, hogy motorfékkel gurulva néha enyhén rángat az autó. 4., 3., és 2. sebességben is. 2. ban lehet legjobban érezni, kb.1500-as fordulatnál. Olyan, mint amikor valamelyik féktárcsa üt, vagy a kerék ovál. Kerekek cserélve lettek, fékek jók, szilentek ok. Valakinek valami tipp?
Előre is köszönöm!

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. október 12. szerda, 16:35


Hello!

Egy kedves ismerösöm nem rég vásárolt egy E46 320D bmw 1999-es kiadás pont mint az enyém, viszont elég fura dolgot csinál az autó. Néha kuplung benyomásakor felbőg a motor, mindha a lábát a gázpedálon felejtette volna, viszont gázt nem nyom közben Ez mire utal? Kezd meghibásodni a kuplung? Vagy egyéb gond lesz?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz kevo0907

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 20:47


Szép napot ! Szerdai nap folyamán semmi probléma nem volt , másnap reggel nem indult ( a képen látható hibákat írta) delután újra próbáltam pöcre indult, el is vittem egyből szervízbe hibakód olvasó 4es izzitó gyertya hibat .jelzett(szerelo azt mondta ez miatt nem csinalhatna ) illetve a hibataroloba benne sem voltak a kiirt hibak . Másnap ugyszint nem indult. Probaltuk az aksi cserét az sem segített . Valaki találkozott mar hasonlo problémával ? Valaszokat előe is koszonom szepen !

http://kepfeltoltes.hu/161009/...es.hu_.jpg

Illetve ha valaki megtudná adni Hantos Richard valamilyen fajta elérhetőségét azt megköszönném. Vagy ha bárki tud erre alkalmas szervizet azt is megköszönném !









Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2016. október 09. vasárnap, 20:53

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 17:11


Lacce92 írta: Sziasztok!

A következő problémám lenne: https://www.youtube.com/watch?v=zOomMZjr6ZQ

Szóval mintha dupla annyit kellene tekernie az önindítónak, az indítások kb 10-15%-a ilyen. szűrők cserélve. ha 98 vagy 100-ast tankolok, talán egy kicsit csökken a gyakoriságok mértéke. leggyakrabban "langyos" motornál jelentkezik a probléma. Hibakód nincs. Köszi előre is!


a fordulatszám jelzőből ítélve főtengely jeladó.
ugyanis ugyanúgy forgat az önindító mégis leesik a fordulat nullára. hibakódot kellene olvasni a motorból.

Lacce92
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Lacce92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 16:58


Sziasztok!

A következő problémám lenne: https://www.youtube.com/watch?v=zOomMZjr6ZQ

Szóval mintha dupla annyit kellene tekernie az önindítónak, az indítások kb 10-15%-a ilyen. szűrők cserélve. ha 98 vagy 100-ast tankolok, talán egy kicsit csökken a gyakoriságok mértéke. leggyakrabban "langyos" motornál jelentkezik a probléma. Hibakód nincs. Köszi előre is!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. október 09. vasárnap, 17:02

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz billy76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. október 05. szerda, 20:27


sziasztok!
e46 320d üzemanyagrendszer lelevegősödött/éjjel leszívták/ azóta nem indul szürőt cseréltem jeladós porlasztót cseréltem annyit vettem észre mikor leveszem a gyujtást bugyog a tank mondanak ac pumpát mondanak adagolót előtte hibátlanul müködött az autó .
Segítségeteket előre is köszönöm!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E93
Kivitel: Cabrio
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Andras6800

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2016. október 05. szerda, 18:47


Sziasztok,

valaki tudna abban segíteni, hogy mire utalhat az, ha hidegen fék felengedésénél ránt egy nagyot az autó? Automata váltós. 2008as gyártás, de csak 90e km van benne. Első gondolatom az volt, hogy olajat kéne benne cserélni, de hátha találkozott itt más is hasonlóval. Néha a sebességeket sem veszi szépen, megtorpan, de semmi extra. Viszont ez a hidegen indulásnál rántás aggaszt.

Köszi előre is a választ.

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. szeptember 30. péntek, 20:27


Sziasztok!
Tudja valaki, hogy néz ki belülről a szívósor alatti fekete doboz, amibe a sok kábel összefut?
M54B30-ról van szó.
Ebbe megy bele a vezérműtengely jeladó kábele is.
Érdemes e szétszedni? ugyanis a jeladó cseréje után is fennáll a hiba.vezeték szakadást szeretném ellenőrizni...vagy esetleg van valami jobb módja, hogy kiszűrjem a vezeték hibát?

További szép estét!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2016. szeptember 30. péntek, 18:59


Szép estét !
Nos tudom,hogy a legjobb válasz az lesz,vigyem diagra,de kíváncsi vagyok járt-e már valaki így. 2002, 320d 150 le. Pár napja vettem észre,hogy hideg és üzemmeleg állapotban is, üresben ( kereszteződés,megállás stb) esetén nem azonnal áll be az alapjárat, hanem mondjuk 2-3mp eltelte után. A különbség 1-200 ford. Ezalatt a 2-3 mp alatt az emelkedett fordulatot ismeretlen rezonencia (remegés ?) Is kíséri. A 2-3 mp elteltével az alapjárat eredeti normális állapotára beáll. Az autó ugyan úgy megy mint előtte, rendesen húz, semmi rendellenes dolgot nem tapasztaltam. Talán a kora reggeli hidegben,picit többet teker az önindító míg beröffen a motor. Elsőre azt hittem,hogy a kiegészítő fűtés miatt van, de aztán üzemi hőfokon is ugyan ez a jelenség. A motorháztetőt felnyitva,járó motornál talán a hűtő feletti műanyag burkolatot mozgatva hallom azt a jellegzetes rezonnciát,úgy hogy a hang nem biztos hogy a hiba következménye,lehet hogy az csak az emelkedett fordulattól van. Bocs ha hosszú voltam. Tehát mitől van az alapjárat beállásának 2-3 mp késése ? Köszönöm hogy olvastál !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. szeptember 30. péntek, 11:44


jeas írta:
YELLOW írta:
jeas írta: Sziasztok!
Felfigyeltem a következő jelenségre, mégpedig, hogy miután leállítom a kocsit, ilyen zizegő/áram hangot hallok (persze csak nagy csöndben hallani) mintha egy villanypózna mellett állnék
Rádió szerintem kilőve, mert ugye egyből leveszi az áramot, ahogy leállítom a kocsit, viszont mintha szellőzők körül jönne a zaj :


a klímavezérlőben lévő kis ventinek a hangja.


Köszönöm a gyors választ
És foglalkozzak vele szerinted, vagy hagyjam úgy, mert ez megszokott jelenség?


éppen szét lehet szedni és kitisztítani, kicsit olajozni, de még én sem szántam rá magam. nem annyira zavaró.
az autó leállítás után 15 percig áram alatt van. a rádió, a lámpák is mennek addig. ha nem váltasz csatornát, vagy nem érsz semmihez, akkor 15 perc után lekapcsol minden, csak a riasztó marad éber úgymond.
vagy ha valahol gond van, akkor más is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz jeas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. szeptember 30. péntek, 11:37


YELLOW írta:
jeas írta: Sziasztok!
Felfigyeltem a következő jelenségre, mégpedig, hogy miután leállítom a kocsit, ilyen zizegő/áram hangot hallok (persze csak nagy csöndben hallani) mintha egy villanypózna mellett állnék
Rádió szerintem kilőve, mert ugye egyből leveszi az áramot, ahogy leállítom a kocsit, viszont mintha szellőzők körül jönne a zaj :


a klímavezérlőben lévő kis ventinek a hangja.


Köszönöm a gyors választ
És foglalkozzak vele szerinted, vagy hagyjam úgy, mert ez megszokott jelenség?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. szeptember 30. péntek, 11:16


jeas írta: Sziasztok!
Felfigyeltem a következő jelenségre, mégpedig, hogy miután leállítom a kocsit, ilyen zizegő/áram hangot hallok (persze csak nagy csöndben hallani) mintha egy villanypózna mellett állnék
Rádió szerintem kilőve, mert ugye egyből leveszi az áramot, ahogy leállítom a kocsit, viszont mintha szellőzők körül jönne a zaj :


a klímavezérlőben lévő kis ventinek a hangja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz jeas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. szeptember 30. péntek, 11:06


Sziasztok!
Felfigyeltem a következő jelenségre, mégpedig, hogy miután leállítom a kocsit, ilyen zizegő/áram hangot hallok (persze csak nagy csöndben hallani) mintha egy villanypózna mellett állnék
Rádió szerintem kilőve, mert ugye egyből leveszi az áramot, ahogy leállítom a kocsit, viszont mintha szellőzők körül jönne a zaj :

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. szeptember 28. szerda, 14:30


szabi132 írta: Köszi szépen a gyors választ.Pénteken megyek szerelőhöz bár nem tudom van e neki ilyen fajta olvasója.Hibakód olvasót rádugtam és volt benne bár nem tudom mikori mert nemrég óta van meg az autó.p0130 és p0335,ezeknek van valami köze hozzá ?
Így lehet használni,nem lesz baja az autónak?Lábán szeretném vinni szerelőhöz.
Elsőként fékfolyadék akkor hátha jó lesz.


na a P0335 pont a főtengely jeladó hibakódja.
valószínű a P0130 lambda szondát is azért írta be, mert valami keverékképzési hiba lépett fel.